Viestin lähetti metsänpeikko
Ja Ervatsalo kun tuntuu noista tisseistä, ja erityisesti niiden retusoinnista/retusoimisesta (vaikea sana...) tietävän, niin osaisikohan hän myös mahdollisesti kertoa, miten esim. Pamela Anderssonista saisi vaikka suurinpiirtein Laura Närhen? Kotikonstein tietysti.
Niin, en malta olla kysymättä, että mistä on päässytkin syntymään moinen illuusio, että allekirjoittanut tietäisi paljon tisseistä? No toisaalta myönnettäköön, että olen ainakin tietävinäni. Syyttäisin tästä asiasta kavereitani, joten syy ei missään tapauksessa ole allekirjoittaneen.
Itse tähän "Pamela A Vs. Laura N" dilemmaan mennäkseni päädyn sanomaan, että itse kyllä ottaisin ennemmin tuon Laura N:n omaan huusholliini vaikka pidemmäksikin aikaa majailemaan, siis siinä tapauksessa, ellei ko. huushollissa ajoittain patsastelisi jossain määrin Laura N:ää muistuttavaa yksilahkeista.
Asiain ollessa tällä tolalla ja miksei muutenkin, päädynkin sanomaan, että en näkisi kyllä yhtään syytä miksei Pamela A:ta voisi retusoida siten, että yhdennäköisyys Laura N:n kanssa olisi yhtenevä.
Kotikonstein ko. muuttumisleikki olisi hieman vaikeaa, johtuen Pamela A:n ruokottoman kokoisista hinkeistä, mutta esim. tiukalla kureliivillä tahi reilulla idealside käsittelyllä saataisiin ko. naisentunkion rinnakkuutta hieman inhimillisempään, eli tässä tapauksessa Laura N-mäiseen suuntaan.
Hallussani olevan Laura N-kuvamateriaalin perusteella päätyisin nimittäin määrittämään em. henkilön rinnakkuuden tasolle "normaali", elikkäs luokkaan B80, max C75.
Loppukaneetiksi päädyn kuitenkin korostamaan, että en tiedä naistä asioista oikeastaan mitään.
Täältä tähän