Mainos

Naisasiat

• 7 597 588
  • 26 634

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Se mitä joku sanoi, että jossain vaiheessa "nainen" huomaa virheensä ja herää todellisuuteen, tapahtui myös omassa tapauksessani. Kaikki ne asiat joita koitin puhua useamman kuukauden rauhallisesti ja meuhkaamatta ovat alkaneet nyt valjeta hänelle, kovasti kelpaisin nyt takaisin, tosin tunteeni on kuollut koska se piti lopulta kuopata..

Sama tilanne minulla. Kun yritin puhua, sain paskaa niskaan. Sitten pakkasin tavarani kylmän viileästi ja marssin ovesta ulos. Sen jälkeen eukko on soitellut ja käynytkin pari kertaa. Kuunteleminenkin on alkanut hänelle maistua ja on luvannut vaikka mitä. En kuitenkaan usko että mikään muuttuu, joten elelen mielummin yksikseni.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo pihtaaminen on muuten sellainen laji jossa nainen voittaa käytännössä aina. Mies miettii että en kerjää, mutta piru vie, mies kuin mies nöyrtyy jossain vaiheessa taas kerjäämään. Naiset sen sijaan pitävät päänsä ja pihtaavat niin kauan kuin huvittaa..
Sitten on myös naisia jotka käyttävät piparin antamista valtapelinä, mikä sekin on erittäin törkeää...

Pihtaaminen on mielenkiintoinen puheenaihe, koska hyvin usein miehet kokevat naisen haluttomuuden (myös tilapäisen) olevan jotakin suunniteltua pihtaamista. Joillakin varmasti näin onkin, mutta minun mielestäni hyvin usein on kysymys jostain ihan muusta kuin periaatteellisesta pihtaamisesta.

Jos suhteessa jokin tökkii, meikäläistä ei ainakaan yleensä kiinnosta seksi lainkaan. Harvoin edes ajattelen koko seksiä, kun toisen naama kyrsii. Ei siinä välttämättä ole mitään kummempaa kuin, että ei tee mieli. Ja jos ei tee mieli, en harrasta seksiä. Sitten on tietysti tilanteita, missä ei tee mieli, vaikka kaikki on suhteessa ihan jees. Joskus sitä jopa itse innostuu miestä enemmän, jos lähtee leikkiin mukaan. Mutta silloin ei "saa" olla mikään kriisi päällä, vaan enemmänkin tilapäinen väsymys tms. Ja itse en edes kuulu siihen naisryhmään, joka kaipaa kauheasti jotain romantiikkaa tai elämää suurempaa läheisyyttä. Mulle ei tarvitse, tai edes saa, lässyttää mitään, vaan suurin kiihko tulee, jos on tullakseen. Esileikkiinkään ei tarvitse käyttää tuntikaupalla aikaa, vaan kun panettaa, sitten pannaan. Voin vain kuvitella, kuinka paljon niille naisille, jotka tarvitsevat "todellisen" tunnelman, vaikuttaa joku ryppy rakkaudessa. Jos ei halua, voi olla vaikea virittäytyä oikeasti tunnelmaan ja nauttia seksistä. Ja nautinnolistahan sen pitäisi olla aina molemmille.

En kyllä ymmärrä sellaisiakaan suhteita, missä riidellään siksi, että se toimii esileikkinä. Joskus riidan jälkeen voi sovinnon "kruunata" seksillä, mutta meikäläiselle ei ainakaan toimi sellainen, että riita tähtää johonkin sovintoseksiin. Mutta kukin tyylillään. Ei kyllä tulisi mieleeni myöskään "palkita" miestäni seksillä, vaikkapa nyt jonkun yllätyksen tai ostoksen päätteeksi. Eriasia on tietysti, jos itse haluan seksiä ja mieli on virittynyt. Mutta että antaisin pesää, kun minulle ostettiin uudet kengät? No way!

Äitini muuten on sanonut joskus minulle, että pääsee suhteessa loppupeleissä paljon helpommalla, kun "ymmärtää antaa", vaikka itseä ei aina huvittaisikaan. Samainen nainen on kyllä opettanut meikäläiselle nuorempana, että kenenkään ei saa antaa painostaa seksiin, jos ei itse halua. Toisaalta, hieman kun on kokemusta tullut, ymmärrän äitini pointin ensinmainitussa. Joskus todella pääsee vähemmällä draamalla, kun esim. väsymyksestä huolimatta lähtee leikkiin mukaan ja harrastaa seksiä miehensä kanssa. Tämä siis sillä edellytyksellä, että ei koe itse aktia tai miestä mitenkään vastenmieliseksi. Lähtökohtana lienee kuitenkin se, että ketään ei painosteta tekemään mitään sellaista, mitä ei itse halua.

Ehkäpä miehet ja naiset todellakin toimivat niin eri tavalla, koska tiedän tätä pihtaamiskeskustelua käytävän parisuhteissa paljonkin. Ja aika kaukana tuntuvat molemmat osapuolet toisistaan olevan. Valitettavasti.

Mutta onhan sekin kovin totta, että joskus pitää toisen puolesta tehdä asioita vaikkei huvittaisikaan? En nyt tarkoita, että pitää telineenä olla ukollensa illat päästyään vaikka kaikki menisikin päin helvettiä. Mutta jos on tilanne se, että asiat on aivan hyvin eikä silti vain jaksa, niin eikö toisen takia pidä hieman joskus uhrautua? Itse ainakin joskus yritän vaikka kuinka väsyttäisi. Samaa odotan toki rouvalta. Joskus tulee vain tilanteita ettei yhtäaikaa huvita kympillä ja se on oikeastaan seksille viimeinen naula arkkuun, jos kaiken pitää olla juuri loistavasti, muuten ei tapahdu mitään.

Toki väkisillä ei mitään kannata tehdä, mutta parisuhteessa on joskus annettava siimaakin. Voin kuvitella, että vitutus ei ainakaan vähene, jos toinen osapuoli tuntee saavansa parisuhteelta vähemmän kuin pitäisi.

bus81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No niin.

Enpäs olisi uskonut koskaan kirjoittavani tänne. Toissa päivänä sain kuulla että vaimolla on suhde meidän yhteisen kaverin kanssa. Tosin soppaan kuuluu vielä tämä miehen tyttöystävä joka on vaimoni serkku. On muuten serkuksilla oletettavasti aika lämpimät välit....

No tässä ollaan nyt selvittelemässä, että miten jatketaan. Tosi tuskainen fiilis. Jakoon mennee(?) talo, kolme lasta 9,8,4v ja koirat. Käsittämättömintä tässä on ettei ns. kirjoittamaton sääntö "kavereiden nykyisiä ja exiä ei kokeilla" pitänytkään.

Perustelut suhteelle oli ettei ihastukselle mitään voi.
Ehkä ei, muttei vaan jaksa kiinnostaa voiko vai ei.
Kyllä on kohtuullisen sekava olo. Miltei 10 vuotta viemäristä alas. Hups vaan. Ei paljon tainnut nämä vuodet vaakakupissa painaa.

Joo, olen katkera, vittuuntunut ja pettynyt...

Mieli on ilmiselvästi nyt muutenkin herkkä kun itkua pukkaa.

Oma kokemukseni on vuodelta 2000 kun silloinen vaimoni kuoli aivoveritukokseen. Muutamaa vuotta aiemmin olimme menneet naimisiin ja kirkossa soi kappale "maan korvessa kulkevi". Sama kappale soi samassa kirkossa kun olin laskenut lasten kanssa seppeleen. Voitte uskoa sitä itkuhuudon määrää sen kappaleen aikana. Kirkkoon oli tullut satoja ihmisiä vaikka vain sata kutsuttiin. Se laulu ei tuntunut loppuvan koskaan. Ylpeä olen itsestäni että jaksoin silloin olla lapset sylissä siinä arkun äärellä. Tavallaan äärettömän kaunis hetki kun jälkeenpäin sitä miettii. Laulun sanat koskettaa edelleen syvältä.

Voimia kaikille joita kuolema koskettaa juuri nyt. Aluksi tuntui ettei elämä voi jatkua enää, mutta itseni onneksi oli lapset joiden takia oli pakko.

sid

Parahin sid,

Asiahan ei mulle mitenkään henk.koht. kuulu, mutta en voi muuta kuin ihaillen(?) ihmetellä vauhtiasi ja kohtaloasi. Edellinen vaimo kupsahti 7 vuotta sitten ja seuraavan kanssa on jo kolme "jakoon" menevää jälkeläistä (9, 8 ja 4 v.)? Tuo nuorimmainen toki mahtuu 7 vuoden aikaraamiin nykyisen vaimon kanssa.

Mutta jos nuo kaksi vanhempaa lasta ovat sinun ja kuolleen vaimosi jälkeläisiä, niin eiväthän he nyt voi mennä ns. "jakoon"?

Vai ovatko he jotain sinun syrjähyppykiksautuksiasi nykyisen kanssa (kuolleen exäsi elinaikana) vaiko kenties vaihtoon menevän nykyisen vaimon omia lapsia jollekin ex-miehelleen? Vai kuoliko exäsi jo joitakin vuosia aiemmin kuin vuonna 2000?

Kuten alussa jo totesin, niin asia ei tietenkään minulle kuulu eikä tähän tarvi vastata, mutta perussuomalaisuteliaisuuttani(*) vaan kyselen :O

Tsemppiä koitoksiisi,

- bus81 -

*) Huom. En kuitenkaan pidä tapanani juoruilla...

EDIT: esitystavan selkeytystä...

Viimeksi muokattu:

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pihtaaminen on mielenkiintoinen puheenaihe, koska hyvin usein miehet kokevat naisen haluttomuuden (myös tilapäisen) olevan jotakin suunniteltua pihtaamista. Joillakin varmasti näin onkin, mutta minun mielestäni hyvin usein on kysymys jostain ihan muusta kuin periaatteellisesta pihtaamisesta.

Ehkäpä miehet ja naiset todellakin toimivat niin eri tavalla, koska tiedän tätä pihtaamiskeskustelua käytävän parisuhteissa paljonkin. Ja aika kaukana tuntuvat molemmat osapuolet toisistaan olevan. Valitettavasti.
Hyviä pointteja ja allekirjoitan muutenkin mitä kirjoitit. Itselläni on "riittävästi" kokemusta pitkistä suhteista (13 vuotta ja naimisissa), nyt tosin jo muutamia vuosia eronneena.
Lähestyimme asiaa ehkä vähän eri kantilta. Olit kirjoittanut että seksi ei maistu jos suhteessa kaikki ei ole kunnossa, näinhän se on. Syyt selville ja kuntoon niin alkaa maistumaan. Samoin tuo kompromissien tekeminen on hyvinkin totta.
Oma lähestymiskanta oli ehkä enemmän juuri sitä valtapeliä jota jotkut naiset harrastavat. Itse en ymmärrä enkä hyväksy sitä, mutta näkee niitäkin.
Tyyliin, et ole siivonnut, tällä viikolla on turha edes yrittää.. jne eli seksiä käytetään suhteessa vipuvartena etuuksien, työsuoritusten hankkimiseen.. sillehän on oma nimikin ja ammattikuntansa, mutta jätetään mainitsematta.

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Parahin sid,

No niin. Kiitokset kaikille edelleenkin. Selvennän hieman sekavaa kirjoitteluani.
Oli tosiaan kaksi vanhimmaista on tosiaan minun ja edesmenneen lapsia. Nuorin on meidän yhteinen. Tilanteessa kuitenkin on sellainen ongelma kun isommat eivät edes muista oikeasti oikeaa äitiään, vaan pitävät nykyistä äitinään. Tässä huomautan, että lapset toki tietävät biologiset suhteensa. Pojat oli siis vuoden ja toinen 4kk kun jäin niiden kanssa kolmestaan.

Eli liioittelin siitä 10 vuodesta yhdessä, tunnekuohun vallassa.

Todellinen vuosimäärä on 7 vuotta yhdessä tämän nykyisen kanssa.

Jypfabu: Todellakin, ilmoitin, ettei ole minun tehtävä ilmoittaa lapsille. Hän saa kaiken kunnian ottaa itselleen.

Mitä tuohon herraan tulee, kyseessä on todellinen pelimies. 35v jonka pisimmät suhteet on paria kolmea vuotta. Kun uusi nainen on sattunut kohdlle, entinen on heitetty nurkkaan kuin lapanen. Eli lennosta uutta matoa koukkuun.

Sanoin hänelle tuota samaa, että kaiken voi vielä korjata jos sitä molemmat haluaa. Kukaan ei ole kuollut. Mutta sanoin kyllä myös sen, että emme tule pääsemään sen yli ilman jotain ulkopuolista apua. Oli se sitten parisuhdeterapeutti tai perheneuvola.

Oireilusta tiedän sen. Ei tule olemaan helppo talvi edessä. Tämä keskimmäinen pojista on vielä erittäin haastava lapsena johtuen osin luonteestaan ja myös tästä adhd diagnoosista. Myös se, että hän on oikein "äidin poika" ei tule helpottamaan tilannetta.

Koko menneeseen viikkoon mahtuu vielä siskoni tapaturma, joka oli viedä siltä hengen.

En ole uskaltanut kertoa tästä vielä minun vanhemmilleni.
Hoitakoon sen systerin asiat nyt ensin kuntoon.

Uskomatonta!!! -kele, -ttu

Kuitenkin olen ison kiitoksen velkaa teille jotka ootte jaksaneet tsempata. Ketään erikseen mainitsematta. Samoin yv:stä mitä on myös tullut.

Syvä kumarrus.

sid

julle-jr

Jäsen
En oikeastaan osaa sanoa mitään järkevää, mutta olen erittäin pahoillani puolestasi ja toivon kaikkea hyvää ja jaksamista, tuollaista noin masentavien tapahtumien sarjaa ei soisi sattuvan kenelläkään tässä maailmassa. Valitettavasti tämä mesta on välillä erittäin paska mesta ja usein tuntuu, että oikeudenmukaisuus ei toteudu tässä maailmassa missään määrin. Yritä pitää kuitenkin itsesi kasassa, jo pelkästään lastesi takia, he todennäköisesti tarvitsevat sinua enemmän kuin mitään!

Fordél

Jäsen
Jep, täältä myös paljon jaksamisia sidneyn suuntaan! Eipä sillä ole merkitystä, että oliko takana 7 vai 10 vuotta yhteistä taivalta; joka tapauksessa todella kunnioitettavan matkan olette kulkeneet. Valitettavasti toinen puoli ei sitten kunnioittanut tätä yhteistä taivalta...

Juuri tälläset kikkailut sylettää ittänikin yli kaiken eikä voi kun kuvitella sitä tuskan määrää minkä tämä selkkaus on aiheuttanut. Ja vielä kun kyseessä ei ole vain kahden aikuisen tunteet myös lasten, joille tällästä asioiden käsittely ei varmasti myöskään ole helppoa. Mutta lapsista varmaan saat myös voimaakin tälläsinä vaikeina aikoina. Ei muuta kun vielä kerran jaksamisia ja kyllä ne asiat järjestyy vaikka tällä hetkellä kaikki olisi yhtä helvettiä.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sidneyn ja monen muun vastaavanlaisessa tilanteessa olleelle korostaisin vielä sitä, että ei saa antaa lasten mahdollisen näennäisen urheuden hämätä. Lapset ovat joka tapauksessa aivan vitun tiukilla noissa jutuissa eikä oma vanhempikaan välttämättä tunnu sellaiselta ihmiseltä kenen kanssa omia tuntemuksia pystyisi alkaa purkaa. Etenkin tietysti vielä jos tämä vanhempi on itsekin enemmän tai vähemmän romuna. Näinpä kehoitankin mahdollisimman usein ohjaamaan lapsia ammattiauttajan puheille jos ei muuten niin ainakin tilanteen kartoittamiseksi. Perheneuvoloista voi lähteä liikkeelle ja takaan, että siitä on useimmissa tapauksissa aivan korvaamaton hyöty lapsen tulevaisuuden kannalta. Enkä puhu nyt mistään vuosien terapiasta vaan ihan jokusesta juttutuokiosta puolueettoman ammattilaisen kanssa.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mitä tuohon herraan tulee, kyseessä on todellinen pelimies. 35v jonka pisimmät suhteet on paria kolmea vuotta. Kun uusi nainen on sattunut kohdlle, entinen on heitetty nurkkaan kuin lapanen. Eli lennosta uutta matoa koukkuun.

Täytyy kyllä hiukan vielä päivitellä vaimosi sinisilmäisyyttä. Se ei lohduta eikä auta sinua eikä lapsiasi, mutta onhan se jopa todennäköistä että jossain vaiheessa tuokin juttu tulee päättymään seuraavaan siirtoon ja eroon. Jos on kerran valmis jättämään ihmisen toisen takia, on todennäköisesti valmis tekemään sen uudestaan. He perustelevat asiaa itselleen tyyliin "rakkaus on sokea", ja ettei tunteilleen voi mitään, vaikka kuten jo mainittu, kyseessä on enemmän heikkous ja hetken hurmaan tuudittautuminen vailla järkeä, itsekuria ja pysyviä tunteita.

Voimia ja asennetta.

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Täytyy kyllä hiukan vielä päivitellä vaimosi sinisilmäisyyttä. Se ei lohduta eikä auta sinua eikä lapsiasi, mutta onhan se jopa todennäköistä että jossain vaiheessa tuokin juttu tulee päättymään seuraavaan siirtoon ja eroon. Jos on kerran valmis jättämään ihmisen toisen takia, on todennäköisesti valmis tekemään sen uudestaan. He perustelevat asiaa itselleen tyyliin "rakkaus on sokea", ja ettei tunteilleen voi mitään, vaikka kuten jo mainittu, kyseessä on enemmän heikkous ja hetken hurmaan tuudittautuminen vailla järkeä, itsekuria ja pysyviä tunteita.

Voimia ja asennetta.

Voimat ja asenne ei lopu. Vähissä mutta ei lopu.
Dk-hengessä kummasti jaksaa.

sid

Ender00

Jäsen

Näin, mutta toisaalta myös se ihastuksen huuma (2-3 vuotta) on kuitenkin niin huikea jakso, että tavallaan on myös ymmärrettävää, että se houkuttaa ja koukuttaa. Onhan se aina huikea kokemus, ja elämä on lyhyt. Ihminen kun ei kuitenkaan ole mitä ilmeisimmin luonnostaan yksiavioinen.

Enkä tuossa huuman perässä menemisessäkään sinänsä näkisi mitään pahaa JOS se ei aiheuttaisi tarpeetonsa kärsimystä viattomille sivullisille, tässä tapauksessa lapsille.

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Alkoihan se päivä paistaa tähänkin risukasaan viimein. Vaikeahkon alun jälkeen tää kaveri on tehty todella onnelliseksi. Hyvää kesää mulle!

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pimpin pihtaaminen pistää vihaksi

Pimpsan pihtaaminen tulisi kriminalisoida, koska moinen moukkamaisuus on sekä syy että seuraus kaikkiin kriiseihin, niin globaalisti kuin perhepiireissäkin. Naisethan nimittäin päättävät perseillään missä mennään. Auliisti ainokaistaan antava vaimo taikka muu neitokainen on kaikin puolin hurskas ihminen, joka levittää ympäristöönsä positiivista karmaa, jossa kelpaa kaikkien paistatella.

Aamusella suoraan pimpsan päältä itsensä töihin maiskauttava mies toimiin työssään tehokkaasti. Itsekunnioituksen puna poskilla rusottaen takoo katetta työnantajalleen sekä samalla särvintä perheelleen. Työpanokseensa tyytyväinen pomo pyytää ahkeran pakertajan syksyllä marjaan, mikä sikäli on suosionosoituksista suurin. Ansiotyöstä päästyään saama-mies kiirehtii kukkakaupan kautta kotiin pohtien kotona odottavan päivällisen sisältöä. Tuore pimpsan aromi sieraimessa pitää miehen vireänä ja hyvillä mielin, mikä pitää perheet ja kansakunnat kasassa sekä elinvoimaisina.

Pihtari-pillun miestä taas masentaa. Eukko ei anna, kun leipäkone on viimevuoden mallia ja saama-miehen muija kellii kylpylässä jo kolmatta kertaa kuluvaa vuotta. Seksistä kieltäytyjän ukko ei aamuisin irrottaudu vaimostaan voipuneena voihkaisten, vaan ottaa vastaan natturat tutisten äksyilevältä eukoltaan eväspussin, jonka voikkarit tuo on itse iltasella jääkaappiin väsännyt. Rappuun aamiaisetta tuupattu mies laahustaa eväspussia ja raskaita pallejaan roikottaen työmaalle, jossa hommat ei oikein nappaa. Pomo ojentaa aikaansaamattomalle miekkoselle marjaämpärin sijaan lomautusvaroituksen – tuotantotehokkuus tökkii pimpittä sinnittelevällä yksilöllä.
Kukkakauppa ei houkuttele lomautusuhan ja muijan masentamaa miestä, vaan äijä-raiska raahautuu töistä pubiin ja juo leipäkoneen vaihtoon varatun välirahan sekä kylpylän mutahoitoon säästetyt varat – pillutta vierähtää siis seuraavakin vuosi. Niinpä miekkonen päätyy Alibin kanteen punakahvaisen puukon kera ja lapset kasvatuslaitokseen.
Sopiikin esittää mullan alle kysymys pihtaripillulle: Kannattiko?

Autuaita ovat anteliaat naiset, sillä he pelastavat maailman.
Autuaita ovat myös saamamiehet, sillä heille on ilo antaa.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ja tuo kaikinpuolin hurskas vaimohan tietysti harrastaa paikallista sopimista pomon kanssa siellä marjareissulla, jotta on perheen urakehityskin taattu, samalla sitten levittää sitä positiivistä auraa firmaankin, eikä aikaansaamatonkaan saa potkuja ja päädy alibin kanteen, joten siitä hyötyi koko yhteiskunta, kun ei kuluja veronmaksajille tullu.

Tähän ei ammattiliitot pysty.

Löysinhän minä viimein sen bordellin sano sokee, kun silakkamarkkinoille osui.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ranskalainen malli

Rööri olikin tuossa jo aikaisemmin tapansa mukaan ns. asian ytimessä, mutta sen verran pitää vielä kommentoida BO-Ladylle, että ranskalaiset ovat keksineet ns. "viattomaan pihtailuun" oivan ratkaisun, nimittäin rakastajattaren. Kun vaimolla päätä särkee tai jalkoja kolottaa, niin ranskalainen mies siirtyy näppärästi rakastajattaren hoiviin. Se on ikäänkuin ulkoistettua palveluntarjontaa ja klassinen win-win tilanne. Ei tarvitse vaimonkaan riisua villasukkia jalasta ja vaivautua petipuuhiin, jos siis ei huvita!

Ps. Äitisi kuulostaa viisaalta naiselta. Vanha suomalainen kansanviisauskin kertoo huonon naisen määritelmän melkein samoin sanoin: "Se on sellainen nainen, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa!

Jeffrey

Jäsen
Heh. Tää on taas tätä mun naisia ja tarinoita.

Tossa muutama viikko sitten tapasin baarissa tällaisen mun mielestä ihan pirtsakan ja nätin sporttitytön. Tyttö sattu olemaan parin kaverin kanssa samassa koulussa ja kavereilta tuli tytöstä lähinnä negatiivistä kommenttia tyyliin "se on ihan vitun outo". Eilen sitten olin tämän tytsin kanssa jonkin sortin ensitreffeillä olihan tyttö ehkä hieman erikoinen, mutta mun mielestä vaan ehkä pikkasen särmikäs. Semmonen ei ihan normi tyttö joka vastaa kaikkiin kysymyksiin "ihan sama" tai "emmä tiiä".

Toisissa asetelmissa ollaan siis tällä kuin edellisellä kerralla jolloin toiset kaverit sanoivat, että tyttö on ihan mukava ja nätti. Tällöin minä taas en löytänyt tytöstä käytännössä kumpaakaan puolta. Ja nyt kun tuntuu siltä, että vastassa on tyttö johon saattaisinkin syttyä on tilanne tämä. Varmasti kuitenkin tämän kortin katson koska suurin naisasia erehdykseni ja asia jota eniten vieläkin kadun on se kun kuuntelin kavereita ennemmin kun omaa sydäntä.

Pohdinnan alla vain on se, että kun kaverit on tämän tytön tuntenut käsittääkseni puolentusinaa vuotta niin siinä ajassa on voinut syntyä sellaisia skismoja, että kaverit eivät haluisi tyttöä nähdä vaikka hän olisi minun seurassani.

Naiset (jos teitä täällä on) älkää lukeko tästä eteenpäin!:

Tässä tulin sellaiseen tulokseen, että kun heinäkuussa on inttiin lähtö edessä ja tyttö on nätti ja hänellä on aikalailla mahtava kroppa niin eiköhän tässä tulisi olla ainakin sen verta hyvissä väleissä, että lomilla löytyisi sitten sitä seuraa.

Tuosta "pihtaamisesta".. Naisilla ei kai noin yleisesti ottaen tee niin usein mieli kuin miehellä. Ja sitten on kausia jolloin tekee mieli vähemmän. On stressiä tai muuta. Tämä tulisi miehenkin ymmärtää, ja sama toki toisinkin päin jos miestä ei huvita. Toki jos jatkuu pidempään on asiasta hyvä keskustella ja katsoa mitä voi tehdä. Eri asia on taas jos toinen osapuoli käyttää tätä pihtaamista oman edun tavoitteluun. Sellaista en ymmärrä millään. En tosin omakohtaisesti sitäkään ettei tee mieli.. No olen kerran sanonut ei parisuhteessa. Toinen osapuoli oli liian kännissä. No, tosin en ole ikinä esim. asunut kenenkään kanssa yhdessä, jolloin sitä näkisi toista joka päivä.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tuosta "pihtaamisesta".. Naisilla ei kai noin yleisesti ottaen tee niin usein mieli kuin miehellä. Ja sitten on kausia jolloin tekee mieli vähemmän. On stressiä tai muuta. Tämä tulisi miehenkin ymmärtää, ja sama toki toisinkin päin jos miestä ei huvita. Toki jos jatkuu pidempään on asiasta hyvä keskustella ja katsoa mitä voi tehdä. Eri asia on taas jos toinen osapuoli käyttää tätä pihtaamista oman edun tavoitteluun. Sellaista en ymmärrä millään. En tosin omakohtaisesti sitäkään ettei tee mieli.. No olen kerran sanonut ei parisuhteessa. Toinen osapuoli oli liian kännissä. No, tosin en ole ikinä esim. asunut kenenkään kanssa yhdessä, jolloin sitä näkisi toista joka päivä.

Joop. Muusikkona noissa bäkkäreissä ja keikkabusseissa saa kuulla juuri päinvastaista tilittelyä. Sen perusteella ne pihtaajat kyllä pääasiassa miespuolisia henkilöitä. Joskus saa kuulla lähes uskomattomia tarinoita puutteessa kärvistelevistä naisista parisuhteessa.

Ja toenperrään usein kai on kysymys siitä, ettei halunhetket millään kohtaa ja ole samanaikaisia, sitten viimeistään menee uusiks nekin sembalot kun lapset tulee kuvioon, silloin pitää suhteen seistä jonkun muun kuin libidon varassa.

Maailma vaan on semmonen.

Ja toenperrään usein kai on kysymys siitä, ettei halunhetket millään kohtaa ja ole samanaikaisia, sitten viimeistään menee uusiks nekin sembalot kun lapset tulee kuvioon, silloin pitää suhteen seistä jonkun muun kuin libidon varassa.

Tismalleen samaa mieltä. Sen takia joskus on väsyneenäkin tai muuten "haluttomana" parempi molempien osapuolten joustaa tarvittaessa. Jos aina odottaa sitä, että molemmat haluavat repiä toistensa vaatteet päältä, saattaa odotuksesta tulla välillä aika pitkäkin.

Ja tuossa keikkabussista.. vaikka päinvastaista kuuleekin niin vieraissa käyntiin miehet tarvitsevat syyn ja naiset tilaisuuden :D

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikävän usein seksi on vallankäytön väline suhteessa, ja sitä kyllä osaa käyttää kumpikin sukupuoli. Naisena tietysti kuulee enemmän tarinoita niin päin, että mies pihtaa. Toisaalta voi olla, että naiset ovat luovempia yrittäessään päästä päämääräänsä. Lähestyvät ehkä vähän toisella tavoin kuin kysymällä 'miten olis?' :)

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tuli tätä ketjua lukiessa mieleen vanha Kiinalainen sanonta joka sopii tänne:
Päivä joka alkaa rakastelulla, ei voi mennä kokonaan pieleen.

Tuo olisi itse kunkin hyvä muistaa. Viisaista nuo Kiinalaiset.

scholl

Jäsen
Tismalleen samaa mieltä. Sen takia joskus on väsyneenäkin tai muuten "haluttomana" parempi molempien osapuolten joustaa tarvittaessa.

Naisillahan se on helpompaa. Mieshän se on useimmiten se, joka työt tekee ja jos on tosi väsynyt tai jurrissa niin sydänkohtauksen uhallako siinä pitäisi jaksaa rynkyttää. Harva mies pihtaa, jos nainen olisi aktiivinen ja ottaisi poskeen ja nousisi sen jälkeen päälle. Tai siis voi olla silti, mutta suurin osa ei olisi. Sen sijaan jos nainen makaa pimeässä kuin väsynyt lahna niin tuskin miehellä pahemmin innostaa. Mielummin sitä jo katsoo vaikka pornoa.

ipaz

Jäsen

Aikanaan kun seuristelin niin meillä oli exän kanssa pieni kriisi, koska minua panetti aamuisin ihan helvetisti ja häntä taas ei aamuseksi kiinnostanut lainkaan. Siinä sitten yritettiin sompailla halujemme kanssa.

Nyt olen tapaillut yhtä tyttöä "sellaisissa" merkeissä, mutta todennut saman eli aina kun baarin jälkeen jommankumman luo päästään, niin tämä neiti on intoa pinkeenä ja vonkaamassa kun mä haluaisin nukkua. Ja taas aamulla toisin päin, minä yritän minkä pystyn ja häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei ole helppoa.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Aikanaan kun seuristelin niin meillä oli exän kanssa pieni kriisi, koska minua panetti aamuisin ihan helvetisti ja häntä taas ei aamuseksi kiinnostanut lainkaan. Siinä sitten yritettiin sompailla halujemme kanssa.

Nyt olen tapaillut yhtä tyttöä "sellaisissa" merkeissä, mutta todennut saman eli aina kun baarin jälkeen jommankumman luo päästään, niin tämä neiti on intoa pinkeenä ja vonkaamassa kun mä haluaisin nukkua. Ja taas aamulla toisin päin, minä yritän minkä pystyn ja häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei ole helppoa.

Vedä kunnon aamupäiväkännit ja anna naisen juhlia illalla. Nukut sitten illan ja heräät kun nainen tulee baarista ja molemmilla on hauskaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy