grace kirjoitti:Tais alkaa leidejä hirvittämään kollien naukuminen :)
Kyllä kyllä, niitä alkoi tunkea ovista ja ikkunoista.
grace kirjoitti:Tais alkaa leidejä hirvittämään kollien naukuminen :)
Pitäisi varmaan tässä kohtaa tarkentaa (ennen kuin tulee huomautuksia), että omat kommenttini aikaisemmin tänään olivat ainoastaan huomioita ladyjen viesteistä.Alamummo kirjoitti:Kyllä kyllä, niitä alkoi tunkea ovista ja ikkunoista.
Kaiser Soze kirjoitti:Se nimenomaan pakottaa minut sellaiseen tilanteeseen jossa en ole ollut. Minun elämässsäni taas pakko ei ole mennä kuin paskalle tai kuolla. Muuten asiat täytyy pystyä sopimaan.
....
Taidanpa ajaa diiliä, jossa muutan hammasharjoineni neidon luo ja luovun omasta kämpästäni vasta, kun päätämme hankkia yhteisen luukun. Se joko sopii, tai ei sovi.
No ainakaan oman kertomasi mukaan et ole aikaisemminkaan kyennyt sopimaan yhteiselämästä yhdenkään naisen kanssa. Ehkäpä sinua pitääkin pakottaa siihen?Kaiser Soze kirjoitti:Se nimenomaan pakottaa minut sellaiseen tilanteeseen jossa en ole ollut. Minun elämässsäni taas pakko ei ole mennä kuin paskalle tai kuolla. Muuten asiat täytyy pystyä sopimaan.
Flu kirjoitti:No ainakaan oman kertomasi mukaan et ole aikaisemminkaan kyennyt sopimaan yhteiselämästä yhdenkään naisen kanssa. Ehkäpä sinua pitääkin pakottaa siihen?
Flu kirjoitti:Käännetäämpä tilanne ympäri. Oletetaan, että olet tavannut naisen johon olet aivan hirvittävän rakastanut. Haluaisit yhteisen elämän kyseisen naisen kanssa. Olet löytänyt 36-vuotiaan naisen, joka ei ole koskaan elänyt miehen kanssa. Tosin on tiedossa, että erinäisiä miehiä on ollut aika paljon kierrossa, jotkut kaverisi hieman jopa "huoraksi" vihjaavat.
Flu kirjoitti:mutta vain jos pitää oman vuokraasuntosa tyhjillään samaan aikaan.
Kysyt miksi?
No siis yksinkertaista päättelyä. Et ole asunut naisen kanssa ja nykyinen "pakottaa". Joten varmaankaan aikaisemmat eivät ole pakottaneet ja koska et ole päätynyt asumaan kenenkään kanssa niin varmaankaan tämä mukava "kaksi aikuista keskustelevat asioista ja sopivat yhteenmuuttamisesta" ei ainakaan sinun kohdallasi toiminut kovin hyvin. Ehkäpä sinulle oikeasti sopivin tapa onkin, että nainen "pakottaa" sinut tähän päätökseen. Kuka tietää.Kaiser Soze kirjoitti:Kyennyt sopimaan? Mistä sellaista päähäsi olet saanut?
No en. Yritin vain saada sinun näkemään asian naisesi kannalta. Luuletko, että hänen kaverinsa puhuvat sinusta vain jumaloiden? Veikkaisin, että historiasi johdosta jonkinmoisia epäilyksiä on naisellasi ja hänen kavereillansa. Mikä siinä jätkässä on vialla, kun se ei ole koskaan naisen kanssa asunut?Kaiser Soze kirjoitti:Miten "huoraus" kuuluu mielestäsi asiaan? Yrität ilmeisesti vittuilla laihoin menestyksin?
Väliaikaisesti? Uumoiletko jo nyt eroa? Jos oikeasti rakastat sitä naista niin myy koko roska ja muuta yhteen. Jos et, niin anna naisen mennä, asu yksin ja päätä kaikista ihan itse ilman mitään "painostusta".Kaiser Soze kirjoitti:Otan suurella kitollisuudella vastaan vinkin, minne 53 neliön huonekalut kannattaa varastoida väliaikaisesti. Myös kyseisen varastoimisen kustannukset kiinnostavat.
Ovat. Näin kertoo omakohtainen kokemukseni. Takana avioero noin kaksi ja puoli vuotta sitten, sen jälkeen olen viihtynyt yksin, mutta tapaillut naisia suht aktiivisesti. Vastaan on tullut lähes yksinomaan mainioita, viehättäviä ja fiksuja naisihmisiä, jotka ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta halunneet sitoutua lyhyen tapailun jälkeen. Nimenomaan epävarmuus ja kenties heikohko itsetunto ovat paistaneet läpi turhan monta kertaa.Ender00 kirjoitti:Ovatko naiset niin epävarmoja itsestään...
Flu kirjoitti:Väliaikaisesti? Uumoiletko jo nyt eroa? Jos oikeasti rakastat sitä naista niin myy koko roska ja muuta yhteen. Jos et, niin anna naisen mennä, asu yksin ja päätä kaikista ihan itse ilman mitään "painostusta".
Simon kirjoitti:Ovat. Näin kertoo omakohtainen kokemukseni. Takana avioero noin kaksi ja puoli vuotta sitten, sen jälkeen olen viihtynyt yksin, mutta tapaillut naisia suht aktiivisesti. Vastaan on tullut lähes yksinomaan mainioita, viehättäviä ja fiksuja naisihmisiä, jotka ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta halunneet sitoutua lyhyen tapailun jälkeen. Nimenomaan epävarmuus ja kenties heikohko itsetunto ovat paistaneet läpi turhan monta kertaa.
En väitä olevani mikään taivaanlahja naisille tai muutenkaan täydellinen, enkä aio loppuikääni heilua sinkkuna, mutta ihmeellisen paljon on tullut sitoutumishaluisia naisia vastaan kahden ja puolen vuoden aikana.
Flu kirjoitti:Luuletko, että hänen kaverinsa puhuvat sinusta vain jumaloiden? Veikkaisin, että historiasi johdosta jonkinmoisia epäilyksiä on naisellasi ja hänen kavereillansa. Mikä siinä jätkässä on vialla, kun se ei ole koskaan naisen kanssa asunut?
Väliaikaisesti? Uumoiletko jo nyt eroa? Jos oikeasti rakastat sitä naista niin myy koko roska ja muuta yhteen. Jos et, niin anna naisen mennä, asu yksin ja päätä kaikista ihan itse ilman mitään "painostusta".
tant gredulin kirjoitti:Mikä siinä sitoutumisessä btw niin kauheaa muuten on?
Alamummo kirjoitti:Oletettavasti daami ei asu missään palatsissa, joten jossain ne omat kamat on säilöttävä. Mielestäni on fiksua pitää omaa asuntoaan ainakin hetken ajan (jos siihen on mahdollisuus), sillä jos se yhteiselo ei sujukaan, niin ei ole ainakaan tyhjän päällä. Realisti pitää olla kaikesta rakastumisesta huolimatta.
Kaiser Soze kirjoitti:Ja tuosta "jos rakastat oikeasti" jutusta.. 4kk:ssa kukaan ei rakasta ketään oikeasti. Tai ainakaan minä en sellaiseen valheelliseen pikakiintymiseen kykene.
LaTe_Show kirjoitti:Mielenkiinnon ja keskustelun vuoksi: miten määrittelet "oikean" rakkauden tai milloin "oikeasti" rakastaa toista?
Kaiser Soze kirjoitti:Ainakaan malli, jossa mennään kuukauden seurustelun päätteeksi kihloihin ja erotaan 2 kk:n päästä ei ainakaan ole sitä oikeata rakastumista, vaan ihastunutta hetken huumaa jossa kuvitellaan olevansa rakastuneita.
Jokainen määritelkööt oman "rakastumisensa" asteen itse. Minulle oma järkeni sanoo että 4kk:ssa ei voi rakastua, vaan touhu on pelkästään ihastumista.
Ihmettelemään pistää myös jatkuva seurustelevien parien vieraissa juokseminen. Mitä helvetin rakastamista sellainen on, että juostaan heti panemaan jotain muuta, kun päästään kumppanilta karkuun kapakkaan?
Kaiser Soze kirjoitti:Jokainen määritelkööt oman "rakastumisensa" asteen itse. Minulle oma järkeni sanoo että 4kk:ssa ei voi rakastua, vaan touhu on pelkästään ihastumista.
Kaiser Soze kirjoitti:Voi perseensuti,
Probleema nimittäin on se, että neito vaatii puolen vuoden seurustelun jälkeen yhteen muuttamista ja että saisin pitää omaa asuntoani sen jälkeen korkeintaan vielä 2 kk, koska ei ole järkevää maksaa vuokraa siitä samaan aikaan. Syy tähän muuttovaatimukseen on se, että neidolla ei kuulemma 34 vuotiaana ole enää aikaa leikkiä miesten kanssa, vaan muuttamalla yhteen näkee heti sen, että tuleeko toimeen yhdessä asuen.
Rosoh kirjoitti:syytä joku irtautua tai sitten very serious talking with ms. xx
Pateettinen kirjoitti:Sanojen vääntelyähän tämä, mutta mielummin erottaisin rakastua ja rakastaa, enkä tunkisi mitään ihastua-sanaa joukkoon. Rakastua voi ensisilmäyksellä, mutta se on eri asia, rakastaako tätä ihmistä koskaan.
Kaiser Soze kirjoitti:Jep. No, tulevat 3 päivää kertovat asiasta tarkemmin.
Launtaina kuitenkin karkaan viihteelle. Nappaako Rosoh saunailta Olarissa?
tant gredulin kirjoitti:Mikä siinä sitoutumisessä btw niin kauheaa muuten on? Ihan näin yleisestä mielenkiinnosta kyselen, enkä tarkoita ketään spesifisti.