Jätit kärkisijalta lapset pois. Eihän tuossa ole mun mielestä mitään outoa. Ensin valmiit perheenjäsenet, sitten vasta kokelaat.
Eikö voisi ihan miehisillä aivoilla ajatella, että se yksinkertaisin ja loogisin selitys on myös se oikea? Mun mielestä tuo kuulostaa ihan uskottavalta selitykseltä.
Tuon järjestyksen loppupäästä tulee mieleeni muuan sanonta takavuosieni maaseudulta ruokapöydän ääreltä: "Ottaako koira, vai annetaanko miniälle".Sorry, lapset, minä, koirat ja naiset. Tässä järjestyksessä. Teen valintani vapaaehtoisesti. Jokaisena päivänä. Ilman painostusta.
Joka ikisen pitäisi suhteessa laittaa itsensä etusijalle. Toki tossukoillekin löytyy kysyntää, mutta yksikään parisuhde ei voi hyvin, jos kaikki rakentuu sen toisen ympärille. Eikä tämä suinkaan tarkoita sitä, että tullaan ja mennään niinkuin suvaitaan ja nakataan paskat toisen tunteista ja tahdosta. Fakta on, että muita miellyttämällä ja mielistelemällä ei lopulta saavuta paljoakaan. Kusipää ei tarvitse olla, mutta ei myöskään kynnysmatto. Mikäli töissä ei ehdi kaiken aikaa vastailla toisen viesteihin, niin sitten se on niin. Asiasta on hyvä keskustella ja puhua asia auki, mutta omaa toimintaa ei tuossa kohtaa ole tarpeen muuttaa ja hankkia sillä itselleen lisää stressiä ja kiirettä.Lapset oli itsestään selvä, siihen ei tarvinnut puuttua, ja sen naisetkin ymmärtää. Toiseksi, en hiffannut että kyseessä oli vasta kokelasvaihe.
Lähinnä tarkoitin että naiset voi odottaa elämänsä miehen heittävänsä vaikka henkensä hänen vuokseen. Jos tärkein on mies itse, sitten koirat ja alimpana kategoriana nainen ehkei sitä ainakaan kannata naiselle kertoa. Luulenma, ja tämä on sitten pohdintaa oman ymmärtämykseni perusteella eikä arvostelua mitenkään.
Joka ikisen pitäisi suhteessa laittaa itsensä etusijalle. Toki tossukoillekin löytyy kysyntää, mutta yksikään parisuhde ei voi hyvin, jos kaikki rakentuu sen toisen ympärille. Eikä tämä suinkaan tarkoita sitä, että tullaan ja mennään niinkuin suvaitaan ja nakataan paskat toisen tunteista ja tahdosta. Fakta on, että muita miellyttämällä ja mielistelemällä ei lopulta saavuta paljoakaan. Kusipää ei tarvitse olla, mutta ei myöskään kynnysmatto. Mikäli töissä ei ehdi kaiken aikaa vastailla toisen viesteihin, niin sitten se on niin. Asiasta on hyvä keskustella ja puhua asia auki, mutta omaa toimintaa ei tuossa kohtaa ole tarpeen muuttaa ja hankkia sillä itselleen lisää stressiä ja kiirettä.
Viestini ei näköjään tule ymmärretyksi kun puhutaan tossukoista.
Yritän vain sanoa että naiset pitävät siitä että heitä pitää tärkeänä ja hieman hemmottelee, esimerkiksi vastaa nopeasti viesteihin, avaa ovet ja sen sellaista.
Jossain käyttymisoppaassa muuten on sanottu, että viestiin vastaamisen nopeus kertoo kuinka kiinnostunut vastapuoli on. BaronFIN:nin nainen ilmeisesti peilaa siihen. Itse olen kanssa samaa mieltä että kun on jo pidemmän aikaa tunnettu niin pitäisihän toisen ymmärtää ettei voi kesken töiden heti vastailla, mutta on hyvä tiedostaa miksi se toista harmittaa.
Tuo ouoli vuotta on jokin ihmeellinen aika. Itsekin huomannut muutamassa suhteessa saman.Siis oikeasti, mitä naisihmisessä tapahtuu puolen vuoden jälkeen? Ei tämä ollut ongelma kesällä? Kiitin luojaani vuosia, että selvisin deittailuvaiheesta ennen kuin on pitänyt päivystää 24/7 viestejä ja olla kärppänä vastaamassa niihin. No tässä sitä ollaan.
Mikä tässä on varsinainen ongelma? Seksittöminä päivinä voi kiskoa kintaaseen. En sano, että itse tekisin niin, mutta naapurini kuulemma tekee.Seksiä harrastetaan pari kertaa viikossa ja tää on ok. Läheisyyttä kuitenkin lähes joka päivä. Ongelma on mun libido, muuten harrasteittasin seksiä varmaan päivittän. Nää on näitä.
Ongelma on se, että puolisoni haluaisi enemmän seksiä, mitä en voi antaa. Kuten tuossa mainitsin, niin minussa on vikaa. Mutta hyvä asia on, että hän ymmärtää tilanteeni. Pari rankkaa syöpähoitoa on mulle tehnyt tehtäväni. Ikävä kyllä. Ja ajoittain pitää ottaa sininen pilleri. Eiköhän tässä tullut tämä asia käsiteltyä. Rakkautta kuitenkin riittää.Mikä tässä on varsinainen ongelma?
Mulle tulee tästä ensimmäisenä mieleen, että kipuilee omien epävarmuuksiensa kanssa. Etenkin, jos aiemmissa suhteissa on vaikeita kokemuksia taustalla. Luultavasti tämä on noussut nyt pintaan, koska suhteenne on syventynyt ja hän välittää sinusta aidosti. Ja silloin hylätyksi tulemisen pelko kasvaa ja saattaa itse asiassa johtaa juuri suhteen sabotoimiseen itse, koska tosiaan pääsee sanomaan ”mitäs minä sanoin”. Edellisessä suhteessani nainen toimi juuri näin ja vaikka yritin sitä ymmärtää ja auttaa asian käsittelyssä, mikään sanomani tai tekemäni ei lopulta riittänyt.Tietty tässä pitäisi vain kyetä vakuuttamaan toinen etten todellakaan ole kävelemässä mihinkään, mutta en myöskään voi lapsiviikoillani olla 24/7 online vastaamassa viestiin heti ensimmäisenä. Ja tämä johtaa siihen ettei hän koe itseään tärkeäksi.
Siis oikeasti, mitä naisihmisessä tapahtuu puolen vuoden jälkeen? Ei tämä ollut ongelma kesällä? Kiitin luojaani vuosia, että selvisin deittailuvaiheesta ennen kuin on pitänyt päivystää 24/7 viestejä ja olla kärppänä vastaamassa niihin. No tässä sitä ollaan.
Onko ollut mielessä ottaa tuota deittiä mukaan koira-lapsiviikoille?Myönnän, että joka toinen viikko on haastava kokonaisuus seurustelun kannalta kun itselläni lapset (ja koirat) ovat 50:50. Minusta ei vain olisi viikonloppuisäksi, hyi helvetti.
Daamillani on toki myös omat lapset (ja yh), mutta nuo ovat jo lukiolaisia siinä missä omani ovat vielä ala-asteella. Olemme hieman eri tahdissa elämänvaiheissamme.
Omilla lapsiviikoilla olen tekemisissä lasteni (koirat!) kanssa aika tiukasti ja siihen väliin en vain saa mahdutettua mitään deittailukuvioita.
Myönnän että kuvio on paska jos toinen haluaisi enemmän ja saa haluamansa vain joka toinen viikko, mutta minusta ei nyt vain irtoa enempää vaikka kuinka toinen olisi se yksisarvinen. No, nämä on valintoja.
Keskinäisiä viestejä toki mitenkään näkemättä, voisi äkkiä kuvitella, että nainen tätä mahdollisesti varovaisesti vihjailee. Eli jos aika ei riitä ja kiinnostus (mukamas) laskee vuoroviikoilla -> ollaan jollain tavalla enemmän tekemisissä myös silloin, kun sulla on lapset ja koirat.Onko ollut mielessä ottaa tuota deittiä mukaan koira-lapsiviikoille?
Jos en ihan väärin muista, niin olet vastikään eronnut pettämisen vuoksi. Nyt näyttää siltä, että käyttäydyt samalla tavalla ja odotat eri lopputulosta. "Kuin kukkaa kämmenellä" aproach on se millä saat naisen kiinnostuksen loppumaan erittäin nopaeastikin. Kun näytät ettei sulla ole omaa elämää, vaan nainen on #1 aina, homma karahtaa karille.No tässähän tämä on, että itselläni saattaa olla whappiviestejä myös lapsilta, ryhmäketjuista ja voi ihan aidosti olla, että hänen viestinsä ilmoitus on siellä muiden seassa. Kun arkirumbassa tulee ensimmäinen hengähdys ja ensimmäisenä soitankin hänelle (enkä plärää whappia läp) ja kysyn kuulumisia: ”Sä et ole lukenut mun viestiä!?!”
Ja vastaus ei saa olla, että meni ohi muiden viestien seasta, vaan pitäisi oppia päivystää juuri hänen viestejä.
Kyllä minä tiedän, että naista pitää huomioida ja pitää kuin kukkaa kämmenellä, mutta en minä mikään itsekäs paskakaan ole koskaan ollut. Tämä on nyt havainto sillä en ole koskaan ollut seurustelusuhteessa sosiaalisen median aikana. Yllättävän tarkkaan myös huomioidaan etten ole ”tägännyt” häntä somepäivityksiini ja kun juurisyy on se etten ole koskaan ”tägännyt” ketään mihinkään päivityksiin.
Kyseinen neitokainen tekee töitä some-markkinoinnin parissa niin se kertonee jotain kuplasta joka poikkeaa omastani.
Lukemani perusteella nyt ei ole kyse enää ihan mistä tahansa random naisesta, joita tulee ja menee, vaan jostain vakavammasta. Ihan kypsästi ja fiksusti tuossa on @BaronFIN ja muutkin asiaa kommentoineet mielestäni asiasta kirjoittaneet. Ei ole minun mielestäni ainakaan viesteistä välittynyt kuvaa minkäänlaisesta tohvelista, vaan nimenomaan ihmisestä, jolla on muutakin ja myös se oma elämä.Työ, lapset, kaverit pitäisi tulla aina ennen jotain random naisia.
Kerro naisellesi, että hän on tärkeä mutta erityisesti lapsiviikoilla sinulla on muitakin tärkeitä henkilöitä ja asioita samaan aikaan "hoidettavana" ja haluat olla heillekin läsnä. Ja vaikka et päivystäkään puhelinta 24/7, niin nainen on tärkeä sinulle niinäkin viikkoina.No tässähän tämä on, että itselläni saattaa olla whappiviestejä myös lapsilta, ryhmäketjuista ja voi ihan aidosti olla, että hänen viestinsä ilmoitus on siellä muiden seassa. Kun arkirumbassa tulee ensimmäinen hengähdys ja ensimmäisenä soitankin hänelle (enkä plärää whappia läp) ja kysyn kuulumisia: ”Sä et ole lukenut mun viestiä!?!”
Ja vastaus ei saa olla, että meni ohi muiden viestien seasta, vaan pitäisi oppia päivystää juuri hänen viestejä.
Kyllä minä tiedän, että naista pitää huomioida ja pitää kuin kukkaa kämmenellä, mutta en minä mikään itsekäs paskakaan ole koskaan ollut. Tämä on nyt havainto sillä en ole koskaan ollut seurustelusuhteessa sosiaalisen median aikana. Yllättävän tarkkaan myös huomioidaan etten ole ”tägännyt” häntä somepäivityksiini ja kun juurisyy on se etten ole koskaan ”tägännyt” ketään mihinkään päivityksiin.
Kyseinen neitokainen tekee töitä some-markkinoinnin parissa niin se kertonee jotain kuplasta joka poikkeaa omastani.
Kovahermoinen puoliso saa olla, kun vaimo tekee välillä irtiottoja avioliitosta ja käy muiden pantavana.Onko Anni löytänyt Midaksen kosketuksen vai onko hän vaan seonnut ?
Podcast: Näin toimii Anni Vuohijoen avoin avioliitto – ottaa lomaa puolisosta jopa kahdeksi viikoksi
Anni Vuohijoen avioliitto muuttui avoimeksi kaksi vuotta sitten.www.is.fi