Naisasiat

• 7 587 470
  • 26 609

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vitutusketjusta tänne kommentoin...

Kun asia jossain määrin on ajankohtainenkin täälläkin, niin kommentoin tuota Uleåborgirin viestiä tänne.

Saa nähdä onko eilinen kolhu peräti avioeron arvoinen keissi.
Ehkei kannattaisi sanoa tähän kohtaan mitään mutta harkinnan jälkeen sanotaan sitten.

Sitä saa mitä tilaa. Eli sallitaan. Viime pe tuo naisolio, jonka kanssa tässä on tullut viime kuukaisina aikaa vietettyä, oli hieman hiljainen kaupungilla ja vaistosin, että joku sitä vituttaa. Sitten menimme kauppaan ja hän halusi ostaa muutaman siiderin ja minun olisi pitänyt myös ostaa alkoholia, jotta hän voisi juoda. Minähän toki sanoin ystävällisesti todeten, että ei minua juomisensa häiritse mutta minulle ei nyt vain yhtään maistu, vaan minähän olenkin aina vähän huppelissa alkoholittakin, niin eipä tuo varsinkaan häiritse. Siitäpä nainen möksähtämään ja laittoi aikomansa siiderinsä takaisin hyllyyn, lähdimme pois ja hän oli yli tunnin hiljaa, en minäkään mitään sanonut, luin kirjaa ja olin oikein rentona, ongelma oli hänen, ei minun. Ei edes meidän.

Sitten hän puhui: "voisitkos käydä viemässä mut asemalle, niin lähden kotio". Jep, kyllähän minä voin käydä, rauhallisesti totesin. Tässä oli se kulminaatiopiste, jossa monet miehet ryssivät. Miehet alkaisivat:
a) hermostua, puhua ikävästi naiselle, vittuilla suorastaan
b) pyydellä anteeksi, "ethän lähde, kulta rakas, hanipöölaavmussukka", vaikka vika on ollut naisen, hän alentui uhmaikäisen tasolle.

Jos a-kohdan mukaan toimii, saa taistella ja raivota usein. Jos b-kohdan mukaan, nainen priomadonnailee ja on itsekeskeinen paskiainen jatkossakin, kun palkintona siitä on miehen alistuminen ja kehut.

Ei noin. Jos nainen pöljäilee, annettakoon hänelle aikaa se tajuta itsekin. Viisas nainen sen kyllä tajuaa, eikä sitä prosessia pidä provosoimalla sotkea. Jos haluaa pois, niin viedään pois. Pöljä nainen ei tietenkään koskaan itseensä tajua mennä. Ja mainittakoon, että kovasti tykkäilen tuosta naisesta, silti olisin voinut heti hänet sinne asemalle viedä. Ei edes verenpaineeni ollut koholla. Minä en enää "näillä kilometreillä" lähde mukaan tuommoisiin lapsellisiin höpötyksiin.

Sitten kun olin sanonut, että ok, vien pois, niin jopas kääntyi asetelma. Yhtäkkiä hän halusikin saman tien jäädä. Hän oli kauniina naisena tottunut aiemmissa suhteissaan siihen, että hän voi kiukkuilla ihan miten haluaa ja lopulta mies on polvillaan, kuvainnollisesti ja jopa kerran konkreettisestikin. Tai alkaa riidellä siten, että homma räjähtää ilmoille ja sittenkin vituttaa. Pyyteli anteeksi vielä moneen kertaan, kertoi kuinka välittää ja hän käyttäytyi kuin pieni lapsi ja koittaa kasvaa tuonlaisesta pois, kun tietää itsekin kuinka typerää se on.

Jotenkin tuo Uleåborgirin tilanne haiskahtaa siltä, että kulminaatiopisteessä on menty mielestäni väärää polkua.

julle-jr

Jäsen
Itsehän olen eräänlaisessa avoimessa suhteessa, eli kummatkin saavat tehdä mitä haluavat ja kenen kanssa tahansa. Kumpikaan ei siis oikeastaaan voi pettää, eikö ole nerokasta? Ei seksin harrastamista mielestäni kannata pitää sen kummempana hyötyliikunta kuin vaikkapa lumilautailuakaan ja minulle on samantekevää kenen kanssa naiseni lumilautailee.

Eihän se järvikään sitä paitsi soutamalla kulu.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kun asia jossain määrin on ajankohtainenkin täälläkin, niin kommentoin tuota Uleåborgirin viestiä tänne.

- -
Jotenkin tuo Uleåborgirin tilanne haiskahtaa siltä, että kulminaatiopisteessä on menty mielestäni väärää polkua.

Ensinnäkin totean, että olen pöljä ja avauduin ennenaikaisesti über-vitutuksesta ahdistuneena Vitutusketjuun, mikä näkyikin jäljessä.

Vaimo saapui kotiin pari tuntia myöhässä, koska hän oli joutunut jäämään lisätöihin suureen selkäleikkaukseen ja käyttäytyy jälleen ihan normaalisti.

Hän ei siis ollut mennyt minkään kaverin luo jurottamaan ja valittamaan kohtaloaan. Kysyin rouvalta äsken asiallisesti, että joko auton kolhiminen on unohdettu. Vastaus oli että kyllä on. Pyysipä vielä anteeksikin mökötystään. Annoin anteeksi. Lyötyä eli minua ei enää lyödä.

Kulminaatiopisteessä ei ole menty väärää polkua. Onneksi näitä mykkäkouluja on todella harvoin. Yhdessä ollaan oltu kohta 11 vuotta, naimisissa pian 2 vuotta. Eipä tässä eropapereita tarvi alkaa täytellä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kysyin rouvalta äsken asiallisesti, että joko auton kolhiminen on unohdettu. Vastaus oli että kyllä on. Pyysipä vielä anteeksikin mökötystään. Annoin anteeksi. Lyötyä eli minua ei enää lyödä.
No eipä siinä sitten mitään, valitettavan useinhan se juonikuvio on liian monilla kuitenkin tuossa aiemmin kuvailemassani tilassa.

Sehän on sitten oikein hyvä, että uleåborgirlandiassa onkin rauha maassa. *Smile*

Vietävä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KPS
Tuossa jo aikasemmin siitä ehdin kirjoittaakin, että jonkin kuoren itselleni kasvatin. Todellisuudessa vituttaa niin kuin pientä eläintä. Panen kuin rusakko, ja elämäni on synkkää. Synkkääkin synkempää. Halveksin yhdenillanjuttuja ja itseäni. Mutta niitä naisiakin. Ilman syytä. Se on vaan tunne mikä on pinnalla, enkä varsinaisesti valitse sitä tunnetta. Aina ajattelin, että ne panee joita se kiinnostaa, naimisissa ollessanikin. Sanoin siitä vaimollekkin kun puhui omista haluistaan olla muittenkin kanssa, että jos sitä huvittaa niin siinähän panee, ei se voi, eikä saakaan minua haitata. Että kaipa kaksi ihmistä voi olla toistensa kanssa onnellisia vaikka toista ei kiinnostaisi parisuhteen ulkopuolinen seksi ja toista kiinnostaa.

No.. Tarina etenee niin, ettei se riittänyt tälle vaimolle, vaan lähti sitte muutamia kuukausia myöhemmin menemään. Muutti itsekseen. Sitten minä ajattelin, että no nyt oon taas sinkkumies, ja menin ja vedin perseet ja panin. Panin tyttöä toisensa jälkeen ja vieläkin panen. Oikeen niin kuin vaan joskus teininä haaveilinkin. Mutta totuus oli fantasiaa kurjempi. Joko olen henkisesti lukossa, tai sitten en vain osaa.

No, joku taitava kysyy nyt, että jos vituttaa niin miksi panet. Erittäin hyvä kysymys. Sanoisinpa, että panettaa, mutta väärien tyyppien kanssa joutuu panemaan. Ja sanoisin, että vituttaisi aina runkata vain omassa kodissa. Ja että elämä meni vituilleen. Vituttaa, että itse pakasta korttini valitsin. Vituttaa, että itseni olen muokannut omilla itsesuggestioillani tällaiseksi ihme munkiksi, että syytän itseäni ja erityisesti muita siitä, että teen sinkkuna sitä mitä haluan. Ammattiapu auttoi yleiseen olotilaan, mutta ei tähän seksielämän ongelmaan.

Jos joku on kokenut samaa, voisi kertoa, miten kykeni taas normaalin ihmisen tavoin nauttimaan yhden illan jutuista. En siis varsinaisesti halua selibaattiin, mutten halua vakavia suhteitakaan, mutta en erityisesti halua enää halveksia mukavia tyttöjä, jotka umpikusipään kanssa joutuvat seksiä harrastamaan.

Haluaisin niin vaan taas olla se sama nuori jantteri, joka aikoinaan iloisena kävi baareissa, ja tapasi välillä mukavan tyttösen ja silloin tällöin ilotteli, ja muutaman päivän haaveili tapauksesta tyynyään pureskellen ja kiroillen, kun ei tullut puhelinnumeroita vaihdettua.

Vitutusketjuun vaiko tänne, noh päädyn tähän ketjuun. Eli vajaa vuosi sitten loppui edellinen vakava parisuhteeni monen vuoden yhdessäolon jälkeen. Noh, nyt on sitten vihdoinkin ruvennut kiinnostamaan edes jonkin verran joku muu kuin entinen emäntä ja tilannehan onkin sitten koukeroinen. Ensinnäkin olemme samassa työpaikassa, olen kuitenkin tavallaan hänen "esimiehensä", joskin on tullut vapaa-ajallakin pyörittyä tuossa "alaisten" porukassa mukana iltoja viettämässä. Tuo nyt ei ole yksinään ongelma, uskon nimittäin, ettei kukaan nyt tuosta pahaksi panisi, mikäli välillemme jotain tulisi. En kuitenkaan tiedä, mitä haluan ja mihin olen valmis ja jos tämä neitonen kehittää tilanteesta vakavampaa, kuin minä, siitä kehittyy myöskin ongelma. Kolmanneksi en ole varma hänen tunteistaan, kautta rantain olen kuullut hänen puhuneen minusta suht mukavia asioita. Vielä kun tähän lisätään se, että eräs toinen työyhteisömme jäsen on suht herhiläisenä tämän parasta A-luokkaa edustavan neidin kimpussa, joskaan neito ei ymmärtääkseni lämpeä äijälle, mutta mieshenkilö on liian tyhmä tajutakseen epäsuoran "jätä rauhaan" -viestin ja neiti on liian ujo sanoakseen suoraan. En millään tohtisi mennä asemassani tilanteeseen väliin ja omalla toiminnallani sotkemaan työpaikan suht hyvää harmoniaa. Voin olla hiljaa ja käydä täällä avautumassa keskellä yötä naisasioistani ja näin antaa muiden elää rauhassa ja työpaikan ilmapiirin pysyä entisellään, voin mennä kertomaan tunteistani ja mahdollisesti saattaa itseni naurunalaiseksi, voin mennä toisten tilanteeseen väliin, saada täten naiselle rauhan ja itselle aivan saman tilan, kuin nyt ja työpaikan ilmapiirin kireämmäksi. Jännä juttu, elämme mielenkiintoisia aikoja.

Ja vinkkinä muille, jos olette vaikuttamassa työntekijöiden valintaan, älkää ikinä puhuko erittäin kauniin ja viisaan naisen puolesta.

passenger

Jäsen
. En millään tohtisi mennä asemassani tilanteeseen väliin ja omalla toiminnallani sotkemaan työpaikan suht hyvää harmoniaa. Voin olla hiljaa ja käydä täällä avautumassa keskellä yötä naisasioistani ja näin antaa muiden elää rauhassa ja työpaikan ilmapiirin pysyä entisellään, voin mennä kertomaan tunteistani ja mahdollisesti saattaa itseni naurunalaiseksi, voin mennä toisten tilanteeseen väliin, saada täten naiselle rauhan ja itselle aivan saman tilan, kuin nyt ja työpaikan ilmapiirin kireämmäksi. Jännä juttu, elämme mielenkiintoisia aikoja.

Ja vinkkinä muille, jos olette vaikuttamassa työntekijöiden valintaan, älkää ikinä puhuko erittäin kauniin ja viisaan naisen puolesta.

Jos kiinnostus on vakavanpuoleista niin ehdottaisin että kerrot naiselle asiasta. Loppujen lopuksi enemmän sitä tulee kaduttua asioita, sanoja ja mahdollisuuksia, joita jättää elämänsä aikana tekemättä kuin niitä joita tekee. Kuinka suuret riskit työpaikan harmonian järkkymiseen on ja kuinka tärkeää se sitten on mahdollisuuksiin verrattuna. Itsensä naurunalaiseksi saattaminen unohtuu äkkiä jos niin sattuu käymään, toisaalta jos nainen on tosiaan hyvin kiinnostava niin kerro ihmeessä tunteistasi hänelle.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Jos kiinnostus on vakavanpuoleista niin ehdottaisin että kerrot naiselle asiasta. Loppujen lopuksi enemmän sitä tulee kaduttua asioita, sanoja ja mahdollisuuksia, joita jättää elämänsä aikana tekemättä kuin niitä joita tekee.

Minä kyllä etenisin hiukan eri taktiikalla, vaikka samaa mieltä olenkin, että tottakai kannattaa ennemmin katsoa kuin katua. Yrittäisin keventää tunnelmaa ja pyytää tyttöä/naista aluksi konserttiin, ravintolaan tms (käyttämättä treffi-sanaa...). Eiköhän se oli riittävä osoitus kiinnostuksesta. Tämä kuitenkin antaa tytölle mahdollisuuden perääntyä kohteliaasti, jos kiinnostusta ei ole tai kiinnostus on vahvempaa muita juttuja kohtaan. Edelleen, kun asiaa ei esitetä kuolemanvakavasti vaan pilke silmäkulmassa, se ei tuo mitään ylitsepääsemättömiä säröjä työpaikan ilmapiiriin, vaikka homma tyrehtyisi alkumetreille.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itsensä naurunalaiseksi saattaminen unohtuu äkkiä jos niin sattuu käymään, toisaalta jos nainen on tosiaan hyvin kiinnostava niin kerro ihmeessä tunteistasi hänelle.

Yes Dr. Phil...

Tunteet framille vain. Asiasta ei tarvitse tehdä suurta numeroa. Kahvikutsu kehiin ja postitiivisella mielellä hymy naamalla totuus esiin. Siinä voi sitten tokaista, että olipa kiva purkaa sydäntä sulle ja kahvikin on hyvää. Vaikka daami ei asialle lämpenisi niin varmasti tuo imartelee häntä...jos ei, niin on kylmä natsi eikä niistä tykkää ketään paitsi minä. Omalla tavallani siis...

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vitutusketjuun vaiko tänne, noh päädyn tähän ketjuun. Eli vajaa vuosi sitten loppui edellinen vakava parisuhteeni monen vuoden yhdessäolon jälkeen. Noh, nyt on sitten vihdoinkin ruvennut kiinnostamaan edes jonkin verran joku muu kuin entinen emäntä ja tilannehan onkin sitten koukeroinen. Ensinnäkin olemme samassa työpaikassa, olen kuitenkin tavallaan hänen "esimiehensä", joskin on tullut vapaa-ajallakin pyörittyä tuossa "alaisten" porukassa mukana iltoja viettämässä. Tuo nyt ei ole yksinään ongelma, uskon nimittäin, ettei kukaan nyt tuosta pahaksi panisi, mikäli välillemme jotain tulisi. En kuitenkaan tiedä, mitä haluan ja mihin olen valmis ja jos tämä neitonen kehittää tilanteesta vakavampaa, kuin minä, siitä kehittyy myöskin ongelma. Kolmanneksi en ole varma hänen tunteistaan, kautta rantain olen kuullut hänen puhuneen minusta suht mukavia asioita. Vielä kun tähän lisätään se, että eräs toinen työyhteisömme jäsen on suht herhiläisenä tämän parasta A-luokkaa edustavan neidin kimpussa, joskaan neito ei ymmärtääkseni lämpeä äijälle, mutta mieshenkilö on liian tyhmä tajutakseen epäsuoran "jätä rauhaan" -viestin ja neiti on liian ujo sanoakseen suoraan. En millään tohtisi mennä asemassani tilanteeseen väliin ja omalla toiminnallani sotkemaan työpaikan suht hyvää harmoniaa. Voin olla hiljaa ja käydä täällä avautumassa keskellä yötä naisasioistani ja näin antaa muiden elää rauhassa ja työpaikan ilmapiirin pysyä entisellään, voin mennä kertomaan tunteistani ja mahdollisesti saattaa itseni naurunalaiseksi, voin mennä toisten tilanteeseen väliin, saada täten naiselle rauhan ja itselle aivan saman tilan, kuin nyt ja työpaikan ilmapiirin kireämmäksi. Jännä juttu, elämme mielenkiintoisia aikoja.

Tuttua kauraa. 20 henkilön esimiehenä tiedän miten nuo jutut voi mennä.
Ei paskota sinne missä syödään on hyvä vinkki.
Työpaikkasuhteet, varsinkin esimies-alais tasolla aiheuttavat ongelmia.
Ensinnäkin jos suhde alkaa ja tulee julkisesti, joudut teettämään 2x enemmän töitä hänellä ettei tule puhetta suosimisesta, ja silti niitä tulee. Kaikki mitä hän saa aikaa töissä johtuu vain siitä että tapailee esimiestä, ei omista ansioista. Sitten nämä mustasukkaisuuskuviot muiden työläisten osalta. Entä jos suhde päättyy? Samassa duunissa silti. Huonoimmassa tapauksessa jos välit palaa niin hyvä jos samassa rakennuksessa voi olla..
Toisaalta, hitaasti hyvä tulee ja suosittelisin avautumaan vähän ja varovasti ja katsomaan reaktiota. Jos näyttää että lämpenee niin sitten hitaasti lämmittämään.. jos todella kolahtaa ja on A-luokan nainen niin sitten vain kynsin ja hampain kiinni. Uusia duuneja löytyy aina, hyviä naisia ei välttämättä.
GO!

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ällöä elämää

Tuossa jo aikasemmin siitä ehdin kirjoittaakin, että jonkin kuoren itselleni kasvatin. Todellisuudessa vituttaa niin kuin pientä eläintä. Panen kuin rusakko...

Voi vietävä, mikä kohtalo kaverilla. Toinen tarpoo rusakkona umpihangessa, ilman lumikäpälää ,eikä kukaan ymmärrä. Perse hiloo itsensä olkapäille, eikä kukaa hiero hahloon Natusania? Annas kun mä yritän kuitenkin tuoda, vaikka kasseilla, vähän valoa tuohon synkkääkin synkempään elämääsi.

Ensinnäkin, olet vetänyt täysin väärän viitan yllesi näissä panohommissa. Mikäli panet kuin eläin, niin pane kuin kani. Intensiivistä juputusta tauotta, niin olisi se ex-vaimokin pysynyt tyytyväisenä. Kuka helvetti haluaa panna jonkin semi-jäniksen kanssa? Itseasiassa kaikki nauraa kapisille rusakoille. Kanit potkii niitä puolta pienempinä perseille, ja häätää ne olemattomilta reviireiltään. Kangista kanit tunnetaan – rusakot rupisista perseistä.

Et tietenkään voi olla rusakkona tyytyväinen sänkyseuraasi. Huonohampaiset pubi-ruusut eivät hemaise pikkutunneillakaan, saati sitten aamiaisella. Mikropuuroa hampaattomille hämmennellessä mielesi tekisi kiljahdella kilpaa ajastimen kellon kanssa. Teiniunissasi ne näyttiviät toisenlaisilta. Törrötissisiltä ja herkemmän himokkailta. Näiden näennäinen kiima on kuolemanpelkoa. Päiviin pesemättömiin pimpsoihin leipääntyy lukittukin mies.

Mikä siis eteen? Ehdottaisin, että ostat tosi ison pyykkikorin – kylpyammekkin käy. Täytät sen Vammalan Lentopallon naisjoukkueen pesemättömillä reenivarusteilla ja pulahdat kuorinesi sekaan. Kaivaudut sammion pohjaan saakka kuin matonen. Muhistelet siellä itseäsi viikon, ja katso. Sinusta kuoriutuu taas se peukkua pureskeleva jantteri, joka ei edelleenkään saa sitä mistä kaverit kehuvat.

Oliko muita peukku suussa?

Jeffrey

Jäsen
Jees ja Jeffreyn onnettomat naisseikkailut senkus jatkuu. Tässäkin ketjussa on vuodatettu yhtä sun toista. Ja lisää tulee.

Tuossa muutaman viikkoa sitten tuli tavattua baarissa erittäin nätti, mukava ja jopa ihan fiksu tyttö. Tyttö teki sinällään rehdisti, että ilmoitti seurustelevansa, mutta Jeffrey yritti silti painaa päätyyn asti irto kiekon perään. Baarista sitten jatkettiinkin tytön kaverin luokse jossa kaveri hoiteli sitten tätä tytön kaveria. Tytön kaveri sitten painosti kokoajan, että "vihdoinkin se on löytänyt kunnon miehen". Siinä sitten tämän tytön kanssa juteltiin pitkälti aamuun ja hän kertoi kuinka hänen suhteensa on huono ja kuinka miehensä ei huomioi tätä yhtään. Noh, kuvittelin siinä, että tämä on joku sellainen juttu mitä noilla nuoremmilla on tapana olla. Tyttö siis ei mikään hirveän nuori kuitenkaan ole, mutta vielä tässä iässä tuo neljä vuotta tuntuu aika paljolta kun itsellä on ikää se 22v.

Siinä sitten illan mittaan vaihdettiin myös muutama varsin kiihkeä pusu ja olin jo ihan varma, että tästä jotain tulee. Kuitenkin tyttö vaikutti sen verran potentiaaliselta, että unohdetaan ne sänky hommat tältä erää ja katsotaan josko tästä jotain tulisi. Noh aika pian sitten seuranneina päivinä kävi ilmi, että tyttö onkin seurustellut jo 2,5v ja ilmeisesti kuitenkin suht hyvin menee. Itse en vielä mitään ihastumisen tunnetta kokenut, mutta kokoajan sellainen pieni tuohon voisi ihastua tunne on päällä.

Näissä nyt ei sinäänsä ole mitään ihmeempiä, mutta kun sitten se, että ollaan lähes päivittäin juttusissa. Ja yleensä tytön toimesta. Jutellaan kaikennäköisistä asioista ja aina kun minä ehdotan esim. näkemistä/kahville menoa niin tyttö menee vaikeaksi ja sanoo, että "kyl mä oikeesti tosi mielelläni, mut en mä voi, mitäköhän mun äijä siitä tykkäis". Kuitenkin sama tyttö soittaa aina viihteellä ollessaan, että "tuu tänne, ois kiva nähä". Pari kertaa sitten nähtykkin, mutta aina se menee samaa kaavaa. Tyttö kuhertelee kun hänen kavereitaan ei ole näköpiirissä, mutta heti kun nämä ilmaantuu on mulla tunne kun olisin ensimmäinen neekeri Suomessa.

Monta kertaa jo päättänyt, että en ota enää tyttöön yhteyttä koska hänelle en voi luvata mitään ja en halua rikkoa hänen suhdettaan sen takia, että jos mielenkiinto lopahtaa ekan panon jälkeen. Kuitenkin tyttö aina ottaa yhteyttä. Mulla tässä nyt on parikin psykoanalyysiä mistä tytön käyttäytyminen voi johtua. Olen ollut todistamassa tilanteita joissa saman ikäinen tyttö on seurustellut kauan pojan kanssa, poika on ystävystynyt tytön perheen ja kavereiden kanssa jne, ja tyttö ei uskalla/kehtaa poikaa jättää vaikka tämä kohtelisi häntä miten koska ajattelee, että miten esim. perhe/ystävät siihen suhtautuu. Toinen psykoanalyysi on se, että tyttö on jo seurustellut senkin verran, että pojan asenne on jo vähän löystynyt. Eli tyttö kaipaa puhtaasti huomiota, sehän on heidän yleisin tauti.

En tiedä. Jokuhan syy sillekkin on oltava miksi poika ei jaksa tyttöä huomioida. Toisaalta ihan miehisyyden kannalta, jos itsekkin olisi ollut saman pillun kanssa käytännössä aina ja pelkästään niin alkaisihan se tehdä mieli kokeilla jotain muuta. Ärsyttää vielä tämä pari sikäli, että tyttö on mielestäni todella hieno ja ns. classy ihminen, mutta poika menee kategoriaan räkänokka wu-täng snobi. Sen kerran kun tämän pojan näin, oli niin lähellä etten latassut tätä neppariin ja sanonut, että ole sä nyt saatana tolle hyvä jos en kerran sun takias sitä saa. Onneksi en kiskassut.

Jotenkin jo alan säälimään itseäni näissä naisasioissa. Olen vaan yllättävän huono niissä. Ainakun tyttö duunikavereille vuodatan näitä tarinoitani ne sanoo, että "ketä sä nyt et sais". Sitten kun kysyy, että no miten sais, niin on vastaus, että oot vaan samanlailla kun meijänkin kanssa lounaalla/after workilla etc... Mulle vaan on ylipäätään jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeeta mennä juttelemaan tytöille joista olisin kiinnostunut muutenkin kun pillumielessä. Paitsi tälle yhelle. Vittu ugh. Lisää kalsareita jalkaan. Analysoikaa te palstaveljet. Sanonko tytölle vieläkin suorempaan, että mä oon susta kiinnostunut, että jos sulle ei nappaa niin voitko sitten pitää vähän etäisyyttä. Vaiko kenties kattella vielä hetken miten tyttö pomputtelee. Joskos vaan yrittäisi minulle harvinaista tyttö kaveri suhdetta. Vaikko latasenko tätä joujouräkänokkawutännggsnobihinttaria neppariin ja haistatan kaikille paskat?

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Lemppaa se ämmä. Käyttää tietämättään tai tietoisesti sinua sen henkisen puolen korvikkeena, joka ilmeisesti hänen oikeasta suhteestaan puuttuu.

Ei varmasti ole lähdössä siitä suhteesta mihinkään ja harvoin noilta edes sitä yhtä panoakaan heruu, kun tietävät tekevänsä viimeistään silloin väärin omaa puolisoaan kohtaan. Itse asiassa kuitenkin tekee väärin jo nyt häntä, sekä myös sinua kohtaan.

Just tuollaiset, jotka sitten kavereittensa läsnäollessa tekee täyskäännöksen suhtautumisessaan, sais heivata hiuksista niin pitkälle vittuun kuin sitä vaan riittää.

Niin, tai sitten menet ja teet pelin selväksi ja sanot, että nyt valitset joko minut tai sen äijän ja jätät mut rauhaan.

Viimeksi muokattu:

blankfile

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Jotenkin jo alan säälimään itseäni näissä naisasioissa. Olen vaan yllättävän huono niissä. Ainakun tyttö duunikavereille vuodatan näitä tarinoitani ne sanoo, että "ketä sä nyt et sais". Sitten kun kysyy, että no miten sais, niin on vastaus, että oot vaan samanlailla kun meijänkin kanssa lounaalla/after workilla etc... Mulle vaan on ylipäätään jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeeta mennä juttelemaan tytöille joista olisin kiinnostunut muutenkin kun pillumielessä. Paitsi tälle yhelle. Vittu ugh. Lisää kalsareita jalkaan. Analysoikaa te palstaveljet. Sanonko tytölle vieläkin suorempaan, että mä oon susta kiinnostunut, että jos sulle ei nappaa niin voitko sitten pitää vähän etäisyyttä. Vaiko kenties kattella vielä hetken miten tyttö pomputtelee. Joskos vaan yrittäisi minulle harvinaista tyttö kaveri suhdetta. Vaikko latasenko tätä joujouräkänokkawutännggsnobihinttaria neppariin ja haistatan kaikille paskat?

Sama vika täälläkin. Tuttujen ja puolituttujen naisten kans voi puhua ihan mitä vaan, ja semmosten jotka ei sillä tavalla kiinnosta niin juttua tulee heti niinku koskesta vettä. Mutta auta armias jos on kyseessä semmoinen nainen kuka vähänkään kiinnostais. Meen ihan jäihin, jotenki se juttelun aloittaminen on niin uskomattoman vaikeaa.

Mulla oli itellä just samanlainen tilanne varatun naisen kans, mutta meillä mentiin paljon pidemmälle asioissa. Ja selvästi oli kiinnostunu, eikä vaan mitään semmosta hyväksikäyttöä ja seikailua ollu sen puolelta (ei mua ois se hyväksikäyttökään häirinny) Mutta se on niin että jos sitä on seurustellu vuoden/parikaan niin ei ne kovin herkällä ala ukkojaan jättämään uuden tuttavuuden vuoksi. Ei muutako pillit pussiin ennen ku käy huonosti. Mulle kävi huonosti, koitin hyvissä ajoin sanoa tytölle että lopetetaan ennenku meikä tässä kunnolla ihastuu, ei käyny sille asia päinsä. Jatkettiin niin kauan että oli pakko lopettaa (ukko sai vihiä) nyt ei sitten nähä enää ollenkaan missää mielessä, ei edes kavereina, ja sekö sitte pistää vituttaan. Varattujen kans ei kannata alkaa mihkään.

tutzba

Jäsen
Mulla tässä nyt on parikin psykoanalyysiä mistä tytön käyttäytyminen voi johtua -- tyttö ei uskalla/kehtaa poikaa jättää -- tyttö on jo seurustellut senkin verran, että pojan asenne on jo vähän löystynyt

Kolmas ja todennäköisin vaihtoehto:

Tausta: Sinä olet tyttöä vanhempi. Sehän on 18-vuotiaalle tytölle ihan unelmatilanne. Tytöllä on poikaystävä, joka kenties tuon toisen analyysisi perusteella on hiukan höllännyt otetta. Eihän sitä tyttöä enää tarvitse iskeä, joten voi vähän laiskotella romantiikkapuolella.

Lopputulos: Vanhemman, hiukan tytöstä kiinnostuneen miehen kautta tämä tyttö saa sekä huomiota että poikaystävänsä mustasukkaiseksi. Nainen saattaa myös olla sellainen saatanan älypää, että haluaa tarkoituksella saada sinut kiinnostuneeksi kaikenlaisilla lepertelyillä, mutta sitten siitä pidemmälle ei mennäkään. En juttuasi tiedä, mutta en ihmettelisi yhtään, jos tyttö olisi heittänyt jotain vähän kaksimielistä tai seksististä läppää. Tuntee itsensä halutuksi ja saa elämään säpinää.

Kaksi ja puoli vuotta on kuitenkin suhteellisen pitkä aika, ottaen huomioon tytön iän. Kyllähän siinä on jo moneen kertaan ehtinyt kyllästyä. Kuten ensimmäinen analyysisi sanoo, ei tyttö kuitenkaan uskalla vaihtaa tuttua ja turvallista uuteen ja pelottavaan.

Suosittelisin, ettet lähde tuon tytön touhuun mukaan. Nimittäin jos lähdet mukaan, voit olla varma, että tyttö ei tule miestä jättämään, eikä siis sinulle mitään vakavaa tarjoa.

Jeffrey

Jäsen
Voi veljet! Niinhän siinä kävi, että ehdin jo päättämään, että nyt tyttö olet jo tarpeeksi monta viikonloppua multa sotkenut. Noh nyt lauantaina olin sitten yllättäen baarissa jahistelemassa kaikkea mikä liikkuu. Kun sitten tämä tyttö soitti, että missäs olet. Sanoin missä ollaan ja tyttö sano etteivät olleet päässeet kyseiseen paikkaan sisään koska ikä ei riittänyt, mutta tulisinko silti tupakalla käymään ulkona. Noh, ajattelin, että voisihan sitä tupakan polttaa ja hipsasin ulos. Voi luoja kun tyttö siellä oli kauniina. Oikein mukava kesämekko päällä ja tukka nätisti laitettuna. Suoraan kun jostain Valion mainoksesta. Siinä sitten tupakat poltettiin (taitanee muuten polttaa kavereiltaan salaa.. heh!) ja meikäläinen paineli takaisin sorvin ääreen.

Tapahtuma oli jotenkin täydellinen käännekohta illalleni. Jotenkin siinä humalaspäissään ei kyennyt vaihteeksi mihinkään rationaaliseen päätökseen, vaan haikailin loppuillan tytön perään. Ja halveksin niitä säälittäviä akkoja jotka siellä baarissa pyöri, hekun ei päässyt lähellekkään tämän tytön tasoa. Eli taksilla yksin kotiin.

Täytyypä ens kerralla yrittää pysyä jämäkkänä ja vaikka vähän haastaa riitaa ja härnätä. "No en mä kyl nyt jaksa tulla röökille. Katotaa ehkä myöhemmin". Mä oon aivan liian helppo!

Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä sitten tupakat poltettiin (taitanee muuten polttaa kavereiltaan salaa.. heh!) ja meikäläinen paineli takaisin sorvin ääreen.
Siis olitko sä duunissa? Vai baarissa? Kännissä? Naisissa? Vaiko baarissa duunissa ja kännissä sekä vähän myös naisissa?

Mitä omiin naiskuvioihin tulee, niin helkutin monimutkaista osaa olla, mutta niinhän se aina on, naisten kanssa.

blankfile

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Voi veljet! Niinhän siinä kävi, että ehdin jo päättämään, että nyt tyttö olet jo tarpeeksi monta viikonloppua multa sotkenut. Noh nyt lauantaina olin sitten yllättäen baarissa jahistelemassa kaikkea mikä liikkuu. Kun sitten tämä tyttö soitti, että missäs olet. Sanoin missä ollaan ja tyttö sano etteivät olleet päässeet kyseiseen paikkaan sisään koska ikä ei riittänyt, mutta tulisinko silti tupakalla käymään ulkona. Noh, ajattelin, että voisihan sitä tupakan polttaa ja hipsasin ulos. Voi luoja kun tyttö siellä oli kauniina. Oikein mukava kesämekko päällä ja tukka nätisti laitettuna. Suoraan kun jostain Valion mainoksesta. Siinä sitten tupakat poltettiin (taitanee muuten polttaa kavereiltaan salaa.. heh!) ja meikäläinen paineli takaisin sorvin ääreen.

Tapahtuma oli jotenkin täydellinen käännekohta illalleni. Jotenkin siinä humalaspäissään ei kyennyt vaihteeksi mihinkään rationaaliseen päätökseen, vaan haikailin loppuillan tytön perään. Ja halveksin niitä säälittäviä akkoja jotka siellä baarissa pyöri, hekun ei päässyt lähellekkään tämän tytön tasoa. Eli taksilla yksin kotiin.

Täytyypä ens kerralla yrittää pysyä jämäkkänä ja vaikka vähän haastaa riitaa ja härnätä. "No en mä kyl nyt jaksa tulla röökille. Katotaa ehkä myöhemmin". Mä oon aivan liian helppo!

Kun näitä sun juttuja lukee, niin mä uskon että meillä on aivan samanlainen tapaus. Minä oon kans ite reilu 20v, tyttö alle 20v. Meidän kummanki pitäs vaan olla kovana koko tilanteessa, ja sanoa kun muikkelit soittelee, että eipä tullakkaan, siitä ei pitkällä juoksulla hyvää seuraa.. Mutta mieli on niin heikko...

tutzba

Jäsen
Mä oon aivan liian helppo!

Mutta mieli on niin heikko

Noh, älkää vaipuko epätoivoon. Tuskinpa yksikään miespuoleinen voi teitä syyttää. Kesä on rakkauden aikaa ja kyllähän tytötkin sen aistivat. Kesähelteillä lyhenevät hameet ja pienenevät paidat, ei liene siis omituista, jos himot heräävät. Ai saatana, tehän olette tällä hetkellä parhaassa mahdollisessa tilanteessa!

Pl. se, että naisenne seurustelevat eri miesten kanssa.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi veljet! Niinhän siinä kävi, että ehdin jo päättämään, että nyt tyttö olet jo tarpeeksi monta viikonloppua multa sotkenut.
Lyhyt analyysi: ilmoita tytölle, että ottaa sitten yhteyttä kun on sinkku. Siinäpä se. Muutoin tuhlaat vain aikaasi, ja mitä pidemmälle asiat kehittyvät sitä enemmän itseäsi satutat. Lisäksi sun kannattaa muistaa, että sitä saa mitä tilaa. Vaikka päätyisittekin yhteen, tyttö vaihtaa sut johonkin mielenkiintoisempaan ennemmin tai myöhemmin. Älä tilaa tällaista itsellesi.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...ja itsellänikin on ollut kiikarissa lähinnä seksisuhde, tosin mielellään vakituisen kohteen kanssa.

Sanot, että tämä on sinulle pelkkä seksisuhde, joten miksi stressaat itseäsi naisen menneisyyden takia?
Ensimmäinen askel voisi olla se, että teet itsellesi selväksi mitä haet tästä suhteesta? Jotenkin paistaa läpi, että olisit toivonut enemmän ja olet hivenen mustis... Ei pahalla.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tietysti se pitää muistaa, että naiselta tuollainen ei ole meriitti eikä mikään. Ehkä hieman vaaditaan juuri lutkamaisuutta, koska helvetillinen joukko on varmasti sellaisiakin, jotka eivät moisiin puuhiin oikein suostuisi. Miehelle tuollainen on taas (siis 1 mies ja 2 naista) sitten enemmänkin meriitti, jota ei varmasti joka jantterin vyöltä löydykkään.

Kertokaapa mitä te olisitte asiasta mieltä? Jos vaikka kävisi ilmi, että unelmakumppanianne on pari kaksilahkeista rassannut yhtä aikaa? Lohtuna tässä sentään, jos sitä sellaisena voi pitää, että vain yhteen reikään kuulemma kerrallaan.. :S

Kyllä moni nainen haaveilee kahdesta kundista samaan aikaan...kuten me miehetkin parista naisesta. Sehän on vain luonnollisten seksuaalisten vaistojen seuraamista. Yleensäkin makuuhuoneasiat koetaan jotenkin elämää suuremmiksi asioiksi. Tabuiksi. Minusta tuo on vain kasvua.

Jos nainen nauttii siitä, että kaksi miestä hoitelee hänet makkarissa ja nämä miehetkin nauttivat niin mikäs sen hienompaa? Ja jos nainen nauttii myös b-rappuun saamisesta niin eikös sekin ole ok?

Ei tuollaisilla kannata stressata. Kuuluu ihan normaaliin ihmisen seksuaalisuuteen. Olisit ennemminkin iloinen siitä, että daamisi on aktiivinen ja kokeilunhaluinen omien halujen suhteen. Osaksihan tuo taitaa olla vain jonkinlaista mustasukkaisuutta sun puoleltasi...vai?

tutzba

Jäsen
hän oli kokeillut 2on1 kahden miehen kanssa.

Osaksihan tuo taitaa olla vain jonkinlaista mustasukkaisuutta sun puoleltasi

Juu, pikaisella analyysilla komppaan Vanha Leniä. Eihän tuossa mistään muusta ole kyse kuin mustasukkaisuudesta ja harmituksesta.

Olet harmissasi siitä, että sinun tyttöystäväsi on saanut joskus kahta miestä. Mustasukkainen siitä, että joku muu on harrastanut seksiä tyttöystäväsi kanssa. Sinun pitää vaan hyväksyä se fakta, että hänellä on oma menneisyytensä, sillä myös sinulla on oma menneisyytesi. Ei kaksykkönen yhtään vähennä tyttösi arvoa, vaikka toisaalta jollakin tavalla ymmärränkin harmituksesi.

naiselta tuollainen ei ole meriitti eikä mikään -- Miehelle tuollainen on -- meriitti

Huh, millä järjellä? Jos naiselta vaaditaan kahden miehen ottamiseen lutkamaisuutta, eikö myös vaadita lutkamaisuutta yhden miehen ottamiseen kahden naisen voimin? En siis oikeastaan edes tajua, miksi siihen mitkään lutkaelkeitä tarvitaan, ihmettelinpähän vaan.

Mies, joka panee laivalla viittä naista samana iltana on pelimies, mutta nainen, joka antaa viidelle miehelle samana iltana on huora. Miksi? Miksi naiset eivät saisi irrotella seksin suhteen niin paljon kuin vain haluavat? Miksi miehillä suuri seksikumppanien määrä on meriitti, naisilla rasite?

Ender00

Jäsen
Miksi miehillä suuri seksikumppanien määrä on meriitti, naisilla rasite?

Osin ymmärrän toki pointtisi, mutta toisaalta reaalielämän tilanne on myös se, että nainen saa aina kun haluaa, joten siinä mielessä määrä ei ole niin suuri meriitti. Mies taas joutuu yleensä metsästämään pidempään eikä homma käy ihan sormien napsautuksella, joten onhan se määrä sitten tavallaan miehelle suurempi meriitti.

Henkilökohtaisesti en toki luokittele runsaasti seksiä harrastavia naisia lutkiksi vaan toivon heihin törmääväni mahdollisimman usein.

Anne73

Jäsen
Mies, joka panee laivalla viittä naista samana iltana on pelimies, mutta nainen, joka antaa viidelle miehelle samana iltana on huora. Miksi? Miksi naiset eivät saisi irrotella seksin suhteen niin paljon kuin vain haluavat? Miksi miehillä suuri seksikumppanien määrä on meriitti, naisilla rasite?

Tähän kysymykseen moni nainen haluaisi saada vastauksen. Nykypäivänä seksi ei ole enää tabu..päinvastoin. Naisista on tullut seksuaalisesti vapautuneempia ja rohkeampia.

Brosseau, kuten jo itsekin sanoit, menneet on menneitä. Jokaisella ihmisellä on menneisyys. Keskity tähän hetkeen ja tulevaisuuteen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy