Naisasiat

  • 7 528 395
  • 26 596
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Melkoinen koulukirjaesimerkki misogyniasta kyllä toi täällä käsitelty tapaus.

Se vaan ihmetyttää, että miksi niin monet naiset sortuvat sitten juuri noihin tapauksiin. Entisessä elämässäni ehdin niin moneen kertaan kiroilla sitä faktaa, että naiset tekevät aloitteita vain kusipäille, jotka eivät sitä arvosta.

Jos tässä viitataan meikäläiseen, niin pari pientä täsmennystä on paikallaan. Ensinnäkään en ole misogyynikko (naiset ovat paras asia maailmassa oluen jälkeen, ehkä joskus voivat kivuta rankingissa sen ohikin), vaikka moni asia miesten ja naisten välisissä asioissa onkin päin helvettiä (kuten juuri tuo naisten "etuoikeus" olla tylyjä miehille, joiden kaiken lisäksi pitäisi aina olla se aloitteentekijä/drinkkien tarjoaja jne.) Miten joku vielä voi ihmetellä sitä, että joku mies joskus ja jossakin tähän naisten perusteettomaan jalustalle nostamiseen turhautuu - tällä kertaa se olin minä.

Toisekseen, ei ole kysymys siitä, ettenkö arvostaisi naisten aloitekykyä. Olen aina todella otettu, kun nainen tekee aloitteen (ja näin on kohdallani tapahtunut suhteellisen usein, mitenkään pröystäilemättä), niin myös kahdessa tässä käsitellyssä tapauksessa. Tällä kertaa vain päätin kokeilla jotakin uutta, eikä yhtään hassumpaa ollut. Nyt ymmärrän, miksi naiset yleensä pakit antaessaan ovat helvetin tylyjä sanoiltaan ja äänensävyltään. Siinä itsetunto kohoaa hetkeksi pilviin, kun on "varaa" kieltäytyä vastakkaisen sukupuolen seurasta ja vieläpä vittumaiseen tyyliin. Mutta eipä yleistetä, olen minä kerran ollut paikalla, kun kaverini sai naiselta kohteliaat pakit. Siis yhden ainoan kerran. Ja olen sentään suomalaista yöelämää nähnyt satojen baari-iltojen verran, ja nähnyt pakkienantamisiakin siinä sivussa koko joukon. Itse en pakkeja varsinaisesti ole saanut, koska en yleensä tee itse aloitteita. Joskus toki nainen on kieltäytynyt, kun olen pyytänyt tanssimaan. Tylysti, kuinkas muuten. Varminta on, että nainen tekee itse aloitteen, niin säästyy ainakin itse illan pilaavilta kusipään antamilta pakeilta, ja pääsee hyvässä lykyssä ja "sopivassa" mielentilassa itse sellaiset antamaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Parhaat pakit mitä minä olen saanut tulevat tässä.
Juttelin baarissa mukavan ja kauniin naisen kanssa ja näin että kipinöi. Ehdotin juttelun jatkamista jossain vähän rauhallisemmassa paikassa.
Nainen hymyili ja sanoi että "kuule komea mies, jos en olisi varattu niin veisin sinut kotiin ja nus**** toisiltamme taju kankaalle..
Asia tuli selväksi ja naureskellen kiitin pakeista.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Siinä sitten itseni ja monen muun kaltaiset "nössöt", jotka eivät itse osaa/uskalla/ihan-mitä-vaan tehdä aloitteita, jäävät kokonaan ilman minkäänlaista mahdollisuutta löytää onneaan baareista.

Eivät osaa: Ovatkohan ikinä edes kokeilleet?
Eivät uskalla: Mitä menetettävää?

Nämä samat jutut toistuvat tässä ketjussa kerrasta toiseen. Tietysti on selvää, jos ei osaa ja/tai uskalla tehdä aloitetta jää aina ilman.

En osaa ja en uskalla ovat tyypillisiä selityksiä, joilla peitellään omaa saamattomuutta. Ne jotka uskaltavat ja osaavat tietysti onnistuvat jollain prosentilla.

Rohkeasti vaan nyt itseään niskasta kiinni ja uskallusta peliin. Kyllä se osaaminenkin sieltä tulee. Pakkeja ei kannata ottaa itseensä, vaan niistä kannattaa oppia. Kun menette baariin, ottakaa vaikka tavoite että puhutte vaikka esim. viiden naisen kanssa. Vain opettemalla oppii.

Netistä löytyy paljon materiaalia ja neuvoja. Niitä ei tosin kannata ottaa aina ihan kirjaimellisesti, mutta niistä saattaa olla apua sitä uskallusta haettaessa ja tuloksia mietittäessä.

Eikä siellä baarissa tarvitse olla hakemassa yhden illan hoitoa tai kumppania loppuiäksi. Voi pitää ihan vaan hauskaa ja kehittää itseään sosiaalisessa mielessä, sekä hankkia uusia kavereita, niin naisia kuin miehiäkin.

Ja ne ketkä sanovat, että haluavat olla sellaisia kuin ovat ja saada naisia omana itsenään, niin onnea vaan matkaan. Itsensä kehittäminen ei koskaan mene hukkaan, oli alue sitten mikä tahansa. Vähän sama asia, kuin peruskoululainen sanoisi, että haluaa yliopistoon, mutta ei viitsi tehdä asialle mitään ja avautuu täällä siitä, että miksi en päässyt...

Yksi sana: Internet

Internet ei ole sen helpompi maailma kuin baarikaan. Ilman kohtuullista ulkonäköä ja varsinkaan kirjoitustaitoa jää miehille luu käteen. Internetissä naiset saavat satoja viestejä, joten sielläkin on erotuttava samalla tavalla kuin baarissa.

Netistä kyllä löytää virtuaalista juttuseraa jos sitä haluaa. Voi lässyttää kuukausikaupalla jonkun kanssa, mutta onko se sitä "onnea" mitä alkuperäinen kirjoittaja on hakemassa.

Netistä löydettyjä kontakteja täytyy myös joskus tavata ihan livenäkin. Jos silloinkaan ei osaa eikä uskalla, on varma ettei vastapuoli innostu ja tapaamiset jäävät yhteen tai kahteen kertaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nainen hymyili ja sanoi että "kuule komea mies, jos en olisi varattu niin veisin sinut kotiin ja nus**** toisiltamme taju kankaalle...

Tämähän on täysin epäkorrektia käytöstä varatulta ihmiseltä. Käytännössä kerrotaan, että olen kiinnostunut sinusta, mutta... Tällä tavalla sitä on helppo jättää pieni takaportti auki. Toimivassa parisuhteessa olevalla ihmisellä ei pitäisi olla tarvetta tällaiseen.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
E
Netistä löydettyjä kontakteja täytyy myös joskus tavata ihan livenäkin. Jos silloinkaan ei osaa eikä uskalla, on varma ettei vastapuoli innostu ja tapaamiset jäävät yhteen tai kahteen kertaan.

Tämäpä tuntuukin unohtuvan nettirakkauksia dissaavilta hyvin usein: Jos netissä kehut itsesi olevan tyyppi, jolta löytyy sitä sun tätä ja vielä tuumatolkulla tuotakin, on huutoon vastattava jossakin vaiheessa. Jos taas puhut juttukaverisi muuten pyörryksiin, olisi vähintään samaan päästävä naamatustenkin - ei kukaan halua näppäimistön kautta viestiä ensikontaktia pidempään.

Rehellisyys auttaa tässäkin. Pistetään kortit pöytään ja katsotaan mihin ne riittävät: Realistisella maailmankatsomuksella saa sen ainoankin ässän näyttämään hyvältä sekä itsensä että toisen mielestä.

Ja kun sitten tapaatte, voi hyvin käydä kuten itselleni: parhaalla mahdollisella tavalla.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku tietenkin älähtää, että baareista haetaankin vain yhden illan juttuja, jotka munkaltaisen nössön on syytäkin jättää väliin. Ehkä niin, mutta luulisi siellä olevan joukossa muitakin ihan tavallisia ihmiisiä, eikä vain tätä pelikansaa boostaamassa itsetuntoaan suuntaan tai toiseen.

On siellä tavallistakin kansaa. Luultavasti suurinosa on. Harvempi varmaan lähtee baarin etsimään sitä ainoata oikeaa. Jokaisella miehellä pitää olla jonkin verran pelisilmää saadakseen naisseuraa. Tässä ketjussa on hyviä vinkkejä millä pääsee jo pitkälle, kuten älä ole liian kännissä ja pyydä tanssimaan. Kyllähän naiset antaa illan mittaan sitten vihjeitä kuinka pitkälle mennään vai ei. Turha haikailla niiden naikkosten perään, jotka haikailevat kusipäitten perään.

Kun menette baariin, ottakaa vaikka tavoite että puhutte vaikka esim. viiden naisen kanssa. Vain opettemalla oppii.

Tai mielummin pyydä naista tanssimaan. Siinä tanssilattialla pääsee helposti murtamaan jään smalltalkilla. Vaikuttaa paremmin kuin kliseiset iskulauseet ja drinksujen tarjoilut. Jos nainen yrittää kieltäytyä, niin heitä vaikka että vain tämä yksi tanssi. Toisaalta älä ryhdy kerjäämään, jos nainen ei pienen suostuttelun jälkeen lähde tanssimaan. Pyydä jotain toista daamia sitten tanssimaan. Tanssi useamman naisen kanssa illan aikana. Vaikka jäisi vain tanssiksi kasvattaa se itseluottamusta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Internet ei ole sen helpompi maailma kuin baarikaan. Ilman kohtuullista ulkonäköä ja varsinkaan kirjoitustaitoa jää miehille luu käteen. Internetissä naiset saavat satoja viestejä, joten sielläkin on erotuttava samalla tavalla kuin baarissa.
Niin, no en sanonutkaan, että se olisi helppoa, tai joku automaattinen tie onneen. Ihmisiä kuitenkin tätä nykyä, kaikenlaisia on netissä enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Ihmisiin ei tutustu pelkästään deittisivujen kautta, vaan monissa muissakin yhteyksissä. Kuten tälläiset keskustelufoorumit. Toki esim. täällä on aikamoinen miesenemmistö, että jos miesseuraa ei hae, niin hieman ohuempaa voi olla. Olen tosin itse varmaan n. puolisenkymmentä Jatkoajan naiskirjoittajaa tavannut.

Voin vaan omakohtaisesti (ja aika moni muu voi varmaan allekirjoittaa tämän) sanoa, että kun olen aina ollut sellaista sorttia, että baareissa, klubeilla ja muissa vastaavissa paikoissa en osaa lähestyä naispuolisia ja tehdä mitään kontaktia, niin netti on ollut suoranainen taivaanlahja tässä asiassa. Voi tutustua niin monella tapaa, varoen, kattavasti, vaihtaa mielipiteitä helpommin. Ennakkoluulot ei ole niin kovia. Tietysti siinä nopeasti toinen voi haluta tietää miltä näytät, no se ei ole kyllä itselleni ongelma, vaikken nyt mikään kylän komistus olekaan. Itselleni enemmän on ongelma, että humalassa, sekavassa baarissa missä ei ehkä saa edes selvää puheesta, ei vaan onnistu kontakti ja ihmisistä on vaikeaa saada minkäänlaista kuvaa. Ehkä se on oma ongelmani, mutta en ole siitä tehnyt sellaista, koska netissä törmää helpommin samanhenkisiin ihmisiin ja syntyy syvällisempiä keskusteluja.

Kai se jotain kertoo, että kaikki vakavemmat naisjutut minulla on saaneet alkunsa netin välityksellä, suoraan tai epäsuorasti. Enkä todellakaan koe sitä elämättömien nössöjen tavaksi tutustua, vaan ihan luontevaksi ja sellaiseksi, missä todella voi oppia rauhassa tuntemaan toista ja syventää sitä vähitellen joksikin suuremmaksi ystävyydeksi jos onni on myötä.

Tai jos tämä on elämätöntä nörttiä, niin sitten on. Olen itse jokatapauksessa tyytyväinen ja näen, että internetistä on valtavasti iloa monelle epävarmemmalle ja ujommalle yksilölle.
 

Fordél

Jäsen
Niin eihän netin kautta se itse tutustumisprosessi ole sinällään helpompaa vaan kyllähän se on samanlaista kuin jos oltaisiin nokikkain. Erona näen kuitenkin sen, että netin kautta se kynnys lähteä tekemään tuttavuutta on matalampi juuri sen takia kun ei ole sitä fyysistä kontaktia. Sun hermostuminen ei välity samalla tavalla ja voit miettiä tarkemmin sanomisiasi ilman että tarvii pelätä toisen ajattelevan, että mitäs tuo nyt tuossa empii ja funtsii. Lisäksi netin kautta on usein helpompi löytää juuri omanlaista seuraa eli ihmisiä, joilla on samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja arvot. Baarissa tai ylipäänsä ulkomaailmassa tuollainen on aina vähän hakuammuntaa.

Näillä perusteilla siis heittäisin, että netin kautta se kynnys on matalampi ja hermostuneempi jamppakin uskaltaa ehkä sitä kautta lähestyä naista. Itse en ole tätä harrastanut vaan parisuhteeni ovat aina alkaneet ihan nokikkain, mutta en näe mitään ongelmaa ettenkö voisi netistäkin löytää naista.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Internet ei ole sen helpompi maailma kuin baarikaan. Ilman kohtuullista ulkonäköä ja varsinkaan kirjoitustaitoa jää miehille luu käteen. Internetissä naiset saavat satoja viestejä, joten sielläkin on erotuttava samalla tavalla kuin baarissa.

On se siinä mielessä helpompi, että kirjoittaminen on monille huomattavasti luonnollisempi lähestymistapa kuin puhuminen meluisassa baarissa. Riippuu hirveesti ihmisestä.

Toki vaarana on tuo mainittu kuukausien lässytys, joka ei johda edes tapaamiseen. Ja kun nähdään, niin eka tapaaminen on yleensä molemminpuolisen jännityksen takia sellainen, ettei siitä kannata juuri vetää johtopäätöksiä.

Mä olin jo puoliksi vakuuttanut itselleni, ettei nykyinen avovaimoni ja syntyvän lapseni äiti "kuitenkaan musta pitänyt" ensitapaamisessa. Niinpä en ottanut yhteyttä, vaikka koko ajan mielessä takoi, että pitäisi. No, onneksi hän sitten otti rohkaistui ja asiat kehittyivät pikkuhiljaa.

Vielä viimeisessäkään vaiheessa ennen seurustelun alkua en rohkaistunut tekemään aloitteita, vaikka koko ajan tuntuivat vihjeet lyövän kuin vasaralla päähän. Sitä vaan ajatteli, "jos mä kuitenkin tulkkaan tätä juttua väärin..." No, lopulta asiat menivät niin kuin piti.

Mä oikeastaan tiivistäisin ton baarimaailman ja internetin suhdenmarkkinoiden eron siihen, että baarissa asioiden etenemisen portaat ovat isommat ja siten aloitteiden tekemisen kynnyskin korkeampi. Netissä voi edetä pienemmin hyppäyksin.

Meinasin kirjoittaa eroiksi vielä sen, että netissä tietää yleensä paremmin, millä mielelle toinen on liikkeellä. Eli onko kyseessä pelinainen vai kiltti naapurintyttö. Baareissa olisin suonut erottavani jälkimmäiset muista.

Sitten tajusin, että vaikka itse olen pyrkinyt rehellisyyteen noissa asioissa, niin juuri netissä on ehkä vielä vaikemapi päästä selville toisen todellisesta luonteesta kuin silmätysten. Suo siellä, vetelä täällä.
 
Ero

Eli omatkin naisasiat ovat menneet sille tolalle, että vaimo muuttaa n. puolentoista viikon luota omaan luukkuunsa. Asiat on menny päin persettä jo kauan, mutta tekohengityksellä ollaan selvitty näinkin kauan. Takana on uskottomuutta hänen osaltaan ja se sama heppu tuntuu kiinnostavan häntä vieläkin, joten paluuta entiseen ei enää ole. Pahinta asiassa on kuitenkin se, että meillä on kaksi pientä lasta, jotka joutuvat kärsimään tästä erosta.

On se vain uskomatonta kuinka syvällä sitä joskus käy. Unta on ollut vaikeaa iltaisin saada, mutta lääkäriltä saadut tropit auttavat nukahtamaan. Yhtä kärvistelyä on illat kun joutuu vielä akkaa sietämään ennen kuin muuttaa pois. Eniten kuitenkin vituttaa ne vuodet, jotka olen elämästäni tuhlannut hänen kanssaan. Niitä kun ei ikinä saa takaisin.

Onneksi on kuitenkin lapset, jotka auttavat selviämään päivästä toiseen sekä työ, joka toimii henkireikänä päivällisiin ahdistuksiin.

Näin Eskon ensimmäisenä viestinä palstalle olisi toivonut jotain mukavampaa aihetta, mutta tämä nyt on ollut päällimäisenä mielessä 24/7 viimeiset viikot. Klunssila sen kai parhaiten ilmaisi aikoinaan eli lisää paskaa vain housuun.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Esko Epäkesko kirjoitti:
Eniten kuitenkin vituttaa ne vuodet, jotka olen elämästäni tuhlannut hänen kanssaan. Niitä kun ei ikinä saa takaisin.

Sama asia on itseäni usein vituttanut, kun olen ajatuksissani palannut exääni. Minun kohdallani ei ole kuitenkaan kyse kovinkaan pitkästä ajasta onneksi, mutta silti tuo aika vituttaa ja näen sen tuhlattuna aikana elämässäni.

Toisaalta kaikesta oppii aina jotain ja kaikki kokema pitää ottaa myös siltä kannalta, vaikka se välillä olisikin vaikeaa.

Omista naisasioistani sen verran, että hyvältä näyttää. Jopa niin hyvältä, että tapani mukaan olen alkanut jo pelätä, että kaikki meneekin vituiksi.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kahden naisen koukussa?

Pitemmän aikaa on tullut oltua ystävä yhden naisen kanssa.
Ja joo...
on se sen verran hyvän näköinen että olen kysynyt missä mennään. Pakit tuli! mutta mitäs siitä kun tunteet ei ollut silloin pelissä. Mutta sen jälkeen homma meni niin kiusalliseksi että 3 viikkoon ei toisiamme nähty. Sen jälkeen homma normalisoitui ystävä mielessä. Eli muija tuli oven taakse viinakassin kanssa. Se mikä tekee tään asian vaikeaksi on se että kun tää muija törmäs nykyiseen muijaan samassa ravintolossa. Niin välit meni poikki nykyisen muijan kanssa kuukaudeksi:
"Se xxxx rakastaa sua!"
"Älä puhu soopaa!
....Tai ainakin sillä omituinen tapa se osoittaa!
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään oli kaupan kassalla liian kaunis nainen. Se sanoi mulle "ole hyvä" kun se anto mun kortin takaisin. Mä en olis halunnu et se sanoo mitään, joten vastasin sille "haistavittu". Se mutisi jotain että "sekopää..." ja jäi tuijottamaan. Hah, siitäs sai, kyllä tuntui hyvältä, suosittelen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään oli kaupan kassalla liian kaunis nainen. Se sanoi mulle "ole hyvä" kun se anto mun kortin takaisin. Mä en olis halunnu et se sanoo mitään, joten vastasin sille "haistavittu". Se mutisi jotain että "sekopää..." ja jäi tuijottamaan. Hah, siitäs sai, kyllä tuntui hyvältä, suosittelen.

Aika hyvä heitto ja tän on pakko olla humoristinen viittaus taannoin tässä ketjussa käytyyn keskusteluun. Jos taas tarina on tosi niin sen edestäsi löydät, jonka taaksesi jätät eli paljon yksinäisiä masturbointihetkiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis totta puhuen, muija on kitissyt kihloihin jo pitemmän aikaa, varmaan jo parin kolmenkin vuoden ajan. Itseäni ei noi tollaiset jutut oikein vielä innostaisi. Mitenkään vakavasti ei olla "seurusteltu". Tai no muijan mukaan viiden vuoden ajan, itse laskisin ehkä kolmen. Noin muuten toi muija on fiksuin tapaamani nainen, mutta mikähän ihmeen kiire sillä nyt tässä asiassa oikein on, kun paristakin jutusta on vielä erimielisyyttä.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis totta puhuen, muija on kitissyt kihloihin jo pitemmän aikaa, varmaan jo parin kolmenkin vuoden ajan. Itseäni ei noi tollaiset jutut oikein vielä innostaisi. Mitenkään vakavasti ei olla "seurusteltu". Tai no muijan mukaan viiden vuoden ajan, itse laskisin ehkä kolmen. Noin muuten toi muija on fiksuin tapaamani nainen, mutta mikähän ihmeen kiire sillä nyt tässä asiassa oikein on, kun paristakin jutusta on vielä erimielisyyttä.
Vaikuttaa vähän siltä kun tuo kaltaista kitinää alkaa kuulumaan, että muijas alkaa olla muksuja vailla. Eli parin vuoden sisällä muijas "Unohtaa" ehkäisyn jos ootte kimpassa eli onnea! :)
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kumpi on parempi?
Toiselta saan persettä, mutten perhettä.
Toiselta en saa persettä, mutta perheen saan.
Jos jaksan odottaa ...............
 

Ender00

Jäsen
Eniten kuitenkin vituttaa ne vuodet, jotka olen elämästäni tuhlannut hänen kanssaan. Niitä kun ei ikinä saa takaisin.

Itse en tälläistä ajatusmallia ymmärrä - paitsi tietysti siinä tapauksessa, että koko yhdessäoloaika on ollut yhtä tuskaa ja helvettiä.

Omakin suhde, josta tullut täällä avauduttua, tulee päätökseensä liki 10 vuoden jälkeen. Asunto on myynnissä ja molemmat etsivät uutta asuntoa.

Silti, vaikka tämä nyt päättyi eroon niin olen iloinen kuitenkin tästä kokemuksesta. Hyviä hetkiä oli paljon ja lopputulemasta huolimatta olen iloinen, että sain tämän kokea.
 
Itse en tälläistä ajatusmallia ymmärrä - paitsi tietysti siinä tapauksessa, että koko yhdessäoloaika on ollut yhtä tuskaa ja helvettiä.

Omakin suhde, josta tullut täällä avauduttua, tulee päätökseensä liki 10 vuoden jälkeen. Asunto on myynnissä ja molemmat etsivät uutta asuntoa.

Silti, vaikka tämä nyt päättyi eroon niin olen iloinen kuitenkin tästä kokemuksesta. Hyviä hetkiä oli paljon ja lopputulemasta huolimatta olen iloinen, että sain tämän kokea.

Kyllä ne hyvät muistot jossain vaiheessa kaivautuu muistin syövereistä, mutta nyt tilanne on akuutti ja mielessä vain katkeruus ja viha. Lapset on tällä hetkellä parasta mitä tuosta suhteesta on tullu ja uskomaton voimavara jatkaa eteenpäin.

Ajattelin urheilla yksin ollessani kaikki perkeleet pois, että illalla on niin väsynyt ettei evää jaksa väräyttää. Toivottavasti ei tule sorruttua kaljoitteluun liioksi.

Ei vain enää jaksaisi tässä iässä ruveta rakentamaan elämää uudelleen kun kuitenkin oli ajatellut sen tuon naikkosen kanssa loppuun asti viettää. Paljon saa vettä virrata Vantaanjoessa ennen kuin uutta vakiemäntää otan. Irtonumerot on asia erikseen. Taitaa kuitenkin olla niin, että vähän aikaa mennään aikuisviihteen, vaseliinin ja vessapaperirullan kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En voi kun ihmetellä tuota hälyä, mikä nousi meikäläisen taannoisista viesteistä, joissa kerroin antaneeni kahdelle naiselle pakit. Siis nehän olivat vain pakit. Jos joku täällä avautuisi tyyliin "Tulipahan petettyä avovaimoa, kyllä vähän kaduttaa, mutta oli kyllä aikamoiset kyydit, mitä vieras vosu tarjosi. Nyt on suhteemme kuitenkin taas kunnossa...", niin luulen, että vastineet siihen kuuluisivat kutakuinkin näin: "Kuulehan palstaveli, tuohon nyt sortuu moni, ja se on ymmärrettävää, jos suhde ei ole ihan kunnossa plaa plaa plaa...". Jumalauta, kumppanin pettäminen on monta kertaa törkeämpi teko kuin antaa pakit naiselle, jos ei seura kiinnosta. Silti pettäjiä vähintään ymmärretään. Toiset täällä jopa leuhkivat sillä, kuinka pitävät kahta naista kierroksessa yhtäaikaa, ja saavat helvetisti rispektiä osakseen. Minut on täällä leimattu säälittäväksi, tuomittu loppuelämän ajaksi yksinäiseksi runkkaajaksi, pidetty lapsellisena jne. koska annoin pakit kahdelle naiselle. En voi muuta sanoa, kuin että on kyllä kaksinaamaista meininkiä.

Menkääpä ensi lauantaina baariin ja katsokaa, kuinka naiset kohtelevat heitä iskemään tulevia miehiä. Tästä ei kuitenkaan kukaan nosta mitään hälyä. Miehet ovat antaneet hiljaiset hyväksyntänsä sille, että naiset saavat olla tylyjä miehille. Ja kun minä päätän kerran kokeilla miehenä samaa, niin saan hirvittävän haukkuryöpyn niskaani. Mutta ei siinä mitään, ihan hauskaa luettavaa tuo palaute on ollut. Siitä huolimatta en oikein pysty ymmärtämään kaikkea osakseni saamaani haukkumista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös