Naisasiat

  • 7 497 985
  • 26 545

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Aina yhtä ärsyttävää tulla tänne kirjoittamaan, kun ei oikein ole positiivista kirjoitettavaa löytynyt viimeaikoina.

Olen nyt nähnyt useamman viikon erästä tyttöä todella tiiviisti ja jotain kemiaa välillämme on varmasti. Olen keskustellut hänen kanssaan fiiliksistä molemmin puolin, ja avoimesti kertonut, kuinka paljon hänestä pidän. Hän haluaisi omien sanojensa mukaan olla vain kaveri, vaikka ei se siltä ole aina vaikuttanutkaan. Ei siis olla pidättäydytty ihan halailemisessa.

Hyväksyn kuitenkin sen, jos hän haluaa olla vain kaveria, koska kyseinen ihminen on ehkä mukavin tyyppi, keneen olen pitkään aikaan tutustunut.

MUTTA. En nyt tajua taas, mikä idea tässä on. Eilen piti hakea hänet baarista illemmalla, mutta soittikin että saisi toisen kyydin kotiin. No ei siinä mitään, sai itse jäädä nukkumaan sitten. Laitoin viestiä, että "oliko mukava ilta?" ja hän vastaili aamulla että oli ihan mukavaa blaablaa, ja kertoi että ei mennytkään kotiin vaan yhdelle miehelle yöksi, jonka luona oli aiemminkin joskus viettänyt öitä.

Eli siis mitä vittua, miksi tuollaista pitää kertoa mulle kun tietää ihan hyvin että pidän hänestä todella paljon. Miksei vain sanonut että "joo pääsin hyvin kotiin."

Tämän jälkeen kysyi minulta ensimmäistä kertaa, että haluaisinko tulla käymään illalla? Yleensä minä olen kysynyt, tai ollaan sovittu edellisenä iltana muuten vain että nähdään seuraavanakin. Tuntuu aivan kuin hän nyt haluaisi tarkistaa että suutuinko yllämainitusta.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
....

Hyväksyn kuitenkin sen, jos hän haluaa olla vain kaveria, koska kyseinen ihminen on ehkä mukavin tyyppi, keneen olen pitkään aikaan tutustunut.

MUTTA. En nyt tajua taas, mikä idea tässä on. Eilen piti hakea hänet baarista illemmalla, mutta soittikin että saisi toisen kyydin kotiin. No ei siinä mitään, sai itse jäädä nukkumaan sitten. Laitoin viestiä, että "oliko mukava ilta?" ja hän vastaili aamulla että oli ihan mukavaa blaablaa, ja kertoi että ei mennytkään kotiin vaan yhdelle miehelle yöksi, jonka luona oli aiemminkin joskus viettänyt öitä.

Eli siis mitä vittua, miksi tuollaista pitää kertoa mulle kun tietää ihan hyvin että pidän hänestä todella paljon. Miksei vain sanonut että "joo pääsin hyvin kotiin."

...

Jaa'a. Onpas kyllä erikoinen juttu. En keksi tuohon mitään muuta selitystä, kuin esimerkin omasta aikaisemmasta suhteestani.

Exälläni oli välillä tapana majoittaa kavereita luokseen yöksi, esim. baari-illan jälkeen. Ok. Usein ne olivat miespuolisia. Noh, ei kai siinä mitään... Mutta kun he eivät nukkuneet sohvalla, vaan hänen vieressään sängyssä! Se ei oikein menny mulla jakeluun. Sanoinkin siitä useamman kerran, mutta hänen mielestään se on ihan normaalia. Ja meillä oli ihan hyvä 6kk suhde, ihan muut asiat tulivat sitten häiritsemään.

Joten tuon pohjalta ajatellen, olisiko tämäkin tapaus samanlainen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin joo, ja joku puhui rahasta.. Sitä on käsittääkseni ihan vitusti. Mimmillä siis. Tai oikeastaan sen vanhemmilla.

Huh, Barryn tarinassa on erittäin paljon samankaltaisuuksia erään opiskelukaverini tilanteeseen muutama vuosi sitten.

Tapahtui Englannissa, mies on ruotsalainen ja nainen thaimaalainen. Rahaa on aivan järkyttävän paljon, Thaimaalaisessa palatsissa tms pyörii palvelijoita ja omistavat lukuisia norsuja jne. Ruotsalainen ystävämme myös kävi paikan päällä eli vaikka osa jutuista ei aivan paikkansa pitäisikään, niin joka tapauksessa sitä rahaa on Barryn sanoin ihan vitusti ja elämä on hulppeaa.

Suhde oli samanlainen, tavarat lenteli kotona ja koko ajan huudettiin pää punaisena. Eroaminen olisi ollut järjetöntä, koska tyttö rahoitti kaiken ja poika sitten teki oman osansa kotitöistä ja keskittyi opiskeluun. Ruotsin opintotuki jäi suhteellisen lyhentämättömänä tilille.

Nyt en ole kaveriani nähnyt aikoihin, joskus messengerissä. Jossain vaiheessa tyttö kyllä oli vielä kuvioissa, koska minullekin mainittiin hääkutsusta. Häitä ei tosin koskaan tullut, en siitä sen enempää kysellyt. Uskoakseni koko hommassa on/oli kyse siitä, että minä rahoitan opiskelusi, sinä järjestät minulle Britannian passin. Sen suuntaista vihjailua kuulin kaverilta itseltään, en tuota ainakaan ihan täysin keksinyt.

Pistäähän se hieman mietityttämään onko aasialaiset upporikkaista perheistä olevat miten usein tuollaisia. En tarkoita tuomita koko laajaa maanosaa parin tapauksen perusteella, mutta lienee aika tunnettua, että raha aiheuttaa mitä ihmeellisempää prinsessakäyttäytymistä.

EU-passi on vain semmoisen luokan arvopaperi, vaikka rahaa olisi kuinka, joten hieman parempaa käyttäytymistä voisi odottaa, sikäli kun kyse on siitä. Tuskin sekään mitenkään ihan harvinaista on.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tapahtui Englannissa, mies on ruotsalainen ja nainen thaimaalainen. Rahaa on aivan järkyttävän paljon....Suhde oli samanlainen, tavarat lenteli kotona ja koko ajan huudettiin pää punaisena.

--- Uskoakseni koko hommassa on/oli kyse siitä, että minä rahoitan opiskelusi, sinä järjestät minulle Britannian passin. Sen suuntaista vihjailua kuulin kaverilta itseltään, en tuota ainakaan ihan täysin keksinyt.

Pistäähän se hieman mietityttämään onko aasialaiset upporikkaista perheistä olevat miten usein tuollaisia.?

En oikein jaksa uskoa, että kyseessä olisi ainakaan pelkästään passin/kansalaisuuden hinku, siis varsinkaan rikkaasta perheestä tulevan thaimaalaisen/kiinalaisen kohdalla. Rahalla saa ja ferrarilla pääsee... kansallisuudesta riippumatta. Eri asia on nämä Suomeen tulevat maahanmuuttajamiehet, joista suuri osa kusettaa suomalaisia sinisilmäisiä naikkosia ilman mitään estoja.

Sen mitä tunnen näitä Aasialaisia (uus)rikkaita (ja tunnenhan minä, valitettavasti), niin aivan helvetin ärsyttävää, sivistymätöntä ja siten huonokäytöksistä porukkaa ovat valtaosa. En viitsi käyttää esimerkiksi omia lapsiani samoilla sporttiklubeilla uimassa, tennistä pelaamassa jne... Juurikin noiden uusrikkaiden ja erityisesti heidän kakaroidensa vuoksi. Vanhemmat eivät vaadi heiltä mitään, siis yhtään mitään ja he saavat kaikki periksi. Näillä monstereilla on valta yli lastenhoitajiensa, jotka on peloteltu ties millä, jos oma kullanmussukka sattuisi pahoittamaan mielensä. Voi sitä loukkaantumisen määrää, jos joku asettaa kieltoja. Hirviöitähän niistä kasvaa. Luulenkin, että näissä kahdessa tapauksessa on vain yksinkertaisesti kyse tällaisista yli-ikäisistä super-pissiksistä, jotka mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulevat sellaisina säilymäänkin. En siis osta tuota kaverisi sepittämää passi-tarinaa. Jos se olisi totta, niin silloinhan hänellä olisi neuvotteluvaltti tässä vuosisadan "rakkaustarinassa".

JussiK:n tarinaan puolestaan sen verran, että olet joutunut klassiseen varamiehen rooliin. Ihastuksesi haikailee korskeampien urosten perään. Sorry, että sanon suoraan, mutta siltä se kuulostaa kirjoittamasi perusteella. Nyt mitataan kuinka nössö olet; hyväksytkö sen, että ihastuksesi käy välillä kiksauttamassa muita miehiä, vieläpä sinulle sen kertoen. Lähe menee vielä kun ehdit ja säilytä edes osa itsekunnioituksestasi!
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Hyväksyn kuitenkin sen, jos hän haluaa olla vain kaveria, koska kyseinen ihminen on ehkä mukavin tyyppi, keneen olen pitkään aikaan tutustunut.

MUTTA. En nyt tajua taas, mikä idea tässä on. Eilen piti hakea hänet baarista illemmalla, mutta soittikin että saisi toisen kyydin kotiin. No ei siinä mitään, sai itse jäädä nukkumaan sitten. Laitoin viestiä, että "oliko mukava ilta?" ja hän vastaili aamulla että oli ihan mukavaa blaablaa, ja kertoi että ei mennytkään kotiin vaan yhdelle miehelle yöksi, jonka luona oli aiemminkin joskus viettänyt öitä.

Eli siis mitä vittua, miksi tuollaista pitää kertoa mulle kun tietää ihan hyvin että pidän hänestä todella paljon. Miksei vain sanonut että "joo pääsin hyvin kotiin."

Tämän jälkeen kysyi minulta ensimmäistä kertaa, että haluaisinko tulla käymään illalla? Yleensä minä olen kysynyt, tai ollaan sovittu edellisenä iltana muuten vain että nähdään seuraavanakin. Tuntuu aivan kuin hän nyt haluaisi tarkistaa että suutuinko yllämainitusta.

Itselleni tässä tuli seuraavia ajatuksia mieleen , pessimisti kun olen.
Nainen haluaa olla kaveri koska ei halua sinua minnekkään kadottaa, kunnes löytää paremman. Eilen on luultavasti löytänyt sen paremman ja haluaa tänään kasvotusten puhua kanssasi asiasta ettei teillä ole yhteistä tulevaisuutta. Näin minä sen ajattelin.

Tietysti on tästä olemassa toinenkin versio joka on paljon ruusuisempi.
Jos nainen sattuu olemaan vaan niin suunnattoman kiltti että ei osaa sanoa ei kutsulle yöksi jonkun vanhan hoidon luokse tai nainen näki asian niin että ei viitsinyt sinua häiritä keskellä yötä, koska olet sen arvoinen ettei sinua kannata turhaan vaivata vaikka luultavasti susta olisi ollut ihan kiva hakeakin hänet baarista. Tästä minulla on kokemuksia ja myös pelkoja että mitäs siellä oikein tapahtuu, mutta eihän mitään ole tapahtunut, eli turhaan olen pelännyt. Loistavasti itselläni menee edelleen.

Myös se että hän on ottanut sinuun yhteyttä vaikka ei aikaisemmin ole oma-aloitteisesti tehnyt niin voi olla myös sitä että hän on omia tunteitaan tulkinnut niin että taitaakin välittää sinusta enemmän kuin kaverina ja haluaa sen sanoa sinulle kahden kesken ja mahdollisimman pian.

Eli eihän noista naisten aivoituksista ota kukaan selvää, mutta ei me miehetkään varmaan yhtään helpompia ymmerrettäviä olla, minä ainakaan.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Joo, tohon Barryn tarinaan kyllä suosittelisin hatkoja välittömästi. Nyt kannattaisi karata, ellei ole jo liian myöhäistä. Voin kuvitella millainen soppa syntyisi jos ehtisi vaikkapa naimisiin ja sitten yrittäisi erota. Kiinalainen perhe jolla on Kiinassa arvovaltaa, ei ainakaan kannata olla Kiinassa silloin. Tollanen rikas vainoharhainen ihminen kun on perässä, niin voi mennä oikeastikin pelottavaksi.

Muutenkin kyllä ihmetyttää, että miten joku jaksaa tuhlata aikaa elämästään tuollaiseen suhteeseen. Mikä ajaa jatkamaan? Cash, mani?

Jalat alle, ennen kuin on uinut liian syviin vesiin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
JussiK:n tarinaan puolestaan sen verran, että olet joutunut klassiseen varamiehen rooliin.

Saanen korjata, että kyseessä ei ole edes varamiehen vaan orjan rooli. Meissä naisissa asuva pieni sadisti on äärimmäisen tyytyväinen, kun saa jonkun JussiK:n koukutettua. Parista viikosta muutamaan kuukauteen on ihan viihdyttävää, kun joku suostuu tekemään ihan mitä tahansa, sormien napsautuksesta. Ajan oloon sellainen käy kuitenkin tylsäksi, minkä jälkeen katkaistaan kaikki yhteydenpito tähän palvelijaan, ja hankitaan mies, jossa on enemmän haastetta.

Julmaa mutta totta. Azul nuorempana ja ajattelemattomampana harrasti enemmänkin tuollaista, siksi Azul tietää. Sittemmin Azul on viisastunut ja vakiintunut sellaisen haasteellisemman yksilön kanssa.

Lähe menee vielä kun ehdit ja säilytä edes osa itsekunnioituksestasi!

Amen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Sanokaas nyt oi parisuhteiden pikku profeetat. Olen lähellä seurannut erään avioparin taivallusta. No homma alkoi ennen vuodenvaihdetta, eli mies halusi seksiä ja naisen tunteet olivat lopahtaneet. Mies purki turhautuneisuutensa parin lapsiin joten oli pakko puhua. Nainen kertoi miehelle, ettei häntä rakasta ja ettei tykkää että hän on hinkuttamassa lähellä, eikä tykkää että purkaa turhautuneisuutta lapsiin. Mies vastasi että rakastaa naista enemmän kuin koskaan ja että koittaa parantaa tapansa. Parin yhteinen tavoite on että pysytään lapsien takia, koska äiti ei uskalla eroa ottaa lasten takia, nainen sanoi että mies voi lähteä koska tahansa.

No nyt siitä on aikaa 5 kuukautta. Pari ei kuulemma ole missään fyysisessä kontaktissa, ei pusuja tai haleja tämän jälkeen, ei mitään. Mies kuulemma antaa naisen olla ja yrittää välttää häntä, lisäksi hän on ollut kiltisti lapsia kohtaan. Voiko oikeasti mies olla noin pitkäpinnainen? Että voi olla 5 kuukautta rakastamansa naisen kanssa samassa kämpässä ja olla näyttämättä turhautuneisuutta?

Näin on siis nainen asian selvittänyt. Okei on oma lehmä ojassa, tai oli, onhan se jo lopetettu jo aika päiviä sitten, mutta ihmetyttää vaan.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Ajattelin kysyä mistä johtuu seuraavanlainen käytös naisilla. Valotetaanpa esimerkillä. Olimme kaverin kanssa oululaisen yökerhon tanssilattialla ja lähistöllä tanssi viiden naisen porukka. Pyrimme hienovaraiseen lähestymiseen mutta emme saanet kovin myötämielistä vastaanottoa. No jäimme kohteliaasti lähistölle tanssimaan. Pian törmäsin entiseen työkaveriini ja osoittautui, että hän kuului em. naisporukkaan. Juttelimme muutaman minuutin, kun emme olleet nähneet aikoihin. Hän meni sitten kavereidensa porukkaan. Vähän myöhemmin ollessamme tiskillä ex-työkaverini tuli sanomaan, että yksi nainen tuosta porukasta olisi kiinnostunut minusta jne.

Nainen oli siis nähnyt, että juttelen hänen kaverinsa kanssa ja sen jälkeen ääni kellossa muuttui. Lisäksi en ollut ollut ex-työkaverini kanssa aiemmin mikään hyvä tuttu, ettei hän ole voinut sanoa minusta juuri mitään. Tämä tapaus ei todellakaan ole ainoa. Tuoko se jotakin turvallisuuden tunnetta, kun jotakin kautta tietää miehen ennestään. Ja tässä tapauksessa tuo tietäminen oli nimi ja naama. Ja noin vartin ajan.

Tiedän toki, että ennestään tuttuus on usein kaiken A ja O naishommissa, mutta mitä se vaikuttaa, että joku on naapurin serkun kissantaluttaja tjms.

Tämmöstä täältä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voihan se tietty olla, että se mimmi on ollut kiinnostunut muutenkin, mutta yleinen mielipide oli tyrmäävä teitä kohtaan siellä porukassa, eikä halunnut sitten mennä sen porukan kanssa eriteitä. Sitten kun osoittautui, että yksi tuntee sinut jollain tapaa ja jutteli kanssasi, niin rohkaistui toteamaan tuon kiinnostuksen.

Naiset on joskus aika häilyviä, vaikka läväyttää ns. ikkunan kiinni nenän edessä ja verhot eteen, niin todellisuudessa voi ollakin kiinnostunut ja odottaa jotain piiritystä/valloitusretkeä tulevaksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuoko se jotakin turvallisuuden tunnetta, kun jotakin kautta tietää miehen ennestään. Ja tässä tapauksessa tuo tietäminen oli nimi ja naama. Ja noin vartin ajan.

Nimenomaan se todistaa vaikkapa sen, että et ole ainakaan samana päivänä armahdettu elinkautisvanki. Olet ollut esimerkiksi töissä ja työkaverisi saattaa jopa tietää kuinka kauan samassa firmassa eli et ole ollut sitäkään aikaa vankilassa. Toisaalta, avovankiloistahan käydään töissä, mutta ehkä hän on nähnyt sinut vaikka pikkujouluissa joskus.

Tuosta turvallisuudentunteesta minua on aina huvittanut, kun jossain missä ollaan tunnettu 0-30 sekuntia joku pyytää voitko katsoa tavaroitani, käyn vessassa. Mistä sen tietää, että tämä vartija ei juuri ole koko ajan sitä laukkua hamunnut?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Olimme kaverin kanssa oululaisen yökerhon tanssilattialla ja lähistöllä tanssi viiden naisen porukka. Pyrimme hienovaraiseen lähestymiseen mutta emme saanet kovin myötämielistä vastaanottoa. No jäimme kohteliaasti lähistölle tanssimaan.

Naiset haluavat, että miehet tekevät aloitteen. En tiedä mitä tuo hienovarainen lähestyminen tarkoittaa, mutta se että jäitte vielä pakkien jälkeen siihen viereen odottelemaan vei viimeisenkin uskottavuuden.

Onko jotain hävittävää? Onko tulos huonompi, jos menee suoraan puhumaan ja näyttää kiinnostuksensa, kuin ettei tee mitään/pyörii siinä ympärillä samalla tavalla kuin muutkin miehet? Pitäisi tehdä jotain, ettäerottuu joukosta.

Tanssilattia on muutenkin aivan helvetin huono paikka lähestyä naisia, kun ei siellä pysty mitään puhumaan.

Ison ryhmän lähestyminen on myös vaikeaa. Jostain syystä naiset ovat mustasukkaisia myös kavereistaan. Yleensähän tuollaisessa akkalaumassa on johtaja, joka hallitsee muita. Johtaja on yleensä parhaiman näköinen tsiksi.

Jos olet kiinnostunut jostain tietystä ryhmän jäsenestä, yritä lähestyä silloin kun hän on erillään ryhmätä baaritiskillä yms. ja ota vaikka numero ja palaa myöhemmin asiaan.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Kiitoksia kaikille kyselyyn vastanneille. :)

Voihan se tietty olla, että se mimmi on ollut kiinnostunut muutenkin, mutta yleinen mielipide oli tyrmäävä teitä kohtaan siellä porukassa, eikä halunnut sitten mennä sen porukan kanssa eriteitä.

Naiset on joskus aika häilyviä, vaikka läväyttää ns. ikkunan kiinni nenän edessä ja verhot eteen, niin todellisuudessa voi ollakin kiinnostunut ja odottaa jotain piiritystä/valloitusretkeä tulevaksi.

Aivan. Osa taisi olla varattuja ja osa sinkkuja. Se on ihan totta, ettei naisten kiinnostuksen asteesta välillä saa selvää pirukaan. En ole mitään piirittäjätyyppiä. En kuitenkaan ole koko reilun 30 vuoden ikää ollut sinkkuna. En aivan niin tumpelo kuitenkaan ole.


Naiset haluavat, että miehet tekevät aloitteen. En tiedä mitä tuo hienovarainen lähestyminen tarkoittaa, mutta se että jäitte vielä pakkien jälkeen siihen viereen odottelemaan vei viimeisenkin uskottavuuden.
Tanssilattia on muutenkin aivan helvetin huono paikka lähestyä naisia, kun ei siellä pysty mitään puhumaan.

Siis tanssin yleensä pitääkseni hauskaa, ja tarkoituksena olikin vain liittyä naisten remmiin, kun heilläkin oli meno päällä. Todennäköisesti se olikin juuri tuo ryhmän paine, mikä selittää tapahtumat.

Esimerkki oli hieman huono. Vastaavanlaisia tapauksia on sattunut myös pöydässä/tiskillä. Nainen on ollut hieman nihkeän oloinen, mutta sitten kun ohimennen moikkaan jotain kaveria, jonka nainekin tuntee, niin usein tilanne muuttuu parempaan suuntaan. Ehkä minulla on sitten hyviä kavereita, ja nainen olettaa minun olevan myös hyvä tyyppi.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ehkä minulla on sitten hyviä kavereita, ja nainen olettaa minun olevan myös hyvä tyyppi.

Itse ainakin olettaisin asian olevan näin. Monesti juuri epävarmoissa tilanteissa se, että joku omasta mielestä hyvä tyyppi löytyy lähestyjän kaverilistalta - olkoonkin vaikka pelkkä moikkaustuttu -, on nimenomaan Se Ratkaiseva tekijä. Ei sitä kuitenkaan ihan kenen tahansa halua lyöttäytyvän seuraansa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Saanen korjata, että kyseessä ei ole edes varamiehen vaan orjan rooli. Meissä naisissa asuva pieni sadisti on äärimmäisen tyytyväinen, kun saa jonkun JussiK:n koukutettua. Parista viikosta muutamaan kuukauteen on ihan viihdyttävää, kun joku suostuu tekemään ihan mitä tahansa, sormien napsautuksesta. Ajan oloon sellainen käy kuitenkin tylsäksi, minkä jälkeen katkaistaan kaikki yhteydenpito tähän palvelijaan, ja hankitaan mies, jossa on enemmän haastetta.

Ei kyse ole mistään orjan roolista. Meillä on hauskaa keskenämme, mutta en todellakaan ole pikkurillin ympärillä tekemässä kokoajan mitä toinen tahtoo. Tiedän ihan hyvin ettei sellaisesta kukaan nauti, enkä myöskään itse ole valmis olemaan mikään pelle kenellekkään. Enkä ole vielä kertaakaan huomannut, että kyseinen ihminen edes pyrkisi käyttämään ihastustani hyväkseen.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei kyse ole mistään orjan roolista. Meillä on hauskaa keskenämme, mutta en todellakaan ole pikkurillin ympärillä tekemässä kokoajan mitä toinen tahtoo. Tiedän ihan hyvin ettei sellaisesta kukaan nauti, enkä myöskään itse ole valmis olemaan mikään pelle kenellekkään. Enkä ole vielä kertaakaan huomannut, että kyseinen ihminen edes pyrkisi käyttämään ihastustani hyväkseen.

Ehkei hän tiedä mitä tahtoo. Toinen vaihtoehto on, että vaikka teillä onkin mukavaa yhdessä, se ei vain riitä. Tällöin sitä puuttuvaa osaa lähdetään hakemaan jostain muualta. Mitä sitä turhia kokonaan uutta kaveria hankkimaan, kun vanhastakin löytyy paljon käytännöllisiä ominaisuuksia ja huomattavasti pienemmällä vaivalla saa täytettyä näitä pikku puutteita muilla miehillä - ainakin siihen asti, kun löytyy henkilö, joka täyttää kaikki puuttuvat kohdat ja itse lennät pihalle. Ei siis todellakaan pahalla, mutta monesti naiset ihan ajattelemattaan(kin) pitävät miehiä varalla tiettyjen ominaisuuksien takia, mutta jos todella riittäisit tälle naiselle, eiköhän hän sen sinulle sanoisi kun itsekin olet ihastuksen myöntänyt. Todennäköisesti ei siis vain osaa päästää irti tutusta ja hyväksi havaitusta henkilöstä - uskoisin, ettei siihen edes ole halua -, mutta sitä mitä itse haluaisit ja tarvitsisit, et tule koskaan saamaan.

Vaikea sanoa, kun paljon on vaihtoehtoja. Naiset kun ovat ne(kin) niin kovin erilaisia, että jopa tällä samalla mutkikkaalla sukupuolella on usein vaikea tietää muiden tarkoitusperistä tai ajatuksista.

Paras vaihtoehto on kysyä aivan suoraan, missä menette. Että riitänkö mä sulle, vai en. Siinä kysymys, johon kahta vaihtoehtoa painottaessasi hän vastaa paremmin yhdellä sanalla, kuin kukaan meistä täällä.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Saanen korjata, että kyseessä ei ole edes varamiehen vaan orjan rooli. Meissä naisissa asuva pieni sadisti on äärimmäisen tyytyväinen, kun saa jonkun JussiK:n koukutettua. Parista viikosta muutamaan kuukauteen on ihan viihdyttävää, kun joku suostuu tekemään ihan mitä tahansa, sormien napsautuksesta. Ajan oloon sellainen käy kuitenkin tylsäksi, minkä jälkeen katkaistaan kaikki yhteydenpito tähän palvelijaan, ja hankitaan mies, jossa on enemmän haastetta.

Julmaa mutta totta. Azul nuorempana ja ajattelemattomampana harrasti enemmänkin tuollaista, siksi Azul tietää. Sittemmin Azul on viisastunut ja vakiintunut sellaisen haasteellisemman yksilön kanssa.

Aika kovan tuomion näyttää JussiK:n naiskaveri saavan. Tuosta JussiK:n jutustahan tulee ilmi lähinnä kaksi asiaa: Nainen on tehnyt selväksi että haluaa olla vain kaveri, ja nainen on ollut rehellinen ainakin tämän yhden yöllisen seikkailun suhteen.

Onhan tuossa mahdollista myös se, että tämä nainen vain haluaa olla rehellinen JussiK:lle. Toisaalta haluaa tehdä selväksi ettei halua JussiK:n kanssa kaveruutta enempää, vaikka se ei siltä olisi vaikuttanutkaan. Tällaisia "väärinkäsityksiä" tulee joka tapauksessa aina. Kuitenkin, jos pelkkänä kaverina oleminen tuntuu vaikealta, kannattaa varmaan olla vähemmän tämän naisen seurassa.

EDIT: Suosittelen myös JHOL:n ehdotusta, suoraa kysymystä kehiin.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Ja ylipäänsä aika kovan tuomion naiset saavat monesti tällä palstalla. Paljon puhutaan kaikenlaisista naisten välisistä kateuksista, salaliitoista yms. Itse näen, että suurin ongelma sukupuolten välillä on puute kommunikoinnissa. Sehän tässä yleensä tökkii ja aiheuttaa varmasti suurimman osan ongelmista, joista tännekin sitten avaudutaan. Mutta yleensä nuo kommunikaatio-ongelmatkin katoaa kun naisen kanssa juttelee suoraan kaikessa rauhassa kahden kesken ilman esimerkiksi suuremman joukon aiheuttamaan painetta.

Tietysti tuo kommunikointi on helpommin sanottu kuin tehty ja sen yhteisen taajuuden löytäminen vie aikansa. Jonkun kanssa se löytyy heti ja toisten kanssa sitä saa hakemalla hakea eikä sitä pakosti löydy sittenkään. Ja tietysti paljon on myös niin suuria näkemyseroja, joita ei millään kommunikoinnilla pystytä sopimaan.

Itte sitä on koittanut nykyisessä suhteessa puhua asioista mahdollisimman suoraan. Turha sitä on omia fiiliksiä pidätellä vaan lyö asiat pöytään niin kuin ne on ja sitten kattoo mitä niistä yhdessä tuumataan. Ja sillai on asiat nyt hyvin, että etäsuhde on muuttunut muutaman viikon ajan normaaliksi suhteeksi eli ollaan jopa samassa kaupungissa. Melkosen kumma juttu kun yhtäkkiä se toinen onkin siinä vierellä pidemmän aikaa eikä tarvi koko ajan miettiä, että toivottavasti nyt ei pilaa tätäkin hetkeä kun se kohta siitä kuitenkin lähtee. Täytyy siis nyt nauttia näistä hetkistä kunnes työt ja opiskelut taas erottaa pidemmäksi aikaa.
 

Ender00

Jäsen
Aika kovan tuomion näyttää JussiK:n naiskaveri saavan. Tuosta JussiK:n jutustahan tulee ilmi lähinnä kaksi asiaa: Nainen on tehnyt selväksi että haluaa olla vain kaveri, ja nainen on ollut rehellinen ainakin tämän yhden yöllisen seikkailun suhteen.

EDIT: Suosittelen myös JHOL:n ehdotusta, suoraa kysymystä kehiin.

Totta, ehkä tarpeettoman kovankin. Itsekin tosin käännyn tuohon varamiesroolin puoleen.

Suora kysymys on pahapaikka, sillä harvoilla ihmisillä on antaa suoria varmoja vastauksia. Suurin osa meistä on epävarmoja monistakin tuntemuksistamme. Korkeintaan ihastuksen alkuhuumassa on niin varma, että tämä on se ainut suurin ja mahtavin rakkaus - toki se huumakin siitä sitten haihtuu.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei kyse ole mistään orjan roolista.

Siltä se kyllä kuulostaa baarista hakemisineen, muiden miesten luona yöpymisineen jne... Yleensä aikuiset ihmiset osaavat ihan itse baarista kotiin, eikä tarvitse valvottaa tai herätellä muita hakemaan. Voin toki olla väärässä ja oikeasti teidän suhteenne on tuleva vuosisadan rakkaustarina ja tasa-arvon malliesimerkki - mikä olisi todella hienoa -, mutta epäilen vahvasti.

Azulin palvelijatkaan eivät muuten huomanneet, että heitä vietiin kuin pässiä narussa, ainakaan ennen kuin oli jo myöhäistä ja Azul oli jo vaihtanut seuraavaan.

Kaikella ystävyydellä: vaihda sellaiseen naiseen, joka osaa arvostaa sinua. Tuo ei sitä kertomasi perusteella tosiaankaan tee.

Aika kovan tuomion näyttää JussiK:n naiskaveri saavan.

Tarkoitus ei missään nimessä ole olla ilkeä, vaan yrittää herätellä JussiK, ennen kuin sattuu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Voin toki olla väärässä ja oikeasti teidän suhteenne on tuleva vuosisadan rakkaustarina ja tasa-arvon malliesimerkki - mikä olisi todella hienoa -, mutta epäilen vahvasti.

Siis täh, onko mulla mennyt jotakin ohi? Eikö tuosta nimim. JussiK:n viestistä käy aika selvästi ilmi, että nainen haluaa olla vain kaveri? Jos JussiK tältä suhteelta haluaa enemmän, niin kannattaa tässä tapauksessa ottaa naiseen reilusti etäisyyttä. Kyllähän näitä riittää, jotka kaipaavat läheisyyttä tms, mutta eivät ole kuitenkaan valmiita menemään sen pitemmälle.

Suora kysymys on pahapaikka, sillä harvoilla ihmisillä on antaa suoria varmoja vastauksia. Suurin osa meistä on epävarmoja monistakin tuntemuksistamme.

Niin no tarviiko olla varmoja vastauksia? Varmaan joka tapauksessa helpompi pitemmän päälle jos asioista puhutaan suoraan. Tässä tapauksessa luulisin, että nainen antaa melko varman vastauksen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Esimerkki oli hieman huono. Vastaavanlaisia tapauksia on sattunut myös pöydässä/tiskillä. Nainen on ollut hieman nihkeän oloinen, mutta sitten kun ohimennen moikkaan jotain kaveria, jonka nainekin tuntee, niin usein tilanne muuttuu parempaan suuntaan. Ehkä minulla on sitten hyviä kavereita, ja nainen olettaa minun olevan myös hyvä tyyppi.

Jotain ongelmaahan tässä on kuitenkin. Sinun pitäisi olla se joka näyttää olevansa hyvä jätkä. Jos suhtautuminen muuttuu noin radikaalisti jonkun moikkaamisen ansiosta, kannattaa varmaan hioa hieman tuota lähestymistä.

Olen kyllä itsekin huomannut, että varsinkin naispuolisten kavereiden kanssa radalla käyminen vahvistaa muidenkin naisten kiinnostusta. Kai nämä on taas jotain psykologisia juttuja. Edit: Googlen mukaan kyseessä on "sosial proof". Katsokoon joku jos kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kylläpäs taas masentaa nämä naisasiat. Ex pyörii mielessä aivan turhan usein vaikka se suhde on todettu toimimattomaksi enkä edes haluaisi (ainakaan tietoisesti) hänen kanssa yhteen edes palata. Sitä tarvitsisi oikeasti jonkun vierelleen, tällä hetkellä on aika yksinäinen olo, läheisyyttä kaipaa tosi paljon. Ongelmana vaan on että minä olen varmaan maailman huonoin ihminen tekemään minkään sortin aloitteita ja muutenkin aivan onneton naisten seurassa, vielä kun tuo ulkonäkökään ei niin kummallinen ole niin ei naisia väkisinkään ole syliin tunkemassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös