Naisasiat

  • 7 535 568
  • 26 611

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Nuoremmassa vara parempi

Viestin lähetti Lady
Niin, itselläni alkoivat miesasiat sujua tuossa 5 vuotta sitten kun tajusin että tuo veljeni kaveri, pari vuotta minua nuorempi, on oikeasti aika fiksu tyyppi....

Niin, poikkeuksiakin tietysti löytyy.

Itse huomasin, että siinä 26:n...27:n ikävuoden jälkeen aloin olla aika samalla tasolla ikäisteni naisten kanssa. Nyttemmin olen tietysti mennyt jo ohikin.

Ja kyllä, olen sinkku.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Olen huomannut, että joudun hankalaan tilanteeseen naisten kanssa tapaamisten järjestämisen suhteen. On suhde vakava tai ei-vakava niin aina sama toistuu nimittäin:

Tapaamisen lopussa tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta kysymys, että käykö näkeminen jonain tiettynä päivänä. Jos vastaa "ei" tai "en tiedä", tulee lisäkysymyksiä ja jos vastaa "kai se käy" joutuu tilanteeseen, missä pitää pelata, että pystyy kiemurtelemaan norsunmuistisen naisen kiinnipitämästä myöntävästä vastauksesta. Useimmiten yrittävät kaikenlisäksi allokoida näkemisiä illoille, jotka eivät miehille sovi kuten perjantai ja lauantai. Mikseivät ehdota esimerkiksi maanantaita tai tiistaita. No eli jos tulee joku erikoisjuttu kuten työmatka tai normaali hyvä viihde kaupungilla niin joutuu yleensä livahtamaan, kun selittely ei mene läpi. Ja siitä tulee taas seurauksena jonkinlaista vihanpitoa.

Aivan uskomaton juttu. Miksi naiset suunnittelevat vapaa-ajan juttuja niin paljon etukäteen? Työ on hektistä, joten eikö vapaa-aikana voi ottaa rennommin ja kysellä vaikka iltapäivällä, käykö sinä iltana tapaaminen, eikä viikkokaupalla etukäteen lähde lyömään lukkoon tuollaisia asioita. Enkä tajua, miksi monet naiset eivät laita painoa enemmän arki-iltoihin, jolloin voisi mielellään jännittää eli käydä esim. leffassa, safkalla tms. Viikonloppuisinhan sitä menee kuitenkin juhlimaan mielummin kuin istuu himassa tai leffassa.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paras kaverini alkoi 19-vuotiaana seurustella viisi vuotta vanhemman tytön kanssa. Edelleenkin parin vuoden jälkeen ovat yhdessä ja onnellisilta vaikuttavat - sekä myös kaikin puolin samanhenkisiltä ja hyvin sopivilta toisilleen, näin voi sanoa kun tuntee molemmat hyvin. Tuskin tuo ikäero nyt ihan merkityksetön suhteessa on, mutta ei varmaan mikään ylitsepääsemätön ongelmakaan, jos muuten yhdessäolo sujuu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitkä naisasiat?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ikäkysymykseen sen verran notta tottahan vanhemmalla kumppanilla on yleensä enemmän etuja kuten rauhallisuutta, varmuutta ja tietoa siitä mitä tekee. Henkistä kypsyyttä. Toiset kylläkin kypsyvät henkisesti nopeammin ja toiset eivät koskaan.

Tämä riittää kuitenkin vain osan matkaa. Kärsivällisyyttä oitää löytyä mutta odottelemalla en ole oikeastaan koskaan löytänyt yhtään mitään, se tekee hitaaksi. Turhaa on odottaa notta muut huomaisivat henkisen kypsyyden tai hyvän lätkätietämyksen, teot kuitenkin aina loppupeleissä saavat toisen kiinnostumaan ja ilman niitä kukaan ei koskaan huomaa kuinka helvetin hyvä luonne sinulla on.

Haluaisin nostaa itse seuraavanlaisen viime aikoina puhuttaneen ongelman: Missä ja miten voi tavata uusia vosu/sulhasehdokkaita SELVIN PÄIN?
Kirjastossa? Lenkkipolulla? En osaa lukea enkä juokse kuin pallon perässä joten en em. vaihtoehtojakaan tiedä.

Oletko sinä, Jatkoaikalainen, joskus tavannut tulevan kumppanisi selvin päin? Missä? Miten? Onko se ylipäätään mahdollista?

Huom. jos olet tavannut hänet aiemmin mutta jotain on tapahtunut vasta päädyttyänne kännisissä bileissä aittaan - ei lasketa. Itsekin olen joskus tavannut tulevia viimeisimpiä ex-tyttöystäviä töissä tai koulussa mutta aina yleensä se on vaatinut baarissa tai bileissä törmäämisen ennenkuin on alkanut tapahtumaan. Nyt vielä kun rupeaa koulu loppumaan niin tähmitähäh avuksi...

Kerro.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti goldenawe
Oletko sinä, Jatkoaikalainen, joskus tavannut tulevan kumppanisi selvin päin? Missä? Miten? Onko se ylipäätään mahdollista?

En sitten tiedä, miten tämä lasketaan, mutta itse ensimmäistä kertaa tapasin eksäni humalatilassa, silloin ei asia edennyt mitenkään. Myöhemmin sitten erään kerran juteltiin (selvinpäin), jonka jälkeen päädyttiinkin suht nopeasti lakanoiden väliin (edelleen selvinpäin) ja siitä homma lähti liikkeelle. Tiedä sitten, miten tuo lasketaan.

Niin ja tosiaan, tällä viikolla yksi naishenkilö pyysi minua treffeille. Ainakaan ei vaikuttanut humalaiselta, mutten tiedä varmuudella kylläkään.

Eli kyllä, on se mahdollista. Mitään "varmoja" paikkoja en osaa sanoa kuitenkaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Pärde
Mitään "varmoja" paikkoja en osaa sanoa kuitenkaan.

Kukkakauppa. Tarvittiin syntymäpäivälahja kerran ja tuumattin, että joku puska olisi hyvä. Frendi meni sitten lähellä olleesta kaupasta hakemaan. Siellä oli asiakkaana suunnilleen saman ikäinen tyttö kuin kenelle oltiin ostamassa lahjaa.

Frendi sitten kysäisi tytöltä, että jos sulla olisi synttärit, niin minkä näistä sä haluaisit. Tyttö näytti ja lähti menemään kaupasta. Kaveri maksettuaan hyppäsi autoon ja lähti tulemaan meille päin. Tyttö oli kävelemässä samaan suuntaan ja frendi tarjosi sille kyytiä. Matkaa oli pari kilometriä ja sinä aikana vaihdettiin puhelinnumerot.

Tarina ei kyllä muutamaa kuukautta pitempään kestäny, mutta kuitenkin.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Numerot!?

Perkele. Järjetön dilemma. Vittu. Antaako oma numero one night standille?! Normaali käytäntö on ollut ehdottomasti, notta numeroita ei jaeta, muuta kylläkin jaetaan mahdollisuuksien mukaan... Kyllä sen pirkon löytää uudestaankin, jos sikseen tulee ja kiinnostaa! Vaan voihan Venäjänmaa, kun löysin itteni lauantai aamuna mahtavanupean vartalon vierestä, eikä edes ollut mikään tyhjäpääteiniritsa, vaan ihan oman ikäinen neiti ja siinä vanhasta muistista tuli oltua pelimies tuttuun tyyliin, eikä paljon numeroita kyselty ja nyt vituttaa armotomasti... Noh, onneksi tietää mistä sen ihanan neidon löytää Tampereen syntisestä yöstä!!!

Mitenkäs teillä arvon J.A:n sinkkukolleegat, onko tapana jaella omaa numeroa kaikille kiinnostuneille, vai on metodi pyyhkiä värkki verhoon ja painua teille turmiollisille?!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
AA-kertsi

Viestin lähetti goldenawe
Missä ja miten voi tavata uusia vosu/sulhasehdokkaita SELVIN PÄIN?

Niin, olisiko AA-kerho?

Täältä tähän
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Numerot!?

Viestin lähetti Sides
Perkele. Järjetön dilemma. Vittu. Antaako oma numero one night standille?! Normaali käytäntö on ollut ehdottomasti, notta numeroita ei jaeta, muuta kylläkin jaetaan mahdollisuuksien mukaan... Kyllä sen pirkon löytää uudestaankin, jos sikseen tulee ja kiinnostaa! Vaan voihan Venäjänmaa, kun löysin itteni lauantai aamuna mahtavanupean vartalon vierestä, eikä edes ollut mikään tyhjäpääteiniritsa, vaan ihan oman ikäinen neiti ja siinä vanhasta muistista tuli oltua pelimies tuttuun tyyliin, eikä paljon numeroita kyselty ja nyt vituttaa armotomasti... Noh, onneksi tietää mistä sen ihanan neidon löytää Tampereen syntisestä yöstä!!!

Mitenkäs teillä arvon J.A:n sinkkukolleegat, onko tapana jaella omaa numeroa kaikille kiinnostuneille, vai on metodi pyyhkiä värkki verhoon ja painua teille turmiollisille?!

Hyvinkin samassa tilanteessa olen. Naispuolinen tosin itse, mutta tapana on ollut tosiaan aamulla karata mahdollisimman nopeasti. Numeroita ei ole tullut vaihdettua/annettua kertaakaan. Ja tällä hetkellähän vituttaa, kun viimeisin oli oikeasti mielenkiintoinen tyyppi, johon ihan tosissaan haluaisi tutustua paremmin.

Täytyy edelleen luottaa siihen, että miekkonen tulee joskus vielä vastaan jossain...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti goldenawe
Oletko sinä, Jatkoaikalainen, joskus tavannut tulevan kumppanisi selvin päin? Missä? Miten? Onko se ylipäätään mahdollista?

Edellisen pidemmän suhteen toisen osapuolen treffasin selvinpäin.

Kävin yhteisen tuttumme kanssa kaffella ja tämä kyseinen tyyppi oli matkassa mukana... siitä se lähti, kerralla jalat alta - samalla reissulla vaihdettiin numerot. Seuraavan kerran tavattiin jo seuraavana iltana ja siitä viikon päästä käytännössä asuttiin yhdessä.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Numerot!?

Viestin lähetti Sides
Mitenkäs teillä arvon J.A:n sinkkukolleegat, onko tapana jaella omaa numeroa kaikille kiinnostuneille, vai on metodi pyyhkiä värkki verhoon ja painua teille turmiollisille?!

Ei nyt ole kamalasti yhden yön juttuja tullut harrastetuksi, mutta yleensä olen pyynnöstä antanut numeron, eikä se ole pelkästään positiivinen juttu. Viime viikolla eräänä arkiyönä noin kolmen aikaan joku vihainen nuori nainen nimittäin soitti tuntemattomasta numerosta, haukkui mut kun en ole soittanut vaikka olen kuulemma luvannut ja sanoi puhelun lopuksi "haista vittu". No, sitä sattuu.

Selvinpäin tapaamiselle olen huomannut ylivoimaisesti toimivimmaksi laajan kaveripiirin, koska kaverien kautta on kaikista helpoin tutustua uusiin ihmisiin. Samaten sitten jos huomaa tuntevansa jonkinlaista kiinnostusta johonkin kaverinsa kaveriin, kaveri voi välikätenä tasoitella tietä molemmille osapuolille ja helpottaa ratkaisevan askeleen ottamista.

En kyllä näin tarkemmin ajatellen ole seitsemään vuoteen tavannut yhtään seurustelukumppania sillä tavalla, että olisi humalassa tutustunut johonkin täysin ennalta tuntemattomaan tyyppiin. Kaverien kautta näitä juttuja sitten on useampia. Erityisen hyödyllisiä ovat vastakkaista sukupuolta olevat kaverit, koska näissä tapauksissa sopivan ihmisen tapaaminen on huomattavasti todennäköisempää.
 

scholl

Jäsen
Re: Re: Numerot!?

Viestin lähetti FourForty
Ei nyt ole kamalasti yhden yön juttuja tullut harrastetuksi, mutta yleensä olen pyynnöstä antanut numeron, eikä se ole pelkästään positiivinen juttu. Viime viikolla eräänä arkiyönä noin kolmen aikaan joku vihainen nuori nainen nimittäin soitti tuntemattomasta numerosta, haukkui mut kun en ole soittanut vaikka olen kuulemma luvannut ja sanoi puhelun lopuksi "haista vittu". No, sitä sattuu.

1. Itse en soita ikinä. Jos nainen haluaa soittaa, saatan vastata. Tai laittakoon txt.

2. En vastaa tuntemattomiin numeroihin.

3. En lupaa mitään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Pikku Myy
Hehe, tuohon nykyiseen tutustui ja hänet tapasi selvinpäin. Tai ainakin minä olin, koneen välityksellä on vaikea arpoa, mitä toinen on nauttinut. Tutustuttiin täällä Jatkoajassa ja käytiin treffeillä katsomassa galhuja (jonka lopuksi kyllä mentiin yhdelle tuopille).
Hieman samalla tapaa se minullakin meni! En tosin tutustunut täällä Jatkoajassa, mutta eräällä toisella nettikeskustelufoorumilla kuitenkin ja erityisesti kyseisen paikan irkkikanavalla... ihan sattumalta vielä jopa. Hassua että miten se nappaa silloin kun ei edes varsinaisesti yritä? Itse olin kyllä ihan selvinpäin, mitä nyt mahdollista minun kohdallani edes moinen yhtälö. Noh, netissä on helpompi olla itsevarmempi ja sanavalmiimpi kuin tositilanteessa (jos ei ole humalassa), mikä toisaalta saattaa ollakin itse tapaamisessa usein se kompastuskivi lopulta. Kannattaa miettiä hieman etukäteen että millaisen kuvan ihmisenä itsestään antaa toiselle... netissäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Re: Re: Re: Numerot!?

Viestin lähetti scholl
1. Itse en soita ikinä. Jos nainen haluaa soittaa, saatan vastata. Tai laittakoon txt.

2. En vastaa tuntemattomiin numeroihin.

3. En lupaa mitään.

Juuri näin. Itsekään en soita ikinä, ja numeron voin antaa jos nainen sitä itse pyytää ja kyseessä on tarpeeksi laadukas yksilö. Tämä numeron antaminen on tosin harvinaista, koska mun mielestä yhden yön jutut ovat yhden yön juttuja.
 
Kesällä ystäväni rupesi (poikaystävänsä kanssa) kauppaamaan mulle jotain poikaystävänsä kaveria. Yleensä en tuollaisiin hommiin tartu, mutta päätinpä sitten joku kerta lähettääkin tälle "kaupattavalle" tekstiviestin, kun töissä oli kovin hiljaista ja aika mateli. Kyllä siinä sitten vähän parin viikon aikana tekstailtiin, mutta viestit olivat kyllä todella tylsiä. Juu, ei sitä tainnut kauheesti kiinnostaa.

Nyt sitten viime viikonloppuna tämä kyseinen heppu näki mut ensimmäistä kertaa ja kas kummaa, yhtäkkiä siltä rupeskin pukkaamaan viestiä. Mä en kyllä voi ymmärtää, että muuttuuko meikäläisen jutut jotenkin mielenkiintoisemmiksi, jos olenkin yllättäen ihan siedettävän näköinen! Käsittääkseni olen kyllä ihan yhtä tylsä kuin kesälläkin... Onko tällainen joku miesten juttu? Itsellä käy ainakin mieluummin niin päin, että jonkun jutut voivat kyllä olla hyviä, mutta sitten kun näkeekin livenä, niin ei kiinnostakaan enää. Jos pidän jonkun juttuja tylsinä, niin ei ne mua ala kiinnostaa, vaikka olisi kyseessä Robert Pirés'en, Brad Pittin tms. kaksoisolento. (Sitä paitsi, miten noita ranskankielisiä nimiä nyt taivutettiinkaan??)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Mä en kyllä voi ymmärtää, että muuttuuko meikäläisen jutut jotenkin mielenkiintoisemmiksi, jos olenkin yllättäen ihan siedettävän näköinen!
Absolument!

Niistä ranskankielen taivutuksista en tiedä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Nyt sitten viime viikonloppuna tämä kyseinen heppu näki mut ensimmäistä kertaa ja kas kummaa, yhtäkkiä siltä rupeskin pukkaamaan viestiä. Mä en kyllä voi ymmärtää, että muuttuuko meikäläisen jutut jotenkin mielenkiintoisemmiksi, jos olenkin yllättäen ihan siedettävän näköinen! Käsittääkseni olen kyllä ihan yhtä tylsä kuin kesälläkin... Onko tällainen joku miesten juttu?

Vecchia leikkii nyt pikkuisen hölmöä. Tottakai kauniin naisen jutut ovat mielenkiintoisempia meidän miesten korvissa kuin niiden, jotka ovat ....kröhöm..."sisäisesti" kauniita.

Jos saisin täsmälleen sanasta sanaan samoja tekstiviestejä Anne-Mari Sandellilta ja Viivi Avellanilta, enkä tietäisi miltä naiset näyttävät, niin kumpaan luulisit mielenkiintoni kohdistuvan, kun näkisin heidät.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Johannes
Jos saisin täsmälleen sanasta sanaan samoja tekstiviestejä Anne-Mari Sandellilta ja Viivi Avellanilta, enkä tietäisi miltä naiset näyttävät, niin kumpaan luulisit mielenkiintoni kohdistuvan, kun näkisin heidät.
Viiviin ehdottomasti, Anne-Maria ei millään saisi juoksemalla kiinni. Viivin pyydystäminen sen sijaan olisi mahdollista. Fiksu mies harkitsee mahdollisuutensa tarkkaan.

Viestin lähetti Johannes
Tottakai kauniin naisen jutut ovat mielenkiintoisempia meidän miesten korvissa kuin niiden, jotka ovat ....kröhöm..."sisäisesti" kauniita.
Niin, ja usein näillä sisäisesti kauniilla naisilla se äänikin on niin möreä, että eihän se nätiltä kuulosta. Sen sijaan näiden ulkonaisesti nättien neitosten ääni muistuttaa hyvinkin usein keväistä linnunlaulua, ensin sen kuulemisesta on ihan haltioissaan, sitten siihen tottuu ja sen kanssa oppii elämään. Lopulta sirkutus häiritsee nukkumista ja naapurin lintujen laulu kuulostaa paljon kauniimmalla. Näin se menee niinkuin juna.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Vecchia Volpe
--Robert Pirés'en-- (Sitä paitsi, miten noita ranskankielisiä nimiä nyt taivutettiinkaan??)
Veikkaan, että Robert Pieren.

Buahahhaa. Ainakin minulla oli hauskaa.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin,olen tosiaan tuota ikäjuttua pohtinut ja paljon. Siis ennen kuin otin ensimmäistäkään askelta päästäkseni lähemmäs tätä tyyppiä. Nyt kun ollaan tekstailtu, en oikeastaan ole edes huomannut hänen olevan kaksi vuotta itseäni nuorempi. Nykyään olen sitä mieltä että en anna ikäeron häiritä. Tilanne voi tietenkin muuttua jos tämä juttu johonkin tästä etenee.... Tällä hetkellä jutun etenemismahdollisuudet näyttävät vähintäänkin kohtalaisilta, mutta kun kyseessä olen minä, voin onnistua pilaamaan homman alta aikayksikön...
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Veikkaan että se ikäero alkaa haitata kun itse olet "aikuinen" eli vaikka 18 ja jätkä on lapsellinen 16 kesänen. Itse kun olen noita uusia ykkösiä kattonu koulussa niin jumalattoman lapsellisia ne jätkät, onkohan sitä itse ollut joskus samanlainen. En itse ihmettele vaikka nuo "pissikset" pitää vanhemmist.

Itellä on edelleen erittäin hiljasta naisrintamalla.
 

Ari-Matti

Jäsen
Naisasiat on hyvällä mallilla.

Olen nykyään ottanu sen kannan, että kallein ei ole paras. Oon mieltyny yhteen tiettyyn tyttöön ja ostanu sen palveluja, jo useampaanotteeseen. Mukava- ja hyväntuntunen tyttö.

60 euroa kerta, ei kallista mielestäni.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin menee naisasiat. Katsoin juuri tyttöni kanssa Mementon. Hän tajusi kuulemma kaiken ensimmäisellä kerrallaan täydellisesti. Itselläni meni aikanaan pari kertaa, että alkoi hahmottua.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Ariel
Naisasiat on hyvällä mallilla.

Olen nykyään ottanu sen kannan, että kallein ei ole paras. Oon mieltyny yhteen tiettyyn tyttöön ja ostanu sen palveluja, jo useampaanotteeseen. Mukava- ja hyväntuntunen tyttö.

60 euroa kerta, ei kallista mielestäni.

"Hierotaanko pippelikin?"

Joka sanoi ettei rahalla saa onnea ei tietänyt mihin mennä shoppailemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös