Niin kohtelias et kuitenkaan jaksa olla, että uhraisit pari tuntia elämästäsi näiden sinut juhlatilaisuuteensa kutsuneiden ihmisten onnelle. Kyllä viinanhimo on ihmeellinen asia.Blackie kirjoitti:Mikäli joskus saan kutsun häihin, jossa ei ole tarjolla alkoholia (jollaista en ole koskaan kokenut), niin lähden siinä tapauksessa kirkkotilaisuuden jälkeen suoraan kotiin. Jatkojuhlat menettävät mielestäni siinä tapauksessa täysin merkityksensä. Minun mielipiteeni.
Silti se ei tarkoita sitä, ettenkö olisi onnellinen avioparin puolesta.
Korjataan sen verran, että kävisin kättelemässä ja onnittelemassa avioparia sekä antaisin lahjan. Sen jälkeen lähtisin niiltä jatkojuhlilta kotiin. Jäykät "juhlat" ei ole minua varten. Absurdi ajatus: Jos itse joskus menen naimisiin ja päätämme pitää juhlat, jossa ei ole alkoholia, niin ymmärtäisin täysin niitä tyyppejä, jotka eivät sellaisissa juhlissa kauaa viihtyisi.Alamummo kirjoitti:Niin kohtelias et kuitenkaan jaksa olla, että uhraisit pari tuntia elämästäsi näiden sinut juhlatilaisuuteensa kutsuneiden ihmisten onnelle. Kyllä viinanhimo on ihmeellinen asia.
Ilmeisesti jostain Pohjois-Pohjanmaalta? Ei meinaan ole parempia bileitä kuin eteläpohjalaiset häät. Vesi kielellä odotan koska taas joku serkku menisi naimisiin, että pääsisi oikein kunnolla bilettämään. Ja pontikkaa piisaa ja varmasti tarpeeksi.avatar kirjoitti:En ole ollut kuin yksissä häissä ja siellä ei ollut viinaa. Joskin porukkakin oli pohjanmaalta, että sinänsä.
Nimenomaan. Lisäksi juontajalla on iso rooli pirskeiden onnistumisessa, tämä sikäli karvaalla kokemuksella, että omissa häissä tehtävässä toiminut jannu ei ollut täysin kartalla.korkki kirjoitti:Kyllähän häät joissa on jotain muutakin ohjelmaa kuin perinteinen morsiamen ryöstö ja tanssia ovat varmasti virkistävätkin.
Footless kirjoitti:Ilmeisesti jostain Pohjois-Pohjanmaalta?
Scholl kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä naisen pitäisi viihtyä serkkunsa ja muiden sukulaisten seurassa ilman että miestä tarvitaan.
MaZaa kirjoitti:Taisit ymmärtää mun pointin hiukan väärin, tai sitten en osannu sitä esiin tuoda. Nainen tulee varmasti toimeen sukulaistensa kanssa, mutta nainen varmasti haluaa, että mieskin tulee naisen sukulaisten kanssa toimeen ja tän takia haluaa että mieskin olis mukana.
Scholl kirjoitti:
Itse valitsisin naisen riippumatta siitä, että haluaako nainen jotakin muuta vai ei. Eivät nuo ole neuvottelukysymyksiä, eikä siinä mikään haluaminen auta.
MaZaa kirjoitti:No onhan toikin näkemys. Jos ite oikein helmen naisen löytää, niin kyllä siinä on melko suuriakin uhrauksia valmis tekemään ja mun mielestä jonnekkin lähteminen on vielä pieni uhraus siinä tilanteessa. Tietenkään aina ei tarvi kissanristiäisiin, mutta olis siinä parempi olla jokin muu syy, kun se että ei kiinnosta. Tietysti jokasella on omat tapansa, eikä toi varmastikkaan oo se ainoa oikea.
Samaa mieltä. Kompromisseja voi ja pitää tehdä, mutta rajansa kaikella. Mies joka antaa kaikessa periksi ei ole Mies ja tosiaankin nainen lähtee jossain vaiheessa kyllä jonkun toisen matkaan. Yleensäkin alkaa tuntua että Mies on katoava luonnonvara kaikkien metroseksuaalien, vässyköiden, ovimattojen keskellä. Enkä tarkoita mitään sovinistisika miesmallia vaan suoraselkäistä Suomalaista Miestä joka tekee eikä meinaa, puhuu ja pitää sanansa jne..moby kirjoitti:Komppaan lievästi schollia tässä asiassa. Mitä enemmän teet niitä uhrauksia, sitä varmemmin se "helmi" on jonkun muun miehen matkassa. Kaikki naiset eivät tietysti ole samanlaisia, mutta olen huomannut että mitä enemmän teet uhrauksia, sitä enemmän akka alkaa vaatia niitä. Vässyköinti ei oikeasti toimi. Kukaan akka ei dumppaa miestä sen takia, ettei miestä kiinnosta jutella mummojen kanssa tuhatta kertaa samoista asioista.
moby kirjoitti:sitä varmemmin se "helmi" on jonkun muun miehen matkassa.
Satellite kirjoitti:Äh. Uskaltaakohan tässä vaiheessa kutsua vielä naista omaan kämppään kattoo leffaa tms? Pari kertaa nähty hänen kanssaan, ja tuo olisi yksi vaihtoehto seuraavalle tapaamiselle.
...
Asumme kuitenkin vähän pidemmän, mutta mahdollisen kävelymatkan päässä, joten se tuskin olisi esteenä...
Nöyrästi päin pistimiä vaan. Jos tykkää, niin varmasti tulee mielellään. Jos ei ole niin innoissaan, niin selviääpä sekin.Satellite kirjoitti:Äh. Uskaltaakohan tässä vaiheessa kutsua vielä naista omaan kämppään kattoo leffaa tms?
Rallar kirjoitti:Olenko yksin mielipiteeni kanssa kun sanon, että vituttaa suunnattomasti se kun naiset alkavat puhua seuraavanlaisia entisistään:
"Se teki aina sitä ja tätä."
"Oli se kyllä mahtavaa aikaa."
"Se oli käyny siellä ja tehny sitä."
"Se oli sellanen ja tällainen."
IMO mikään ei loukkaa toista enempää kuin tuollainen vertailu. Noh olen sen omalla tavallani tehnyt myös selväksi, mutta vastaus oli about tällainen "Mut ymmärräthän sä, että me seurusteltiin kuitenkin niin ja niin kauan." Mitä vitun merkitystä sellaisella on? Jos tekee mieli muistella niin muistelkaa sitten vaikka päiväkirjaan tai jonkun ystävättären kanssa, eikä sen nykyisen kanssa. Ja oma luonne ei ole sellainen, että alkaisin jotain samantapaista itse heittämään takaisin.
Rallar kirjoitti:Olenko yksin mielipiteeni kanssa kun sanon, että vituttaa suunnattomasti se kun naiset alkavat puhua seuraavanlaisia entisistään:
IMO mikään ei loukkaa toista enempää kuin tuollainen vertailu. Noh olen sen omalla tavallani tehnyt myös selväksi, mutta vastaus oli about tällainen "Mut ymmärräthän sä, että me seurusteltiin kuitenkin niin ja niin kauan." Mitä vitun merkitystä sellaisella on? Jos tekee mieli muistella niin muistelkaa sitten vaikka päiväkirjaan tai jonkun ystävättären kanssa, eikä sen nykyisen kanssa. Ja oma luonne ei ole sellainen, että alkaisin jotain samantapaista itse heittämään takaisin.
avatar kirjoitti:Sanoisin naiselle, että ei kiinnosta, ole hiljaa, tai lähden läiskimään. Ja nyt tietenkään tähän ei ole olemassa mitään kaavaa, että mikä nyt on suotavaa ja mikä ei, mutta tuo mitä mainitsit ei kyllä pidemmän päälle ole. Rasittava nainen jos ei ymmärrä olla hiljaa tuollaisista. Minä lähtisin jos ei puhe muuttuisi.
SamSpade kirjoitti:Samaa mieltä. Kompromisseja voi ja pitää tehdä, mutta rajansa kaikella. Mies joka antaa kaikessa periksi ei ole Mies ja tosiaankin nainen lähtee jossain vaiheessa kyllä jonkun toisen matkaan. Yleensäkin alkaa tuntua että Mies on katoava luonnonvara kaikkien metroseksuaalien, vässyköiden, ovimattojen keskellä. Enkä tarkoita mitään sovinistisika miesmallia vaan suoraselkäistä Suomalaista Miestä joka tekee eikä meinaa, puhuu ja pitää sanansa jne..
macnevis kirjoitti:Itseni mielestä tommosten vanhojen suhteiden muistelu on aivan turhanpäiväistä ja jotenkin kertoo siitä, että se mies/nainen edelleen muistelee/ikävöi sitä exäänsä tavallaan.