Joskus vuosia sitten Thaikkulassa mun juttusille tuli sellainen, muistaakseni alunperin Kroatiasta lähtöisin oleva heebo, joka nykyään vaikuttaa Sveduissa. En tiedä syytä, miksi tää halus jutella mulle, mutta juttua riitti ja naamaa oli pirun vaikea pitää peruslukemilla. Olut tosin helpotti olotilaa, mutta kuitenkin.
Niin, tämä heebo oli täynnä salaliittoja, näki kaikessa niitä. Luetteli kaikkia merkkejä Vatikaanissa, pyramidit oli avaruudesta tulleita aluksia ja tätä maailmaa hallitsevat ihmiset eivät ole ihmisiä. Ukkeli ei harjannut esimerkiksi leegojaan hammastahnalla, vaan jollakin jauheella, mitä en nyt enään muista. Syykin selvisi, fluorilla hallitaan ihmistä, se estää aivoja kehittymästä tietyn pisteen yli ja näin ihmiset ovat helppoja. Olutta kun siinä hörpittiin, niin se roiski flindasta aina ensimmäisen desin joillekkin menninkäisille tms, eli kaatoi aina pullosta osan maahan, ennenkuin dokas itse. 9/11-jutut oli silloin kovaa kamaa ja räjähdykset siellä, mutta se Pentagoniin menneen flygarin jälkeen sieltä katosi järjetön määrä massia... Jonka silloinen ministeri kuulemma oli myöntänytkin. Joo.
Ukko oli muuten ihan viisas ja suht rikaskin. Oli ollut yhden globaalin lafkan johtoporukassa, mutta nää sen päänsisäiset jutut ajoi yrittäjäksi. Ja pärjää nähtävästi ihan hyvin tuolla Sveduissa.
Näistä sivustoista, mitä mainitsi, jäi vaan yksi mieleen, eli
vaken.se Muistaakseni kuuluu niihin, jotka pyörittää tuota.
Hauskaa tarinointia muuten, mutta kun joku menee överiksi, niin se on aika karua kuunneltavaa.