Naisasiat

  • 7 535 202
  • 26 611

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hullujen ja humalaisten puheet

Viestin lähetti Twite
On siitä yhden alkavaa humalaa hankkivan tukkaa värjäävän kaverin oma kertomus...

Niin, tiedä noista humalaisten jutuista sitten..

Täältä tähän
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tarkoittaako tämä istuminen sitä että siellä on hankittu aitiopaikat morsion kanssa vierekkäin, vai sitä että orastavaa stondista on vaikeampaa peittää seisomakatsomossa?

Jos kyseessä on ensimmäinen ja morsio on messissä niin kauhulla voi miettiä mitä kaikkea romantillista siellä oikein jutellaan vaikka pitäisi keskittyä jääkiekkoon..."haetaanko metrilakua erätauolla" "voin mäkin ottaa jos säkin otat" *pusi pusi* *hali hali*.

Järjestysmies!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kavereille tapahtuu taas

Niin, esimerkkinä kerrottakoon, että eräs "kaverini" oli sattumalta eräässä pelissä vastoin tapojaan istumassa emäntäkokelaan kanssa.

Ko. "kaveri" kertoi sittemmin, että itse pelin seuraamisessa oli suuria, ellei jopa kolossaalisia ongelmia, koska em. kimalainen oli herkeämättä kimpussa. Tilanne ei "kaverin" mukaan silti varsinaisesti haitannut, vaan toi lähinnä pikantin lisän normaalien pelimanööverien sekaan.

Toisaalta, kaljaa ei "kaveri" sillä reissulla ollut kehdannut nauttia. Tosin ei kyllä sitä metrilakuakaan.

Täältä tähän
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Ilmeisen hiljaista ollut muillakin jatkiksen miehillä kun tänne ei ole mitään avautumisia saapunut.

Itselläni mennee vielä tämäkin joulu "yksin" no eipä tarvitse ostaa joululahjoja naisille.

Piti vaan kysymäni että pitäisikö olla vaivautunut vai otettu kun homot pitää komeana?


ps. Jean S roks
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Damien

Piti vaan kysymäni että pitäisikö olla vaivautunut vai otettu kun homot pitää komeana?

Mikäli homot pitävät sinua komeana niin luulisi, että tuossa tapauksessa löytyy myös naisia joihin ulkoinen habituksesi vetoaisi.

Minua ei lainkaan haittaisi jos joku homo kehuisi minua komeaksi, tosin tällä ulkonäöllä tällainen mahdollisuus on luokkaa nolla.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Mikäli homot pitävät sinua komeana niin luulisi, että tuossa tapauksessa löytyy myös naisia joihin ulkoinen habituksesi vetoaisi.
Aivan varmasti! Itse tiedän hyvin paljon naispuoleisia ihmisiä, joiden mielestä monissa homoseksuaalisissa miehissä on karismaa joka vetoaa. Huomaan oikein hämmästyttävästi miten naiset lakoaa tälläisen henkilön edessä. Toki siinä muukin voi olla kuin ulkonäkö. Sisäinen maailmankuva, erilainen suhtautuminen naisiin jne. Tietysti jos nyt oikein yleistetään, niin monet homot ovat hyvinkin tyylitietoisia, hygieniaa vaalivia ja sellaisia seuramiehiä joka ihan ymmärrettävästi moneen naiseen puree. Ja miksei purisi. Ei heteromiehistä monesti löydä ihan vastaavanlaisia.

Itse olisin aivan saamarin otettu jos homot pitäisi minua hyvännäköisenä ja viehättävänä. Ei heillekään mikä tahansa kelpaa, joten ihan yhtä lailla jos on naisten keskuudessa suosittu, niin sitä on imarreltu jos miestenkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Ted Raikas
Aivan varmasti! Itse tiedän hyvin paljon naispuoleisia ihmisiä, joiden mielestä monissa homoseksuaalisissa miehissä on karismaa joka vetoaa. Huomaan oikein hämmästyttävästi miten naiset lakoaa tälläisen henkilön edessä. Toki siinä muukin voi olla kuin ulkonäkö. Sisäinen maailmankuva, erilainen suhtautuminen naisiin jne. Tietysti jos nyt oikein yleistetään, niin monet homot ovat hyvinkin tyylitietoisia, hygieniaa vaalivia ja sellaisia seuramiehiä joka ihan ymmärrettävästi moneen naiseen puree. Ja miksei purisi. Ei heteromiehistä monesti löydä ihan vastaavanlaisia.

Itse olisin aivan saamarin otettu jos homot pitäisi minua hyvännäköisenä ja viehättävänä. Ei heillekään mikä tahansa kelpaa, joten ihan yhtä lailla jos on naisten keskuudessa suosittu, niin sitä on imarreltu jos miestenkin.

No, yleistystä tuo tosiaan on... ei tuo todellakaan ole pelkkä ulkonäköjuttu, homoista kun löytyy miestä joka lähtöön. Keskimäärin ehkä itsestään enemmän huolta pitäviä ja pukeutumiseen huomiota kiinnittäviä, mutta naamavärkkihän ei keskimäärin ole sen kummoisempi. Kroppa taas varmastkin on; liittynee tuohon itsestä huoltapitoon. Ja tuo naisten seurassa hyvä seuramies -juttu liittyy enemmänkin siihen, että homomiehen ei tarvitse naisten edessä yrittää yhtään mitään; voi olla täysin oma itsensä. Heteromiehelle jonkunasteinen esittäminen on (tuntemattomassa) naisseurassa yleistä...

Mutta jos homo sanoo sinua hyvännäköiseksi, todennäköisesti myös noin yleisillä kriteereillä sitä myös olet (makuasioista on tosin vaikea kiistellä..). Homot kun on krantumpia verrattuna heteronaisiin. Tosin tässäkin täytyy muistaa, että homoilla on yhtä monta miesmakua kuin on homojakin.

Ja jos haluat Ted Raikas, homon rehellisen mielipiteen, tule näytille. Ja ettet ymmärtäisi väärin, niin tähän se hymiö (vaikka tuota hymiön tunkemista yleensä inhoankin).
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vetti
Ja tuo naisten seurassa hyvä seuramies -juttu liittyy enemmänkin siihen, että homomiehen ei tarvitse naisten edessä yrittää yhtään mitään; voi olla täysin oma itsensä. Heteromiehelle jonkunasteinen esittäminen on (tuntemattomassa) naisseurassa yleistä...
Niinhän se menee, tosin itse minkä verran tunnen homoseksuaaleja tai sensuuntaisia taipumuksia omaavia, niin heidän intressinsä ja ajattelumaailmansa ovat toisinaan "naisellisia". Myös tunnetilojen esittäminen ei ole niin vaikeaa mitä monella heterolla on. Toistan vielä että nämä ovat yleistyksiä tosiaan ja poikkeuksia löytyy aina joka piirissä. Perustan vain havaintoni niihin piireihin missä itse olen liikkunut ja myös homoseksuaaleihin törmännyt.

Tuosta esittämisestä voisin sanoa myös sen verran että hyvin usein varattu heteromieskin saattaa houkutella naisia enemmän mitä sellainen joka ei seukkaa. Tässäkin lienee se että jos olet rakastunut johonkuhun, niin et tyrkytä itseäsi muille tai ole sillä jalalla liikkeellä esim. baareissa että pitäisi "saada". Olet siis vain oma itsesi pitämässä hauskaa ja saatat houkutella vastakkaista sukupuolta normaalia enemmän. En sano tosin tuotakaan nyt varmaksi tapaukseksi. Edelleen riippuu paljon siitä miten puhut, miten käyttäydyt ja miltä näytät ja vaikutat. Näyttäytymiseen liittyy edelleen siistit vaatteet, hiukset jne. Tosin kai niitä rasvaisia retkujakin jotkut naiset haluaa.

Ja jos haluat Ted Raikas, homon rehellisen mielipiteen, tule näytille. Ja ettet ymmärtäisi väärin, niin tähän se hymiö (vaikka tuota hymiön tunkemista yleensä inhoankin).
Sori vaan pojat, mutta olen varattu. Parempi tuuri ensikerralla. ;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vetti
Ja tuo naisten seurassa hyvä seuramies -juttu liittyy enemmänkin siihen, että homomiehen ei tarvitse naisten edessä yrittää yhtään mitään; voi olla täysin oma itsensä. Heteromiehelle jonkunasteinen esittäminen on (tuntemattomassa) naisseurassa yleistä...

On totta, että kukin homo on omanlaisensa yksilö, jotenkin valtaosa heistä joihin minä olen tutustunut ovat luonteeltaan hyvin itsevarmoja - eivät pahalla tapaa, vaan positiivisella tapaa, mikä varmasti on eräs seikka mikä helpottaa kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa.

Omakohtaisesti olen suhteellisen ujo tuntemattomien naisten seurassa, joten itsensä tekeminen tykö ei todellakaan ole helppoa, omalla kohdallani se vaatii todella aikaa joten tämän tähden yllätyksellisten suhteiden syntyminen kohdallani on hyvin epätodennäköistä.

Tähän kun lisätään se, että vuosia elin täydellisessä epätietoisuuden tilassa oman itseni suhteen - en tiennyt olinko hetero vaiko kenties homo, tai jotain siltä väliltä. Nyt tunnen olevani jotain tältä väliltä, pidän kauniista ja aistikkaista naisista - eritoten jos heillä on vieläpä jotain pääkopan sisälläkin, mutta yhtälailla voin sanoa, että jollain tapaa minulla on silmää komeille ja hyvännäköisille miehille - sellaisille klassisella tapaa hyvännäköisille. Monasti jumaloin kreikkalaisia veistoksia.


Mutta jos homo sanoo sinua hyvännäköiseksi, todennäköisesti myös noin yleisillä kriteereillä sitä myös olet (makuasioista on tosin vaikea kiistellä..). Homot kun on krantumpia verrattuna heteronaisiin. Tosin tässäkin täytyy muistaa, että homoilla on yhtä monta miesmakua kuin on homojakin.

Totta tämäkin, loppujen lopuksi homoista (kuin myös lesboista) löytyy niitä katseen vangitsijoita kuin yhtälailla tavallisia matti ja maijameikäläisiä. Keskimäärin tosin he tuntuvat, mainitsemistasi syistä johtuen, pitävän itsestään huolta keskiverto heteroita enemmän - mitä en lainkaan pidä pahana asiana. Kauniit ja itsestään huolta pitävät ihmiset ovat aina ilo silmälle.

vlad.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti vlad
On totta, että kukin homo on omanlaisensa yksilö, jotenkin valtaosa heistä joihin minä olen tutustunut ovat luonteeltaan hyvin itsevarmoja - eivät pahalla tapaa, vaan positiivisella tapaa, mikä varmasti on eräs seikka mikä helpottaa kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa.

-clip-

Totta tämäkin, loppujen lopuksi homoista (kuin myös lesboista) löytyy niitä katseen vangitsijoita kuin yhtälailla tavallisia matti ja maijameikäläisiä. Keskimäärin tosin he tuntuvat, mainitsemistasi syistä johtuen, pitävän itsestään huolta keskiverto heteroita enemmän - mitä en lainkaan pidä pahana asiana. Kauniit ja itsestään huolta pitävät ihmiset ovat aina ilo silmälle.

vlad.

Jeh. Omakohtaisesti koettuna homojen (jos kaappitapauksia ei oteta huomioon) itsevarmuus johtuu pitkälti tavallaan "rankemmasta" kasvusta siksi mitä on. Homo kun joutuu kyseenalaistamaan itsensä ja sen lisäksi vieläkin yhteiskunnan arvot. Ja kun tästä prosessista on selvinnyt, hyväksynyt itsensä ja pystyy olla rohkeasti se mitä on, niin vaatii terveen itsetunnon, jota myös positiivisessa mielessä itsevarmuudeksi voi kutsua.

Katseenvangitsijoita todellakin löytyy molemmista sukupuolista sekä niin heteroista, homoista kuin lesboistakin. Ainakin minä pidän rikkautena itselleni että voin rehellisesti nauttia molemmista sukupuolista, noin ulkonäköä kuin ajatellaan.

Ja jotta pysyttäisiin topicissa: naapurin brunette, pitkä, hoikka nainen sai tänäänkin pääni kääntymään. Ei muuta raportoitavaa, tuskin tuleekaan.

Ja Ted: älä pelkää :) Terveeseen itsetuntooni kuuluu myös se, etten heteromiestä edes yritä iskeä... varsinkaan varattua sellaista.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Nyt tunnen olevani jotain tältä väliltä, pidän kauniista ja aistikkaista naisista - eritoten jos heillä on vieläpä jotain pääkopan sisälläkin, mutta yhtälailla voin sanoa, että jollain tapaa minulla on silmää komeille ja hyvännäköisille miehille - sellaisille klassisella tapaa hyvännäköisille. Monasti jumaloin kreikkalaisia veistoksia.
Minulle on yleensä terveen itsetunnon merkki tai ainakin osoitus siitä että on itselleen rehellinen, jos myöntää tai mieltää että omassa sukupuolessakin voi olla vetovoimaa ja viehätystä, koska sitähän on. Minusta ainakin on ja olen monta kertaa todennut että joku mies on todella komea ja seksikäs ja ajatellut, että jos nainen olisin, niin siinäpä olisi unelmieni mies. Olen takuulla nähnyt ja tavannut miehiä jotka ovat minusta seksikkäämpiä kuin monet näkemäni/tuntemani naiset. Se ei tee mielestäni minusta homoa ja vaikka olisinkin sellainen, niin en välittäisi. Suurin osa (tahtoisin sanoa että kaikki, mutta en sano) on biseksuaalisuuteen taipuvaisia, kaikki eivät sitä vain tahdo myöntää. Osin ihan ymmärrettävästi, sillä moni muu ei sitä ymmärtäisi ainakaan oikein, ja pelko esim. kavereiden katoamisesta ympäriltä voi vaikuttaa siihen että pitää suunsa kiinni näistä asioista. Jatkaa vain sovinistiläppää muiden mukana ja nauraa sille vaikka ei naurattaisikaan.

Ei kyllä nyt naisasioihin liity tämäkään suoraan juuri mitenkään, vai liittyykö? No se jää muiden arvioitavaksi, niin miksei miehet voisi puhua miesasioistakin. Suhteitahan ne ovat ystävyyssuhteetkin, miesten välillä. Kiintymys ja luottamus niissäkin mukana tiiviisti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vetti

Ja jotta pysyttäisiin topicissa: naapurin brunette, pitkä, hoikka nainen sai tänäänkin pääni kääntymään. Ei muuta raportoitavaa, tuskin tuleekaan.

Jehna! minunkin naapurustossa asustelee eräs pitkä, hoikka brunette joka saa pääni kääntymään kerran jos toisenkin. Tällä kertaa ei muuta raportoitavaa, tiedä vaikka joku päivä tulisikin.

Ainakin minun silmiini tuntuu hyvän itsetunnon omaavista ihmisistä huokuvan jotain salaperäistä viehkeyttä ja kauneutta, näkevätkö muut asian samalla tavoin?

vlad.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Ted Raikas
Tuosta esittämisestä voisin sanoa myös sen verran että hyvin usein varattu heteromieskin saattaa houkutella naisia enemmän mitä sellainen joka ei seukkaa. Tässäkin lienee se että jos olet rakastunut johonkuhun, niin et tyrkytä itseäsi muille tai ole sillä jalalla liikkeellä esim. baareissa että pitäisi "saada". Olet siis vain oma itsesi pitämässä hauskaa ja saatat houkutella vastakkaista sukupuolta normaalia enemmän. En sano tosin tuotakaan nyt varmaksi tapaukseksi. Edelleen riippuu paljon siitä miten puhut, miten käyttäydyt ja miltä näytät ja vaikutat.

Niinhän sitä sanotaan, että paras tapa nostaa onnistumismahdollisuuksiaan pokaamisessa on laittaa baariin lähtiessään sormus vasempaan nimettömään. Itse huomasin asian (EDIT: selvennetään, en ole käyttänyt sormustaktiikkaa, vaan viittaan korkeaan itsetuntoon) yhdessä vaiheessa viime kesänä, vaikken ollutkaan varattu vaan ainoastaan vahvasti ihastunut erääseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Tosin se ei tuolloin tuloksissa näkynyt, koska siinä asemassa naisten kaataminen kiinnostanut niin paljon kuin normaalisti - joskin olisin hyvin mahdollisesti hypännyt kelkkaan jonkun viehättävän tapauksen iskiessä minut. Se näkyi ennen kaikkea oman olon rentoudessa. Oli paljon mukavampi jutella naisten kanssa ihan vaan juttelemisen vuoksi, kun ei "meille vai teille" tullut usein edes mieleen. Sitä paitsi yhden illan jutuissakin selviä eroja: helpoista kaadoista ei todennäköisesti jää niin lämpimiä muistoja kuin pidemmän kaavan mukaan vietellyistä.
 

Carlos

Jäsen
Mikä siinä varatussa sitten viehättää??? Tätä joudun taas kyselemään itseltäni enemmänkin. Viimeiset vuodet elämässäni ovat olleet aika "iloista" sinkkuilua, nyt sitten on tullut oltua taas vakisuhteessa puolisen vuotta. Mitä onkaan tapahtunut, yksi jos toinen nainen töissäkin lirkuttelee nyt niin iloisesti että oksat pois. Kiukuttaa suorastaan, mikseivät lirkutelleet silloin kun asialle olisi voinut tehdä jotain?

Kaiken huippu tapahtui kuitenkin perjantaina firman virallisessa joulujuhlassa. Täällä työpaikassani käytäviä vaeltaa 22-vuotias sveitsiläis-sihteerikkö, uskomaton "hottie", firman joka ainoan miehen jatkuva kuolauksen kohde. Pukeutuu ihan normaalisti, ei meikkaa edes paljoa tai muutenkaan yritä mitenkään korostaa olemustaan, mutta.... huoh. Henki salpautuu kun tämä tapaus kävelee ohi. Itse olen ollut hänen kanssaan "toimistonaapureita" 2 vuotta, koskaan en varsinaisesti jutellut enkä mitään, pikaisesti sanottu "moi" ja "huomenta" jos on tullut vastaan. Joka tapauksessa ko. sihteeri kuuluu luokkaan "uneksia saa, mistään muusta ei ole sitten toivoakaan". Tai niin siis luulin.

No sitten, perjantaina tosiaan vedettiin liituraidat ja rusetit päälle, ja mentiin maailman jäykimpään joulujuhla-tilaisuuteen, eli työnantajani järjestämään 5-tuntiseen kärsimysnäytelmään, paikkana paikallinen "loisto-hotelli". Hakeuduin omaan pöytääni ja löysin oman paikkani (nimetyt paikat), ja siinä aloin itsekseni manata että aina saa pöytäkavereiksi tylsiä ihmisiä, yleensä rumia miehiä. Mutta ei sittenkään tällä kertaa. Tämä kaikkien jumaloima sihteerikkö asteli ruokasaliin viimeisen päälle laitettuna iltapuvussa, ja istuu siihen omalle paikalleen meikäläisen viereen! Ihan oikeasti näky oli jotain niin kaunista että meikäläiseltä sekosi kaikki mahdolliset konseptit.

Ajattelin että tästä ei tule sitten yhtään mitään, en varmaan saa sanaa suustani koko iltana. No, tilaisuus alkoi heti yhteislaululla, ja tämä kimalainen sitten kysyi saisiko lukea minun paperistani koska niitä oli jaettu vain jokatoiselle paikalle. Siinä sitten kyhnytettiin kylki kyljessä joululauluja. Laulut sitten loppuivat ja kuinka ollakaan tämä tyrmäävän kaunis olento alkoi lirkutella meikäläiselle oikein olan takaa! Tuli siihen tahtiin vokottelevia katseita ja muutan vaan hauskoja vihjeitä että olin entistä enemmän pihalla. Luonnollisesti yleensä tässä vaiheessa tulee ilmi että naisella on poikaystävä, mutta hänpä päätti kertoa että on pari kuukautta sitten eronnut poikaystävästään, ja on nyt ihan vapailla markkinoilla!!! Sen lisäksi tuli myöskin tulikiven katkuista palautetta, että ollaan oltu "naapureita" jo 2 vuotta enkä ole ikinä hänen kanssaan edes jutellut.

No siinähän sitten ilta eteni tunti tunnilta, olin enemmän ja enemmän tämän seireenin pauloissa, kun virallinen juhla loppui joskus yhden maissa aamulla. Sitten tämä seuralaiseni kysyi josko "kultaseni lähtisit kanssani drinkille yläkerran baariin". Nyt tilanne alkoi käydä jo niin uhkaavaksi että ensinnäkin jouduin nipistelemään itseäni jatkuvasti varmistaakseni että olin hereillä, ja toisekseen jouduin jo sieluni tuskasta huutaen pistämään hiukan jarruja päälle, sillä edelleenkin aion vakavasti olla sen oman kultsini kanssa, enkä aio ns. hairahtaa vaikka houkutus oli erittäin suuri.

Siinä sitten nautiskeltiin muutamat juotavat, ja aloin viilennellä tilannetta, kunnes sitten lopulta pääsin lähtemään (yksin) kotiin mielestäni tyylikkäästi, kohtelematta tuota kaunotarta mitenkään tylysti. Hän tosin sai puristettua minusta lupauksen että mennään joskus yhdessä patikoimaan vuorille tjsp, mikä on periaatteessa ihan ok, olen harrastanut sitä muidenkin kollegojen kanssa.

Tällä viikolla tuo typyläinen on jo joululomalla joten en ole häntä nähnyt uudestaan, mutta en voi muuta kuin kirota tätä flaksia mikä käy kun on varattu. En olisi ikimaailmassa voinut kuvitella että meikäläisellä olisi jotain saumoja tuommoiseen tyrmäävään kaunottareen, ja sitten hän vielä suorastaan tyrkyttää itseään, ja meikäläinenpä sitten joutuu vaan kieltäytymään kunniasta. Jees. V-tuttaa aivan simona. Elämä on julmaa.
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
--

Semmoisia naiset on, teit perkeleen hyvin kun menit oman "kultasi" luo. Ei sen takia että nyt tämä kissa on vieläkin vapaa. Vaan jotenkin tuntuu että noissa käy niin, että kun nainen saa jonkun pariin eroamaan niin lähtee tämäkin nainen vähän ajan päästä läksimään. Näin siis omasta kokemuksesta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Gerodz
Semmoisia naiset on, teit perkeleen hyvin kun menit oman "kultasi" luo. Ei sen takia että nyt tämä kissa on vieläkin vapaa. Vaan jotenkin tuntuu että noissa käy niin, että kun nainen saa jonkun pariin eroamaan niin lähtee tämäkin nainen vähän ajan päästä läksimään. Näin siis omasta kokemuksesta.

Toisaalta se väliaikainen hurmakin voi olla niin hienoa että se on jälkeenpäin tulevien mahdollisten vitutustenkin arvoinen. Näin olen minä tällaiset asiat kokenut. "Only adventures that I regret are the ones I missed, and the thought of all the pretty girls I never tried to kiss..." Eli eivät perseelleen mennyt seikkailut koskaan harmita samalla tavalla kuin ne jotka missaa.

Carlosiakin kuitenkin harmittaa jo valmiiksi...itse sanoisin notta go for it, kun kerran on jo mahtava tekosyy eli "patikoiminen" valmiina. Äijä latelee tekstiä niinkuin suoraan leffasta. Mieti kannattaako oman kultsin kanssa jatkaa jos nyt jo kiusaat hiukan itseäsi...mieti miltä se tuntuu viiden tai 20 vuoden kuluttua?

...sanoi Lucifer.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Näinhän se menee, kun oot varattu kaikki maailman kissat kiehnää ympärillä ja vaatii sulta kunnon panostusta. Mutta jos veli Carlos olisi ollut sinkku tuossa tilanteessa, ni ois kyllä niin jäätävä tuuli puhallellut vieressä, että ois pallit ollut jäässä monta viikkoa. Sen jälkeen ois vedetty kunnon känni ja haukuttu mamma pystyyn ja hävetty seuraavat puoli vuotta.

Ai niin, omakin tilanne on aivan kumma. Tapasin helvetin upean naisen, joka jostain syystä tykästyi minuun. Tunteet alkoivat lämmetä kumminki puolin, vaikka myöhemmin selvisi, että ko. nainen oli naimisissa. No onneksi mitään ei tapahtunut ja juttu lopetettiin sovinnolla eilen.

No antaas olla, tänä aamuna kollega soitti töistä jostain vuoronvaihdosta ja totesi lopuksi yhden meidän extran sanoneen, että mun pitää viedä mimmi leffaan kun teki mulle palveluksen (vaihtoi vuoron et pääsin saunailtaan). No mikäs siinä..nainen sattuu olemaan kuin unelma. Once in a decade-hommaa tämä joulukuu tuntuu olevan. Pakko nauttia kun kerranki pelittää :)
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Viestin lähetti goldenawe
...sanoi Lucifer.

"Vanity. My favourite sin." --John Milton

Veli Carlos on tässä kyllä yhden elämän peruskysymyksen äärellä. Antautuako sisäiselle eläimelleen ja turhamaisuudelleen vai tiedostaa ruohon samanlaisuus pinnan erilaisuudesta huolimatta. Tiedän kyllä, tai ainakin osaan kuvitella, miten sietämättömän katkeransuloinen tilanne Carlosilla on edessään/takanaan/sivullaan.

Haluankin tässä yksinkertaistaa asiat seuraavasti: itse inhoaisin itseäni hyvin äkkiä jos kävisi niin ikävästi että pettäisin puolisoani. Pettäminen on siis täysin poissuljettua, täysin. Kuitenkin, maailma on täynnä upeita naisia joita on helppo ihastella ja katsella kaukaa. Nyt jos tällainen helmi sitten osoittaakin kiinnostusta, menee helposti ns. plasmat sekaisin. Tästä on kokemusta. Tätä omaa asennoitumistani on vaikea selittää, ei se ole mitään sinisilmäistä "mä en koskaan petä"-juttua, vaan pikemminkin pelko siitä että "on mahdollista että petän.". Se ajaa käyttäytymään vähän eri tavalla(?) vastaavissa tilanteissa. Valitettavasti tämäkään asenne/säälittävä räpeltäminen ei poista sitä tosiseikkaa että maailma on täynnä naisia ja houkutuksia tulee takuuvarmasti.

Beware! Se paras helmi löytyy kuitenkin niiden kotivällyjen välistä :)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Pointsit Carlokselle! Miehen tyon teit.

Mita 37-vuotiseen historiaani naisten kanssa (joka alkoi aidin kanssa :D) tulee, niin kyllahan naisia kiinnostaa lahinna (siis ihan vapaasti yleistaen) kaksi asiaa miehissa: varattu ja ulkomaalainen.

Kun toimistossa kiertaa juoru, etta kundilla on menny poikki, naiset eivat ole kovin aktiivisia (paitsi munahaukat), mutta kun loistat itsevarmuutta ja varatun miehen glooriaa, niin perkele kun pitaa oikeen agendaan ruksailla sihteerien ym toiveita kaffeista ja lounaista.

Olen nyt ollut putkeen tommoset 8 vuotta "ulkomaalainen" (ja sita ennen pariin otteeseen aiemminkin) ja KOSKAAN ei ole flaksia kaynyt nain hyvin. Eipa ole tarvinnut panna paljoa eforttia peliin, kun aina on "seuraa". Tossa lauantaina kaveri sanokin vaimolle "pikkujouluissa" (kun juttelin naisringin keskella), etta on noi "vaihto-oppilaat" yksia perkeleita taalla Jenkeissa: ne vie aina kaikki naiset. Toki vitsina. Mutta niinhan se oli Suomessakin kouluaikoina... Vi**u :-(

30-krouvin ohitettua elamaan on tullut yksi mahtava asia lisaa: naisista ja varsinkin niitten seurasta voi nauttia muutenkin kun pi**un kiilto silmissa. Tajuaminen, etta ei se "saaminen" ole se tarkein asia tollasessa teerenpelissa, vaan... niinpa ;-) ... se, etta tietais, etta sais, jos haluis. Ja silloin on, onnellisesti varattu kun on, parempi tehda juuri niin kun Carloskin teki: kavella hymyssa suin pois, kera hyvien muistojen.

Rock on, Carlos!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti 1Timer
Pointsit Carlokselle! Miehen tyon teit.

Mita 37-vuotiseen historiaani naisten kanssa (joka alkoi aidin kanssa :D) tulee, niin kyllahan naisia kiinnostaa lahinna (siis ihan vapaasti yleistaen) kaksi asiaa miehissa: varattu ja ulkomaalainen.

Pointsit nimenomaan Carlokselle ja vielä nostan olematonta hattuani.

Ja tuohon varatun ja ulkomaalaisen listaan lisäisin vielä ns heteromaisen homon.

Näille lienee yhteistä (no, ulkomaalaisten kohdalla varmaan vain eksoottisuus) itsevarmuus sekä se, ettei tarvitse yrittää yhtään mitään. Olla vain oma itsensä.

Nimim. "miten saisin sihteerikön ymmärtämään ettei kiinnosta, vaikka onhan tuo hyvännäköinen kimalainen"
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti mtmela
Ai niin, omakin tilanne on aivan kumma. Tapasin helvetin upean naisen, joka jostain syystä tykästyi minuun. Tunteet alkoivat lämmetä kumminki puolin, vaikka myöhemmin selvisi, että ko. nainen oli naimisissa.

Hiukan samantapaisesti kävi itselle toissa viikonloppuna. Näin voi siis käydä vapaalle poikamiehellekin.

Aloin juttelemaan pubissa yksikseen istuskelleen naisen kanssa. Hetken aikaa puhuttuamme hän kertoi olevansa naimisissa, mutta että liitto oli virallista eroa vaille valmis. En muista tarkkoja sanoja, mutta seuraavien lauseiden sisältö oli että seksiä pariskunnan kesken ei ole ollut viimeiseen kolmeen vuoteen, vaan puolisot ovat keskenään kuin hyvät ystävät tai sisko ja veli ja molemmilla on ollut irtosuhteita. Naisen mukaan molemmat vain odottivat, että joko toinen tai itse löytää uuden kumppanin ja sitten vasta erotaan. "En halua olla aivan yksin" oli perustelu miksi oikein pysyt yhdessä? -ihmettelyyni. Myöhemmin hän kysyi minua lähtemään kanssaan läheiseen tanssiravintolaan jatkamaan, mutta kieltäydyin kohteliaasti.

En kaipaa mitään "olisit auttanut naista puutteessa" - kommentteja mutta minun on vaikea ymmärtää tätä naista. Fiksuntuntuinen koulutettu nainen, jolla ikäisekseen helvetin hyvä ja kiinteä vartalo (ei lapsia) eikä naamassakaan ollut moitteen sijaa. Miksi roikkua suhteessa, jossa ei hänen mielestään ole mitään tulevaisuutta? Jos kerran hakee uutta kumppania, niin miksei eroa ja tee sitä avoimesti sinkkuna? Ei ymmärrä.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Viestin lähetti goldenawe
Toisaalta se väliaikainen hurmakin voi olla niin hienoa että se on jälkeenpäin tulevien mahdollisten vitutustenkin arvoinen. Näin olen minä tällaiset asiat kokenut. "Only adventures that I regret are the ones I missed, and the thought of all the pretty girls I never tried to kiss..." Eli eivät perseelleen mennyt seikkailut koskaan harmita samalla tavalla kuin ne jotka missaa.

Carlosiakin kuitenkin harmittaa jo valmiiksi...itse sanoisin notta go for it, kun kerran on jo mahtava tekosyy eli "patikoiminen" valmiina. Äijä latelee tekstiä niinkuin suoraan leffasta. Mieti kannattaako oman kultsin kanssa jatkaa jos nyt jo kiusaat hiukan itseäsi...mieti miltä se tuntuu viiden tai 20 vuoden kuluttua?

...sanoi Lucifer.

Mikähän sellainen suhde on, jossa ei ole mitään kiusauksia? Ja kulkeekohan se oma puolisko kaupungilla aina katse katuun liimattuna eikä koskaan baarissa katso muualle kuin omaan lasiinsa? Jos ei pikku kiusauksia kestä, ei kannata seurustella, ja silloin voi tosin vielä kiikkustuolissa muistella, kun silloin lähti sen mimmin mukaan. Kannattaako omaa hyvää suhdetta uhrata hetken huuman takia, omasta mielestäni "ei vittu tietenkään".

Kauniilla naisella menee (karkea yleistys) "sukkahousut solmuun" kun joku ei yht'äkkiä latelekaan sille kohteliaisuuksia tai anna katsekontaktia joka välissä. Sitten tullaan juhlissa, pikkujouluissa yms. parin siiderin voimalla kertomaan: "mä luulin sua täydeksi kusipääksi, mutta sähän oletkin täysin erilainen kuin mä olin luullut" (omakohtaista kokemusta). Tästähän voi olla seurauksena vaikka mitä, mutta yhtä hyvin myös se, että nainen vain toteaa sun olevan samanlainen kuin kaikki muut miehet, eikä sitä enää kiinnosta sun jutut ja lärvi pätkääkään. Sille riittää se tieto, että se saisi sut, jos haluaisi.

Itse 1,5 vuotta kauniin ja ihanan naisen kanssa seurustelleena voi sanoa, että ihan ne "pienet asiat" saavat muistamaan, miksi toiseen alunperin ihastui ja miksi sitä edelleenkin rakastaa. Ja raflastakin poistuu mielellään yksin, kun tietää, että joku odottaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eihän tarkoitukseni olekaan että vanha suhde kannattaisi uhrata hölmöilemällä heti kun pienikin tilaisuudenpuolikas johonkin kiiltävään tulee. Ei se tie kuitenkaan aina kadotukseen johda...

Carlos tiesi tämän naisen jo pitkään ennen rupeamistaan nykyiseen suhteeseensa...tästä johtuu se kiusaava tunne, että jotain olisi voinut tapahtua silloin kun se kaikki oli vielä sallittua. Unelmissa on pahinta se jos niitä ei pääse toteuttamaan ennen kuin on muuttunut jo toiseksi ihmiseksi, toiseen tilanteeseen.

Kielletty hedelmä on kuitenkin makea ja monet ikävätkin käänteet saattavat johtaa vielä useaan korvaamattomaan onnelliseen vastaavaan. Turvallista matkaa.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Analyytikko_
. Ja raflastakin poistuu mielellään yksin, kun tietää, että joku odottaa.

Tuli pari viikkoa sitten lähdettyä raflasta yhden jälkeen. Kotona hymyssä suin ajattelin että mitä sitä nykyään raflassa sen pitempään tarvitsee edes olla, kun oma hani löytyy.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti heikkik
Miksi roikkua suhteessa, jossa ei hänen mielestään ole mitään tulevaisuutta? Jos kerran hakee uutta kumppania, niin miksei eroa ja tee sitä avoimesti sinkkuna? Ei ymmärrä.

Näitä läheisriippuvaisia ihmisiä on maailman sivu täynnä. Omassa ystäväpiirissä on nainen, joka seurustelee itseään useita vuosia nuoremman miehen kanssa. Pariskunta tappelee jatkuvasti ja jotakuinkin aina nainen on riidan aloittaja. Hän on myöntänytkin, että aloittaa riidan välillä "ihan vain huvikseen", jotta saisi tämän miehenalun huonolle tuulelle.

Suhde ei siis enää kiinnosta laisinkaan - jonka hän on myös myöntänyt - mutta suhteessa pitää roikkua. Seksin vuoksi hän ei suhteessa roiku, sillä sitä olisi tälle emännälle tarjolla juuri niin paljon kuin itse vain haluaa.

Jotkut eivät vain kestä yksinäisiä iltoja. Omalla kohdalla tilanne on ajoittain juuri päinvastainen. Lapsuudessa opin olemaan paljon yksin, kun yksinhuoltajaäitini kävi kolmivuorotyössä. 14 -vuotiaasta asti siihen asti kun kotoa muutin (20v) vietin useita iltoja ja öitä yksin ja opin pitämään siitä.

Nykyään onnellisessa parisuhteessa kaipaan omaa rauhaa enemmän kuin sitä on tarjolla. Avovaimo on kuitenkin niin ihana, että enhän minä hullu suhdetta yksinäisyyteen vaihtaisi edes hetkeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös