Naisasiat

  • 7 529 088
  • 26 598

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Älä nyt hyvä mies mene tohon miinaan, "se puhuu mulle, se on kiinnostunut". Hyvin paljon mahdollista, että ei ole. Tai on kiinnostunut kaverina, mutta ei mitään muuta. Asia selvinnee ajan ja tapaamisten myötä.
Näinhän se on. Olen itse vaan suhteellisen lyhyen elämäni ja naishistorian aikana oppinut siihen, että nainen harvemmin juttelee minulle aktiivisesti ja lähes päivittäin, ellei ole kiinnostunut minusta. Muuten se menee siihen, että joudun itse pitää yhteyksiä yllä, tai hän juttelee ehkä muutamia kertoja kuukaudessa.

Olen siis oppinut mielestäni jotenkin tunnistamaan orastavan kiinnostuksen. Tietysti voin olla väärässäkin ja myös poikkeavia tapauksia tulee ajan kanssa vastaan, jotka haluaa olla sosiaalisia ja kaverimeiningillä liikenteessä ja sitä kautta jutella pölöttää ja kyselee päivittäin kuulumisia.

Siksi olen juuri tässä omassa jutussani nyt aika jumissa. En tiedä mitä ajatella. Ystäväkortti siis heilahti, mutta yhteydenpito jatkuu jotakuinkin samanlaisena ja kyselyjä pukkaa.

Vaikeaa olla maltillinen tälläisissä jutuissa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Nyt tuntuu omat naisasiat loksahtavan vihdoin uomiinsa. Reippaasti yli vuosi tuli seurusteltua oikeasti huonossa parisuhteessa ja mustasukkaisessa semmoisessa (ei toki omalta osalta). Tyttö oli erittäin symppis ja toisinaan hyvä luontoinen, mutta ajoi meikäläisen omassa elämässä aika pitkälti loppuun ja vihdoin tuntuu, että ollaan palattu "suht normaaliin". Katkera exä hän on vieläkin, mutta omalta osaltani olen saanut kaikki tunteet rippeetkin pois neitiä kohtaan, joten todella helpottunut olo.

Nykyään tapailen 3 vuotta nuorempaa naista, mutta tuntuu paikoittain kypsemmältä kuin edellinen. Tämän lisäksi molempien indressit kohtaa toisiaan, mikä tarkoittaa, että seurustelua ei vielä hetkeen vaan annetaan sen olla tällä tasolla.
 

scholl

Jäsen
Kaveruus on kai suurimpia mysteerejä naisissa. En puhu nyt vain tästä nimenomaisesta tapauksesta vaan yleisemmin. Meinaan, että aikuinen nainen on jotenkin aloitteekas ollakseen miehen kaveri. Ymmärrän työkaveruuden, koulukaveruuden, tai vaikka lapsuuden ystävyyden, eli sellaiset tilanteet että jostakin syystä jaetaan jokin elämän ala, ja tullaan sivussa ystäviksi. Mutta että jotenkin muutenkin ollaan kiinostuneita miehestä kaverina. Jos mies lähestyy suhteellisen tuntematonta naista, niin takuulla ei ole kaveruus mielessä.

Suomessa kaveruus ei ole normaalia, muualla kyllä. Se johtuu nimenomaan suomalaisista naisista, koska Suomessa naisten mielestä siinä on jotain kummallista, jos miehellä on naispuolisia kavereita. Muualla se on sen sijaan hyvinkin normaalia, eikä sukupuolella esim. Keski-Euroopassa välttämättä ole suurta väliä. On samantekevää tuleeko kaveriksi saman työpaikan, korkeakoulun, harrastuksen, tuttavapiirin tai minkä tahansa kautta, mutta olennaista on se, että ei sillä sukupuolella tietyissä kaverisuhteissa ole välttämättä väliä. En naisen kanssa kieltämättä varmaankaan lähtisi dokaamaan, mutta kaikenkaikkiaan on terveellistä, jos on kavereita molemmista sukupuolista. Toki kaveriksi valikoituu useimmiten samanhenkistä porukkaa, joten sekin myötävaikuttaa siihen, miksi sukupuolen merkitys vähenee: henkilöt ovat muuten niin samanoloisia. Kaveruus tarkoittaa sitä, että halutaan paitsi viettää aikaa yhdessä, mutta myös sitä, että välitetään siitä kaverista, eikä juonitella. Lojaalisuutta, eikä mitään hiton taka-ajatuksia.

Miksi miehen pitäisi lähestyä suhteellisen tuntematonta naista? Itse en ainakaan ikinä lähesty.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Suomessa kaveruus ei ole normaalia, muualla kyllä.

Rupesin miettimään ja lamppu syttyi. Näinhän se on ainakin omalla kohdalla. Olen asunut Suomessa, USA:ssa ja Saksassa. Suomessa ei ole yhtään naispuolista kaveria, jonka kanssa olisin enemmän tekemisissä koulu- tai työpaikan ulkopuolella. USA:ssa on muutama, joiden kanssa tuli vietettyä vapaa-aikaa ihan normaalisti (käydään eri paikkakunnilla, joskus porukalla ulkona, tapahtumissa jne.). Samoin Saksassa yksi parhaista kavereistani on nainen, jonka kanssa on tullut vietettyä paljon vapaa-aikaa, joskus mukana on vielä hänen avomies ja meidän muita kavereita. Seurustelusuhteet ei niinkään vaikuta siihen voiko mennä jonkun kanssa ulos tai olla kaveri. Lisäksi yhden naispuolisen kaverin kanssa on tullut paljon ajettua moottoripyörällä viikonloppuisin (käydään katsomassa jotain nähtävyyttä, syödään lounas ja jutellaan niitä näitä). Yleensä kaverisuhde perustuu omalla kohdalla johonkin yhteiseen harrastukseen.

Eipä minulla mitään tolkuttoman suurta kaveripiiriä ole (mielummin muutama hyvä kuin monta huonoa) ja yleensä kaikki nykyiset kaverit olen tavannut työn tai opiskelun kautta ja sittemmin ystävystyneet eikä kaverisuhde jää pelkästään koulun tai toimiston sisälle. Myönnän, että kahteen naispuoliseen kaveriin on ollut hieman enemmänkin tunteita kuin mitä pelkkä kaverisuhde "sallii", mutta ihan hyvä se on näinkin tässä elämäntilanteessa. Lisäksi toisen kanssa olisi ollut hieman käytännön ongelmia uskonnon kanssa.
 

scholl

Jäsen
Toi koko homma perustuu kai suomalaisten erakko-luonteeseen. Ulkomaalaiset ovat usein avoimempia ja tekevät asioita ryhmissä. Sen takia vaikka olisi vasta tavattu niin saattavat kutsua mukaan illanviettoon tms. Toki usein voi olla paljonkin porukkaa läsnä kuten esim. italialaisten järjestämissä illanvietoissa (hehän eivät yksin ruokaile), mutta esimerkkinä mainitakseni kävi mulla Suomessakin kerran mm. niin, että ulkomaalainen vaihto-opiskelijatar tuli kysymään saako tulla istumaan samaan pöytään, kun oli huomannut, että olin siihen aikaan jollain samalla kurssilla. Seuraavaksi hän tuli sillä kurssilla useimmiten siihen viereen istumaan ja joku kerta soitti, että haluanko lähteä hänen kanssaan viikonloppuna käymään jossain päivämatkalla, kun oli vapaa viikonloppu. Vastaavanlaista tapahtui koko ajan silloin, kun opiskelin Saksassa tai kun olin töissä siellä. Ei mitään ongelmia sukupuolen suhteen, eikä mitään taka-ajatuksia.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Tuossa jo aiemmin meinasin penkinlämmittäjälle heittää että on nicki sattunut aika hyvin kohdalle ton casen suhteen, mutta tossa taitaa olla sittenkin potentiaalia.

CaptainSlow:lle puolestaan voisi suosiolla lätkäistä penkinlämmittäjä-roolin. Taidat olla nyt hyvä kakkonen, kannattaa irtautua casesta, muuten tuosta ei seuraa ku entistä pahempaa mieltä itselles.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tuossa jo aiemmin meinasin penkinlämmittäjälle heittää että on nicki sattunut aika hyvin kohdalle ton casen suhteen, mutta tossa taitaa olla sittenkin potentiaalia.

CaptainSlow:lle puolestaan voisi suosiolla lätkäistä penkinlämmittäjä-roolin. Taidat olla nyt hyvä kakkonen, kannattaa irtautua casesta, muuten tuosta ei seuraa ku entistä pahempaa mieltä itselles.
Jaahas. Tänään piti nähdä tyttöä taas. Oli tarkoitus lähteä kävelylle, mutta nyt 10 minuuttia sitten tyttö ilmoitti, että on liian kylmä ja pakkasta näyttäisi olevan -12 astetta. Ei varmasti olisi liian kylmä, jos olisi oikeasti minusta kiinnostunut. Samalla katkesi sitten kyllä välitkin ainakin minun osaltani lopullisesti. Ei kyllä oikeastaan enää kiinnostakkaan koko juttu enää ollenkaan, kun on tullut niin paljon paskaa vaan niskaan sieltä tytön suunnalta, niin ihan turhaahan tässä yrittää enää tehdä mitään. Jospa tämä vitutus sitten aikanaan loppuu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samalla katkesi sitten kyllä välitkin ainakin minun osaltani lopullisesti. Ei kyllä oikeastaan enää kiinnostakkaan koko juttu enää ollenkaan, kun on tullut niin paljon paskaa vaan niskaan sieltä tytön suunnalta, niin ihan turhaahan tässä yrittää enää tehdä mitään. Jospa tämä vitutus sitten aikanaan loppuu.

Kunnes sitten tyttö taas seuraavalla kerralla hymyilee ja puhelee sinulle kauniisti? Jos sinua kerran jaksaa vituttaa, se on merkki siitä, että yhä välität. Se on luonnollista ja ymmärrettävääkin. Kaiken a ja o onkin nyt sitten se, että tiedostat ja tunnustat itse yhä tunteesi tyttöä kohtaan. Sulta vaaditaan tahdonvoimaa, kun tyttö seuraavan kerran osoittaa sulle positiivisia fiiliksiä. Tyly tai ilkeä ei tarvitse olla, mutta kannattaa kylmän viileästi ilmoittaa friidulle, että sulle ei just nyt sovi.

Jos tyttö jatkossa lähestyy sua vielä erilaisten kutsumusten kanssa, kysy suoraan, mitä hän sinusta haluaa. Jos hän haluaa olla pelkkä kaveri, mieti, sopiiko se sulle. Jos hän haluaa olla enemmän kuin kaveri, pyydä yksilöimään "enemmän kuin kaveri". Jos saat tytöltä jonkinlaisen vastauksen kysymyksiisi, tee hänelle pelisäännöt selviksi. Jos et halua olla varamiehenä tai "paremman puutteessa"-tyyppinen ratkaisu, älä anna hänelle mahdollisuutta pitää sinua sellaisena. Vaadi häneltä sellaista käytöstä ja kohtelua, mitä kaverilta tai "enemmän kuin kaverilta" on syytä odottaa. Älä alistu tönittäväksi.

Sinä itse päätät sen, miten sinua kohdellaan. Jos sinua kohdellaan huonosti, nosta kytkintä. Jatkossa ei tarvitse kohdella yhtään mitenkään. Ja tiedoksi, että maailmasta ei muidut lopu. Sen tulet vielä näkemään.

ps. -12 on kyllä kylmä ilma kävelylenkille ;)
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Jaahas. Tänään piti nähdä tyttöä taas. Oli tarkoitus lähteä kävelylle, mutta nyt 10 minuuttia sitten tyttö ilmoitti, että on liian kylmä ja pakkasta näyttäisi olevan -12 astetta.

Olisiko tuo ollut lievä vihje, että tyttönen kaipaa sisätiloissa tapahtuvaa toimintaa?
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Olisiko tuo ollut lievä vihje, että tyttönen kaipaa sisätiloissa tapahtuvaa toimintaa?
Miksi se ei sitten itse ehdota mitään sellaista? Lisäksi aiemmin käytiin kyllä -17 pakkasellakin yhdessä ulkoilemassa.

Ja ei tuo -12 kyllä minun mielestäni ainakaan ole yhtään mitään, kun pääsen ulos sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa tykkään oikeasti viettää aikaa. Itse en kyllä ainakaan ehdottele enää yhtään mitään, olkoonkin, että olen niin ihastunut tuohon tyttöön.

Taidanpa kokeilla tuota kysymistä seuraavalla kerralla, kun hän ehdottaa jotain. Jos ehdottaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos tyttö jatkossa lähestyy sua vielä erilaisten kutsumusten kanssa, kysy suoraan, mitä hän sinusta haluaa. Jos hän haluaa olla pelkkä kaveri, mieti, sopiiko se sulle. Jos hän haluaa olla enemmän kuin kaveri, pyydä yksilöimään "enemmän kuin kaveri". Jos saat tytöltä jonkinlaisen vastauksen kysymyksiisi, tee hänelle pelisäännöt selviksi.
Noiden siteeraamieni kohtien mukaan toimien mies menisi väärille urille.

Jos mies alkaisi tuossa kyseisessä tapauksessa kysellä, että mitä me oikein olemme, mikä on olla enemmän kuin kaveri tai ystävä, niin jälleen kerran valta annettaisiin naiselle. Se valta on joskus hyväkin olla naisella mutta tässä tapauksessa ja tuossa kysymyksessä ei, ottaen huomioon heidän yhteisen historiansa. Liika naisen valta turmelee naisen ja parisuhteen. Naisen pitää - varsinkin tuossa tapauksessa - itse oma-aloitteisesti osata sanoa, että nyt kiinnostaa seurustella ja jättää kaikki muut parisuhdeviritykset. Muuten se ei ole valmis.

Jos mies sitä kysyy, niin hän on jälleen altavastaaja ja jahtaaja. Nyt pitää olla saalis, joka ei kysele, että kelpaanko. Jos ei kelpaa, niin se kyllä selviää kyselemättäkin.

Tämä vastaukseni oli tällainen, koska naisista 99 % ei ole tervejärkisiä ja tunne-elämältään terveitä ihmisiä vaan jotain ihan muuta. Jos naiset olisivat tunne-elämältään tasapainoisia, niin sitten sitä voisikin joskus kysyä, että mitä tässä ollaan, jos nainen ilmoittaisi useammankin, että olisi kiva tavata.

Mutta koska nainen on lajina sekopää, varsinkin suomalainen nykynainen, niin kannattaa soveltaa erilaisia malleja toimia kuin mitä järkevien, yhteiskunnan ja itsensä kanssa tasapainossa olevien ihmisten kanssa sovellettaisiin.

Ei kannata antaa niiden olla liikaa kaiken vitun kuningattaria. Sopivasti, joskus, kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pitkästä aikaa joku postaa tänne, jotain oikeata asiaa! Suurin osa täällä muita neuvovista johdattaa neuvottavan aivan hakoteille ja on kiva huomata täällä, jotain asiapitoista tekstiä välillä. Oli pakko kehaista(vaikket sillä mitään teekään) tuota tekstiäsi, kun tosiaan täällä on niin monta ''vahingoittavaa'' kirjoitusta!
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Ei kannata antaa niiden olla liikaa kaiken vitun kuningattaria. Sopivasti, joskus, kyllä.

Näimpä se on. Perässäruikuttamalla ja koko ajan kaikesta kyselemällä ja inisemällä karkoittaa kaiken mielenkiinnon. Nainen tajuaa, että kyseessä on luuseri ja ei korvaansa lotkauta, koska ko. miehessä ei ole mitään haastetta. Ei kukaan nainen halua tossukkaa vaikka joku sellaisen ottaakin.

Ja totta sekin, että naiset ovat vaikeita ja mahdottomia, mutta vasta kun itse olet samanlainen, löydät arvoistasi seuraa. Loppu se nyyhöttäminen ja vinkuminen. Moni nainen yrittää tehdä miehestä lemmikkiä, joka tottelee kiltisti. Flirtti ja hymy niin mies on kuin sulaa vahaa ja tekee kaiken. Vittujen kuningatar (ei meinaa TQOFE-nimimerkkiä) tarvii rajoja ja jämäkkiä, yksinkertaisia käskyjä, vähän niinkuin pieni puudeli joka nuuhkii joka uroksen peräaukkoa. EI on hyvä sana, millä oman arvon kunnioittaminen kannattaa palauttaa.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Loistava kirjoitus, täytyy kompata palstaveljiä.Kapteenihitaan täytyy nyt laittaa jarrua, ettei ala tanssimaan mimmin pillin mukaan. Kuten on mainittu, siitä tulee vaan paha mieli ja voi mennä kauankin toipua tollaisesta. Jäät helposti roikkumaan siihen yhteen mätään omenaan vaikka puu olisi täynnä hieman tuoreampia tapauksia. Teet nyt kylmästi pelin selväksi, ettet ole mikään varavaihtoehto. Joskus kaveruus onnistuu tällaisissa tilanteissa, mutta se ottaa oman aikansa. Älä ala nyt nynnyilemään :)!

E:Vedä lärvit, se helpottaa yleensä!
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Niin pitäisköhän sitte vetää lärvit. :)

Niin ei mun kyllä yhteyttä enää kannata tässä tilanteessa alkaa ottamaan. Roikkuminen tai substitutena oleminenkaan ei nyt luonnollisesti hirvittävästi houkuttele. Eikä meistä varmaan kovin hyviä ystäviäkään tule, vaikka tullaankin tosi hyvin toimeen keskenämme.

Jotenkin inhottavaa, että välillä tyttö puhuu mukavia, mutta teot eivät sitten ollenkaan vastaa noihin puheisiin. Aivan mahdotonta yrittää tulkita yhtään mitään. Tosiaan hyvä teksti Käyttäjänimettömältä myös minunkin mielestäni!
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kannattaako niitä ees yrittää tulkita? Liikaa analysointia. Senkun antaa mennä. Jos nainen kerran on vaikea, anna sen olla ja keksi jotain muuta. Kyllä se sieltä sitten yhteyksiä ottelee jos sitä kiinnostaa.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Kannattaako niitä ees yrittää tulkita? Liikaa analysointia. Senkun antaa mennä. Jos nainen kerran on vaikea, anna sen olla ja keksi jotain muuta. Kyllä se sieltä sitten yhteyksiä ottelee jos sitä kiinnostaa.
No periaatteessahan ei kannata, eikä varsinkaan tällä mun päällä. :) Mutta tässä tilanteessa on ollut vähän pakko jo miettiä, että mitä tuo tyttö nyt oikeasti haluaa. Eikä se ainakaan mulle ole noin yksinkertaista "antaa jonkun olla ja keksiä jotain muuta", koska oikeasti haluaisin olla tuon tytön kanssa. Tyttökin välillä puhuu siihen malliin, että hänkin ehkä haluaisi jotain minun kanssa, mutta sitten taas peruutellaan ja keksitään tekosyitä tapaamisien peruuttamiseen.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
No periaatteessahan ei kannata, eikä varsinkaan tällä mun päällä. :) Mutta tässä tilanteessa on ollut vähän pakko jo miettiä, että mitä tuo tyttö nyt oikeasti haluaa. Eikä se ainakaan mulle ole noin yksinkertaista "antaa jonkun olla ja keksiä jotain muuta", koska oikeasti haluaisin olla tuon tytön kanssa. Tyttökin välillä puhuu siihen malliin, että hänkin ehkä haluaisi jotain minun kanssa, mutta sitten taas peruutellaan ja keksitään tekosyitä tapaamisien peruuttamiseen.

Koska olet mr. kakkonen, nyt otat elämäsi käsiisi etkä mieti mitä mimmi haluaa vaan mitä sinä haluat ja toimit sen mukaan. Et mene mukaan noihin säätämisiin. Nainen ei ole varma koska sinä olet epävarma. Selkeät, vahvat reagoinnit asioihin etkä ole tuhvero. Your way or highway. Etkä poikkea yhtään. Tämän kanssa et todennäköisesti onnistu mutta jatkossa taas vahvempi ja osaat enemmän. Ajattele tämä keissi oppimisprosessina.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Eikä se ainakaan mulle ole noin yksinkertaista "antaa jonkun olla ja keksiä jotain muuta", koska oikeasti haluaisin olla tuon tytön kanssa. Tyttökin välillä puhuu siihen malliin, että hänkin ehkä haluaisi jotain minun kanssa, mutta sitten taas peruutellaan ja keksitään tekosyitä tapaamisien peruuttamiseen.

Loppujen lopuksi, se on varsin yksinkertaista, kun vaan päätät tehdä itse asialle jotain. Äläkä lankea siihen, että haluaisit oikeasti olla tuon tytön kanssa. Niin varmasti onkin, mutta 100% varmasti on muitakin tyttöjä, kenen kanssa haluaisit olla ja jotka kenties eivät ole aivan samanlaisia.

Tuollaiset mimmit voivat pahimmillaan saada miehen pään liian pahasti pyörälle jos analysoi niiden tekemisiä ja sanomisia liikaa. Sehän on jo kuitenkin sulle selvä, että tuo mimmi tykkää puhua, muttei tehdä.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Loppujen lopuksi, se on varsin yksinkertaista, kun vaan päätät tehdä itse asialle jotain. Äläkä lankea siihen, että haluaisit oikeasti olla tuon tytön kanssa. Niin varmasti onkin, mutta 100% varmasti on muitakin tyttöjä, kenen kanssa haluaisit olla ja jotka kenties eivät ole aivan samanlaisia.

Tuollaiset mimmit voivat pahimmillaan saada miehen pään liian pahasti pyörälle jos analysoi niiden tekemisiä ja sanomisia liikaa. Sehän on jo kuitenkin sulle selvä, että tuo mimmi tykkää puhua, muttei tehdä.
Niin onhan se noinkin kyllä. Tosiaan siis yhteyden pitämisen ja tapaamisten ehdottelut olenkin jo lopettanut, mutta jos tyttö itse alkaa jotain juttelemaan, niin tottakai minä vastailen takaisin. Nythän hän on ehdotellut tapaamisiakin viime aikoina kuitenkin aika paljonkin, mutta sitten kun pitäisi tavata, niin aina on ollut jokin este milloin mitäkin. Sitten saattaa myöhemmin laittaa ehkä viestin, että haluaa tavata useammin, mutta siltikään hän ei koskaan kerkeä muka mihinkään tai sitten on joku muu syy (esim. juuri -12 asteen pakkanen). En kyllä sitten tiedä mitähän se tekee sen trenditukkansa (siis sen toisen jätkän) kanssa, enkä toisaalta kyllä haluakkaan tietää. Veikkaan, että tulisi vain entistäkin pahempi olo.

Tosiaan oppimisprosessista kai tämä homma nyt sitten menee.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Hölmö kysymys, mutta koska aihepiiiri kiinnostaa, niin heitetään vettä kiukaalle:

Olen ymmärtänyt, että naiset (siis vanhemmat kuin Viivi Pumpanen) arvostavat ja kaiketi etsivätkin vanhempaa miestä, koska oman ikäiset poitsut ovat henkisesti liian lapsekkaita. Koska olen iältäni vähän enemmän kuin nuo junnut, niin ajattelin vaan sellaista, että millaiset mahkut kaltaisellani mattimyöhäisellä on naismarkkinoilla? Onko nyt siis niin, että tällaiset melkein kolmikymppiset ovat niin sanotusti sellaista vuosikertaa, jota nämä "tyttöset" etsivät?

En ole tippaakaan kiinnostunut mistään yhden yön seikkailuista enkä myöskään ole innostunut olemaan vararengas.

Kiitos.

Tähän ei kukaan olekaan näemmä vastannut. Kysymys on kieltämättä mielenkiintoinen ja olen miettinyt samaa asiaa jonkun kerran.

Itse olen about saman ikäinen kanssasi, nimimerkki alwahla, ja olen huomannut seuraavaa. Naiset eivät katso ikää. Itse olen saanut mielenkiintoista seuraa niin lähes 50-vuotiaista kuin juuri täysi-iän ylittäneistä. Ei missään nimessä kannata luulla, että on liian vanha. Aina löytyy saumat erittäin mielenkiintoisiin tuttavuuksiin, jotka saattavat edetä vaikka mihin.

Itse en ole päässyt näitä tarkistamaan loppuun saakka , koska olen naimisissa.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tähän ei kukaan olekaan näemmä vastannut. Kysymys on kieltämättä mielenkiintoinen ja olen miettinyt samaa asiaa jonkun kerran.

Itse olen about saman ikäinen kanssasi, nimimerkki alwahla, ja olen huomannut seuraavaa. Naiset eivät katso ikää. Itse olen saanut mielenkiintoista seuraa niin lähes 50-vuotiaista kuin juuri täysi-iän ylittäneistä. Ei missään nimessä kannata luulla, että on liian vanha. Aina löytyy saumat erittäin mielenkiintoisiin tuttavuuksiin, jotka saattavat edetä vaikka mihin.

Itse en ole päässyt näitä tarkistamaan loppuun saakka , koska olen naimisissa.

Päin vastoin, naiset aika usein ainakin jossain määrin katsovat juuri ikää. Mutta onneksemme tämä muutaman vuoden kolmenkympin molemmin puolin - ikäluokka kelpaa lähes jokaiselle naiselle. Emme ole liian vanhoja nuoremmille mimmeille, emmekä toisaalta liian nuoria näille kuuluisille puumille. Itse olen ainakin huomannut aika eksponentiaalisen kasvun ehdokkaiden määrässä tässä viime vuosina. Ja mikäs siinä! Siitä vaan napsimaan päältä parhaat, tai omiin mieltymyksiin sopivimmat.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Päin vastoin, naiset aika usein ainakin jossain määrin katsovat juuri ikää. Mutta onneksemme tämä muutaman vuoden kolmenkympin molemmin puolin - ikäluokka kelpaa lähes jokaiselle naiselle. Emme ole liian vanhoja nuoremmille mimmeille, emmekä toisaalta liian nuoria näille kuuluisille puumille. Itse olen ainakin huomannut aika eksponentiaalisen kasvun ehdokkaiden määrässä tässä viime vuosina. Ja mikäs siinä! Siitä vaan napsimaan päältä parhaat, tai omiin mieltymyksiin sopivimmat.

Yritin selittää juuri samaa asiaa, mutta koska huolimattomuuttani unohdin painottaa tuota nykyistä ikää, merkitys muuttui juuri päinvastaiseksi. Todellakin, kolmenkympin tienoilla mahdollisuudet ovat rajattomat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös