Naisasiat

• 7 585 681
  • 26 609

tutzba

Jäsen
Rosenrot hei, nyt järki käteen. Ei tämä mitään saippuasarjaa ole. Enhän minä sitä lähde kiistämään, että olen ko. henkilön kaveri/ystävä, mutta mitään muuta - ei jumalauta, oikeastiko joudun tämän sanomaan? - ei todellakaan ole meidän välillämme.

Teidän parisuhteeseen en voi vaikuttaa millään tavalla, kuten eivät muutkaan mainitsemasi henkilöt.

Jätä ihan suosiolla tuollaiset väitteet siis pois. Thanks.

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Vai mitä esim Tutzba, Jiri, Obi, ja sokerina pohjalla, tai paskana lattialla Passenger...
Kiitos henkilökohtaisuudesta, mutta minulla ei ole kyllä minkäänasteista osaa eikä arpaa teidän tapahtumiinne. Olen pahoillani, enkä todellakaan tiedä minkälaisiin faktoihin perustuen minun, tai muidenkaan listalla olevien henkilöiden vaikutukset ajattelit esittää.

Minulla on ensinnäkin onnellinen avioliitto, kolme ihanaa lasta ja itsesuojeluvaisto, joten olisin jo pelkästään näiden seikkojen perusteella vähintään kujalla, jos alkaisin tieten tahtoen tavoittelemaan eroanne. Kaikki keskustelut niin Facebookissa kuin livenäkin olen käynyt täysin jonninjoutavista asioista tai yhdistystoimintaan liittyvistä asioista.

En odota anteeksipyyntöä. Mutta käytä jatkossa vähän harkintaa, vaikka toki kiihtymyksesi on ymmärrettävää. Moikataan kun tavataan.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eräs jatkoajan nimimerkki kirjoitti:
Olen suorastaan mykistynyt ja liikuttunut siitä, kuinka hienoja ihmisiä kaveri- ja ystäväpiiriini kuuluu. Kiitos, tack <3

Hahaa pojat, hyvin te vedätte, loppuun asti vaan yhdessä rintamassa!
Eikä mitään henkilökohtaista, mutta onhan tämä jumalauta huikeaa settiä näin näyttöpäätteeltä seurattavaksi. Voi vastustajan kunnioittaminen JWC'10:ssä nousta otsikoihin, pää ylhäällä!

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kerrankin mielenkiintoista asiaa tässä ketjussa. Maltan tuskin odottaa mitä Passengerilla on asiasta sanottavaa. Jännitys tiivistyy...

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Kerrankin mielenkiintoista asiaa tässä ketjussa. Maltan tuskin odottaa mitä Passengerilla on asiasta sanottavaa. Jännitys tiivistyy...

Vaikka en henkilökohtaisesti tunne ketään tässä draamassa niin tiedän kuitenkin kenestä on kyse (Nimimerkeistä). Eihän ole kiva tilanne, mutta mielenkiintoinen.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tokihan nämä asiat pitäisi hoitaa nenätysten, tai ainakin olla pilaamatta toisen yksityisyyttä tämäntasoisella keskustelupalstalla...

Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. Minun mielestäni tällaiset asiat voisi kyllä hoitaa vaikka yksityisviestein jos ei ole halua/mahdollisuutta ihan kasvotusten selvittää. Mutta jokainen tyylillään, mikäpä minä olen täällä moderaattorina toimimaan ja ketään tuomitsemaan.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ja minun on myös hyvin vaikeaa kuvitella, että tuollaiset "julkiset" syytökset ovat täysin aiheettomia.

Tähän nimenomaiseen asiaan kantaa ottamatta täytyy kuitenkin todeta, että olen kuitenkin elämäni aikana törmännyt tilanteisiin, joissa on esitetty täysin aiheettomia julkisia syytöksiä - ihmismieli on toisinaan kummallinen ja sitä tulee tulkittua sanoja, eleitä ja tekoja väärin. En puolustele mahdollisia pettämistilanteita taustoja tuntematta mutta ennen kuin asioista tehdään julkisia ja ryhdytään syyttelylinjalle, olisi todistuspohjan syytä olla varsin vankka, ja edelleen en ota kantaa puoleen tai toiseen kyseiseen Rosenrotin tapaukseen koska en tunne sitä millään muotoa.

Ja tällaisella palstalla ja arkielämässäkin liene järkevintä olisi selvittää asia kasvotusten tai yksityisesti. Julkisuus kun voi leimata syyttömiäkin, ikävä kyllä.

vlad.

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
jos kerran olen "kujalla" ja täysiin väärässä tulkitsemistani asioista, niin miksi sitten ymmärrät kiihtymykseni?
En mielelläni olisi enää tätä asiaa enempää puinut koska mulla ei ole mihinkään mitään osutta eikä arpaa, ja kunnioitan sekä (omaa että muiden) yksityisyyttä että yksityisasioita. Mutta tosiaan kun kerran kysyttiin niin; Ymmärän kiihtymyksen siksi ja sen osalta että ilmeisen tärkeä ihmissuhde on katkolla, ja se saa kiihtymään ja ampumaan "haulikolla säkkipimeään lonkalta" vähemmästäkin. Itse kuvittelisin toimivani vähintään samoilla aaltopituuksilla, samassa tilanteessa, siis.

Pahoittelut tosiaan ja en todellakaan ole minkään asian takana, enkä ole tiennyt mistään mitään. Mulla on mennyt kaikki aika näihin tilaisuuksien ja tapahtumien järjestelyyn, uusien suunnitteluun ja yhdistystoiminnan kehittämiseen, kaikesta muusta työ ja arkikiireestä puhumattakaan.

Toivottavasti voidaan morjestella vastaisuudessakin.

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Yllä olleen porukan mainitsin NIMIMERKEILLÄ sen takia, että heistä on koostunut porukka joka tietää mun EX-suhteesta enemmän kun minä tiesin siinä eläessäni.

Geneerisesti ottaen: vittumaisia juttuja.

Noin hajahuomiona tähän vielä että siinä vaiheessa kun tuntuu että porukka ympärillä tietää ex-suhteista enempi kuin itse, niin kannattaa siinä vapaiden mutta pakollisten aamutoimien lomassa miettiä että onko nyt suhteessa ollut loppujen lopuksi kaikki ihan kohdallaan ?

Oma kohtaisien kokemuksien perusteella voin vastata että ei ollut ja sittemmin lääkityskin saatiin kondikseen.

Pääsääntöisesti ihmissuhdejutut kuitenkin selviää puhumalla, eri asia sitten onko jatkoajan keskustelupalsta kuitenkaan oikea media asian jatkokäsittelyyn.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Yllä olleen porukan mainitsin NIMIMERKEILLÄ sen takia, että heistä on koostunut porukka joka tietää mun EX-suhteesta enemmän kun minä tiesin siinä eläessäni. Ei mits henk koht, mutta kokeile itse, niin tiedät miltä tuntuu,,,

Onpahan ikävän kuuloista settiä. Jos exäsi on hölmöillyt toisaalla ja kolmas osapuoli itse tuttavineen on rekisteröitynyt Jatkoaikaan, niin ei sillekään suuria voi. Joku valveutuneempihan voisi äkkiseltään ymmärtää, että onkohan tämä nyt meneillään oleva homma ihan fiksuimmasta päästä ja hoidetaanko sitä varsinkaan näin, mutta todennäköisempää on se, että tämä kokoelma nimimerkkejä ei ole aiheessa niin syvällä, että voisivat aiheeseen puuttua tai kokisivat sellaiseen ylipäätään tarvetta. Loppujen lopuksihan asia koskee vain sinua, exääsi ja mahdollista kolmatta osapuolta, jonka olemassaoloa tai osallisuutta voi tässä korkeintaan spekuloida. Voimia ja jaksamista asioiden selvittämiselle ja asiasta selviämiselle, perseestähän nämä parisuhdesäädöt kuitenkin pääsääntöisesti ovat. Ei lohduta varmasti paskaakaan, mutta virhe on tapahtunut jo aiemmin, jos tilanne on vähänkään tästä ketjusta eräänä skenaariona arvattavissa olevalla tavalla edennyt.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika jännää, lieneekö tämä Jatkoajan historian ensimmäinen kerta, kun siviilielämässä toisensa tuntevat nimimerkit käytännössä tappelevat siviilielämän tapahtumista. Anonyymiteetin suojassa, osittain ainakin. Aika hurjaa.

Ei ole ainakaan ensimmäinen kolmiodraama. En tiedä onko alkuperäistä viestiä jäljellä, mutta itse aikanaan lainasin tällaisen osion:

Hiukan kyllä pistää miehen mielen matalaksi, kun palstaveljemme Lafleur vei avopuolisoni "paremmille" vesille.

Kiiitos kysymästä, vahvisti ainakin kliinistä ajattelua ja järkeilyä. Tavallaan siirtää noita tunnepuolen juttuja sivummalle, jolloin pystyy ajattelemaan järkevällä tasolla.

Todella vittumaista tässä kaikessa on se että rakastan tätä daamia edelleenkin yli kaiken, joten noita asatuksia pitää nyt saada sivummalle ja tavallaan kylmetä asian tiimoilta, että saadaan kaikki pakettiin, ja oikein.

Kaiken vitutuksenkin keskellä kannattaa yrittää löytää asioiden positiiviset puolet. Tässä tapauksessa se voisi olla vaikka oppiminen. Mahdollisessa seuraavassa suhteessa voi sitten hyödyntää tässä oppimaansa.

Nyt suosittelen ottamaan ilon irti sinkkuna olemisesta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämä olkoon ensimmäinen ja ainoa viestini aiheesta.

Pitää paikkansa, että pitkällisen harkinnan jälkeen olen lähdössä. Syyt eivät kuulu tänne julkisiksi, mutta sanotaan nyt sen verran, että toista miestä (tai naistakaan) ei asiaan liity. Joidenkin ihmisten nyt vaan on parempi erikseen kuin yhdessä. Olen todella pahoillani siitä, että tähän on sotkettu ihmisiä, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Ei muuta. Jatkakaa.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pitää paikkansa, että pitkällisen harkinnan jälkeen olen lähdössä.

Tässä ei nyt paljoa iloita mistään.

Damn...voimia kummallekin osapuolelle. Ei nämä koskaan helppoja asioita ole.

Mulla oli aikoinaan samankaltainen tilanne kuin Rosenrotilla eli jäin rannalle. Oltiin oltu noin viisi vuotta yhdessä ja eräs perjantai avokki sanoi, että "Len...mä en rakasta sua enää". Oli melkoinen pommi ja tuli tosiaankin ns puun takaa. Jälkeenpäin tosin, kun kykeni ajattelemaan järkevästi niin olisihan sitä itsekin voinut elää suhteessa toisin. Pidin häntä itsestäänselvyytenä enkä tehnyt yhteisen onnen eteen tarpeeksi duunia.

Mulle sanoi tuolloin lohdutukseksi eräs ihminen ikimuistoisen lauseen joka on suoraa Eppujen eräästä biisistä. "Aurinkokin paistaa vaikkei sitä näy".

Nyt olen ollut onnellisesti 14 vuotta aviossa tuon lauseen sanojan kanssa. Ei ollut muuten helppo paikka sille avokillakaan mutta parempi laittaa kipot jakoon jos ei ole onnellinen. Meillä on kuiten vain tää yksi elämä.

Tsemiä!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yleensä hillitön määrä duunia auttaisi asiaa, mutta sattuu olemaan nyttekin jo tasoitusvapailla, jotta prkl... Jokin keskustelupalsta saa nyt kelvata.
My advice to you: start drinkin' heavily.

Vaikka olenkin hiukan ihmeissäni seurannut tätä tilitystä sivujuonteineen, niin itse asiaahan tuo ei muuta. Kun tunteet myllertävät, järki ei pysy mukana. Itse entisessä elämässä hiukan vastaavaa kokeneena en voi antaa kuin yhden (oikean) neuvon: koita pitää järki kädessä, vaikka se vaikealta tuntuisikin. Ja yritä löytää joku luotettu kaveri, jolle voit asiasta jutella. Se auttaa kummasti jäsentämään ajatuksia, kun sanoo asioita ääneen. Pää tuppaa keksimään tuollaisissa tilanteissa juttuja, jotka eivät ole oikeasti tapahtuneet. Ja kun tarpeeksi kauan itselleen jotain uskottelee ja etsii todisteita uskomukselleen, homma saattaa muuttua päänsisäiseksi totuudeksi, vaikka oikea totuus olisikin aivan toinen.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ennen kuohui HIFK:ssa, nyt fanien kotona...

Mun mielestäni on erittäin kiusallista lukea tällaista välienselvittelyä nimimerkkien varjossa JA:ssa. Joo joo, voisinhan pysyä tästä topicista pois, mutta en tänne tullessani voinut kuvitella joutuvani lukemaan joidenkin avautumista omasta suhteestaan tai vihjailuista muita nickejä kohtaan. Voisitteko selvittää asiat kotona tai siirtyä netissä vaikka FB:hen tai Ircciin, jookos. Tai hakekaa apua suhdeneuvolasta (älkää pullosta). Kiitos.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestäni on erittäin kiusallista lukea tällaista välienselvittelyä nimimerkkien varjossa JA:ssa.

Eieiei. Tämähän on mahtavaa settiä. "I did not have a sexual relationship with Passenger."

Ja eräs nyt jo poistettu viesti myös. "Mitäs olet tuollainen mustasukkainen sekopää, ei ihme että mun frendi ei jaksa sua enää, sähän suorastaan ajoit sen P*:n syliin...eiku." Olin kännissä.

Ja mitä omiin kokemuksiini tulee, niin jos nainen sanoo, ettei ole ketään toista ja haluaa vaan omaa tilaa blaablaa, niin se tarkoittaa suurinpiirtein sitä, että muuttaa nyt ensin omaan kämppään ja vasta sitten sen miehen kanssa yhteen, voihan silläkin olla kato oma perhe vielä jätettävänä.

Ryyppäämisen kanssa on vähän niin ja näin. Kyllähän se helpottaa, mutta jos on taipumusta riippuvuuteen ja kumulatiiviseen katkeruuteen niin suosittelen kyllä jotain muuta, vaikkapa irtosuhteita ja uutta maanista harrastustoimintaa. Mutta ei siis etikettien keräilyä. Murheilla on tapana kellua.

Ja täytyy yhtyä Irgguun (en tiedä onko sen mies jatkoajassa) sikäli, että harva asia on yhtä perseestä, kuin saada jälkeenpäin tietää muiden tietäneen enemmän suhteen senhetkisestä tilasta kuin itse. Varsinkin jos niitä muita on pitänyt kavereinaan.

Viimeksi muokattu:

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Mulla oli aikoinaan samankaltainen tilanne kuin Rosenrotilla eli jäin rannalle. Oltiin oltu noin viisi vuotta yhdessä ja eräs perjantai avokki sanoi, että "Len...mä en rakasta sua enää". Oli melkoinen pommi ja tuli tosiaankin ns puun takaa. Jälkeenpäin tosin, kun kykeni ajattelemaan järkevästi niin olisihan sitä itsekin voinut elää suhteessa toisin. Pidin häntä itsestäänselvyytenä enkä tehnyt yhteisen onnen eteen tarpeeksi duunia.

Ketjun saaman sävyn takia ilmoitan, että minulla ei ollut Lenin tapauksessa mitään roolia.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja mitä omiin kokemuksiini tulee, niin jos nainen sanoo, ettei ole ketään toista ja haluaa vaan omaa tilaa blaablaa, niin se tarkoittaa suurinpiirtein sitä, että muuttaa nyt ensin omaan kämppään ja vasta sitten sen miehen kanssa yhteen, voihan silläkin olla kato oma perhe vielä jätettävänä.

Kanssa omiin kokemuksiin pohjautuen: Juuri noin. Tästä Jatkoajassa kuohuvasta ihmissuhdesopasta en osaa sanoa, kun en tiedä sen paremmin. Viihdyttävää se ainakin jollain kierolla tavalla on, kun nimimerkkejä syytellään kuin parhaassakin saippuasarjassa.

Noista naisten sanomisista voisi yleistää lisääkin, mutta en koe sitä juuri nyt kovin hyväksi ideaksi, kun tätä ketjua lukevat sekä jättäjä, että jätetty. Oman kokemuksen mukaan kuitenkin, vaikka nainen sanoisi mitä, on hänellä jo uusi jantteri kierroksessa. Mutta ehkä mulle on sattunut kohdalle vaan niitä kusipäisiä tapauksia.

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Tämä olkoon ensimmäinen ja ainoa viestini aiheesta.

Pitää paikkansa, että pitkällisen harkinnan jälkeen olen lähdössä. Syyt eivät kuulu tänne julkisiksi, mutta sanotaan nyt sen verran, että toista miestä (tai naistakaan) ei asiaan liity. Joidenkin ihmisten nyt vaan on parempi erikseen kuin yhdessä. Olen todella pahoillani siitä, että tähän on sotkettu ihmisiä, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Ei muuta. Jatkakaa.

Kyllä se yleensä vain on niin, että näissä asioissa on aina jossain joku joka saa ja joku jää ilman. Nyt tässä tietysti jotain sattuu, mutta eiköhän vuoden kuluttua taas kaikki ole yhtämieltä, että oikea ratkaisu tuli tehtyä.

Tämä kaikki tietysti spekulointia.

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Nuo on semmosia asioita, ettei niitä asianomaiset ymmärrä kunnolla kuin vasta ajan päästä, joten turha niihin on kauheasti neuvoja annella, ei niitä kukaan oikeasti kuuntele.

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Mun mielestäni on erittäin kiusallista lukea tällaista välienselvittelyä nimimerkkien varjossa JA:ssa.
Tämähän on vähän niin kuin tosi-TV:tä keskustelupalstalla. Kaikki paheksuvat, mutta kuitenkin katsovat, tai siis tässä tapauksessa lukevat. Toivottavasti nyt kukaan ei kuitenkaan erehdy arvostelemaan näiden mainittujen nimimerkkien, tai kenenkään muunkaan ruokailutottumuksia, ettei pärähdä pelikieltoa ja jää hyvä juttu kesken.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Todella surullista asiassa on se, että itse olen täysillä mukana kun taas toinen pitää aivan urpona, ja kuvittelee etten mitään huomaa mistään mitä ympärillä tapahtuu...

Vieläkin pahempaa asiassa on se, että kaikki muut kyllä tuntuvat tietävän enemmän kun minä.
Tän pohjalta iski mieleen eräs keskustelu täältä, ja hakutoiminnolla sen sitten löysinkin. Eli ihan sen ja tuon kirjoittamasi pohjalta heitän neuvon: Kannattaa hakea ammattiapua mustasukkaisuuteen, se on todella vahva tunne joka syö hyvänkin suhteen. Loputon noidankehä joka ruokkii itseään ja jolla pystyy kuittaamaan kaikki epävarmat tunteensa.

Tsemppiä, kaikille osapuolille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy