Naisasiat

• 7 587 817
  • 26 609

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään oli kaupan kassalla liian kaunis nainen. Se sanoi mulle "ole hyvä" kun se anto mun kortin takaisin. Mä en olis halunnu et se sanoo mitään, joten vastasin sille "haistavittu". Se mutisi jotain että "sekopää..." ja jäi tuijottamaan. Hah, siitäs sai, kyllä tuntui hyvältä, suosittelen.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään oli kaupan kassalla liian kaunis nainen. Se sanoi mulle "ole hyvä" kun se anto mun kortin takaisin. Mä en olis halunnu et se sanoo mitään, joten vastasin sille "haistavittu". Se mutisi jotain että "sekopää..." ja jäi tuijottamaan. Hah, siitäs sai, kyllä tuntui hyvältä, suosittelen.

Aika hyvä heitto ja tän on pakko olla humoristinen viittaus taannoin tässä ketjussa käytyyn keskusteluun. Jos taas tarina on tosi niin sen edestäsi löydät, jonka taaksesi jätät eli paljon yksinäisiä masturbointihetkiä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis totta puhuen, muija on kitissyt kihloihin jo pitemmän aikaa, varmaan jo parin kolmenkin vuoden ajan. Itseäni ei noi tollaiset jutut oikein vielä innostaisi. Mitenkään vakavasti ei olla "seurusteltu". Tai no muijan mukaan viiden vuoden ajan, itse laskisin ehkä kolmen. Noin muuten toi muija on fiksuin tapaamani nainen, mutta mikähän ihmeen kiire sillä nyt tässä asiassa oikein on, kun paristakin jutusta on vielä erimielisyyttä.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis totta puhuen, muija on kitissyt kihloihin jo pitemmän aikaa, varmaan jo parin kolmenkin vuoden ajan. Itseäni ei noi tollaiset jutut oikein vielä innostaisi. Mitenkään vakavasti ei olla "seurusteltu". Tai no muijan mukaan viiden vuoden ajan, itse laskisin ehkä kolmen. Noin muuten toi muija on fiksuin tapaamani nainen, mutta mikähän ihmeen kiire sillä nyt tässä asiassa oikein on, kun paristakin jutusta on vielä erimielisyyttä.
Vaikuttaa vähän siltä kun tuo kaltaista kitinää alkaa kuulumaan, että muijas alkaa olla muksuja vailla. Eli parin vuoden sisällä muijas "Unohtaa" ehkäisyn jos ootte kimpassa eli onnea! :)

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kumpi on parempi?
Toiselta saan persettä, mutten perhettä.
Toiselta en saa persettä, mutta perheen saan.
Jos jaksan odottaa ...............

Ender00

Jäsen
Eniten kuitenkin vituttaa ne vuodet, jotka olen elämästäni tuhlannut hänen kanssaan. Niitä kun ei ikinä saa takaisin.

Itse en tälläistä ajatusmallia ymmärrä - paitsi tietysti siinä tapauksessa, että koko yhdessäoloaika on ollut yhtä tuskaa ja helvettiä.

Omakin suhde, josta tullut täällä avauduttua, tulee päätökseensä liki 10 vuoden jälkeen. Asunto on myynnissä ja molemmat etsivät uutta asuntoa.

Silti, vaikka tämä nyt päättyi eroon niin olen iloinen kuitenkin tästä kokemuksesta. Hyviä hetkiä oli paljon ja lopputulemasta huolimatta olen iloinen, että sain tämän kokea.

Itse en tälläistä ajatusmallia ymmärrä - paitsi tietysti siinä tapauksessa, että koko yhdessäoloaika on ollut yhtä tuskaa ja helvettiä.

Omakin suhde, josta tullut täällä avauduttua, tulee päätökseensä liki 10 vuoden jälkeen. Asunto on myynnissä ja molemmat etsivät uutta asuntoa.

Silti, vaikka tämä nyt päättyi eroon niin olen iloinen kuitenkin tästä kokemuksesta. Hyviä hetkiä oli paljon ja lopputulemasta huolimatta olen iloinen, että sain tämän kokea.

Kyllä ne hyvät muistot jossain vaiheessa kaivautuu muistin syövereistä, mutta nyt tilanne on akuutti ja mielessä vain katkeruus ja viha. Lapset on tällä hetkellä parasta mitä tuosta suhteesta on tullu ja uskomaton voimavara jatkaa eteenpäin.

Ajattelin urheilla yksin ollessani kaikki perkeleet pois, että illalla on niin väsynyt ettei evää jaksa väräyttää. Toivottavasti ei tule sorruttua kaljoitteluun liioksi.

Ei vain enää jaksaisi tässä iässä ruveta rakentamaan elämää uudelleen kun kuitenkin oli ajatellut sen tuon naikkosen kanssa loppuun asti viettää. Paljon saa vettä virrata Vantaanjoessa ennen kuin uutta vakiemäntää otan. Irtonumerot on asia erikseen. Taitaa kuitenkin olla niin, että vähän aikaa mennään aikuisviihteen, vaseliinin ja vessapaperirullan kanssa.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En voi kun ihmetellä tuota hälyä, mikä nousi meikäläisen taannoisista viesteistä, joissa kerroin antaneeni kahdelle naiselle pakit. Siis nehän olivat vain pakit. Jos joku täällä avautuisi tyyliin "Tulipahan petettyä avovaimoa, kyllä vähän kaduttaa, mutta oli kyllä aikamoiset kyydit, mitä vieras vosu tarjosi. Nyt on suhteemme kuitenkin taas kunnossa...", niin luulen, että vastineet siihen kuuluisivat kutakuinkin näin: "Kuulehan palstaveli, tuohon nyt sortuu moni, ja se on ymmärrettävää, jos suhde ei ole ihan kunnossa plaa plaa plaa...". Jumalauta, kumppanin pettäminen on monta kertaa törkeämpi teko kuin antaa pakit naiselle, jos ei seura kiinnosta. Silti pettäjiä vähintään ymmärretään. Toiset täällä jopa leuhkivat sillä, kuinka pitävät kahta naista kierroksessa yhtäaikaa, ja saavat helvetisti rispektiä osakseen. Minut on täällä leimattu säälittäväksi, tuomittu loppuelämän ajaksi yksinäiseksi runkkaajaksi, pidetty lapsellisena jne. koska annoin pakit kahdelle naiselle. En voi muuta sanoa, kuin että on kyllä kaksinaamaista meininkiä.

Menkääpä ensi lauantaina baariin ja katsokaa, kuinka naiset kohtelevat heitä iskemään tulevia miehiä. Tästä ei kuitenkaan kukaan nosta mitään hälyä. Miehet ovat antaneet hiljaiset hyväksyntänsä sille, että naiset saavat olla tylyjä miehille. Ja kun minä päätän kerran kokeilla miehenä samaa, niin saan hirvittävän haukkuryöpyn niskaani. Mutta ei siinä mitään, ihan hauskaa luettavaa tuo palaute on ollut. Siitä huolimatta en oikein pysty ymmärtämään kaikkea osakseni saamaani haukkumista.

Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En voi kun ihmetellä tuota hälyä, mikä nousi meikäläisen taannoisista viesteistä, joissa kerroin antaneeni kahdelle naiselle pakit.
------
Siitä huolimatta en oikein pysty ymmärtämään kaikkea osakseni saamaani haukkumista, mitä osakseni olen saanut.

Sä se et vaan taida ymmärtää. Se, miten kohtelit sinua lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä) oli idioottimaista, lapsellista, kusipäistä, egoistista ja huonoa käytöstä riippumatta siitä, onko joku toinen palstalainen pettänyt vaimoaan, tai onko joku nainen antanut sinulle tai jollekin muulle kännikalalle tylyt pakit baarissa.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sä se et vaan taida ymmärtää. Se, miten kohtelit sinua lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä) oli idioottimaista, lapsellista, kusipäistä, egoistista ja huonoa käytöstä riippumatta siitä, onko joku toinen palstalainen pettänyt vaimoaan, tai onko joku nainen antanut sinulle tai jollekin muulle kännikalalle tylyt pakit baarissa.

- ovatko myös miehille tylyjä pakkeja antavat naiset idiootteja, lapsellisia, kusipäisiä, egoistisia jne. (eli siis suurin osa keskiarvoa paremman lärvin omistavista naisista?) Myös naisilla on tapana kauhistella (lue: kehuskella) maanantaisin sillä, kuinka joku ihan kamala mies yritti viikonloppuna baarissa iskeä, ja kuinka nokkelin sanakääntein ko. naisihminen sen ajoi pois.

- ovatko myös pettämisillään leuhkivat miehet idiotteja, lapsellisia jne. mitä yleviä sanoja minusta nyt heittelitkään?

Mikä on mielipiteesi, vai uskallatko ne tänne postata?

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
- ovatko myös miehille tylyjä pakkeja antavat naiset idiootteja, lapsellisia, kusipäisiä, egoistisia jne. (eli siis suurin osa keskiarvoa paremman lärvin omistavista naisista?) Myös naisilla on tapana kauhistella (lue: kehuskella) maanantaisin sillä, kuinka joku ihan kamala mies yritti viikonloppuna baarissa iskeä, ja kuinka nokkelin sanakääntein ko. naisihminen sen ajoi pois.

- ovatko myös pettämisillään leuhkivat miehet idiotteja, lapsellisia jne. mitä yleviä sanoja minusta nyt heittelitkään?

Mikä on mielipiteesi, vai uskallatko ne tänne postata?

Antaisit nyt jo olla.

- Välillä ovat, välillä eivät. Joskus naiset joutuvat olemaan tylyjä (ihan jo oman fyysisen koskemattomuutensa vuoksi), kun känniääliöt eivät ymmärrä puhetta, välillä naiset ovat tylyjä varmuuden vuoksi, joskus muuten vaan. Sillä nyt vaan ei ole mitään vaikutusta sinun idioottimaiseen (yms) käytökseesi vaikka naiset kusipäisyyttään söisivät miesten päitä baaritiskillä.

-Tottakai ovat. Harvemmin täällä sellaisia kirjoituksia kyllä onkaan, ja vielä harvemmin kyseiset tapaukset kaivavat itseään vielä syvemmälle kuoppaan ~10:llä puolusteluviestillä.

Kohtelisitko todella toista ihmistä samoin vaikkapa töissä ja kaupassa kuin kohtelit sitä ensimmäistä sinulle juttelemaan tullutta naista? Sinä loukkasit tahallisesti sinua vilpittömästi lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä). Siihen ei liity mitenkään se, miten joku täysin toinen ihminen on aiemmin sinua kohdellut.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
- Välillä ovat, välillä eivät. Joskus naiset joutuvat olemaan tylyjä (ihan jo oman fyysisen koskemattomuutensa vuoksi), kun känniääliöt eivät ymmärrä puhetta, välillä naiset ovat tylyjä varmuuden vuoksi, joskus muuten vaan.

Minäkin olin ihan muuten vaan tyly. Tai mistä minä tiedän, mitä sillä naisella mielessä oli, kun minua lähestyi; olin siis varmuuden vuoksi tyly. Kun se näköjään on naisilta hyväksyttävää, niin älä sitten kehittele minusta mitä erilaisimmilla haukkumasanoilla kuvattua känniääliötä. Sitä paitsi on olemassa myös kännimammoja, joista ei kerta kaikkiaan pääse kohteliain pyynnöin eroon. Ja kertomissani tapauksissa se jälkimmäinen nainen ei myöskään poistunut, vaikka pyysin ensin kohteliaasti poistumaan. Hän ei tosin ollut kännissä, ainakaan havaittavasti. Onko liikaa pyydetty, että myös naiset kunnioittavat heihin kohdistettua pyyntöä poistua seurasta? Ihmeen vaikea sinun on myöntää tosiasioita. Kiertely ja kaartelu kyllä näyttää onnistuvan. "Joskus ovat, joskus eivät..." Niinpä niin.

Kohtelisitko todella toista ihmistä samoin vaikkapa töissä ja kaupassa kuin kohtelit sitä ensimmäistä sinulle juttelemaan tullutta naista? Sinä loukkasit tahallisesti sinua vilpittömästi lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä). Siihen ei liity mitenkään se, miten joku täysin toinen ihminen on aiemmin sinua kohdellut.

Jos pakeista loukkaantuu, on parempi pysytellä kokonaan poissa baareista. Siellä kun joistakin voi kännissä tulla toisinaan epämukavia, kuten esim. minusta tuona iltana tuli. Ja tylyt pakit saaneet kaverini ovat myös aina kohdelleet naisia hyvin, siitä huolimatta tulee "mee jätkä vittuun" -tyylisiä vastaanottoja. Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä. Miehen pitää aina mielistellä kaikkia vastaantulevia naisia, sai heiltä sitten millaista kohtelua hyvänsä. Drinkkejä vaan tarjoilemaan noille ihanaisille olennoille, jotka baareissa meidän miesten ilona pyörivät. Mitä nyt välillä kieltäytyvät todella inhottavaan äänensävyyn tanssipyynnöstä tai juoksevat pakoon kuin hirviön nähneinä, mutta eihän se mitään haittaa, kyllä naiset noin saavat käyttäytyä, ovat ne niin älyttömän ihania olentoja.

Viimeksi muokattu:

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Sitä saa mitä tilaa

Minua aikoinaan vessapaperinaan pitänyt ex-muijani, joka ei mm. kanssani lapsia halunnut, mutta 3kk päästä erostamme tuli raskaaksi itseäni 10v vanhemmalle tyypille, on eronnut monien onnellisten vuosien jälkeen. Yh-life, here I come?? Pitäisikö tuntea myötätuntoa vai vahingoniloa? Katsotaan parin viskin jälkeen.

Sånt e livet, kära gumman...

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Voin kyllä allekirjoittaa melkein sanasta sanaan nimimerkin tahtookirjoittaa viestit hänen taistelussaan koko muuta maailmaa vastaan.

Miksi ihmeessä siis vain naisilla on tarvittaessa muka siunaus tylyjen pakkian antamiselle(usein selkeästi jopa huvikseen)? Joku "fyysisen koskemattomuuden" tjsp. varjeleminenkin ontuu siinä, että eikös miehillä muka sitten ole oikeutta suojautua liiviin uivilta ja siideriä hikoilevilta känni-janitoilta? Nähtävästi ei, korkeintaan saa ilmeisesti juosta anteeksi pyydellen karkuun. Kaiken huippuna naistenhan kuulee esim. yliopistollakin tavan takaa oikein joukolla nauravan, kun joku onneton jantteri on saanut mahdollisimman karkein sanankääntein kieltävän vastauksen jossain paikallisessa yökerhon tapaisessa. Miksi me jätkät ei saataisi tehdä samoin?

Itsekin olen pari kertaa joutunut käyttämään "Mitä kohtaa et nyt ymmärtänyt? Painu helvettiin" -mallista lausetta, kun tilanne on alkanut käydä hermoille jonkun itseään niiiin haluttavana pitävän mamman kanssa. Yleensä kuitenkin ihan "Ei" tai "Kuule en tarjoa" toki riittää, kunhan sen sanoo tarpeeksi selkeästi eikä pahoitellen "Ehkä joku toinen kerta"-meiningillä. Oppivatpahan olemaan. Ja ei, en koe tekeväni mitään väärin.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt on menneet puurot ja vellit sekaisin tässä "tahtookirjoittaa vs muu maailma" asiassa. Kyse ei ole siitä antaako pakit vaan siitä, millä asenteella asiasta tänne kirjoittaa. Jos samanlaisen viestin olisi laittanut palstan naispuolinen kirjoittaja niin yhtä syvältä olisi ollut.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos samanlaisen viestin olisi laittanut palstan naispuolinen kirjoittaja niin yhtä syvältä olisi ollut.

Rohkenen epäillä. Tuskin tuota naisihmistä olisi kutsuttu mm. idiootiksi, kännikalaksi, lapselliseksi, kusipääksi, egoistiksi, ääliöksi, narsistiksi jne. Epäilen, että tuo nainen saisi palstan herrasmiesosastolta jopa ymmärrystä. "No kyllähän ne äijät kännissä aika juntteja onkin, hyvä että ajoit pois" tai "Arvostan naisia, joilla on pokkaa sanoa terävästi ei" tai "Se on hienoa, ettei nainen ihan jokaiselle vastaantulevalle miehelle lämpene" tai jotakin vastaavaa. Villi veikkaus vain tosin, mutta vetoa melkein voisin lyödä, että tuonsuuntaista palaute olisi.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minä en mitenkään ymmärrä mitenkä pakkien antaminen nostattaa egoa. Minulle tahtookirjoittaa viestistä tulee lähinnä mieleen kuva, että hän on kerran saanut kokea pakkien karvaan kalkin ja täten paikkaa haavaansa taistelemalla naisvaltaa vastaan. Vai miksi se ego siitä kasvaa? Etenkään en ymmärrä että kehuskellaan "saipa nainen ansionsa mukaan" tyylisesti. Naisille diivailu sopii, ei niin miehille.

Ja olen antanut pakit naiselle monta kertaa. Syynä, että ei ole kiinnostanut ko. henkilö tai ajankohta huono. Ei minulle mitään itsetunto buustia tullut, ei oikeastaan tullut yhtään mitään fiilistä ja that's it. Nainen ottaa asian miten ottaa, se on hänen asiansa.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minä en mitenkään ymmärrä mitenkä pakkien antaminen nostattaa egoa. Minulle tahtookirjoittaa viestistä tulee lähinnä mieleen kuva, että hän on kerran saanut kokea pakkien karvaan kalkin ja täten paikkaa haavaansa taistelemalla naisvaltaa vastaan. Vai miksi se ego siitä kasvaa? Etenkään en ymmärrä että kehuskellaan "saipa nainen ansionsa mukaan" tyylisesti. Naisille diivailu sopii, ei niin miehille.

Enkä minä ymmärrä, mistä on saatu mielikuva, että egoni jotenkin olisi noussut noista pakkien antamisista. Sanoin kyllä, että oli hauskaa olla tyly naiselle ja nähdä yllättynyt reaktio, mutta en koe egoni siitä mitenkään kohonneen. Ehkä siinä hetkeksi itsetunto kohosi, kun pääsi antamaan kauniille naiselle pakit, mutta sillä ei ole mitään tekemistä egonnostatuksen kanssa. Enkä myöskään koe varsinaisesti kehuskelleeni. Kunhan kerroin tapahtumasta ja millaisia tuntemuksia se minussa aiheutti. Miten siitä olisi pitänyt raportoida, ettei se olisi ollut kehuskelua?

Ja sitten perustelut väitteelle, että naisille diivailu sopii, miehille ei? Juuri tuollainen asenne vituttaa. Ymmärrän, että jos kotoa löytyy nainen, jonka kanssa yhteiselo hymyilee, tuntuvat varmaan kaikki naiset enkeleiltä ja niille tekee mieli sallia vaikka mitä etuoikeuksia. Mutta annas olla, kun muijan kanssa tulee ongelmia ja eroa pukkaa, niin nainen kirotaan alimpaan helvettiin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitä pahaa me ollaan tahtookirjoittaalle tehty, kun asenne on noin aggressiivinen ja pessimistinen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy