Naisasiat

  • 7 518 652
  • 26 580

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jep - ei lujaa kulje. En jaksa edes tarkentaa, kysykää akalta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Vituiks menee niin, että soi. Tai no, ainakin nyt siltä näyttää. Pitänee kirjoittaa jotain typerää kunhan hommat selkiytyvät. Nyt ei kyllä edes oikein jaksaisi.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Vituiks menee niin, että soi. Tai no, ainakin nyt siltä näyttää. Pitänee kirjoittaa jotain typerää kunhan hommat selkiytyvät. Nyt ei kyllä edes oikein jaksaisi.

No ikävä juttu, mutta usein elämässä käy niin ettei hommat suju ihan mielen mukaan.

Ja joskus pitää tehdä myös kovia päätöksiä. Hyvä ohjenuora voisi olla, että jos sinusta yhä tuntuu, että tyttö sinusta tykkää kuitenkin vaikka nyt kaikki näyttää vaikealtakin, niin odota. Nautiskele elämästä ja kesästä, kavereista ja vaikka urheilusta jos siitä tykkäät, mutta annan tytön olla ihan itsekseen. Tällainen periodi selkeyttää varmasti myös omia tuntemuksiasi ja jos yhä joskus elokuussa tuntuu, ettet voi tyttöä unohtaa silloin kannattaa se ehkä sanoa, mutta muutoin jätä avaimet tytölle. Jos tuntuu, että ei tykkää, niin silloin ei kannata jäädä sekunniksikaan roikkumaan, vaan katsella muita maisemia. Jos se tykkää sinusta oikeasti ja vilpittömästi, niin kyllä se joskus sen itsekin ymmärtää, mutta ehkä siihen menee kuukausia aikaa. Joskus saattaa mennä vuosiakin ja silloin on voinut elämäntilanteet muuttua ja usein se voi olla vähän traagistakin ja hankalaa... mutta näinkin on käynyt monituisia kertoja.

Potkua vaan, kyllä se elämä taas pian hymyilee ja mahtuu siihen paljon muutakin kuin yksi nainen:)
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Vituiks menee niin, että soi. Tai no, ainakin nyt siltä näyttää.

No niin, niin no. Vahva sama.

Mutta kuten joku sigussaan kehoittakin, ei muuta kuin leuka rintaan ja uusia nöyryytyksiä kohti. Maailma on naisia täynnä, tai no ainakin puolillaan. Se vaan lohduttaa melko vähän, kun olisin halunnut juuri tämän niistä 2,5 miljaaardista.

edit: ^Hyviä sanoja Pyhältä Patelta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kesästä pitää nauttia täysillä, ja maisemista. Pitää kuitenkin myös malttaa olla masentumatta syksyllä, sillä on hyvä muistaa että jos itseä vituttaa sateet, pimeys ja paska, niin miettikää miltä semiheikon itsetunnon omaavista tytöistä tuntuu? Syksy on pariutumisen aikaa, tytöt haluavat nallekarhun jonka kainaloon käpertyä, oman kullan, nyt ne haluavat vain bilettää. Kesällä on naisilla kevyet kengät ja pariutuminen vaikeaa, toisille miehille hyvä, syksyllä on taas kaikkien miesten markkinat, perkele!

Tsemppiä miehet!

"silmissäsi arka katse MILFin eksyneen..."
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
"silmissäsi arka katse MILFin eksyneen..."
Vittu sä olet sekasin ;)

Oma muija lähti sunnuntaina reissuun hevonkuuseen viikoksi ja nyt jo ikävä painaa. Jääkappi tyhjä, pyykkikori täynnä, roskis pursuaa, tiskikone haisee ja kukat nuokkuu :) Jooh, edellinen oli sekä huumorin kukkaa, että näpäytys itselle siitä, että kyllähän täällä aika helvetisti tapahtuu ajoittaisesta mäkätyksestä huolimatta. Nyt vasta tajusin, että akka perkele silitti juuri ennen reissulle lähtöään mulle kauluspaitoja koko viikon tarpeiksi. On se vaan kumma kuinka nopeasti toinen muuttuu itsestäänselvyydeksi ja oma ote lipsuu ihan huomaamatta. Pitää muistaa taas ryhdistäytyä ja huomioida toista paremmin, ettei tarvitse sitten ihmetellä, jos joku satunnainen Olavi alkaa kiinnostamaan meikäläistä enemmän.

Tosin ryhdistäytyminen saa odottaa ensi viikkoon. Nimittäin kohta lähtee sauna päälle, sitten joku karvakäsi saa tuoda syötävää ja loppuilta meneekin kalsareissa. Nyt on otetaan ilo irti joka minuutista. FREEDOM!!
 

scholl

Jäsen
Silitti kauluspaitoja? Itse olen ollut aina siinä käsityksessä, että nainen ei miesten paitaa osaa silittää ja moni muu on sen minulle vahvistanut.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Hyvä tietää. Nousee avokin arvostus entisestään. Mun paidat on nimittäin moitteettomia. Muija siis paitsi silittää vapaaehtoisesti ja mielellään, niin tekee sen vielä paremmin kuin moni muu. Huikeeta!
 
UFO ! Ihan pakko olla, sillä ei tuollaisia ole oikeasti. Onko sillä tuntosarvet ? Paljon maksoi ?
Kyllä noita on. Exäni siivosi, silitti ja laittoi ruuan. Kun oli siivouksen aika, oli oma tehtäväni pysyä poissa jaloista. Ikääkin neidolla oli silloin vasta 22v. Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä noita on. Exäni siivosi, silitti ja laittoi ruuan. Kun oli siivouksen aika, oli oma tehtäväni pysyä poissa jaloista. Ikääkin neidolla oli silloin vasta 22v. Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..
Melkein voisi kysyä notta minne tuon jätit. Mutta olkoon.

Siivoukset, ruoan valmistelu ym. menee kevyeen, mutta täytyy ihailla naisia siitä, miten heillä hermo kestää silittämistä. On minullakin tiedossa yksilöitä, jotka mielellään nysväävät paitojen ja silitysraudan kanssa. Eläköön se pieni ero - tuossa se taitaa olla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä noita on. Exäni siivosi, silitti ja laittoi ruuan. Kun oli siivouksen aika, oli oma tehtäväni pysyä poissa jaloista. Ikääkin neidolla oli silloin vasta 22v. Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..

Väittäisin, että kyseessä oli ainoastaan keino hallita pään sisällä vallitsevaa epäjärjestystä?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kyllä noita on. Exäni siivosi, silitti ja laittoi ruuan. Kun oli siivouksen aika, oli oma tehtäväni pysyä poissa jaloista. Ikääkin neidolla oli silloin vasta 22v. Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..
Kyllä exäsi on myöhemmin järkiinsä tullut. Fiksu vaimo sitä paitsi edistää bruttokansantuotteen kasvamista ja palkkaa kotiin siivoojan, eikä huhki itse viledat kourassa. Silittämiselle perusteluna on tietysti se, että ryppyiset vaatteet näyttävät rumalta. Helpoimmalla selviää taas, kun vie vaatteet pesulaan.

EDIT: Mukava kuitenkin lukea, että palstan miesväki arvostaa naistensa kotiaherrusta.
 
Kylläpä meikän exä on herättänyt suosiota! ;)

bozik: Tampereelle "jäi", nyttemmin asuu kuulemma jo uuden kanssa.

Snakster: Ei hällä isompaa epäjärjestystä tuntunut olevan. Tykkäsi pitää kodin kunnossa.

Alamummo: Luulen, että sama meno jatkuu edelleen. Mutta todellakin iso arvostus siitä.
Ja yhdessä asuessamme yritin ehdottaakin siivouspalvelun ostamista, mutta se ei tullut kuuloonkaan.

Off-topic krobbelle: nick on tribuutti suomalaisen musiikin suurimmalle tähdelle. Googleen vaan.


Mutta nykytilanteeseen: Eilen oli eka tapaaminen - ja perjantaina seuraava! Ja tyttö on jotain fantastista. Kerrassaan ihastuttava tapaus!
 
Täällä tuntuu olevan monen mielestä alentavaa tai turhaa, jos nainen tekee kotitöitä tai hoitaa rumemman puolistkon vaateasioita mm. silittämällä paitaa tjms. Itse arvostan suunnattomasti kodin hengetärtä, joka saa hetkessä sekaisesta huoneesta siistin tilan, jossa viihtyy.

Olenko lie vanhanaikainen, mutta itse en voisi kuvitella asuvani naisen kanssa, joka ei siivoa. Siinä mielessä en ole, että ei ole miesten ja naisten hommia, vaikka leikkisästi muistan rouvalle näin joka välissä sanoa. Itse en ole kovin siivoja, joten on vähän vaikea alkaa toista arvostelemaan, jos intoa ei hällä ole. Kuitenkin yritän antaa omalta osalta esimerkkiä, jolloin tulee luonnollisesti itsellekin oikeus mainita järjestyksen pidosta. Ts. minun mielestäni on naisen vastuulla pitää koti siistinä, mutta yritän omalta osaltani helpottaa tätä urakkaa ja tehdä myös näitä askareita. Jos siivoaminen lysähtää taloudessa vain (sellaisia päiviä toki voi olla) omaan niskaan eikä puoliskoa näytä hengettärenä oleminen kiinnostavan, näytän ovea. Tämä siis jos nainen on niin itsekäs, omahyväinen tjms. ettei halua pitää huolta yhteisestä kodista.
 

Veijari

Jäsen
Mikäli ette omista astianpesukonetta niin hopi hopi sellaista ostamaan. Pari vuotta kuuntelin valitusta "mä joudun aina tiskaamaan, sä et koskaan tiskaa". Taitaa suurimmalla osalla tosin jo sellainen kone kotoa löytyäkin.

Kyllästyin nalkutukseen ja hain tiskikoneen keittiön nurkkaan. Nyt ollaan onnellisia ja nalkutuskin on vähentynyt 50 prosentilla, kun paremman puoliskon ei tarvitse enää kuin imuroida ja pyyhkiä pölyt, niin ja tietysti tyhjennellä ja täytellä pesukoneita. Meikäläinen hoitelee tuon safkapuolen.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä olen myös sitä mieltä että kotityöt kuuluu ainakin pääsääntöisesti naiselle. Ainakaan itseäni se ei haittaisi, osaan kuitenkin siivota luultavasti paremmin ja se ei edes ole vastenmielistä puuhaa mielestäni. Kyllähän mieskin hommia tekee joita voi kotitöiksi kutsua, jotkut eivät vaan miellä niitä sellaisiksi. Raskaat hommat, renkaiden vaihdot, hommat joissa pidempi mies on lyhyttä naista parempi jne. Mutta jos mies on esim. hyvä kokki niin mielelläni haluaisin että hän välillä tekisi ruokaa. Mutta joskus kun miehen kanssa asun niin otan kotitöistä ja hänen vaatteiden pesustaan, silittämisestään ym. mielelläni vastuun itselleni.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Kovin menekkihän on "äijillä", meidän pehmojen osaksi jää olla kavereita. Yllättävää kuinka rutistaan tasa-arvosta, mutta jos mies kohtelee naista yhtälaisesti, niin silloin se on homo tai muuten vain vässykkä.

No ehkä joskus on meidänkin aika. Katkeraa tilitystä.
 
osaan kuitenkin siivota luultavasti paremmin ja se ei edes ole vastenmielistä puuhaa mielestäni.
Tästä vastaava esimerkki löytyy kaveripariskunnastani, jossa miekkonen ei yksinkertaisesti ollut järin hyvä tiskaaja, jotein neiti hoiti ne hommat. Vastaavasti sitten taas jannun hommia taisi olla ruuanlaitto ja imurointi jne. Nykyisin kuitenkin omistavat jo tiskikoneen.

Enivei, itse olen sen sortin janari, että tykkään siististä ympäristöstä, ja siksi imuri pysyy hyvin omassakin kädessä. Eli itse olen ns. jaetun vastuun kannattaja - ettei tule sellaista viilistä toiselle, että "joutuu tekeen kaiken". Toki, jos on tässäkin ketjussa esille tulleiden neitokaisten kaltainen, niin en poikkiteloin asetu, vaan otan sitten vastuuta muista hommista.

Btw, alkaa girlzillan pointsit oleen aika maksimissa meikän asteikolla ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enivei, itse olen sen sortin janari, että tykkään siististä ympäristöstä, ja siksi imuri pysyy hyvin omassakin kädessä. Eli itse olen ns. jaetun vastuun kannattaja - ettei tule sellaista viilistä toiselle, että "joutuu tekeen kaiken". Toki, jos on tässäkin ketjussa esille tulleiden neitokaisten kaltainen, niin en poikkiteloin asetu, vaan otan sitten vastuuta muista hommista.


Eniten minulle merkitsee se, että sitä työtä jota teen, arvostetaan. Sanotaan välillä että "Vitsi miten kiva että oot siivonnu, täällä on tosi kivan näköstä". Hommia voi miehetkin tehdä, mutta otan mielelläni vastuun kotihommista itselleni. Periaatteessa olen sitä mieltä, että molemmat tekee sen minkä osaa paremmin kuin toinen.

Ja turha nyt inistä mistään kuinka pehmomiehet jäävät aina kavereiksi. Kyllä se on ihan biologiaa, että nainen haluaa rinnalleen ns. äijän.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ja turha nyt inistä mistään kuinka pehmomiehet jäävät aina kavereiksi. Kyllä se on ihan biologiaa, että nainen haluaa rinnalleen ns. äijän.

Termi "äijä" merkitsee minulle sellaista miestä, jonka sijasta otan mieluummin vähän paremmin käyttäytyvät ja sofistikoituneemman tapauksen. Liika pehmoilu ei ole hyvästä kummankaan sukupuolen osalta.

Itse en voi sanoa tekeväni mielelläni kotihommia pl. ruoanlaitto, joten arvostan miehistä osallistumista näihinkin töihin. Ulkopuolinen siivousapu on tietysti paras vaihtoehto.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olkaa mitä mieltä tahansa, mutta omasta mielestäni kyllä se mieskin saa ja pitää tehdä kotitöitä yhtä lailla kuin naisen.
Vai eikö se ole mies joka tiskaa käsin astioita tai ottaa sen imurin käteen ja imuroi lattian? tai jopa pesee pyykit ja vielä kaiken lisäksi ripustaa ne narulle kuivuun ?
Kuuluuko kotityöt pelkästään naiselle? Eli nainen tekee ruuat, tiskaa, siivoaa, pesee pyykit ja mies makaa sohvalla, juo kaljaa ja tuijottaa televisiota ?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Eli nainen tekee ruuat, tiskaa, siivoaa, pesee pyykit ja mies makaa sohvalla, juo kaljaa ja tuijottaa televisiota ?
Ja suoltaa muka tärkeää asiaa koko ajan tänne jatkoaikaan, nih.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös