Siis tämä inttikaverini on siis eronnut lapsensa äidistä ja huolehtii tästä aina viikonloppuisin. Huoltajuus on siis äidillä.
Eikä tämä kaveri koskaan varattuna kehenkään koske, vaikka saisikin. Jännä juttu muuten sekin, että varatutkin naiset tulevat tekemään aloitteita tälle miehelle. Tietysti voidaan sitten aina miettiä, että kuinka järkeviä nämä naiset sitten ovat, mutta ylipäätään se, että he niin tekevät. Kertoo jo aika paljon miehen "tasosta" naisten silmissä.
Nimimerkki Snaksterille sanoisin, että isompi saavutus on se, että on saanut reilusti niitä laatunaisia ja ollut huolehtivana isänä jollekkin lapselle ja vielä kasvattanut tästä kunnon ihmisen. Onnistuu siten, että ensin ne laatunaiset ja sitten kun aika on lapselle, niin sitten se. Isompi saavutus on täyttää nuo molemmat kriteerit. Ei vain jompaa kumpaa.
Tuosta salilla treenaamisesta sen verran, että itse olen reenannut nyt 3,5 vuoden ajan aina 3 kertaa viikossa ja esim. penkkipunnerrus on 70 kiloa. Moni treenaamatonkin nostaa tuon saman määrän, mitä itse olen saanut 3,5 vuoden treenillä aikaan. Eli ei tuo tarkoita sitä, että muut on vain treenannut enemmän ja sen takia nostavat esim. 80 kiloa. Eräs vuotta nuorempi luokkakaveri nosti tuon 80 kiloa jo ylä-asteella. Tällä hetkellä tekee sarjaa 130:llä kilolla. Hän on käynyt salilla vuoden vähemmän. Mitenkähän tuo sitten selittyy, kun olen kuitenkin treenattut enemmän?
Kaikista yhtä paljon treenaavista ei vain tule yhtä hyviä pelaajia kuin toisista. Toisten taso ei riitä vaikka A-nuorten liigaan, kun on pienestä pitäen alkanut pelaamaan samojen pelaajien kanssa. Niitä ominaisuuksia ei vain välttämättä ole niin paljoa kuin niillä lahjakkailla kavereilla. Ei se aina ole treeniin tai toistoihin sidottua. Kaikki tarvitsevat treeniä, mutta lahjakkuudella on suuri osa myös siinä, että kuinka hyvä pelaajasta lopulta tulee. Siis minkä tasoinen.
Toisilla miehillä siis vain on niitä ominaisuuksia joilla vietellä naisia. Kaikkia juttuja vain ei voi parantaa, karu fakta.
Olen myös miettinyt, että kun on joitain lahjakkaita moniosaajia, kuten esim. Vesa-Matti Loiri. Luonut uraa urheilussa, musiikissa, näyttelemisessä, teatterissa, yms. niin miksi ei voisi muka olla sellaisia ihmisiä, jotka ovat ns. moniosaamattomia. Elikkä että asiat eivät onnistu edes perushyvin. Kun jollain on taitoa tehdä kymmeniä asioita muita paremmin, niin kyllä tietyt ihmiset sitten taas joutuvat tekemään perusasioidenkin eteen älyttömän määrän töitä. Eivätkä välttämättä sittenkään osaa asioita. Minä esim. jouduin suorittamaan inssiajon 3 kertaa, ennen kuin sain kortin. Ensin jouduin ottamaan 5 lisätuntia lisää ja sen jälkeen vasta olisin päässyt inssiin. Se sitten peruttiin, kun taidot eivät riittäneet. Sen jälkeen ajoin inssin yhteensä 3 kertaa, eli periaatteessa 4:llä kerralla sain kortin.
Olen monta kertaa miettinyt, että kuinka voi olla noin taukki ja osaamaton. Koulussa jouduin tekemään esim. yhden kokeen niin, että sain katsoa kirjasta vastaukset. Ja arvosteluasteikko oli sama. Siinä ei siis saanut käyttää mitään materiaalia, mutta opettajan mielestä ratkaisu oli hyvä, että oppisin ja että saisin parempia numeroita. Jälkikäteen kun miettii, niin juuri noinhan se menee. Lisäksi jouduin käyttämään mm. henkilökohtaista kouluavustajaa.
Kun näitäkin asioita miettii, niin pakkohan noille joku syy on olla, eihän tuollaisiakaan juttuja huvin vuoksi tehdä.
Vuotta muita luokkalaisiani vanhempana en osannut edes uida. Olin ainoa, kuka joutui uimaan lastenaltaassa. Täten meikäläinen valittiin myös viimeisimpien joukossa futis, yms. peleihin. Tämä nyt on vanha klisee, mutta omalla kohdalla täyttä totta. Monella työpaikalla meikäläistä on heitelty työpisteeltä toiseen, kun homma ei vain suju. Monta lisäpäivääkin olen saanut harjoitella, mutta ei vain suju. Sitten löytääkin itsensä jostain hanttihommista.
Nämä nyt sitten ovat sellaisia juttuja, että yritän vain kertoa teille muille, että oikeasti osaavien ihmisten joukossa on myös itseni kaltaisia luusereita, joiden päähän vain ei yksinkertaisesti mene mikään. Mitään fiksuutta tai osaavuutta ei ole. Siinähän sitten yrittääkin saada edes yhtä pienen pientä kontaktia naismaailmaan. Ja onko tässä tapauksessa yhtään erikoista, että olen saanutkin paskaa palautetta muilta ihmisiltä? Kun edes perusasiat eivät ota sujuakseen, niin ei mikään ihmekkään, että muut jopa hermostuvat. Eivät naisetkaan mitään rumaa tyhjäpäätä itselleen toivo, joka ei selviydy edes autolla ajamisesta.