Naisasiat

  • 7 532 427
  • 26 610

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Ooo, siellä tosiäijä huutelee. Onko akka hakattu tältä illalta että kerkisit mielipiteesi ilmaisemaan?

Ja kyllä, vauhtia on haettu kun on ajettu kivikolle. Eikä edes hävettänyt/hävetä.
Pakko sanoa että repesin tälle!
Mutta joo, asiaan. Ei tuossa mielestäni kyllä ole mitään pahaa että asuu vanhempien luona sen ajan kun nyt on erossa, sehän on vain loistava asia jos on välit perheeseen noin loistavassa kunnossa. Kaikilla ei välttämättä näin ole, joten siis me keillä on, olkaamme onnellisia siitä.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Veikkaan, että Röörin teksti on ihmisen näppäimistöltä kenellä ei ole tätä mahdollisuutta.

En ole ikinä ymmärtänyt, että mitä pahaa on asua väliaikaisesti himassa, jos siis oma pää vaan kestää. Itsekin tässä reilu puoli vuotta pyöritty maman helmoissa ja kuukauden kuluttua koittaa paluu maapallon toiselle puolelle tyttöystävän luokse. Ei näköjään rakkaus katso välimatkaa, vaikka itse "kaukosuhdetta" ennen epäilinkin. En olisi itsestäni uskonut, että yli puolen vuoden erossa olo naisesta ei ole vienyt ajatuksia muualle, mutta hyvä niin. Tällä hetkellä odottelen siis suhteellisen innoissani lähtöä.

Itseasiassa naurattaa, kun itsellänikin on muutamia kavereita ketkä yleensä vähän tykkää härnätä "etkö pärjää yksin" kommenteilla. Hyvin meni reilu vuosi maassa, minkä kieltä en puhu ja aivan yksin. Nämä kommentoijat ovat yleensä kaavoihin kangistuneita duunareita.

Olisi ollut aika vaikeaa löytää toimivaa yksiötä tälle ajalle, kun ei huvita asua missään HOASin kannelmäen solussa.

Perhe on hieno asia.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Veikkaanpa, että Röörin teksti oli kieli poskessa kirjoitettu provokatiivinen viesti ja olikin hauska lukea näin monen maitoparran menneen ilmeisen tuohtuneena lankaan. Minulla oli hauskaa, todennäköisesti veli Röörilläkin.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Oli provo tai ei, niin elämän ehtoo puolella olevat ajattelevat näin hyvinkin usein. Käsittääkseni Alamummokin tähän kategoriaan kuuluu.

Yksi asia mitä olen vähän ihmetellyt on se, että monet ihmiset tuntuvat vanhetessaan muuttuvan erittäin ärtyneiksi ja vihaisiksi ihmisiksi. Mietinkin, että olisi parempi löytää se elämän nainen suhteellisen nuorena, jotta ei tarvitsisi tiukkapipojen seassa pyöriä enään etsimässä naisia.

Toivon hartaasti, että itse en muutu samanlaiseksi mitä olen huomannut myös tuttavapiirissä tapahtuvan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Yksi asia mitä olen vähän ihmetellyt on se, että monet ihmiset tuntuvat vanhetessaan muuttuvan erittäin ärtyneiksi ja vihaisiksi ihmisiksi.
Eilen tuli Yleltä muuan dokumentti jossa tätäkin aisiaa hieman kommentoitiin. Vielä ei tiedetä täydellisesti miksi kyseinen reaktioketju tapahtuu, mutta tuo ärtyneisyys johtuu ihmisen sisäisestä kellosta ja tarkemmin ns. kellosoluista. Nämä kellosolut reagoivat valoon silmän takaosassa ja nämä kellosolut säätelevät ihmisen sisäistä kelloa. Kellosolut ovat herkkiä valon määrän muutoksille auringon noustessa ja lasketessa ja tätä valon määrän muutosta käytetään tuon sisäisen kellon hienosäätöön. Vanhemmiten kellosolujen aktiivisuus taso laskee ja tämä aiheuttaa sen että ihmisen sisäinen kello menee hieman sekaisin ja tämä puolestaan aiheuttaa ärtyneisyyttä senioreissa. Tuon verran jäi tuosta dokkarista mieleen.

Itse ketjun aiheeseen totean, että ihan hyvin menee. Tasaista tällä rintamalla on aviossa ollessa. Ainakin minulla. Toistaiseksi.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä olen seniorimiiteissä käynyt ja Röörinkin kanssa jutellut, ärtyneisyys on viimeisimpiä adjektiiveja, jotka mieleeni tästä porukasta tulevat.

Noh, pidin minä itsekin parikymppisenä kloppina yli nelikymppisiä vanhoina.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi asia mitä olen vähän ihmetellyt on se, että monet ihmiset tuntuvat vanhetessaan muuttuvan erittäin ärtyneiksi ja vihaisiksi ihmisiksi. Mietinkin, että olisi parempi löytää se elämän nainen suhteellisen nuorena, jotta ei tarvitsisi tiukkapipojen seassa pyöriä enään etsimässä naisia.

Ääni tälle. Nainen on kuin koira, jos sen ottaa liian vanhana ei koulutus voi mitenkään onnistua. Nuorena on valittava kehityskelpoinen yksilö, jonka kehitystä huolella ohjaten on kasvatettavissa valiovaimo.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Veikkaanpa, että Röörin teksti oli kieli poskessa kirjoitettu provokatiivinen viesti ja olikin hauska lukea näin monen maitoparran menneen ilmeisen tuohtuneena lankaan. Minulla oli hauskaa, todennäköisesti veli Röörilläkin.

Mullakin on tuttuja, joiden hölinöitä joutuu aina selittelemään, että vitsi oli, hehehe. (Vaivaantunutta naurua kolmannella)
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Ääni tälle. Nainen on kuin koira, jos sen ottaa liian vanhana ei koulutus voi mitenkään onnistua. Nuorena on valittava kehityskelpoinen yksilö, jonka kehitystä huolella ohjaten on kasvatettavissa valiovaimo.

Lähinnä tarkoitin, että elämän iloisten ja positiivisten ihmisten kanssa on mukavampi rakentaa tulevaisuutta. En nyt mitenkään tarkoita, että kaikki vähän vanhemmat henkilöt olisivat ärtyisiä, mutta onhan se nyt huomattavasti yleisempää mitä vanhempiin ikäluokkiin siirrytään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Naiset - nuo saatanalliset pillunkantotelineet

Mikään ei tunnu olevan naisilla pysyvästi riittävän hyvin. Jos on käynytkin niin, että asiat ovat miehen ja naisen välillä sattumoisin sattuneet olemaan hyvin, liian pitkään, niin naiset pitkästyvät ja tekevät jonkun tempauksen, jolloinka asiat eivät enää olekaan hyvin. Kun asiat ovat välillä päin helvettiä, vasta silloin asiat ovat oikeasti hyvin.

Tuohon tautiin ei ole lääkettä keksitty. Jos mies käyttäytyy pitkään erittäin hyvin ja naista kunnioittaen, niin nainen sen sijaan, että olisi vain tyytyväinen, alkaakin suuttua mitä pienemmistä asioista. Motkotuskiintiö odottaa purkautumistaan. Mitä paremmin mies on käyttäytynyt, sitä pienemmistä asioista nainen alkaa suuttuilla. Saattaapa nainen jopa käydä Kanarialla ystävättärensä kanssa. Senhän tietää mikä sen reissun tarkoitus on. Sekös miestä harmittaa.

Mutta ei hätää. Olen koko tähänastisen elämäni uhrannut, sekä itseni, että muiden vuoksi elämäntapaempirismiin tällä saralla eloa ja ajan saatossa keksinyt, en lääkettä, mutta vastalääkkeen, keinona pitää naiset pitkällä aikavälillä tyytyväisinä.

Miehen on naisen ja parisuhteen hyvinvoinnin vuoksi parempi välillä sikailla, kuten vaikkapa lähteä yhtäkkiä ilmoittamatta miespuolisten kavereidensa kanssa baariin, olla vastaamatta kännykkään ja kontata paita oksennuksessa, kuset ja paskat housussa aamuyöllä kotiin. Siis kodin lähettyville, kuten porraskäytävään, halkoliiteriin tai postilaatikon alle sammuminen käy myös oikein hyvin, kunhan vain nainen aamulla viimeistään näkee missä mies on yönsä viettänyt. Liikaa kun ei passaa sikailla, jotta nainen saa olla hankala oikean kokoisista asioista. Nainen nimittäin tuntee enemmän vapautunutta motkotusiloa sisimmässään silloin, kun hän saa sopivan oikean syyn motkottaa, eikä hän näin ollen tunne itseään inhottavaksi turhasta motkottajaksi ja motkota siksi pahan olon vuoksi lisää. Ja katsele taas Kanaria-esitteitä. Liiallinen sikailu taas aiheuttaa eroja ja senlaiseksihan ei välttämättä kannata tilannetta päästää. Oikealla tavalla esimerkkini mukaan toimien, kaikki tulee olemaan pitkällä aikavälillä parisuhdevaltakunnassa kunnossa. Kannattaa myös sinkkuna ylläpitää tuota sikailutaitoa, jotta mies on sitten parisuhteessa luontaisesti naiselle sopivasti sikaileva. Aivan liian moni nuori mies pilaa parisuhteensa liian ns. kunnollisella elämällä ja he jopa luulevat sen olevan markkinavaltti parisuhdemarkkinoilla. Onhan se, mutta vain lyhyellä aikavälillä, sillä heistä ei naisten kyllästymisefektin vuoksi parisuhteen ultramaratoonareiksi ole.

Mainittakoon, että jos esittämääni elämäntyyliä harrastavan miehen nainen ei tuota mallikäytöstäni suvaitse, vaan on saman tien heittämässä miestä pihalle, niin silloin nainen onkin perusluonteeltaan aivan liian tiukkapipoinen luonne, josta syystä hänen kanssaan ei kannata kenenkään itseään kunnioittavan miehen ryhtyä yhteiselämää viettämäänkään. Kyseessä on siis win-win -tilanne, joko saat sikailemalla parisuhteen jälleen loistokuntoon tai pääset ylitiukasta ämmästäsi eroon! Lähtiessäsi voit - kohtelias, avulias ja naisen parasta loppuun asti ajatteleva kuitenkin kannattaa olla loppuun saakka - huikata senlaiselle jännittäjäjustiinalle: "lotnamoro ja kattele vaikka Googlesta mikä ja missä on G-piste!".

Toinen asia tietenkin on se, että miksi nainen yleensäkään suuttuu, vaikkapa miehensä baarireissuista. Siihen ei ole mitään järjellistä selitystä sinänsä. Järjettömiä selityksiä toki sitäkin enemmän, naisilta niitä voikin sitten kuulla. Aina olen tuota asiaa ihmetellyt, että mitä se naisille kuuluu, jos mies vähän juo ja nainen sillä aikaa tekee muuta, kuten vaikkapa jauhaa kaverinsa kanssa paskaa miehestään. Sehän luo molemmille - miehelle ja naiselle - terapeuttista, parisuhteelle voimaa antavaa lisäenergiaa ja jälleen on seuraavalla viikolla kiva käydä yhdessä läheisessä K-Kaupassa ostamassa maksamakkaraa. Minullehan ne naisten juomiseen liittyvät "mitä sä nyt taas" -joikut ovat aina olleet vain kepeää taustamusiikkia, sellaista aboriginaalien ikiaikaista ihmisyyteen kuuluvaa satasäkeistöistä didgeridoolla ja rytmikapuloilla säestettyä perinnettä.

Vaan mukaviahan ne naiset kuitenkin kokonaisuutena ovat. Jouni Hynysen sanoin: "Onhan niillä hyvä perse ja hyvät tissit - kaikki muu on turhaa hifistelyä"
 

Soolo

Jäsen
Ei vittu "äijät", nyt ette ole tosissanne. Aikuiset(?) miehet menette imemään peukkujanne äiskän helmoihin, kun ei naiset ymmärrä erinomaisuuttanne.

Onhan se äitin ja isin helmoihin palaaminen hieman maitojunailua, mutta toki silti ihan ymmärrettävä tilapäinen ratkaisu, johon itsekin ehkä väliaikaisesti turvautuisin jos eron hetki koittaisi.

Oman erinomaisuuden tuulettelu, kuten käyttäjä Rööri asian ilmaisee, on kuitenkin tympeää ja lopulta katkeruuteen johtavaa toimintaa. Suosittelen varsinkin tälle ketjussa minua edeltäneelle postaajalle sitä, että pyrkii kehittymään naisasioissaan, ja muistamaan sen, että marttyyriys on perseestä, kun siitä ei ole itselle mitään käytännön hyötyä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Suosittelen varsinkin tälle ketjussa minua edeltäneelle postaajalle sitä, että pyrkii kehittymään naisasioissaan, ja muistamaan sen, että marttyyriys on perseestä, kun siitä ei ole itselle mitään käytännön hyötyä.
Ensinnäkin, se että joku Oulun Kärppiä kannattava neuvoo minua naisasioista yhtään mitään tietämättömänä, on jo sinänsä absurdia. Siellä taas perioululaiseen tyyliin vedettiin tosikkomoodilla jutusta täysin ohi.

Nainen jätti minut sen takia, ettei kestänyt sitä, kun ei osannut kohdella minua läheskään niin hyvin kuin minä kohtelin häntä. Oli hänellä jäänyt edellisen pitkän suhteen huono vaihde päälle, vaikkei siihen nyt syytä ollutkaan, sen tiesi ja myönsi hänkin jo kauan sitten ja yritti päästä siitä eroon. Ja lopulta tosiaan kehui minut ns. maasta taivaaseen, siis eroviestissään. Eikä kykene olemaan kaverikaan, kun kuulemma niin sattuu kaipuu. Kyllä sitä nuorempana ei aina näyttänyt sitä kaunista elämää, mutta nyt näytin. Sitäkö ei saa sanoa, ilman että joku saatanan Kärppäfani tulee kertomaan, että "mene itseesi, äläkä kehu itseäsi". Tässä tapauksessa ei kyllä tartte mennä. Toimin suhteessa esimerkillisesti, aina en kaikissa suhteissa nuorempana todellakaan ole niin tehnyt, mutta nyt tein.
 

Soolo

Jäsen
Olihan siinä vuodatuksessasi sarkastista viritystä, mutta se ei muuta mihinkään sitä, että näytät vellovan melko syvällä tuossa omassa erinomaisuudessasi. Erotapauksesi on käsittääkseni kuitenkin sen verran tuore, että on ihan normaalia viettää hetki suruaikaa ja syytellä muita, mutta suosittelen kuitenkin ryhdistäytymään ennen pitkää.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Baroni-setä on tehnyt naistutkimusta ihan empiirisen tutkimuksen pohjalta. Olen päätynyt tulokseen, että naiset eivät siedä hyvin toimeentulevaa, itsenäistä ja romanttista yh-isää.
Tämä johtuu siitä, että naista vituttaa se, että mies pystyy auton korjaamisen ja ikeahyllyn kokoamisen jälkeen leipomaan parempia sämpylöitä kuin nainen itse.
Elämää on kovaa, mutta epäreilua. ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen päätynyt tulokseen, että naiset eivät siedä hyvin toimeentulevaa, itsenäistä ja romanttista yh-isää.
Tämä johtuu siitä, että naista vituttaa se, että mies pystyy auton korjaamisen ja ikeahyllyn kokoamisen jälkeen leipomaan parempia sämpylöitä kuin nainen itse.
Tai sitten vitutus johtuu siitä, että ne maukkaat sämpylät menevätkin naisen sijasta miehen edustaman faniryhmän tovereille, tasaisesti kaikille jakaen, tietenkin.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Tai sitten vitutus johtuu siitä, että ne maukkaat sämpylät menevätkin naisen sijasta miehen edustaman faniryhmän tovereille, tasaisesti kaikille jakaen, tietenkin.

Ne ovatkin niin ultrahyviä, ettei niitä jää tarjottavaksi kaikenmailman kavereille. Yksi jatkoajan ifkfani pyysi kerran salaista reseptiäni, mutta en sitä antanut. Se olisi muuten kehunut poikaystävälleen, että on itse keksinyt sen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Käyttäjänimettömältä ihan mielenkiintoista pohdintaa. Tuo pitää pitkältikin paikkaansa, että naiset eivät kauan jaksa olla sellaisen miehen kanssa, joka on liian kiltti. Varmasti sen on moni huomannut, ainakin minä henk. koht. olen.

Mitä tulee omaan parisuhteeseen, niin tasaista taaperrusta tämä on ollut nyt hetken. Välillä hieman ihmetyttää, että mitäs tuo muija nyt oikeen ajattelee ja kimmastuu pienistä. Mutta eiköhän ne ole näitä tavallisia arjen iloja.

Nyt kun naikkonen on pyörinyt tässä jaloissa vähän tiheämmin, niin ainahan häntä on alkanut tuntemaan ja tulkitsemaan paremmin. Parisen kuukautta se on tässä tiuhemmin ollut, kun on opintojensa puolesta täällä kotikaupungissani tetissä. Mutta palailee piakkoin kotikaupunkiinsa. Antoisaa aikaa tämä on kyllä ollut tosiaan. Saa nähdä sitten, kun muija on palannut tuohon viereiseen kaupunkiin ja ei päästä ihan joka päivä näkemään, että miltä sitä sitten tuntuu. Naisista kun ei koskaan tiedä, nimim. kokemusta on. Mutta eiköhän se siitä lähde taas. Tähänkin asti on näin hyvin mennyt, niin miksei jatkossakin.

Aiemmin täällä käytiin keskustelua siitä, että miksi naiset (miksei myös miehetkin) ovat niin paljon varattujen perään. Tätä olen välillä itseksenikin pohdiskellut, että mikä siinä on. Muuan entinen ihastukseni ja hyvä ystäväni on nimittäin aika ajoin esittänyt vähän eriskummallisia merkkejä siitä lähtien, kun olen nykyisen vaimokokelaan kanssa pyöriskellyt. Silloin kun minä olin hänestä hieman vakavammin kiinnostunut, niin eihän sitä silloin kiinnostanut Worrellin kanssa olla tekemisissä, mutta viime aikoina on kovastikkin udellut perään ja antanut milloin mitäkin signaaleja. Noh, enpä kuitenkaan ole niillä päätäni hirveästi vaivainnut. Jännä vain, että heti alkoi kiinnostamaan kun muutin statukseni varatuksi.

Tämmöstä pohdintaa tällä kertaa. Kommentoikaa jos haluatte.
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Tähän on ihan pakko vastata, että miehiä puolestaan pelottaa nainen, joka osaa tehdä Baronin mainitsemat asiat. Ja omasta kokemuksesta tiedän, mistä se erinomainen maku autonkorjaamisen jälkeen leivotuissa sämpylöissä johtuu ja ihan hyvästä syystä sitä reseptiä ei sovi jakaa eteenpäin. ;D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sanojen ja tekojen välinen ristiriita on niin hirveä, että onko tuollainen paskan jauhaminen minkään arvoista?
Liekö olet stalkannut meitä, kun näytät "tietävän" miten meillä on puhuttu.

Kertoi, että ei voi ymmärtää itsekään, miksi ahdistuu ihan tyhjästä erityisesti silloin, kun en varmasti ollut tehnyt mitään sellaista, josta olisi pitänyt ahdistua. Ja se ahdisti häntä lisää, kun ahdisti, vaikkei olisi pitänyt. En nyt mikään vässykkä-kiltti ollut, sellaista ei pidä luuleman, mutta turhaa vittuilua ja tuittuilua minun puoleltani oli ei-yhtään. Olin suhteemme rakentava voima ja nainen oppi tuota seikkaa lopulta itsekin noudattamaan. Ja tätä ei saisi Suomessa sanoa, koska se on niin erinomaista. Joo, tunkekaa se evankelis-luterilainen itseruoskinta -metodi sinne missä ei aurinko ei paista. Hyvin usein olen saanut suhteiden jälkeen katsoa peiliin, että mitä olisi pitänyt tehdä toisin, mutta nyt siihen ei ole aihetta, eikä tule olemaankaan, vaikka täällä kuin jotkut yrittävät projisoida omaa paskamaisuuttaan muihinkin.

Kyllä seuraavaan suhteeseen täytyy lähteä aivan eri pelikirjalla. Vähintään kerran viikossa täysin tyhjänpäivästä vittuilua ja kerran kuukaudessa pientä väkivallan uhkaa naista kohtaan, niin jopahan luulisi nainen pysyvän, kun on se missio: "minä vielä saan tämän suhteen kuntoon", nimittäin sitten jos se on jo kunnossa, niin sehän ahdistaa aivan perkeleesti!
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Tähän on ihan pakko vastata, että miehiä puolestaan pelottaa nainen, joka osaa tehdä Baronin mainitsemat asiat. Ja omasta kokemuksesta tiedän, mistä se erinomainen maku autonkorjaamisen jälkeen leivotuissa sämpylöissä johtuu ja ihan hyvästä syystä sitä reseptiä ei sovi jakaa eteenpäin. ;D

Älä nyt Nenna vaan paljasta mun sämpylöiden salaista ainesosaa! ;)

Niin se varmaan elämässä menee, että kumppanilta vaaditaan paljon, mutta jos kumppani hallitsee sekä miesten että naisten "vahvuusalueet", niin alkaa iskemään epävarmuus. Mies voi kokea itsensä turhakkeeksi jos nainen vaihtaa talvirenkaan nopeammin ja jos mies on hyvä kotikokki/kodinhoitaja niin naiselle voi iskeä sama tunne.

Täällä on ollut keskustelu siitä, miksi monet himoitsevat varattuja ihmisiä. Syitä on varmasti monia, mutta itse olen huomannut usein syyksi muutaman seikan:

-Varattu on mielenkiintoinen haaste. Ei siinä paljon järki tai toisen tunteet paina kun "kaatoa" haetaan. Varattu ei ehkä soittele perään kun seksi on ohi. Kiinnijäämisen pelossa varattu pitää "seikkailun" salaisuutena.
-Varattu voi olla hyvä kumppani (vaikka jättäisi oman kumppaninsa jonkun toisen takia) ja hyvä vanhempi. Tämä ei ole järkevä ajatus, mutta harvoinhan järkevä ihminen etsii luotettavaa kumppania ihmisestä jonka haluaisi pettävän puolisoaan. Muutaman kerran kaveripiirissä on käynyt niin, että joku on pokannut kaverinsa kumppanin koska on todennut sen hyväksi kumppaniksi.
-Kosto. Petetty ihminen haluaa kostaa paskat kokemuksensa muille ja yrittää rikkoa muiden suhteita.

Että tämmöistä..
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Älä nyt Nenna vaan paljasta mun sämpylöiden salaista ainesosaa! ;)

No, raitis ulkoilmahan se on! ;P

Baroni puhuu ihan aiheellista asiaa. Itsensä turhakkeeksi tuntemisen voi estää sillä, että on oma itsetunto kunnossa ja sen verran hyvä, että osaa ottaa toisen osaamisen yhteenhiileen puhaltamisena ja tasavertaisuuden osoituksena. Kaksi osaavaa käsiparia saa aikaiseksi enemmän yhteistä aikaa ja eikös sen pitäisi olla se ensisijainen tavoite eikä päteminen toisen kustannuksella?
 

lakimies

Jäsen
Vittu, tämä oli tässä. Ei enää ikinä uudestaan.

Referaattia tulee, kun ajatukset on selkeytyneet. Joskin aika paljon samoilla linjoilla mennään nimimerkin "käyttäjänimetön" kanssa.
 

Morgoth

Jäsen
Liekö olet stalkannut meitä, kun näytät "tietävän" miten meillä on puhuttu.

Mistä vitusta täällä voi ylipäätään tietää miten asiat 'oikeasti' ovat? Kirjoittaja kertoo asiasta miten ne hänestä on, mutta miten se sitten korreloi todellisuuden kanssa niin mahdotonta arvioida. Kuitenkin parisuhteessa on aina kaksi, joten itseäni aina epäilyttää, että miten luotettava vain toisen osapuolen kertomus lopulta on...

Tuo kuulosti vain jotenkin sen verran omituiselta, että jotenkin loogisemmalta tuntuisi, että puhutaan toista ja todellinen syy on jotain muuta kuin sanotaan ääneen. Tosin voihan asia olla niin kuin kirjoitit... Mistäs minä sen tiedän, ihan kuin sillä mitään sen suurempaa väliä minulle edes on. Kunhan vain kirjoittelen paskaa tänne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös