Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Ensinnäkin, se että joku Oulun Kärppiä kannattava neuvoo minua naisasioista yhtään mitään tietämättömänä, on jo sinänsä absurdia. Siellä taas perioululaiseen tyyliin vedettiin tosikkomoodilla jutusta täysin ohi.Suosittelen varsinkin tälle ketjussa minua edeltäneelle postaajalle sitä, että pyrkii kehittymään naisasioissaan, ja muistamaan sen, että marttyyriys on perseestä, kun siitä ei ole itselle mitään käytännön hyötyä.
Nainen jätti minut sen takia, ettei kestänyt sitä, kun ei osannut kohdella minua läheskään niin hyvin kuin minä kohtelin häntä. Oli hänellä jäänyt edellisen pitkän suhteen huono vaihde päälle, vaikkei siihen nyt syytä ollutkaan, sen tiesi ja myönsi hänkin jo kauan sitten ja yritti päästä siitä eroon. Ja lopulta tosiaan kehui minut ns. maasta taivaaseen, siis eroviestissään. Eikä kykene olemaan kaverikaan, kun kuulemma niin sattuu kaipuu. Kyllä sitä nuorempana ei aina näyttänyt sitä kaunista elämää, mutta nyt näytin. Sitäkö ei saa sanoa, ilman että joku saatanan Kärppäfani tulee kertomaan, että "mene itseesi, äläkä kehu itseäsi". Tässä tapauksessa ei kyllä tartte mennä. Toimin suhteessa esimerkillisesti, aina en kaikissa suhteissa nuorempana todellakaan ole niin tehnyt, mutta nyt tein.