Mun mielestäni on erittäin kiusallista lukea tällaista välienselvittelyä nimimerkkien varjossa JA:ssa.
Eieiei. Tämähän on mahtavaa settiä. "I did not have a sexual relationship with Passenger."
Ja eräs nyt jo poistettu viesti myös. "Mitäs olet tuollainen mustasukkainen sekopää, ei ihme että mun frendi ei jaksa sua enää, sähän suorastaan ajoit sen P*:n syliin...eiku." Olin kännissä.
Ja mitä omiin kokemuksiini tulee, niin jos nainen sanoo, ettei ole ketään toista ja haluaa vaan omaa tilaa blaablaa, niin se tarkoittaa suurinpiirtein sitä, että muuttaa nyt ensin omaan kämppään ja vasta sitten sen miehen kanssa yhteen, voihan silläkin olla kato oma perhe vielä jätettävänä.
Ryyppäämisen kanssa on vähän niin ja näin. Kyllähän se helpottaa, mutta jos on taipumusta riippuvuuteen ja kumulatiiviseen katkeruuteen niin suosittelen kyllä jotain muuta, vaikkapa irtosuhteita ja uutta maanista harrastustoimintaa. Mutta ei siis etikettien keräilyä. Murheilla on tapana kellua.
Ja täytyy yhtyä Irgguun (en tiedä onko sen mies jatkoajassa) sikäli, että harva asia on yhtä perseestä, kuin saada jälkeenpäin tietää muiden tietäneen enemmän suhteen senhetkisestä tilasta kuin itse. Varsinkin jos niitä muita on pitänyt kavereinaan.