Kyllähän mies ja nainen voivat olla tosiaan parhaat ystävät, ja aika monella taitaa olla niinkin, että oma puoliso menee heittämällä myös ystävälistan kärkeen. Kuitenkin pysyn väitteessäni, että jos miehen paras tai edes hyvä ystävä on nainen, juolahtaa lähes jokaiselle jossain tilanteessa mieleen, että minkälaista olisikaan vetäistä tuota hyvää ystävää. Tiedän myös aika paljon tapauksia, joissa tuo mahdollisuus on toteutettu ja nusaistu ihan ystäväpohjalta.
Nytkin minulla on toki toimivan parisuhteen lisäksi hyviä ystäviä molemmista sukupuolista, mutta kyllä se minusta itsestänikin olisi omituista, jos minulla olisi naispuoleinen "paras kaveri", jolla pitäisi soitella jatkuvasti ja jota pitäisi treffailla kahden kesken alvariinsa.
Nytkin minulla on toki toimivan parisuhteen lisäksi hyviä ystäviä molemmista sukupuolista, mutta kyllä se minusta itsestänikin olisi omituista, jos minulla olisi naispuoleinen "paras kaveri", jolla pitäisi soitella jatkuvasti ja jota pitäisi treffailla kahden kesken alvariinsa.