Mainos

Naisasiat

• 7 596 919
  • 26 634

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Oikea alfauros susilaumassa on lähes aina hyvin rauhallinen, jo pelkällä läsnäololla tai paikalle saapumisella rauhoittaa tilanteen. Jos tarve vaatii niin oikea alfa uros lopettaa pullistelijoiden aikeen nopeasti, tehokkaasti ja kovaa..

Tom Cruise taasen on alfauros, ja näin.

Jos tällä n. 160 senttisellä pakonomaisesti hymyilevällä scientologilla oli jotakin uskottavuutta äijänä, niin ne rippeet hävisivät viimeistään Oprahin showssa. Voi olla että Cruisen saapuminen paikalle hiljentää tilaisuuden, mutta se johtuu läsnäolojoiden vaivautuneisuudesta eikä kunnioituksesta.

Ei sulla satu oleen yhtään L. Ron Hubbardin kirjaa siinä käsillä? Siinä oli tosi alfauros.

Clint Eastwoodia pidetään kovana jätkänä kun se aina kuvitellaan siksi kovaksi gringoksi mitä se esitti westerneissä. En nyt tunne Clinttiä, mutta luulen että ei taida aivan olla niin kova luu kuin ne hahmot mitä esittää leffoissa.
Ei taida sellaista näyttelijää löytyäkään, joka olisi yhtä "kova" siviilissä kuin elokuvassa. Clintti on siviilin puolella kasvissyöjä ja suuri eläinten ystävä. Tykkää myös lapsista ja urheilusta.

Tom Cruisesta ei voi puhua samassa lauseessa edellä mainitun kanssa.

julle-jr

Jäsen
Ei taida sellaista näyttelijää löytyäkään, joka olisi yhtä "kova" siviilissä kuin elokuvassa. Clintti on siviilin puolella kasvissyöjä ja suuri eläinten ystävä. Tykkää myös lapsista ja urheilusta.
Clintti on sitten varmaan säälittävä nössö. Kovat jätkäthän vihaavat lapsia ja tappavat eläimiä huvikseen sekä syövät vain lihaa ja sitäkin mieluiten raakana. Eivätkä todellakaan urheile.

Viimeksi muokattu:
Clintti on sitten varmaan säälittävä nössö. Kovat jätkäthän vihaavat lapsia ja tappavat eläimiä huvikseen sekä syövät vain lihaa ja sitäkin mieluiten raakana.
Todennäköisesti, kun ei edes ryyppää niinkuin Karalahti.

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten tämä keskustelu tällä hetkellä liittyy Naisasioihin?

Täällähän kesäbiisin mukaisesti keskustellaan siitä, että mistä tytöt tykkää. Se jo tiedetään että äijistä. Mutta millaisista äijistä? Pohjolan äijästä eivät ainakaan yleisesti.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä hetken aikaa sitten kirjoitit, että äijämäisyys on tietty asenne joka tulee sisältäpäin, eikä ulkokuoresta (kuva). Eli miehestä tekee äijän se, että tämä on hyväkäytöksinen tai näyttää Jereltä.

http://www.leuku.fi/_LEUKUKUVAT/200x200/leuku_ja_0176.jpg

Oletsä 10? Äijämäisyys on tietty asenne. En ole sanonut mitään joka olisi ristiriidassa sen lausunnon kanssa. Mutta ihmettelin miksi yhtäkkiä piti dissata lihaksikkaita miehiä ym ja kerroin sitten samalla minkänäköiset miehet viehättävät. Ja kuinka miesten ulkonäössäKIN miellyttää se äijätyyli.

Onko Hazardipakilla maailman huonoin itsetunto?

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Nyt kun on tullut viiniä litkittyä, niin on pakko myöntää, että 2-kymppisenä en ymmärtänyt naisista yhtään mitään. Se kai johtuu siitä, etten ymmärtänyt itsestänikään sen suuremmin. Pillua on toki tehnyt mieli murrosiästä lähtien, mutta kymmenen vuotta sitten en ymmärtänyt siitäkään sen kummemmin. Se oli pelkkä reikä, johon tökittiin.

Nyt vähän vanhempana katselen naisia kovin eri tavalla. Pari kymppisenä kaikki he, joilta olisi saattanut saada, olivat kivoja. Kolmen kympin tuntumassa osaan suhtautua naisiin enemmän ihmisinä kuin kohteina. Samalla joukosta erottuvat paremmin itselle sopivat ja poikkeuksellisen mukavat. Valitettavasti he tuppaavat olemaan rengastettuja ja monilla on lapsiakin.

Pillustakin kai ymmärrän jo piirun verran enemmän. Vai pitäisikö sanoa niin, että kiinnostus on kohdistunut enemmän pillun ympärillä olevaan. Kielikuvia käyttäen ympärillä oleva on sorakuoppa, jonka reunoilta valun kohti pillua. Aikaisemmin pillu oli kumpu, jonka päältä valuin pois.

Nelikymppisenä olen kaiketi entistäkin viisaampi. Vanhemmat kertokoot.

Oletsä 10?

Onko Hazardipakilla maailman huonoin itsetunto?
Hienoja kysymyksiä, iän löydät profiilista. Eikä käsittääkseni omalla itsetunnollani ole asian kanssa mitään tekemistä, jos esitän keskustelupalstalla muutaman kysymyksen, tai pyydän jotakuta hieman tarkentamaan, mitä tämä tarkoitti.

Äijämäisyys on tietty asenne. En ole sanonut mitään joka olisi ristiriidassa sen lausunnon kanssa.
Sanoit kuitenkin, että Jere on ns. äijä-lookin edustaja. Eli äijä voi olla myös ulkoisin perustein, tai mies voi ainakin näyttää äijältä, oli asenne mikä hyvänsä?

Mutta ihmettelin miksi yhtäkkiä piti dissata lihaksikkaita miehiä ym ja kerroin sitten samalla minkänäköiset miehet viehättävät. Ja kuinka miesten ulkonäössäKIN miellyttää se äijätyyli.
En ole käsittääkseni dissanut lihaksikkaita miehiä millään tavalla. Kysyin sinulta aikaisemmin, että pitääkö äijän olla lihaksikas, vastasit että ei.

Edit: lisätty muutama pilkku

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sanoit kuitenkin, että Jere on ns. äijä-lookin edustaja. Eli äijä voi olla myös ulkoisin perustein, tai mies voi ainakin näyttää äijältä, oli asenne mikä hyvänsä?

Edit: lisätty muutama pilkku

Väärin. Äijän ulkonäkö ei ole synonyymi äijälle. Jere kyllä näyttää äijältä, mutta en tiedä onko hän sisimmissään äijä. Sanoin että Jere on äijä-lookin edustaja, ja sitten sinä teit omat typerät johtopäätöksesi joissa ei ollut logiikkaa. Koetko itsesi äijäksi?

Ulkonäöltään äijän tyylisiähän ovat nimenomaan Jere Karalahti, Tommi Evilä jne.

Ender00

Jäsen
Tähän alfa-uros keskusteluun sen verran, että minusta Daniel Craig Bondina oli aika lähellä alfa-urosta. Siinä meinasi heterommallakin miehellä viisari värähtää, kun Craig nousi aalloista uikkareissaan ;)

http://news.softpedia.com/images/news2/Daniel-Graig-To-Reprise-the-Bond-Part-2.jpg

Omiin ihmissuhteisiin sen verran päivitystä, että eilen päättyi 2 kk seksitön jakso ja tänään nainen lähti viikoksi ulkomaille. Sen reissun jälkeen lienee sitten vakavan keskustelun paikka, että miten tästä eteenpäin.

No, nyt ollaan sitten viikko poikamiehenä - siitä ilo irti.

Ja turha nyt inistä mistään kuinka pehmomiehet jäävät aina kavereiksi. Kyllä se on ihan biologiaa, että nainen haluaa rinnalleen ns. äijän.
Ei minun ykkösprioriteettejä ole lihakset, ulkonäkö ja jäyhä käytös.
Itseeni ainakin puree paremmin ns. äijä-look, eikä sliipattu metroseksuaali. Esim. Jere Karalahti ulkonäöltään vastaa miesihannetta aika hyvin.
Väärin. Äijän ulkonäkö ei ole synonyymi äijälle. Jere kyllä näyttää äijältä, mutta en tiedä onko hän sisimmissään äijä. Sanoin että Jere on äijä-lookin edustaja, ja sitten sinä teit omat typerät johtopäätöksesi joissa ei ollut logiikkaa.
Eli ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti, mutta kuitenkin "sytyt" vain äijän näköisistä tyypeistä.

Koetko itsesi äijäksi?

Ulkonäöltään äijän tyylisiähän ovat nimenomaan Jere Karalahti, Tommi Evilä jne.
Kuten jo aikaisemmin sanoin, en halua pistää itseäni mihinkään keinotekoiseen kategoriaan. Toisaalta en halua olla millään tavalla samanlainen mies kuin esim. Karalahti, Frederik, Seppo Räty tai Tommi Evilä, jotka kaikki ovat mielestäni aika vastenmielisiä tyyppejä.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Eli ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti, mutta kuitenkin "sytyt" vain äijän näköisistä tyypeistä.
Mitä ihmettä tässä yritetään todistaa tai selventää kauhealla vaivalla? Minulle girlzillan heitoissa ei ole mitään ihmeellistä tai ristiriitaista. Asiahan on juuri kuten itse sanoit quotessa, eli tietyt ulkonäköseikat sytyttävät, mutta ei niillä vielä kirkkoon asti (tai edes sänkyyn) mennä. Noinhan se menee lähes kaikilla.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Ja samapa on se toisinpäinkin, ulkonäkö kuitenkin on osa kemiaa. Oon deittaillu nyt muutaman kerran ihan pirun mukavaa flikkaa joka on söpö. Mutta jokin siinä vaan mättää, tietää ettei hommasta tuu mitään ja sänkyyn asti ihan turha mennä. Ja kaukosuhteisiin on ihan turha alkaa enää, nähty ja koettu. Toisaalta hauskaa on piisannu, on taas pitkästä aikaa treenannu tätäkin osa-aluetta, ja kesähän on vasta nuori. Naisia on tarjolla joka puolella.

Tuosta Äijä-hommasta sen verran, että Äijä antaa naisensa olla oma itsensä, sekä olla Nainen, tajuaa mitä Naisena oleminen on (jollain tasolla) ja pistää naisen aisoihin kun se alkaa hyppiä silmille. Sillä on luontaista auktoriteettia, karismaa ja tietotaitoa naisensa hyvinvointiin jokaisella osa-alueella. Karrikoiden ruusuja ja piiskaa. Iän tuoma karisma vetoaa naisiin, ja ne kyllä huomaa pikkujutut. Esim partaa tullaan kyllä baarissakin niin kovin mielellään rapsuttamaan. Edit: Ne samat mimmit, jotka aikoinaan lukiossa karttoivat moista ruipeloa ;)

Minusta esim. Jere ei ole oikea Äijä, koska Jerellä ei pysy juominen hanskassa. Ulkonäöltään toki, mutta säheltää aivan liikaa ollakseen oikea Äijä. Ja ei Äijä jätä naistaan ja lastaan viikoksi pariksi yksin kotiin kun putki hirttää kiinni. Äijä huolehtii, on romanttinen, silti oma itsensä ja nauttii itsenä olostaan. Osaa olla tarvittaessa kova, pistää naiselle rajat ja tuntee myös elämän pimeää puolta. Yllättävää kyllä naisia kiehtoo myös sekin osa-alue. Jokainen voi sitten itsessään sen miettiä mitä se on, itse sen tiedän.

Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ylläolevasta mtmelan sinänsä erittäin hyvästä kuvauksesta, joka kuvaa omaanikin mielipidettäni, voidaankin päätellä, että alle kolmekymppisillä miehillä ei juurikaan liene mahdollisuutta äijyyteen. Tuossa on nimittäin niin monta osa-aluetta jotka tulevat vasta iän myötä. Joten älkää nyt täriskö kaikki noin pahasti vaikka tuntuukin että ette ole äijiä.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylläolevasta mtmelan sinänsä erittäin hyvästä kuvauksesta, joka kuvaa omaanikin mielipidettäni, voidaankin päätellä, että alle kolmekymppisillä miehillä ei juurikaan liene mahdollisuutta äijyyteen. Tuossa on nimittäin niin monta osa-aluetta jotka tulevat vasta iän myötä. Joten älkää nyt täriskö kaikki noin pahasti vaikka tuntuukin että ette ole äijiä.

Eipä se välttämättä iästä ole kyse vaan kokemuksista ja niistä oppimisesta. Jos lentää aina eteenpäin, ja ei ikinä pysähdy miettimään ja käsittelemään asioita, niin helposti ei ikinä tule äijää. Ei se ole heikkoutta myöntää että sattuu. Se on kasvun paikka, ja voimavara. Jokaisella on oma tiensä äijyyteen, toisilla se on pitempi ja jotkut eivät löydä sinne koskaan. Vittu, itsestä pitää nauttia. Muutenkin kuin onanoimalla.

julle-jr

Jäsen
Naurettava termi tuo äijä. mtmelan teksti on varmaan ihan asiallinen kuvaus fiksusta miehestä, jonkalaisesta voisin kuvitella naistenkin pitävän, en vain ymmärrä miksi tällaisesta valioyksilöstä pitää käyttää sanaa äijä, joka tarkoittaa ehkä jotain ominaisuuksiltaan keskimääräistä tai jonkin verran vajavaista ja iältään keski-ikäistä tai sitä vanhempaa miespuolista henkilöä.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naurettava termi tuo äijä. mtmelan teksti on varmaan ihan asiallinen kuvaus fiksusta miehestä, jonkalaisesta voisin kuvitella naistenkin pitävän, en vain ymmärrä miksi tällaisesta valioyksilöstä pitää käyttää sanaa äijä, joka tarkoittaa ehkä jotain ominaisuuksiltaan keskimääräistä tai jonkin verran vajavaista ja iältään keski-ikäistä tai sitä vanhempaa miespuolista henkilöä.

Nykyaikana se on naisten luoma termi, tuo Awen esille tuoma Überseksuaali tarkoittaa samaa asiaa, äijä on suomalainen nimitys samalle asialle. Olisitko itse mieluummin Äijä vai Überseksuaali? ;)

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
en vain ymmärrä miksi tällaisesta valioyksilöstä pitää käyttää sanaa äijä, joka tarkoittaa ehkä jotain ominaisuuksiltaan keskimääräistä tai jonkin verran vajavaista ja iältään keski-ikäistä tai sitä vanhempaa miespuolista henkilöä.

Ei tarvitse olla keski-ikäinen tai vanha mies, kyllähän nuoristakin miehistä löytyy äijiä, ihan takuuvarmasti.

Mitä tarkoitat tuolla "keskimääräinen tai vajavainen". Olisi kiva kuulla määritelmä, vähän niin kuin Bill Clinton ei ymmärtänyt Lewinsky-oikeudenkäynnissä "mitä tarkoitatte seksillä".

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minusta esim. Jere ei ole oikea Äijä, koska Jerellä ei pysy juominen hanskassa. Ulkonäöltään toki, mutta säheltää aivan liikaa ollakseen oikea Äijä. Ja ei Äijä jätä naistaan ja lastaan viikoksi pariksi yksin kotiin kun putki hirttää kiinni. Äijä huolehtii, on romanttinen, silti oma itsensä ja nauttii itsenä olostaan. Osaa olla tarvittaessa kova, pistää naiselle rajat ja tuntee myös elämän pimeää puolta. Yllättävää kyllä naisia kiehtoo myös sekin osa-alue. Jokainen voi sitten itsessään sen miettiä mitä se on, itse sen tiedän.

Pitää nyt vielä kerran ottaa kantaa tähänkin. Niin, onko se nyt niin "äijämäistä", että yli kolmekymppisellä miehellä jäänyt joku murrosikävaihe päälle.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitää nyt vielä kerran ottaa kantaa tähänkin. Niin, onko se nyt niin "äijämäistä", että yli kolmekymppisellä miehellä jäänyt joku murrosikävaihe päälle.

No ei, just niinhän siinä sanoinkin.

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Olen huolissani Jatkoajasta

Naisasiat-ketjukin kääntyy keskusteluksi siitä, millainen on hyvännäköinen mies. Tai siis äijä. Ehkä minun pitää päivittää itseni 2000-luvulle.

T: Korkeintaan utelias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Onko olemassa pahempaa asiaa maailmassa kuin se, että nainen jättää sanoen syyksi vain sen, että ei vaan tunne tarpeeksi?

Ei sinänsä, että minä mitään syitä tarvitsisin, mutta perseestä se on silti kun itse haluaisi ihan kaiken.

Vittu, että vituttaa. Tää jätkä se ei sitten pysty luomaan pysyvää ihmissuhdetta millään. 27:n ikävuoden aikana vakavaa seurustelua kaikkinensa hiukan reilut 1,5 vuotta kun kaikki suhteet lasketaan yhteen ja pisin kesti noin 10 kuukautta.

No, vikoja sitä voisi aina itsestään etsiä ja löytyyhän niitä, ei siinä mitään, mutta kun lopulta ihan realistisesti pidän itseäni ihan ok-näköisenä tyyppinä jolla on vieläpä käytöstapoja sekä sosiaalista älykkyyttäkin hiukan (mitä naiset tuntuvat arvostavan melkoisesti, sen olen ajan saatossa huomannut) ja ainakin henkilökohtaisesti tunnen itseni ihan kohtuu sivistyneeksi ihmiseksi joskin henkilökohtainen elämä on kyllä heitellyt melko paljon aikanaan ja se luo omat rasitteensa, joskin niistäkin pikkuhiljaa on selvitty ja elämä muuten hymyileekin vähä vähältä enemmän.

Ja en nyt tahtonut taas alkaa mitään mainoslauseita värkkäämään, kun ei tämä nyt ole mikään saatanan treffipalsta, mutta kunhan nyt vain vuodatin pahaa oloani siitä, että se nainen vain puuttuu. Mahdottomia kun en edes vaadi. No, ehkä vielä joskus.

Minä en vain oikein nyt tahdo ymmärtää, että miten niin monet ihmiset seurustelevat niin auvoisasti vuosikausia ilman sen kummempia eroja. Tyytyvätkö jotkut ihmiset vähempään? Sen minä haluaisin tietää mielelläni. Itse olen mieluummin yksin kuin suhteessa, mikä edes vähänkään mättää ja no, valitettavasti nämä omat kumppanivaihtoehtoni ovat olleet melkolailla samoilla linjoilla ja siksipä eivät ole kestäneetkään kun ilmeisesti joku on sitten mättänyt tai no, kuten nyt sitten nainen taas totesi, että puuttuu vain se tunne. Vittuun tunteet nyt, mä alan harrastaa kohta pelkkää baaripokausta kun ei tästä nyt meinaa tulla yhtään mitään!

ipaz

Jäsen
Vittu, että vituttaa. Tää jätkä se ei sitten pysty luomaan pysyvää ihmissuhdetta millään. 27:n ikävuoden aikana vakavaa seurustelua kaikkinensa hiukan reilut 1,5 vuotta kun kaikki suhteet lasketaan yhteen ja pisin kesti noin 10 kuukautta.

Ollos huoletta. Itse olen 32 ja takana kaksi "vakavaa seurustelusuhdetta. Toinen esti 4 kk ja toinen 2 vuotta ja 2 kuukautta. Nyt ollaan oltu poikamiehenä kohta neljä vuotta. Joitakin yritelmiä tässä on aika ajoin ollut mutta ne on aina loppuneet ennen kun ovat edes päässeet alkuunsa. Myönnän auliisti että suurin syy on minussa itsessäni. Olen niin saatanan vaativa naisen suhteen ja toiseksi syyksi pelkään lähteä uuteen suhteeseen.

Kolme ja puoli vuotta sitten hajoitin yhden naisen sydämen tuhansiksi sirpaleiksi yhtenä sunnantai-aamuna ja sitä eroprosessia läpikäydessä vaan näki kuinka hajalla toinen oli. En halua enää koskaan tehdä sitä kellekään enkä nähdä ketään läheistä siinä tilassa, mutta en pysty myöskään lupaamaan itselleni etten niin tulevaisuudessa tekisi.

Siispä parempi katsella edelleen rauhassa ja odottaa josko joku joskus tulisi ja sanoisi moi!

edit. Jatketaanpas vähän kun luin tekstisi ajatuksella loppuun asti. Mulla on itselläni menossa juurikin tämä baaripokausvaihe (paitsi en mä itse ketään pokaa, tulkoot mun luokse naiset, hah). Onhan se kuitenkin hienoa kun herää aamulla jonkun (toivottavasti) viehättävän neidon vierestä ja saa vielä pipariakin, mutta siinä vaiheessa kun toinen alkaa kyselemään numeroa niin olen ainakin toistaiseksi onnistunut olemaan sitä antamatta.

Varmasti muutama näistäkin tämän vuoden puolella onnistuneista pokista olisi ehkä voinut olla parempaa seuraa pidemmäksikin aikaa, tai ainakin tutustumisen arvoisia. Mutta sama kuin sinulla avatar, mä viihdyn aivan saatanan hyvin itsekseni, enkä tällä hetkellä kaipaa tähän omaan rauhaani ketään hosumaan ja kyselemään. Tosiasia on kai kuitenkin tuo vanha sanonta että "jos haluut saada, on pakko antaa". Mä en ole juurikaan nyt valmis antamaan itseäni kellekään.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy