Onko olemassa pahempaa asiaa maailmassa kuin se, että nainen jättää sanoen syyksi vain sen, että ei vaan tunne tarpeeksi?
Ei sinänsä, että minä mitään syitä tarvitsisin, mutta perseestä se on silti kun itse haluaisi ihan kaiken.
Vittu, että vituttaa. Tää jätkä se ei sitten pysty luomaan pysyvää ihmissuhdetta millään. 27:n ikävuoden aikana vakavaa seurustelua kaikkinensa hiukan reilut 1,5 vuotta kun kaikki suhteet lasketaan yhteen ja pisin kesti noin 10 kuukautta.
No, vikoja sitä voisi aina itsestään etsiä ja löytyyhän niitä, ei siinä mitään, mutta kun lopulta ihan realistisesti pidän itseäni ihan ok-näköisenä tyyppinä jolla on vieläpä käytöstapoja sekä sosiaalista älykkyyttäkin hiukan (mitä naiset tuntuvat arvostavan melkoisesti, sen olen ajan saatossa huomannut) ja ainakin henkilökohtaisesti tunnen itseni ihan kohtuu sivistyneeksi ihmiseksi joskin henkilökohtainen elämä on kyllä heitellyt melko paljon aikanaan ja se luo omat rasitteensa, joskin niistäkin pikkuhiljaa on selvitty ja elämä muuten hymyileekin vähä vähältä enemmän.
Ja en nyt tahtonut taas alkaa mitään mainoslauseita värkkäämään, kun ei tämä nyt ole mikään saatanan treffipalsta, mutta kunhan nyt vain vuodatin pahaa oloani siitä, että se nainen vain puuttuu. Mahdottomia kun en edes vaadi. No, ehkä vielä joskus.
Minä en vain oikein nyt tahdo ymmärtää, että miten niin monet ihmiset seurustelevat niin auvoisasti vuosikausia ilman sen kummempia eroja. Tyytyvätkö jotkut ihmiset vähempään? Sen minä haluaisin tietää mielelläni. Itse olen mieluummin yksin kuin suhteessa, mikä edes vähänkään mättää ja no, valitettavasti nämä omat kumppanivaihtoehtoni ovat olleet melkolailla samoilla linjoilla ja siksipä eivät ole kestäneetkään kun ilmeisesti joku on sitten mättänyt tai no, kuten nyt sitten nainen taas totesi, että puuttuu vain se tunne. Vittuun tunteet nyt, mä alan harrastaa kohta pelkkää baaripokausta kun ei tästä nyt meinaa tulla yhtään mitään!