Aina yhtä ärsyttävää tulla tänne kirjoittamaan, kun ei oikein ole positiivista kirjoitettavaa löytynyt viimeaikoina.
Olen nyt nähnyt useamman viikon erästä tyttöä todella tiiviisti ja jotain kemiaa välillämme on varmasti. Olen keskustellut hänen kanssaan fiiliksistä molemmin puolin, ja avoimesti kertonut, kuinka paljon hänestä pidän. Hän haluaisi omien sanojensa mukaan olla vain kaveri, vaikka ei se siltä ole aina vaikuttanutkaan. Ei siis olla pidättäydytty ihan halailemisessa.
Hyväksyn kuitenkin sen, jos hän haluaa olla vain kaveria, koska kyseinen ihminen on ehkä mukavin tyyppi, keneen olen pitkään aikaan tutustunut.
MUTTA. En nyt tajua taas, mikä idea tässä on. Eilen piti hakea hänet baarista illemmalla, mutta soittikin että saisi toisen kyydin kotiin. No ei siinä mitään, sai itse jäädä nukkumaan sitten. Laitoin viestiä, että "oliko mukava ilta?" ja hän vastaili aamulla että oli ihan mukavaa blaablaa, ja kertoi että ei mennytkään kotiin vaan yhdelle miehelle yöksi, jonka luona oli aiemminkin joskus viettänyt öitä.
Eli siis mitä vittua, miksi tuollaista pitää kertoa mulle kun tietää ihan hyvin että pidän hänestä todella paljon. Miksei vain sanonut että "joo pääsin hyvin kotiin."
Tämän jälkeen kysyi minulta ensimmäistä kertaa, että haluaisinko tulla käymään illalla? Yleensä minä olen kysynyt, tai ollaan sovittu edellisenä iltana muuten vain että nähdään seuraavanakin. Tuntuu aivan kuin hän nyt haluaisi tarkistaa että suutuinko yllämainitusta.