Koska nainen?Miksi se ei sitten itse ehdota mitään sellaista?
Käyttäjänimettömältä erinomainen kirjoitus.
Koska nainen?Miksi se ei sitten itse ehdota mitään sellaista?
Ei kannata antaa niiden olla liikaa kaiken vitun kuningattaria. Sopivasti, joskus, kyllä.
No periaatteessahan ei kannata, eikä varsinkaan tällä mun päällä. :) Mutta tässä tilanteessa on ollut vähän pakko jo miettiä, että mitä tuo tyttö nyt oikeasti haluaa. Eikä se ainakaan mulle ole noin yksinkertaista "antaa jonkun olla ja keksiä jotain muuta", koska oikeasti haluaisin olla tuon tytön kanssa. Tyttökin välillä puhuu siihen malliin, että hänkin ehkä haluaisi jotain minun kanssa, mutta sitten taas peruutellaan ja keksitään tekosyitä tapaamisien peruuttamiseen.Kannattaako niitä ees yrittää tulkita? Liikaa analysointia. Senkun antaa mennä. Jos nainen kerran on vaikea, anna sen olla ja keksi jotain muuta. Kyllä se sieltä sitten yhteyksiä ottelee jos sitä kiinnostaa.
No periaatteessahan ei kannata, eikä varsinkaan tällä mun päällä. :) Mutta tässä tilanteessa on ollut vähän pakko jo miettiä, että mitä tuo tyttö nyt oikeasti haluaa. Eikä se ainakaan mulle ole noin yksinkertaista "antaa jonkun olla ja keksiä jotain muuta", koska oikeasti haluaisin olla tuon tytön kanssa. Tyttökin välillä puhuu siihen malliin, että hänkin ehkä haluaisi jotain minun kanssa, mutta sitten taas peruutellaan ja keksitään tekosyitä tapaamisien peruuttamiseen.
Jahas, siellä on jotain sisäpiiritietoa... (neekeröinti minun)Koska olet mr. kakkonen..
Eikä se ainakaan mulle ole noin yksinkertaista "antaa jonkun olla ja keksiä jotain muuta", koska oikeasti haluaisin olla tuon tytön kanssa. Tyttökin välillä puhuu siihen malliin, että hänkin ehkä haluaisi jotain minun kanssa, mutta sitten taas peruutellaan ja keksitään tekosyitä tapaamisien peruuttamiseen.
Niin onhan se noinkin kyllä. Tosiaan siis yhteyden pitämisen ja tapaamisten ehdottelut olenkin jo lopettanut, mutta jos tyttö itse alkaa jotain juttelemaan, niin tottakai minä vastailen takaisin. Nythän hän on ehdotellut tapaamisiakin viime aikoina kuitenkin aika paljonkin, mutta sitten kun pitäisi tavata, niin aina on ollut jokin este milloin mitäkin. Sitten saattaa myöhemmin laittaa ehkä viestin, että haluaa tavata useammin, mutta siltikään hän ei koskaan kerkeä muka mihinkään tai sitten on joku muu syy (esim. juuri -12 asteen pakkanen). En kyllä sitten tiedä mitähän se tekee sen trenditukkansa (siis sen toisen jätkän) kanssa, enkä toisaalta kyllä haluakkaan tietää. Veikkaan, että tulisi vain entistäkin pahempi olo.Loppujen lopuksi, se on varsin yksinkertaista, kun vaan päätät tehdä itse asialle jotain. Äläkä lankea siihen, että haluaisit oikeasti olla tuon tytön kanssa. Niin varmasti onkin, mutta 100% varmasti on muitakin tyttöjä, kenen kanssa haluaisit olla ja jotka kenties eivät ole aivan samanlaisia.
Tuollaiset mimmit voivat pahimmillaan saada miehen pään liian pahasti pyörälle jos analysoi niiden tekemisiä ja sanomisia liikaa. Sehän on jo kuitenkin sulle selvä, että tuo mimmi tykkää puhua, muttei tehdä.
Hölmö kysymys, mutta koska aihepiiiri kiinnostaa, niin heitetään vettä kiukaalle:
Olen ymmärtänyt, että naiset (siis vanhemmat kuin Viivi Pumpanen) arvostavat ja kaiketi etsivätkin vanhempaa miestä, koska oman ikäiset poitsut ovat henkisesti liian lapsekkaita. Koska olen iältäni vähän enemmän kuin nuo junnut, niin ajattelin vaan sellaista, että millaiset mahkut kaltaisellani mattimyöhäisellä on naismarkkinoilla? Onko nyt siis niin, että tällaiset melkein kolmikymppiset ovat niin sanotusti sellaista vuosikertaa, jota nämä "tyttöset" etsivät?
En ole tippaakaan kiinnostunut mistään yhden yön seikkailuista enkä myöskään ole innostunut olemaan vararengas.
Kiitos.
Tähän ei kukaan olekaan näemmä vastannut. Kysymys on kieltämättä mielenkiintoinen ja olen miettinyt samaa asiaa jonkun kerran.
Itse olen about saman ikäinen kanssasi, nimimerkki alwahla, ja olen huomannut seuraavaa. Naiset eivät katso ikää. Itse olen saanut mielenkiintoista seuraa niin lähes 50-vuotiaista kuin juuri täysi-iän ylittäneistä. Ei missään nimessä kannata luulla, että on liian vanha. Aina löytyy saumat erittäin mielenkiintoisiin tuttavuuksiin, jotka saattavat edetä vaikka mihin.
Itse en ole päässyt näitä tarkistamaan loppuun saakka , koska olen naimisissa.
Päin vastoin, naiset aika usein ainakin jossain määrin katsovat juuri ikää. Mutta onneksemme tämä muutaman vuoden kolmenkympin molemmin puolin - ikäluokka kelpaa lähes jokaiselle naiselle. Emme ole liian vanhoja nuoremmille mimmeille, emmekä toisaalta liian nuoria näille kuuluisille puumille. Itse olen ainakin huomannut aika eksponentiaalisen kasvun ehdokkaiden määrässä tässä viime vuosina. Ja mikäs siinä! Siitä vaan napsimaan päältä parhaat, tai omiin mieltymyksiin sopivimmat.
Kai sitä voi sanoa, että nyt elää sitä tähtihetkeä.
Ei kannata antaa niiden olla liikaa kaiken vitun kuningattaria. Sopivasti, joskus, kyllä.
En jaksanut lukea siteeraamaani lausetta pidemmälle, koska oli täysin varmaa mitä sieltä tulee ennen kuin luin edes tuonne.Vikahan on luonnollisesti aina siinä, että suomalainen naisaines on huonoa.
Nimenomaan! Olen sanonutkin sille, että jos ei halua tehdä jotain, niin sanoo reilusti ettei halua ja sitten ehdottaa jotain muuta, jos siltä tuntuu. Pakkaseen vetoaminen kyllä oli niin tekosyy kuin voi vaan enää olla. En tiedä kuinkahan tyhmänä se tyttö mua pitää.Jos joku ei halua kävellä, vaan haluaa tehdä jotain muuta niin miksei hän sano niin. Vihjeet ja muu pelleily ovat säälittävää touhua. Ei arvailemaan joutumisessa ole mitään järkeä.
Koska nainen on lajina sekopää, niin tietenkin pitää, kun olet ollut naisen sairaisiin silmiin vässykkä. Minun mieleeni sinä olet ollut naistasi kohtaan rakastava ja tervehenkinen ihmissielu mutta koska olet tekemisissä naisen kanssa, niin ei pidä olettaa, kuten jo kirjoitin, että mitä.En tiedä kuinkahan tyhmänä se tyttö mua pitää.
Entäs jos mies, esim. minä, ei osaa olla sikamainen ja vittupäinen? Siis kyse on todella siitä, että ei osaa ja oikeastaan haluakaan, koska se on täysin vastoin omaa perimmäistä luonnetta. Myönnän, että oma luonteeni on nimenomaan juuri rauhaa rakastava, ystävällinen, huomaavainen, kiltti jne. Ehkä joku sanoisi sitten vässykkämäinen. Koen vaan, että sellainen ihmisen tulee olla, tai ainakin minun. Niin, että voin jollain tapaa arvostaa itseäni. Jos heittäytyisin mulkkumaisemmaksi, niin kadottaisin itsestäni jotain todella pian... joko kyynistyisin pahemman kerran, tai sitten murtuisin ennen pitkää ja tajuaisin esittäneeni jotain ja samalla aiheuttaneeni tarpeetonta pahaa.Yksikään nainen ei ole jättänyt minua silloin kun olen ollut naiselle sikamaisempi. Siis ei yksikään, niistä kymmenistä, ainakin. Se ihmetyttää minua. Sitten kun olen arvostanut naista, niin kolme kertaa on tullut monoa ja pian sen jälkeen kehuttu kuitenkin termein "ihana", "tullaan tosi hyvin juttuun", "seksi oli parasta ikinä", "kiitos siitä kun näytit minulle hyvän ja kauniin elämän sekä parisuhteen mallin". Ja sitä rataa. Mitä vittua tuollaisilla lausumilla tekee. Ei niin mitään. Parempi olla vittupäisempi, niin nainen on aina pysynyt ja pysyy.
Sitten kannattaa olla seurustelematta, sillä yksikään suhteesi ei tule pysymään. Paitsi jos otat "kastissasi" alempana olevan.Entäs jos mies, esim. minä, ei osaa olla sikamainen ja vittupäinen?
No, tuo on mahdollista, että ei tule pysymään. Tiedostan kyllä sen riskin omassa luonteessani. Tuskin siltikään välttelen seurustelua jos joku riittävän oikea osuu kohdalle. Riski on otettava, sitten sen näkee.Sitten kannattaa olla seurustelematta, sillä yksikään suhteesi ei tule pysymään. Paitsi jos otat "kastissasi" alempana olevan.
Kasteja on monia. Raha on yksi mutta vain yksi. Järki, äly, ymmärrys, viisaus, tyyli. Ja toki ulkonäkökin. Ja ne makuasioista lässyttävät voivat painua takaisin lukion ainekirjoituksiin.Sitä en nyt tiedä mikä on "kastissa" alempana oleva. En itse ainakaan kuulu varmaankaan kovin korkealle missään kastijärjestelmissä.