Vituiks menee niin, että soi. Tai no, ainakin nyt siltä näyttää. Pitänee kirjoittaa jotain typerää kunhan hommat selkiytyvät. Nyt ei kyllä edes oikein jaksaisi.
Vituiks menee niin, että soi. Tai no, ainakin nyt siltä näyttää.
Vittu sä olet sekasin ;)"silmissäsi arka katse MILFin eksyneen..."
UFO ! Ihan pakko olla, sillä ei tuollaisia ole oikeasti. Onko sillä tuntosarvet ? Paljon maksoi ?Muija siis paitsi silittää vapaaehtoisesti ja mielellään, niin tekee sen vielä paremmin kuin moni muu.
Kyllä noita on. Exäni siivosi, silitti ja laittoi ruuan. Kun oli siivouksen aika, oli oma tehtäväni pysyä poissa jaloista. Ikääkin neidolla oli silloin vasta 22v. Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..UFO ! Ihan pakko olla, sillä ei tuollaisia ole oikeasti. Onko sillä tuntosarvet ? Paljon maksoi ?
Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..
Melkein voisi kysyä notta minne tuon jätit. Mutta olkoon.Kyllä noita on. Exäni siivosi, silitti ja laittoi ruuan. Kun oli siivouksen aika, oli oma tehtäväni pysyä poissa jaloista. Ikääkin neidolla oli silloin vasta 22v. Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..
Kyllä noita on. Exäni siivosi, silitti ja laittoi ruuan. Kun oli siivouksen aika, oli oma tehtäväni pysyä poissa jaloista. Ikääkin neidolla oli silloin vasta 22v. Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..
Kyllä exäsi on myöhemmin järkiinsä tullut. Fiksu vaimo sitä paitsi edistää bruttokansantuotteen kasvamista ja palkkaa kotiin siivoojan, eikä huhki itse viledat kourassa. Silittämiselle perusteluna on tietysti se, että ryppyiset vaatteet näyttävät rumalta. Helpoimmalla selviää taas, kun vie vaatteet pesulaan.Kyllä noita on. Exäni siivosi, silitti ja laittoi ruuan. Kun oli siivouksen aika, oli oma tehtäväni pysyä poissa jaloista. Ikääkin neidolla oli silloin vasta 22v. Vaimokamaa ehdottomasti. Mutta jostain syystä sitten jätin kuitenkin..
Tästä vastaava esimerkki löytyy kaveripariskunnastani, jossa miekkonen ei yksinkertaisesti ollut järin hyvä tiskaaja, jotein neiti hoiti ne hommat. Vastaavasti sitten taas jannun hommia taisi olla ruuanlaitto ja imurointi jne. Nykyisin kuitenkin omistavat jo tiskikoneen.osaan kuitenkin siivota luultavasti paremmin ja se ei edes ole vastenmielistä puuhaa mielestäni.
Enivei, itse olen sen sortin janari, että tykkään siististä ympäristöstä, ja siksi imuri pysyy hyvin omassakin kädessä. Eli itse olen ns. jaetun vastuun kannattaja - ettei tule sellaista viilistä toiselle, että "joutuu tekeen kaiken". Toki, jos on tässäkin ketjussa esille tulleiden neitokaisten kaltainen, niin en poikkiteloin asetu, vaan otan sitten vastuuta muista hommista.
Ja turha nyt inistä mistään kuinka pehmomiehet jäävät aina kavereiksi. Kyllä se on ihan biologiaa, että nainen haluaa rinnalleen ns. äijän.
Ja suoltaa muka tärkeää asiaa koko ajan tänne jatkoaikaan, nih.Eli nainen tekee ruuat, tiskaa, siivoaa, pesee pyykit ja mies makaa sohvalla, juo kaljaa ja tuijottaa televisiota ?
Termi "äijä" merkitsee minulle sellaista miestä, jonka sijasta otan mieluummin vähän paremmin käyttäytyvät ja sofistikoituneemman tapauksen. Liika pehmoilu ei ole hyvästä kummankaan sukupuolen osalta.
Eli nainen tekee ruuat, tiskaa, siivoaa, pesee pyykit ja mies makaa sohvalla, juo kaljaa ja tuijottaa televisiota ?