Naisasiat

• 7 585 710
  • 26 609

Barry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kai te nyt saatana sanoitte sille lapsuudenystävällenne suorat sanat asiasta, edes huumorin varjolla?

Totta kai, huumoriahan tuosta oli vaikea olla repimättä. Eli vaikka hieman ehkä sairasta onkin, niin kyllä mä nautin suunnattomasti, että se kärmes jäi kiinni teostaan. Ja on tuo kaveri kyllä aikaisemminkin saanut hieman kommenttia osakseen liittyen naikkosen toimintaan.

Niin joo, ja joku puhui rahasta.. Sitä on käsittääkseni ihan vitusti. Mimmillä siis. Tai oikeastaan sen vanhemmilla.

Dem bitches!

Saloxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, KGB ja RK-62
Naisasioista sen verran, että ylihuomenna menen naimisiin. Ja sellaisen tytön kanssa, jonka kyllä todella haluan.

Hyväksyy minut sellaisena kuin olen. On ymmärtäväinen harrastuksiani ja ajatuksiani kohtaan. Hänella on samantyyliset arvot elämässä kuin minullakin. Osoittaa rakkautta ja lämpimiä tunteita minua kohtaan. Sama syntymäpäivä.

Ja tuosta ymmärryksestä sen verran, että puolitoista viikkoa häiden jälkeen lähden yksin Alaskaan melomaan neljäksi kuukaudeksi.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Riippuu varmaan siitä, miten tuo menestys mitataan. Jos sillä tarkoitetaan sitä, että pari on edelleen yhdessä niin varmaan löytyy aika monta paria Suomen maasta joissa tätä on toteutettu "menestyksellä" vuosikymmeniä.

Kyllä tuota tarkoitin, ja sitä, että päätyykö suoraviivaisella toiminnalla, joka tuo sosiaalista, vauhdikasta ja menestyksekästä seuraelämää, paljon pillua, ystäviä ja seuraa 20-35-vuotiaana, sitten viisikymppisenä elämään yksin. Jokainen tuo epävarmuuksiaan esille erillä tapaa, julkisuudessa olevat yksinäiset viisi-, kuusikymppisetkin vannovat "oman valinnan" ja "vahvan yksilön" nimeen, vaikka rivien välistä on luettavissa sopeutumattomuutta ja yksinäisyyttä. Sama toki toisinpäin.

Ei helvetti! Älkää nyt jumalauta tuoko tuota aina yhtä naurettavaa ja turhauttaa "äijä" - keskustelua tähänkin ketjuun. Eiköhän tuota aihetta ole käsitelty aivan tarpeeksi muissakin ketjuissa.

Miesten käyttäytyminen naisten suhteen on erittäin olennainen osa tätä ketjua. Älä tuijota termeihin, äläkä sekoita tätä vitunhynysiin™, kaljanjuontiin ja palomiehen töihin, vaan pyri keskusteluun.

Ja tuosta ymmärryksestä sen verran, että puolitoista viikkoa häiden jälkeen lähden yksin Alaskaan melomaan neljäksi kuukaudeksi.

Onnittelut! Toivottavasti tosin melontamatka ei ole yksin siksi, että häämatkan budjetti loppui kesken.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onnittelut! Toivottavasti tosin melontamatka ei ole yksin siksi, että häämatkan budjetti loppui kesken.

Meinas lähteä legendaarisesti "kahvit näppiksille"!

Onhan toki oikein, että jos häämatkalle ei ole varaa kahta lähettää, niin sitten mies lähtee yksin rentoutumaan hirveästä häiden jälkeisestä stressistä ja ahdistuksesta!

Saloxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, KGB ja RK-62
No, kyllä me vaimon kanssa tehdään viikon mittainen reissu Kuusamoon ennen Alaskaa ja Alaskasta paluun jälkeen on valmiina odottamassa lennot Thaimaan lämpöön. Siellä sitten ollaan kolme viikkoa ja tullaan takaisin katsomaan, josko jostain löydän töitä. Sitä se on olla työtön.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Siellä sitten ollaan kolme viikkoa ja tullaan takaisin katsomaan, josko jostain löydän töitä. Sitä se on olla työtön.

Työtön?

Eka häämatka, sitten Alaskaan ja sieltä Thaimaaseen?
Oletko jonkun nerokkaan vedätyksen keksinyt sosiaalipummi vai väärinkäytätkö törkeällä tavalla appivanhempiesi omaisuutta?? :)

Työtön?

Eka häämatka, sitten Alaskaan ja sieltä Thaimaaseen?
Oletko jonkun nerokkaan vedätyksen keksinyt sosiaalipummi vai väärinkäytätkö törkeällä tavalla appivanhempiesi omaisuutta?? :)

Niinpä, mikäli minulla olisi työttömänäkin varaa reissata noin niin en kyllä kauheasti viitsisi töitä tehdä.

Huomaan muuten ettei tämä enää liity otsikkoon oikein millään tavalla, olen pahoillani...

Barry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Miesten käyttäytyminen naisten suhteen on erittäin olennainen osa tätä ketjua. Älä tuijota termeihin, äläkä sekoita tätä vitunhynysiin™, kaljanjuontiin ja palomiehen töihin, vaan pyri keskusteluun.

Niin, mikäli jaksoit lukea pitkähkön viestini loppuun asti, niin pyrin kyllä keskusteluun. Tai oikeastaan herättämään keskustelua. Viittaus erääseen maailmankaikkeuden ärsyttävimmistä termeistä oli vain välihuomautus, kuten omasi erään kirjoittajan häämatkan budjetista. Ja kuten siis tämäkin kirjoitus.

edit: niin ja lisähuomautuksena siis mainittakoon, että kaksilahkeisten käytös on erittäin olennainen osa ketjun aihetta. Toisin kuin "äijän" ominaisuuksista riiteleminen. Tätä siis meinasin..

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Kunpa asia olisikin näin. Valitettavasti ei ole, sillä tässä viime päivän aikana taas lähetti jotain viestiä puhelimeeni, että on "haikea olo" tms..Miksei asiat voisikin olla niin kuin sanot, kaikki olisi paljon yksinkertaisempaa kun kaikki toimisivat äijien tavoin!

No niin, oikea "äijä" uskaltaisi puhua asioista oikeilla nimillä ja kertoa typykälle että olit vain panoalusta, sorry. Tyttö tosissaan tykkää sinusta ja sinä käytit hyväksi. Äijämeininkiä.

ps. Elämän ei ole tarkoitus olla yksinkertaista vaan asioista on tarkoitus myös oppia.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kunpa asia olisikin näin. Valitettavasti ei ole, sillä tässä viime päivän aikana taas lähetti jotain viestiä puhelimeeni, että on "haikea olo" tms..Miksei asiat voisikin olla niin kuin sanot, kaikki olisi paljon yksinkertaisempaa kun kaikki toimisivat äijien tavoin!

Ei muuta kuin laitat tytölle viestiä että: "Ei tällaiset jutut taida koskaan ihan tunteitta mennä (vaikka niin muka sovittaisiinkin), mutta parempi lopettaa ystävinä koko homma. Hymyillään kun tavataan!" tjms.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Yksin? Neljäksi kuukaudeksi? Ei muuta kuin rentoja ranteita!

Niin, ja tietysti myös onnittelut häiden johdosta.

---

Barryn kaveri pistää siis käytännössä rahan kavereiden edelle. Jos kyseessä olisi joku englantilaisen hitsarin jälkeläinen, ei tyypillä ehkä olisi noin pitkä pinna.

Itseänikin ottaa päähän voimakas ripustautuminen toiseen. Yksi hyvä kaverini meni vastaamaan puhelimeen kesken polttareidensa päätösaterian, iltapäivän erosta oli kyse. "Ei tässä enää pitkää mene" latisti ainakin omaa fiilistäni aika reilusti.

Jokaisessa ihmisessä on toki omat puutteensa, ja liiallisella ripustautumisellakin on jokin tausta henkilöiden kokemuksissa, itsetunnossa yms. ja parisuhde voi toimia, vaikka ulkopuolisia touhu ärsyttäisikin. Tässä asiassa mua on onnistanut sikäli, ettei omia menoa ole tarvinnut selitellä, koska luottamus pelaa molemmin puolin ja mahdollisuuksia annetaan molemmille. Silti vaimoni ei ole mikään tossu, vaan osaa sanoa myös mielipiteensä, jos toivoo jotain muuta kuin mitä minä olen suunnitellut.

julle-jr

Jäsen
Kyllä tuota tarkoitin, ja sitä, että päätyykö suoraviivaisella toiminnalla, joka tuo sosiaalista, vauhdikasta ja menestyksekästä seuraelämää, paljon pillua, ystäviä ja seuraa 20-35-vuotiaana, sitten viisikymppisenä elämään yksin. Jokainen tuo epävarmuuksiaan esille erillä tapaa, julkisuudessa olevat yksinäiset viisi-, kuusikymppisetkin vannovat "oman valinnan" ja "vahvan yksilön" nimeen, vaikka rivien välistä on luettavissa sopeutumattomuutta ja yksinäisyyttä.
Eihän elämää ole pakko jatkaa enää viisi-kuusikymppisenä jos se alkaa liikaa vituttamaan.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mutta joo, olisin voinut kirjoittaa tän varmaan vitutusketjuunkin, sillä kyllä mua vituttaa kaverini puolesta, kun ei uskalla lyödä stoppia tuolle suhteelle ja tuon mimmin toiminnalle. Mimmi kun vaatii ystävältäni jatkuvasti vastaantuloa suhteessa ja "kulttuurieroissa", mutta ei ole itse valmis joustamaan tai ymmärtämään kaverini halua pitää yhteyttä vanhoihin ystäviin tai silloin tällöin harjoittaa vanhoja suomalaisia ryyppäysrituaaleja.

On näköjään kehitys kehittynyt Kiinassakin. Tossuttajaämmiä löytyy jo näköjään sieltäkin. Maa kun ei ole ihan ensimmäiseksi tunnettu naisten ja miesten tasa-arvoisuudesta. Näköjään Kiinan rikkaiden parissa tytötkin kasvatetaan kunnon "suomalaiseen" tapaan ymmärtämään pillun valta.

Ehkä kaverisi pitäisi koittaa seuraavaksi jotain Saudi-prinsessaa ja kääntyä hartaaksi muslimiksi. Sitten voi kostaa kaikki kyykytykset.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No niin. Naisia nyt lähinnä menee ja tulee, eikä mitään sen ihmeempiä ole tapahtunut, mutta nyt uusin tapaus toi tämän Squitin jutun jotenkin nii-in hyvin mieliin.

Olen parikertaa nyt tapaillut yhtä nuorta naista, ja voi elämä voi olla vaikeaa saada esille mitään mielipiteitä. Siis "Mmhmm....een tiedä" tulee noin 50 kertaa illassa ja muutenkin ikään kuin "ollaan vain olemassa", tai miten sen nyt sanoisi.... Sanoisi tosiaan sitten vaikka suoraan että "irti nyt saatanan lääppijä" tai ihan mitä vain mielipiteitä, mutta kun ei niin ei. Itse kun pidän suoraansanomisista ja muutenkin asioiden juttelusta ihan huvikseen ajan kuluksi ja muusta kuin hiljaisuudesta noin niinkuin yleisesti kaveripiirissä, joten en ihan helpolla saa itseäni nyt tälle taajuudelle. Saatanan saatana, eihän se ex-naapurin nössötytärkään kympin keskiarvoineen ollut mitään tähän. Luulin aluksi että tyyppi on satavarmasti joku Itä-Saksan vanha vakooja, sen verran mystiseltä vaikutti.

Harmi että naikkonen on ruumiinrakeenteeltaan kyllä niin hyvä ettei viitsisi menettää toivoa heti....

Itsellä oli joskus orastava suhteenalku tälläisen naisen kanssa. Tosi kaunis, mutta nainen oli koko ajan kuin häpeäisi itseään. Aina kun kerroin että olisi kiva tehdä sitä ja tätä, että mitä mieltä hän olisi, niin aina sama "no jos sulle käy" tai sellainen lempeä "ihan sama". Oli hirveätä kun ei tiennyt mitä toinen haluaa. Aina sama vastaus, olisi sitten kysynyt "Miten olisi romanttinen illallinen jossain kalliissa kermaperse paikassa?" taikka "Mitä jos silpoisin p*llusi juustoraastimella?" niin aina samalla äänensävyllä "no jos sulle käy".

Yritin tytön itsetuntoa pönkittää, mutta nopeasti ihastus vaihtui sääliksi tätä naista kohtaan. Poikki pistäminen oli helvetin vaikeata, uskokaa pois. Ei varmaan auttanut hänen luontoaan, mutta se oli pakko mikä pakko. Olen kuullut että on päässyt vakituiseen suhteeseen myöhemmin ja olin todella iloinen tästä asiasta. Kunhan ei vaan hänen heikkouttaan käytettäisi hyväksi.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Aina yhtä ärsyttävää tulla tänne kirjoittamaan, kun ei oikein ole positiivista kirjoitettavaa löytynyt viimeaikoina.

Olen nyt nähnyt useamman viikon erästä tyttöä todella tiiviisti ja jotain kemiaa välillämme on varmasti. Olen keskustellut hänen kanssaan fiiliksistä molemmin puolin, ja avoimesti kertonut, kuinka paljon hänestä pidän. Hän haluaisi omien sanojensa mukaan olla vain kaveri, vaikka ei se siltä ole aina vaikuttanutkaan. Ei siis olla pidättäydytty ihan halailemisessa.

Hyväksyn kuitenkin sen, jos hän haluaa olla vain kaveria, koska kyseinen ihminen on ehkä mukavin tyyppi, keneen olen pitkään aikaan tutustunut.

MUTTA. En nyt tajua taas, mikä idea tässä on. Eilen piti hakea hänet baarista illemmalla, mutta soittikin että saisi toisen kyydin kotiin. No ei siinä mitään, sai itse jäädä nukkumaan sitten. Laitoin viestiä, että "oliko mukava ilta?" ja hän vastaili aamulla että oli ihan mukavaa blaablaa, ja kertoi että ei mennytkään kotiin vaan yhdelle miehelle yöksi, jonka luona oli aiemminkin joskus viettänyt öitä.

Eli siis mitä vittua, miksi tuollaista pitää kertoa mulle kun tietää ihan hyvin että pidän hänestä todella paljon. Miksei vain sanonut että "joo pääsin hyvin kotiin."

Tämän jälkeen kysyi minulta ensimmäistä kertaa, että haluaisinko tulla käymään illalla? Yleensä minä olen kysynyt, tai ollaan sovittu edellisenä iltana muuten vain että nähdään seuraavanakin. Tuntuu aivan kuin hän nyt haluaisi tarkistaa että suutuinko yllämainitusta.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
....

Hyväksyn kuitenkin sen, jos hän haluaa olla vain kaveria, koska kyseinen ihminen on ehkä mukavin tyyppi, keneen olen pitkään aikaan tutustunut.

MUTTA. En nyt tajua taas, mikä idea tässä on. Eilen piti hakea hänet baarista illemmalla, mutta soittikin että saisi toisen kyydin kotiin. No ei siinä mitään, sai itse jäädä nukkumaan sitten. Laitoin viestiä, että "oliko mukava ilta?" ja hän vastaili aamulla että oli ihan mukavaa blaablaa, ja kertoi että ei mennytkään kotiin vaan yhdelle miehelle yöksi, jonka luona oli aiemminkin joskus viettänyt öitä.

Eli siis mitä vittua, miksi tuollaista pitää kertoa mulle kun tietää ihan hyvin että pidän hänestä todella paljon. Miksei vain sanonut että "joo pääsin hyvin kotiin."

...

Jaa'a. Onpas kyllä erikoinen juttu. En keksi tuohon mitään muuta selitystä, kuin esimerkin omasta aikaisemmasta suhteestani.

Exälläni oli välillä tapana majoittaa kavereita luokseen yöksi, esim. baari-illan jälkeen. Ok. Usein ne olivat miespuolisia. Noh, ei kai siinä mitään... Mutta kun he eivät nukkuneet sohvalla, vaan hänen vieressään sängyssä! Se ei oikein menny mulla jakeluun. Sanoinkin siitä useamman kerran, mutta hänen mielestään se on ihan normaalia. Ja meillä oli ihan hyvä 6kk suhde, ihan muut asiat tulivat sitten häiritsemään.

Joten tuon pohjalta ajatellen, olisiko tämäkin tapaus samanlainen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin joo, ja joku puhui rahasta.. Sitä on käsittääkseni ihan vitusti. Mimmillä siis. Tai oikeastaan sen vanhemmilla.

Huh, Barryn tarinassa on erittäin paljon samankaltaisuuksia erään opiskelukaverini tilanteeseen muutama vuosi sitten.

Tapahtui Englannissa, mies on ruotsalainen ja nainen thaimaalainen. Rahaa on aivan järkyttävän paljon, Thaimaalaisessa palatsissa tms pyörii palvelijoita ja omistavat lukuisia norsuja jne. Ruotsalainen ystävämme myös kävi paikan päällä eli vaikka osa jutuista ei aivan paikkansa pitäisikään, niin joka tapauksessa sitä rahaa on Barryn sanoin ihan vitusti ja elämä on hulppeaa.

Suhde oli samanlainen, tavarat lenteli kotona ja koko ajan huudettiin pää punaisena. Eroaminen olisi ollut järjetöntä, koska tyttö rahoitti kaiken ja poika sitten teki oman osansa kotitöistä ja keskittyi opiskeluun. Ruotsin opintotuki jäi suhteellisen lyhentämättömänä tilille.

Nyt en ole kaveriani nähnyt aikoihin, joskus messengerissä. Jossain vaiheessa tyttö kyllä oli vielä kuvioissa, koska minullekin mainittiin hääkutsusta. Häitä ei tosin koskaan tullut, en siitä sen enempää kysellyt. Uskoakseni koko hommassa on/oli kyse siitä, että minä rahoitan opiskelusi, sinä järjestät minulle Britannian passin. Sen suuntaista vihjailua kuulin kaverilta itseltään, en tuota ainakaan ihan täysin keksinyt.

Pistäähän se hieman mietityttämään onko aasialaiset upporikkaista perheistä olevat miten usein tuollaisia. En tarkoita tuomita koko laajaa maanosaa parin tapauksen perusteella, mutta lienee aika tunnettua, että raha aiheuttaa mitä ihmeellisempää prinsessakäyttäytymistä.

EU-passi on vain semmoisen luokan arvopaperi, vaikka rahaa olisi kuinka, joten hieman parempaa käyttäytymistä voisi odottaa, sikäli kun kyse on siitä. Tuskin sekään mitenkään ihan harvinaista on.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tapahtui Englannissa, mies on ruotsalainen ja nainen thaimaalainen. Rahaa on aivan järkyttävän paljon....Suhde oli samanlainen, tavarat lenteli kotona ja koko ajan huudettiin pää punaisena.

--- Uskoakseni koko hommassa on/oli kyse siitä, että minä rahoitan opiskelusi, sinä järjestät minulle Britannian passin. Sen suuntaista vihjailua kuulin kaverilta itseltään, en tuota ainakaan ihan täysin keksinyt.

Pistäähän se hieman mietityttämään onko aasialaiset upporikkaista perheistä olevat miten usein tuollaisia.?

En oikein jaksa uskoa, että kyseessä olisi ainakaan pelkästään passin/kansalaisuuden hinku, siis varsinkaan rikkaasta perheestä tulevan thaimaalaisen/kiinalaisen kohdalla. Rahalla saa ja ferrarilla pääsee... kansallisuudesta riippumatta. Eri asia on nämä Suomeen tulevat maahanmuuttajamiehet, joista suuri osa kusettaa suomalaisia sinisilmäisiä naikkosia ilman mitään estoja.

Sen mitä tunnen näitä Aasialaisia (uus)rikkaita (ja tunnenhan minä, valitettavasti), niin aivan helvetin ärsyttävää, sivistymätöntä ja siten huonokäytöksistä porukkaa ovat valtaosa. En viitsi käyttää esimerkiksi omia lapsiani samoilla sporttiklubeilla uimassa, tennistä pelaamassa jne... Juurikin noiden uusrikkaiden ja erityisesti heidän kakaroidensa vuoksi. Vanhemmat eivät vaadi heiltä mitään, siis yhtään mitään ja he saavat kaikki periksi. Näillä monstereilla on valta yli lastenhoitajiensa, jotka on peloteltu ties millä, jos oma kullanmussukka sattuisi pahoittamaan mielensä. Voi sitä loukkaantumisen määrää, jos joku asettaa kieltoja. Hirviöitähän niistä kasvaa. Luulenkin, että näissä kahdessa tapauksessa on vain yksinkertaisesti kyse tällaisista yli-ikäisistä super-pissiksistä, jotka mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulevat sellaisina säilymäänkin. En siis osta tuota kaverisi sepittämää passi-tarinaa. Jos se olisi totta, niin silloinhan hänellä olisi neuvotteluvaltti tässä vuosisadan "rakkaustarinassa".

JussiK:n tarinaan puolestaan sen verran, että olet joutunut klassiseen varamiehen rooliin. Ihastuksesi haikailee korskeampien urosten perään. Sorry, että sanon suoraan, mutta siltä se kuulostaa kirjoittamasi perusteella. Nyt mitataan kuinka nössö olet; hyväksytkö sen, että ihastuksesi käy välillä kiksauttamassa muita miehiä, vieläpä sinulle sen kertoen. Lähe menee vielä kun ehdit ja säilytä edes osa itsekunnioituksestasi!

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko

Tämän jälkeen kysyi minulta ensimmäistä kertaa, että haluaisinko tulla käymään illalla? Yleensä minä olen kysynyt, tai ollaan sovittu edellisenä iltana muuten vain että nähdään seuraavanakin. Tuntuu aivan kuin hän nyt haluaisi tarkistaa että suutuinko yllämainitusta.

Itselleni tässä tuli seuraavia ajatuksia mieleen , pessimisti kun olen.
Nainen haluaa olla kaveri koska ei halua sinua minnekkään kadottaa, kunnes löytää paremman. Eilen on luultavasti löytänyt sen paremman ja haluaa tänään kasvotusten puhua kanssasi asiasta ettei teillä ole yhteistä tulevaisuutta. Näin minä sen ajattelin.

Tietysti on tästä olemassa toinenkin versio joka on paljon ruusuisempi.
Jos nainen sattuu olemaan vaan niin suunnattoman kiltti että ei osaa sanoa ei kutsulle yöksi jonkun vanhan hoidon luokse tai nainen näki asian niin että ei viitsinyt sinua häiritä keskellä yötä, koska olet sen arvoinen ettei sinua kannata turhaan vaivata vaikka luultavasti susta olisi ollut ihan kiva hakeakin hänet baarista. Tästä minulla on kokemuksia ja myös pelkoja että mitäs siellä oikein tapahtuu, mutta eihän mitään ole tapahtunut, eli turhaan olen pelännyt. Loistavasti itselläni menee edelleen.

Myös se että hän on ottanut sinuun yhteyttä vaikka ei aikaisemmin ole oma-aloitteisesti tehnyt niin voi olla myös sitä että hän on omia tunteitaan tulkinnut niin että taitaakin välittää sinusta enemmän kuin kaverina ja haluaa sen sanoa sinulle kahden kesken ja mahdollisimman pian.

Eli eihän noista naisten aivoituksista ota kukaan selvää, mutta ei me miehetkään varmaan yhtään helpompia ymmerrettäviä olla, minä ainakaan.

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Joo, tohon Barryn tarinaan kyllä suosittelisin hatkoja välittömästi. Nyt kannattaisi karata, ellei ole jo liian myöhäistä. Voin kuvitella millainen soppa syntyisi jos ehtisi vaikkapa naimisiin ja sitten yrittäisi erota. Kiinalainen perhe jolla on Kiinassa arvovaltaa, ei ainakaan kannata olla Kiinassa silloin. Tollanen rikas vainoharhainen ihminen kun on perässä, niin voi mennä oikeastikin pelottavaksi.

Muutenkin kyllä ihmetyttää, että miten joku jaksaa tuhlata aikaa elämästään tuollaiseen suhteeseen. Mikä ajaa jatkamaan? Cash, mani?

Jalat alle, ennen kuin on uinut liian syviin vesiin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
JussiK:n tarinaan puolestaan sen verran, että olet joutunut klassiseen varamiehen rooliin.

Saanen korjata, että kyseessä ei ole edes varamiehen vaan orjan rooli. Meissä naisissa asuva pieni sadisti on äärimmäisen tyytyväinen, kun saa jonkun JussiK:n koukutettua. Parista viikosta muutamaan kuukauteen on ihan viihdyttävää, kun joku suostuu tekemään ihan mitä tahansa, sormien napsautuksesta. Ajan oloon sellainen käy kuitenkin tylsäksi, minkä jälkeen katkaistaan kaikki yhteydenpito tähän palvelijaan, ja hankitaan mies, jossa on enemmän haastetta.

Julmaa mutta totta. Azul nuorempana ja ajattelemattomampana harrasti enemmänkin tuollaista, siksi Azul tietää. Sittemmin Azul on viisastunut ja vakiintunut sellaisen haasteellisemman yksilön kanssa.

Lähe menee vielä kun ehdit ja säilytä edes osa itsekunnioituksestasi!

Amen.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Sanokaas nyt oi parisuhteiden pikku profeetat. Olen lähellä seurannut erään avioparin taivallusta. No homma alkoi ennen vuodenvaihdetta, eli mies halusi seksiä ja naisen tunteet olivat lopahtaneet. Mies purki turhautuneisuutensa parin lapsiin joten oli pakko puhua. Nainen kertoi miehelle, ettei häntä rakasta ja ettei tykkää että hän on hinkuttamassa lähellä, eikä tykkää että purkaa turhautuneisuutta lapsiin. Mies vastasi että rakastaa naista enemmän kuin koskaan ja että koittaa parantaa tapansa. Parin yhteinen tavoite on että pysytään lapsien takia, koska äiti ei uskalla eroa ottaa lasten takia, nainen sanoi että mies voi lähteä koska tahansa.

No nyt siitä on aikaa 5 kuukautta. Pari ei kuulemma ole missään fyysisessä kontaktissa, ei pusuja tai haleja tämän jälkeen, ei mitään. Mies kuulemma antaa naisen olla ja yrittää välttää häntä, lisäksi hän on ollut kiltisti lapsia kohtaan. Voiko oikeasti mies olla noin pitkäpinnainen? Että voi olla 5 kuukautta rakastamansa naisen kanssa samassa kämpässä ja olla näyttämättä turhautuneisuutta?

Näin on siis nainen asian selvittänyt. Okei on oma lehmä ojassa, tai oli, onhan se jo lopetettu jo aika päiviä sitten, mutta ihmetyttää vaan.

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Ajattelin kysyä mistä johtuu seuraavanlainen käytös naisilla. Valotetaanpa esimerkillä. Olimme kaverin kanssa oululaisen yökerhon tanssilattialla ja lähistöllä tanssi viiden naisen porukka. Pyrimme hienovaraiseen lähestymiseen mutta emme saanet kovin myötämielistä vastaanottoa. No jäimme kohteliaasti lähistölle tanssimaan. Pian törmäsin entiseen työkaveriini ja osoittautui, että hän kuului em. naisporukkaan. Juttelimme muutaman minuutin, kun emme olleet nähneet aikoihin. Hän meni sitten kavereidensa porukkaan. Vähän myöhemmin ollessamme tiskillä ex-työkaverini tuli sanomaan, että yksi nainen tuosta porukasta olisi kiinnostunut minusta jne.

Nainen oli siis nähnyt, että juttelen hänen kaverinsa kanssa ja sen jälkeen ääni kellossa muuttui. Lisäksi en ollut ollut ex-työkaverini kanssa aiemmin mikään hyvä tuttu, ettei hän ole voinut sanoa minusta juuri mitään. Tämä tapaus ei todellakaan ole ainoa. Tuoko se jotakin turvallisuuden tunnetta, kun jotakin kautta tietää miehen ennestään. Ja tässä tapauksessa tuo tietäminen oli nimi ja naama. Ja noin vartin ajan.

Tiedän toki, että ennestään tuttuus on usein kaiken A ja O naishommissa, mutta mitä se vaikuttaa, että joku on naapurin serkun kissantaluttaja tjms.

Tämmöstä täältä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy