Naisasiat

  • 7 533 543
  • 26 611

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Prosessori
Itse pidän enemmän naisten pepuista. Tarkoittaako tämä sitä, että olen elänyt koko elämäni pää perseessä?

Niin, itse pidän itseäni myös enemmän perse- kuin tissi-ihmisenä.

Tämä siitä syystä, että tissejä pystyy joka kimalainen aina sen verran retusoimaan ihan kotikonsteinkin, että tyhmemmät jannut menevät retkuun.

Perseen retusointi ei sitä vastoin niin vain käykään, vaan naisen perseestä ja sen muodoista pystyy pienellä harjoittelulla lukemaan kuin avoimesta kirjasta moniakin asioita.

En kuitenkaan missään tapauksessa sylje tisseihinkään päin, koska mukavahan moisia palleroisia on tuijotella ja miksei kaikkea muutakin.

Täältä tähän
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Suosittelen lämpimästi, että unohdat hetkeksi oman tyttöystäväsi ja otat rajusti tämän kaunottaren. Näitä tilaisuuksia ei liikaa vastaan tule ja silloin kun tulee ne on ehdottomasti käytettävä! Ehdottomasti.

No hemmetti kun se sama täälläkin pääkopassa takoo. Tähän ikään mennessä (27 ja risat) ei ikinä ole noin kaunis nainen lähennellyt, edes leikillään. Enkä usko että sitä tulisi tapahtumaan uudestaankaan seuraaviin n. 27 vuoteen. Ja siinä iässä tuskin enää parikymppiset megabeibet lähentelisi.

Ongelmaksi tässä muodostuu se, että kyseisestä kimalaisesta jotenkin aistii ettei hän ole hakemassa edes sitä pikaista neukkarivisittiä, vaan ihan jopa elämänkumppania. Ainakin aika tarkkaan tuli joulujuhlissa tenttiä toivotusta lapsien määrästä, kenen paikka sitten lopulta olikaan kotona, jnejne.

En haluaisi tehdä hänelle tylyjä, eli käydä pikapuoliin tööttäämässä ja sitten sanoa moro, sillä hän on kuitenkin ihan ns. kiltin tytön oloinen. Ja sitten taas jos kävisi niin että pidempää suhdetta hakisi, se olisi ehkä tyhmin veto tähän mennessä. Nyt asun Sveitsissä, tyttöystävä Suomessa, ja jos sitten vaihtaisin tähän "paikalliseen", niin parin kuukauden päästä homma olisi päinvastoin. Muutan nimittäin keväällä takaisin Suomeen.

Ellen sitten tee legendaarisia ja pidä molemmat, yksi joka satamaan... :-)
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti Carlos
No hemmetti kun se sama täälläkin pääkopassa takoo.
Eikös se nykyinen Suomessa odotteleva tyttöystävä ollut upein ja ihanin ja kerrankin joku, joka ymmärtää todella mitä Sinä olet? Jotain tämänsuuntaista hehkutusta olin muistelevinani tuolta noin puolen vuoden päästä. Ja se nyt sitten pitäisi jättää/vaihtaa/pettää, että pääsee tööttäämään jotain kimalaista?

Onnittelut vaan Sinullekin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti Pikku Myy
Eikös se nykyinen Suomessa odotteleva tyttöystävä ollut upein ja ihanin ja kerrankin joku, joka ymmärtää todella mitä Sinä olet? Jotain tämänsuuntaista hehkutusta olin muistelevinani tuolta noin puolen vuoden päästä. Ja se nyt sitten pitäisi jättää/vaihtaa/pettää, että pääsee tööttäämään jotain kimalaista?

Onnittelut vaan Sinullekin.

Onnittelut vaan täältäkin, harvalla miehelle menee noin hyvin. Tööttää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Re: Re: Re: Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti sopuli
Onnittelut vaan täältäkin, harvalla miehelle menee noin hyvin. Tööttää.

Ja ylläolevasta löytyy juuri se asenne mitä viereenkirjoittanut ei ymmärrä.

Onnea valitsemallanne tiellä.
 

scholl

Jäsen
Re: Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti Carlos
. Ja sitten taas jos kävisi niin että pidempää suhdetta hakisi, se olisi ehkä tyhmin veto tähän mennessä. Nyt asun Sveitsissä, tyttöystävä Suomessa, ja jos sitten vaihtaisin tähän "paikalliseen", niin parin kuukauden päästä homma olisi päinvastoin. Muutan nimittäin keväällä takaisin Suomeen.

Jos ei ole edellisen kanssa vielä noussut papin aamen tassuun niin sulla on vielä vaihto-oikeus. Siinä vaiheessa kun laittaa itsensä pohtimaan sitä, mitä oikeasti haluaa ja kuka on se oikea, on aivan samantekevää kuka asuu missäkin maassa. Koneet lentää ja ihmiset työskentelevät muuallakin kuin Suomessa. Te voitte vaikkapa yhdessä sitten käyttää tikkataulumetodia ja katsoa minnepäin maailmaa päädytte asumaan. Harkintaa peliin ja sitten kun oikea päätös nousee, ei enää pelkoa, vaan toimintaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itse olen pitkälti yksiavioisuuden ja uskollisuuden puolustaja, mutta pakko kompata schollin sanomisia: vielä et ole tehnyt mitään sitovaa.

Jos tuo naikkonen oikeasti pistää ajattelemaan, veli Carlos, tee juuri se. Muistaakseni joku tovi takaperin kerroit olevasi lähellä suhteen päättämistä, muistanko oikein?

Veljeni sanoi minulle kerran elämänohjeeksi, että "lyki niin montaa kaunokaista kuin ehdit". Itse en tuosta ehkä juurikaan perusta, mutta ajattelemisen aihe sekin.

Jos kehtaan siis oman mielipiteeni/neuvoni Sinulle antaa, älä ainakaan petä. Se on omissa kirjoissani alimmista alin. Jos tunnet, että haluat katsoa asioita pidemmälle tämän toimiston kaunottaren kanssa, laita ensin edellinen halki, poikki ja pinoon. Ja muista, että pelissä on muidenkin ihmisten tunteet; yritä olla loukkaamatta niitä liikoja.

Ole kuitenkin uskollinen itsellesi ja tunteillesi.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Pärdeltä helvetin fiksu kommentti. Eipä tuohon muuta voi lisätä.

Ja Metsänpeikko kysymykseesi, niin kiinnostaisi tietää miten hankkia yhtä Liekehtivät Lanteet kuin Akinaattorilla. Ajattelin, että asiantuntija-mielipiteesi on kullan arvoinen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti Carlos
Ellen sitten tee legendaarisia ja pidä molemmat, yksi joka satamaan... :-)

Paras olisi, jos olisit jo reissuun lähteissäsi sopinut että jos ja kun jotain tapahtuu toiselle tai molemmille, se jätetään vain kertomatta. Ehdottomasti kivuttomin vaihtoehto. Noh, säännöt muuttuvat sen mukaan miten peli etenee...ja pitäähän kansallisuuksia kerätä.

Pärden linjoilla, otat nyt näistä parista kuukaudesta kaiken irti, sitten muutat takaisin Suomeen ja kattelet tilannetta uudestaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti goldenawe
Pärden linjoilla, otat nyt näistä parista kuukaudesta kaiken irti, sitten muutat takaisin Suomeen ja kattelet tilannetta uudestaan.

Jospa ei vääristeltäisi sanomisiani. Taisi oma "mesitsini" olla täysin päinvastainen, kunhan siinä sivussa muistelin ääneen veljeni ohjeistuksia minulle aikanaan.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Re: Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti Carlos
Tähän ikään mennessä (27 ja risat) ei ikinä ole noin kaunis nainen lähennellyt, edes leikillään. Enkä usko että sitä tulisi tapahtumaan uudestaankaan seuraaviin n. 27 vuoteen.

Nyt asun Sveitsissä, tyttöystävä Suomessa, ja jos sitten vaihtaisin tähän "paikalliseen", niin parin kuukauden päästä homma olisi päinvastoin. Muutan nimittäin keväällä takaisin Suomeen.

Ellen sitten tee legendaarisia ja pidä molemmat, yksi joka satamaan... :-)

Tuossa iässä vielä kuvitellaan, että kun isi juoksee ulkomailla muiden naisten perässä, niin oma kulta odottelee uskollisesti kotimaassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei kamoon jätkät. Tätä ketjua lueskellessa tulee mieleen että vois joillekkin kirjoittajille suositella eurokankaassa käymistä, siis että hame päälle.

Nyt kun kerta ollaan jääkiekko aiheisella sivustolla, vois kertoa että ei kait kukaan nainen tai mikään suhde voi olla tärkeämpi kuin yksi kokonainen jääkiekko-ottelu. No, ehkä 10 minuuttia vois uhrata sunnuntaisesta hockey nightistä jollekkin naiselle, siis jos matsi ei oo kovinkaan jännä tai kyse ei oo loppuhetkistä. No toisaalta, kylhän elämässä pitää olla muutakin kuin jääkiekko, mut kyl lätkä on parempaa kuin seksi. :)

Mä oon monesti verrannut seurustelua, tai siis saman naisen pimpsaa syömiseen. Ei kait kukaan jätkä jaksa joka päivä syödä samaa ruokaa, esim. makaroonilaatikkoa. Esim. jos maanantaina syö vaan makaroonilaatikkoa, ja tiistaina kans, ja sie vielä keskiviikkona, niin kyl se jo torstaina tai viimeistään perjantaina aika tylsää puuhaa on. Tekis mieli vaihtelua ja jotain muuta ruokaa välillä. Eiks se oo pimpsassa sama juttu?

Ehkä sit kun ikää tulee enemmän niin mieli muuttuu. Mut nyt mä oon sitä mieltä että määrä korvaa laadun, vai mitenhän ton vois sanoa. Sit kun tulee sata täyteen niin mä aion vähän hemmotella itseäni. Vois vaikka ostaan jonkun kalliin viskipullon.

No mut mielipiteensä kullakin. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, jotkut jopa mummosta. Ei näitä mun kirjoituksia kannata tosissaan ottaa, eli siis vitsivitsi. :)

Ps. tää Juicen Imeläkivi biisi on aika hyvä. "Mä luulin että lemmin naista mutta lemmin lasta..."
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Pete2004

Ehkä sit kun ikää tulee enemmän niin mieli muuttuu.
Sinäpä sen itse sanoitkin. Sitten kun ikää tulee enemmän, niin kannattaa vaikka palata astialle takaisin ja alkaa vasta sitten ehkä puhumaankin näistä asioista sellaisille jotka ovat hivenen kokeneempia kuin mitä itse mahdollisesti on.

Henkilökohtaisesti jääkiekko tai mikään muukaan ns. "maallinen asia" ei aja ikinä minulla ihmissuhteiden edelle. Näin, vaikka kipukynnystä ne suhteet välillä koettelevatkin. Noh, kipu laajentaa tajuntaa.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Silmät kuriin veljet

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, eli et sitten malttanut olla tuijottamatta ko. kimalaisen tissejä, elikkäs maitorauhasia. Perusvirhe!

Kukaan kimalainen, tai ainakin harvempi heistä, ei nimittäin ala pelautumaan jannun kanssa, joka paitsi tuijottaa, myös puhuu pelkästään ko. värkeille.

Toisaalta, myös tämä salarakas / vamppausteoria saattaa näytellä jonkinlaista roolia tässä baletissa.

Täältä tähän



Kuten sanottu, en anna häiritä ;).
-mysteeri-
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Re: Re: Re: Seireeni, osa 2

Viestin lähetti Pärde
Jospa ei vääristeltäisi sanomisiani. Taisi oma "mesitsini" olla täysin päinvastainen, kunhan siinä sivussa muistelin ääneen veljeni ohjeistuksia minulle aikanaan.

Viestin lähetti Pärde
Jos tuo naikkonen oikeasti pistää ajattelemaan, veli Carlos, tee juuri se. Muistaakseni joku tovi takaperin kerroit olevasi lähellä suhteen päättämistä, muistanko oikein?

Veljeni sanoi minulle kerran elämänohjeeksi, että "lyki niin montaa kaunokaista kuin ehdit".

Jos et tajunnut niin viittasin juurikin tuohon osaan tekstistäsi.

Omaan selkeän viisaaseen kantaani en varmasti pyri sinua itseäsi saamaan osasyylliseksi. Joka miekan nostaa se olkoon parempi kuin kymmenen oksalla jne.

Mainittakoon omista että eilisten yhteydenottojen perusteella taitaisi olla taas salarakkaan roolia tarjolla, vaikka luulin tämän tapaamani varatun jo unohtaneen tontun joka pukeutuu mustaan.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti mtmela

Ja Metsänpeikko kysymykseesi, niin kiinnostaisi tietää miten hankkia yhtä Liekehtivät Lanteet kuin Akinaattorilla. Ajattelin, että asiantuntija-mielipiteesi on kullan arvoinen.

Tjaah... Olen saanut sellaisen käsityksen, että Aki on treenannut lanteitaan jo kauan ennen kuin minä niistä kiinnostuin. Siksipä en osaakaan tarkemmin selittää, että minkälaista harjoitusohjelmaa kannattaisi käyttää.

Tuossa viikonloppuna tuli kyllä todistettua, että ihan hyvin se liike tästäkin lantiosta lähtee. Tosin olen luonnonlahjakkuus, eli en edelleenkään osaa antaa ohjeita harjoitteluun.

Mutta kyselepä asiaa vaikka Perunakerhon turenkilais-jannuilta, siellä on todennäköisesti asiasta tarkempaa tietoa.

Vai halusitko sittenkin vain nähdä tissit?

Ja Ervatsalo kun tuntuu noista tisseistä, ja erityisesti niiden retusoinnista/retusoimisesta (vaikea sana...) tietävän, niin osaisikohan hän myös mahdollisesti kertoa, miten esim. Pamela Anderssonista saisi vaikka suurinpiirtein Laura Närhen? Kotikonstein tietysti.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti metsänpeikko
Ja Ervatsalo kun tuntuu noista tisseistä, ja erityisesti niiden retusoinnista/retusoimisesta (vaikea sana...) tietävän, niin osaisikohan hän myös mahdollisesti kertoa, miten esim. Pamela Anderssonista saisi vaikka suurinpiirtein Laura Närhen? Kotikonstein tietysti.

Niin, en malta olla kysymättä, että mistä on päässytkin syntymään moinen illuusio, että allekirjoittanut tietäisi paljon tisseistä? No toisaalta myönnettäköön, että olen ainakin tietävinäni. Syyttäisin tästä asiasta kavereitani, joten syy ei missään tapauksessa ole allekirjoittaneen.

Itse tähän "Pamela A Vs. Laura N" dilemmaan mennäkseni päädyn sanomaan, että itse kyllä ottaisin ennemmin tuon Laura N:n omaan huusholliini vaikka pidemmäksikin aikaa majailemaan, siis siinä tapauksessa, ellei ko. huushollissa ajoittain patsastelisi jossain määrin Laura N:ää muistuttavaa yksilahkeista.

Asiain ollessa tällä tolalla ja miksei muutenkin, päädynkin sanomaan, että en näkisi kyllä yhtään syytä miksei Pamela A:ta voisi retusoida siten, että yhdennäköisyys Laura N:n kanssa olisi yhtenevä.

Kotikonstein ko. muuttumisleikki olisi hieman vaikeaa, johtuen Pamela A:n ruokottoman kokoisista hinkeistä, mutta esim. tiukalla kureliivillä tahi reilulla idealside käsittelyllä saataisiin ko. naisentunkion rinnakkuutta hieman inhimillisempään, eli tässä tapauksessa Laura N-mäiseen suuntaan.

Hallussani olevan Laura N-kuvamateriaalin perusteella päätyisin nimittäin määrittämään em. henkilön rinnakkuuden tasolle "normaali", elikkäs luokkaan B80, max C75.

Loppukaneetiksi päädyn kuitenkin korostamaan, että en tiedä naistä asioista oikeastaan mitään.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti metsänpeikko

Ja Ervatsalo kun tuntuu noista tisseistä, ja erityisesti niiden retusoinnista/retusoimisesta (vaikea sana...) tietävän, niin osaisikohan hän myös mahdollisesti kertoa, miten esim. Pamela Anderssonista saisi vaikka suurinpiirtein Laura Närhen? Kotikonstein tietysti.

Laura Närhen ja Pamela Anderssonin mainitseminen samassa lauseessa on lähes yhtä suuri pyhäinhäväistys kuin Aki Heinon pelaaminen Ässissä/Lahdessa/Forssassa.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti ervatsalo

Loppukaneetiksi päädyn kuitenkin korostamaan, että en tiedä naistä asioista oikeastaan mitään.

Just joo. Olet siis vain antanut kaikkien ymmärtää, että olet iso poika ja tiedät kaiken näköistä isojen poikien jutuista. Kiinni jäit, ja nyt kukaan ei enää leiki kanssasi.

Mutta niin, eipä ollut siis sinustakaan apua tuon ongelman ratkaisemisessa. Ehkä joku oikeasti iso poika vielä joskus oikean vastauksen minullekin kertoo. Toivossahan on hyvä elää.


Kiinnostuitko muuten siitä Laura N:ää muistuttavasta yksilahkeisesta juuri sen takia, että hän sattui muistuttamaan Lauraa N:ää? Porin villissä yöelämässä törmäsin nimittäin jannuun, joka elävästi muistutti erästä ihmistä ja puolustajaa, ja villiinnyin täysin...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti metsänpeikko
Kiinnostuitko muuten siitä Laura N:ää muistuttavasta yksilahkeisesta juuri sen takia, että hän sattui muistuttamaan Lauraa N:ää? Porin villissä yöelämässä törmäsin nimittäin jannuun, joka elävästi muistutti erästä ihmistä ja puolustajaa, ja villiinnyin täysin...

Niin, lähinnä homma meni niin, että lähes törmäämällä törmäsin ko. vajaalahkeiseen. Lähemmässä tarkastelussa ko. kimalainen paljastui enemmän Laura N:n kuin Pamela A:n näköiseksi, joten yhdennäköisyys ei sinänsä ole varsinaisesti silmiinpistävää.

Sitä paitsi, eihän ulkonäöllä ole merkitystä, paitsi nyt ihan vähän.

Täältä tähän
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti metsänpeikko
Ja Ervatsalo kun tuntuu noista tisseistä, ja erityisesti niiden retusoinnista/retusoimisesta (vaikea sana...) tietävän, niin osaisikohan hän myös mahdollisesti kertoa, miten esim. Pamela Anderssonista saisi vaikka suurinpiirtein Laura Närhen? Kotikonstein tietysti.

Lähetä minulle molemmista kuvat niin leikin Photoshopilla. Lienee kivuttomin ja edullisin vaihtoehto. Virtuaalimaailmassahan me elämme, vai pyritkö oikeasti saamaan jonkun "kaverisi" näyttämään siltä että tämän rinnat olisivat hiukan vähemmän esillä?

Vastikään oli lööpeissä otsikko "Pamela - jotain pahaa tapahtui Suomessa". Ehkä joku koitti aikanaan leikata saksilla hänen tissejä tai huuliaan, kenties retusoinnin aggressiivisuus ylitti jopa sille asetettujen limittien rajat?

Pamela oli kaunis ennen kuin hän turvotti tissejään ja huuliaan tohtorilla IMO.

Viestin lähetti ervatsalo
Sitä paitsi, eihän ulkonäöllä ole merkitystä, paitsi nyt ihan vähän.

Totta, varakkuus on paljon tärkeämpää.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti goldenawe
vai pyritkö oikeasti saamaan jonkun "kaverisi" näyttämään siltä että tämän rinnat olisivat hiukan vähemmän esillä?
No, onhan se ikävää, että suuri osa miehistä kuolaa kaverin perään hänen normaalia näyttävämmän rintavarustuksensa takia. Siinähän me tavallisen kokoiset jäämme vallan kaverin, ja hänen tissiensä, varjoon. Enkä usko, että tuo kaveri-parkakaan jaksaa enää olla kovin otettu ulokkeidensa saamasta huomiosta. Tässäkin keskustelussa on jo ollut juttua tisseille puhumisesta...



Viestin lähetti ervatsalo

Sitä paitsi, eihän ulkonäöllä ole merkitystä, paitsi nyt ihan vähän.

Viestin lähetti goldenawe
Totta, varakkuus on paljon tärkeämpää.

Ja mitä miehiin tulee, niin kaikkein tärkeintä on se, että miehellä on takapuoli. Siis sellainen oikea, ei mitään Jonne Aaron-luuviulua.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti metsänpeikko
No, onhan se ikävää, että suuri osa miehistä kuolaa kaverin perään hänen normaalia näyttävämmän rintavarustuksensa takia. Siinähän me tavallisen kokoiset jäämme vallan kaverin, ja hänen tissiensä, varjoon. Enkä usko, että tuo kaveri-parkakaan jaksaa enää olla kovin otettu ulokkeidensa saamasta huomiosta. Tässäkin keskustelussa on jo ollut juttua tisseille puhumisesta...

Eräs halpa, kivuton ja helppo tapahan on, mutta voi kuitenkin olla ettei "kaverisi" suostu aivan heti heittäytymään haalistunut neule/villapaita-akselille. Väittäisin silti että huomion kiinnittäminen pukeutumiseen auttaa. Esim. erilaiset pikkutakit, ei mallia jakkupuku vaan kevyempää, paidan jatkeena. Passiiviset värit.

Itse en yleensä puhu tisseille vaan kädelle, ha ha ha.

Viestin lähetti metsänpeikko
Ja mitä miehiin tulee, niin kaikkein tärkeintä on se, että miehellä on takapuoli. Siis sellainen oikea, ei mitään Jonne Aaron-luuviulua.

Eikös jonneaaron olekaan tyttö? Näyttää ainakin teinihuoralta.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Tuli tossa sellanen mieleen, että monet ovat sanoneet että mikset mene juttelemaan tytöille keikoilla käydessäsi.

No viimeksi kun sen tein oli seuraus traumaattinen.

Kysyin tytsyltä, että mitäs pidit keikasta. Vastaus: "Mitä vittua se sulle kuuluu!"

Nice

Ei sitä huonolla itsetunnolla varustettu olento enää paljoa uskalla kysellä tollasen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös