Sampio puhuu mielestäni täyttä asiaa ja niin moni muukin; kaikki puhuvat asiaa omalta osaltaan. Se mikä käy toiselle niin ei välttämättä mahdu toisen kaaliin ollenkaan. Itse kunnioitan suuresti Sampion ajatusmaailmaa, varsinkaan kun häen tarkoituksenaan ei ollut millään tavalla arvostella muita toimintatapoja, vain valaista, että on olemessa ihmisiä, jotka toimivat toisin. Avarakatseisuus ei ole koskaan pahaksi, joten mielestäni on täysin turhaa lähteä arvostelemaan toisten toimintatapoja noin rankasti.
On toki hienoa, että ihmiset täällä heittävät omia ajatuksiaan naisasioista. Kuitenkin totuuksien kirjoittaminen ei taida onnitua kuin vain omalta kohdalta ja silloinkin jää vielä sen toisen osapuolen versio kuulematta. Ihmissuhteet ovat kuitenkin niin monimutkaisia asioita, mutta samalla arvokkainta mitä meillä täällä on. Siksi esimerkiksi yksiin häihin meneminen ei ole mielestäni mitenkään kohtuton pyyntö naiselta, joka todennäköisesti antaa taas monta kertaa periksi kun mies lähtee katsomaan vaikka lätkää. Naisille tuollainen asia voi vaan olla tärkeää. Ja oli motiivi sen taustalla sitten mikä vaan niin elämässä joutuu tekemään kompromisseja ja myönnytyksiä, mutta aina kannattaa katsoa kokonaisuutta. Onko yhdet häät niin paha juttu, että sen takia kannattaa uhrata hyvä ja toimiva suhde?
En pyri mitenkään arvostelemaan ketään vaan vaan heittämään ajatuksia ilmoille. Jos se tosiaan on ylitsepäsemttömän tuskaista niin sitten varmaan kannattaa laittaa pillit pussiin sen suhteen osalta. Jos taas kyseessä on elämäsi nainen niin suosittelen niihin häihin lähtemistä.
Musta on huvittavaa lueskella kaikenlaista matsoilua, mitä ymmärrettävästi täälläkin palstalla esiintyy. Ja varmasti se uppoaa joihinkin naisiin eikä siinä mitään. Itse vaan koen, että parhaiten homma toimii kun kaikki on balanssissa. Ja uskokaa, tiedän mistä puhun, sillä edellinen parisuhde kaatui osaksi kait juuri tähän, että mentiin aivan liikaa mun ehdoilla. Loppupeleissä siinä kärsii kuitenkin kaikki ja varsinkin se toinen osapuoli kuihtuu. Tarpeeksi omia asioita ja vapautta, toisaalta taas tarpeeksi yhteisiä asioita ja kompromisseja niin siinä se parisuhteen yksi resepteistä varmaan voisi olla.