Itse näkisin asian niin, että useimmiten kyse ei ole nuoresta iästä huolimatta, vaan nuoresta iästä johtuen.Loistava ketju! Itse olen nuoresta iästä huolimatta hyvin kiinnostunut näistä salaliittoteorioista, mysteereistä jne.
Itse näkisin asian niin, että useimmiten kyse ei ole nuoresta iästä huolimatta, vaan nuoresta iästä johtuen.Loistava ketju! Itse olen nuoresta iästä huolimatta hyvin kiinnostunut näistä salaliittoteorioista, mysteereistä jne.
Jep, ajattelin pistää tuohon lisäksi että "tai siitä johtuen" :D Mutta minun samanikäiset kaverit ei kyllä ole kovin kiinnostuneita, ainakaan tietääkseni, tällaisista asioista.Itse näkisin asian niin, että useimmiten kyse ei ole nuoresta iästä huolimatta, vaan nuoresta iästä johtuen.
Olen jo vuorokauden verran odotellut ensimmäistä sala liitto teoriaa itävaltalaisen Felixin hypystä pseudoavaruudesta. Kummallista, jutussahan on kaikki elementit olemassa: Suuri saatana, New Mexico (lue: Roswell), Roswell, kieppumista, yliääninopeus, nazi, etc.
Eihän toi siis voi olla totta. Vähäisemmistäkin jutuista on saatu sala liitto aikaiseksi.
Kyseessä oli James Deanin Porche, eli auto jossa hän sai surmansa. Googlettamalla löytyy lisäinfoa.
Jos kaveri oli mukamas yksin ylhäällä niin kuka tuon kuvan otti? Ilmiselvä lavastus, ettenkö sanoisi jopa että kiistaton.
Tuo kuvahan oli jo saatavilla ennen hyppypäivää. Kannattaisi tutkia näitä asioita ennen kuin hutkii. Tuo kyseinen otos on mainosmielessä kuvattu reilusti ennen hyppyä.
Itse näkisin asian niin, että useimmiten kyse ei ole nuoresta iästä huolimatta, vaan nuoresta iästä johtuen.
Mielestäni toinen asia mikä kuuluu tähän ketjuun on kaikille tuttu bodom järven surmat. Siitä löytyy vaikka mitä mielenkiintoista jos vaan jaksaa tutkia ja perehtyä. Aiheesta löytyy mielenkiintoinen "dokkari". Sen nimi on "Ei vanhene koskaan - Bodom". Tässä linkki youtubeen dokumentin ensimmäiseen osaan : Ei vanhene koskaan - Bodom (1/3) - YouTube
Kirjailija Mei Trow heittää yhden nimen lisää soppaan. Hänen mukaansa Jack The Ripper oli Robert Mann, joka oli ruumishuoneella töissä apumiehenä. Trow uskoo profiloineensa Jack The Ripperin ja Mann sopii tuohon profiiliin kuin nenä päähän. Ollessaan ruumishuoneella töissä, hänellä olisi mahdollisuus ihailla töidensä jälkeä vielä kertaalleen ja samalla hän pystyisi sabotoimaan poliisin työtä tuhoamalla todisteita. Auttaessaan kuolinsyyntutkijaa, hän oppi ihmisen anatomiasta ja oppi käyttää teräviä veitsiä. Hänellä olisi ollut tietoa ja taitoa tehdä kyseiset murhat. Jack The Ripper -murhat loppuivat yllättäen. Samoihin aikoihin Mann sairastui (muistaakseni) tuberkuloosiin. Teorian mukaan hän olisi saanut sen veriroiskeista yhden murhan aikana.Ripperin identiteetistä on väännetty kättä tuloksetta tosiaan 124 vuotta, erilaisia teorioita voi vapaasti esittää. Välillä huvittavasti joku tusinakirjailija kuten Patricia Cornwell väittää "ratkaisseensa tapauksen": Cornwellhan väitti aikalaistaiteilija Walter Sickertia Ripperiksi sen takia, että tämä maalasi synkkiä tauluja ja yksi Ripper-kirjeistä saattoi olla Sickertin kirjepaperia tai peräti tämän lähettämä. Kuten sanottua, Ripper-kirjeitä tulvi tolkuttomasti ja tuo oli oman aikansa kummallinen kansanhuvi, joten miksipä ei "kohutaiteilija" olisi itsekin kirjettä tekaissut?
No ei oikeastaan. Kaksi osaa pystyin katsomaan. Pari kertaa jouduin pausettamaan, kun ei pystynyt. Huikeinta paskaa pitkään aikaan. Ja siis nimenomaan paskaa. Jos yksi kärkiargumentteja illuminaatin hallitsemalle musiikille on lauseen "Umbrella Ella Ella Ella Eh"(liite) löytyminen jopa kolmesta biisistä, niin minulta on mennyt jotain ohi. Vaikka saatanan ärsyttävä kappalehan se on... Toki aika perus äärikristillistä huttuahan tuo lopulta taitaa olla, ihan sama kun aikanaan rock-levyjä pyöriteltiin väärinpäin, niin sieltähän löyty vaikka mitä viestejä saatanalle.Voisi sanoa, että aika helvetin mielenkiintoista kun tuohon syventyy...
Suomestakin voidaan kaivaa samanlainen esimerkki: Jotkuthan väittävät, että Kekkonen vaihdettiin Afrikan matkallaan kaksoisolentoon. UKK oli reissun jälkeen virkeämpi tms.
YLE:n ajankohtaisohjelmassa haastateltiin virolaista tutkijaa, joka oli löytänyt todisteita että Kekkoseen oli afrikassa pumpattu neukkujen hormoneja.
Kaksoisolentoa en oikein pidä todennäköisenä, mutta se että valtion päämieheen pumpataan kaikenlaista kamaa ei ole mitenkään erikoista toimintaa. Kennedylläkin oli oma "Dr. Feelgoodinsa" Max Jacobson, joka teki mukavia amfetamiini-kipulääke-vitamiini-istukka-yms-cocktailpiikkejä joita sitten tuikki merkkihenkilöihin ja silmäätekeviin.
Jos yksi kärkiargumentteja illuminaatin hallitsemalle musiikille on lauseen "Umbrella Ella Ella Ella Eh"(liite) löytyminen jopa kolmesta biisistä, niin minulta on mennyt jotain ohi. Vaikka saatanan ärsyttävä kappalehan se on... Toki aika perus äärikristillistä huttuahan tuo lopulta taitaa olla, ihan sama kun aikanaan rock-levyjä pyöriteltiin väärinpäin, niin sieltähän löyty vaikka mitä viestejä saatanalle.
Tämäkin teoria on saanut kritiikkiä osakseen. Mann oli erään tarinan mukaan luottovanki ja olisi tässä roolissa tehnyt töitä ruumishuoneella. Luottovangeilla oli oma univormunsa eikä hän täten olisi voinut liikkua huomaamattomana kaupungilla öiseen aikaan.
Tästä oli joskus tullut Discoveryltä dokumentti, jossa Trow esitti teoriansa. Mielestäni se oli siinä dokumentissa ainakin hyvinkin uskottava teoria. Lyhyt juttu löytyy täältä Examiner.com -sivustolta.
Trow itse ei noteerannut Mannin olevan minkään sortin vanki. Liekö syy siihen että hän ei ollutkaan vanki tai sitten ettei omaa teoriaa niin vain vesitettäisi. Yhtä kaikki, en usko että missään vaiheessa saadaan täyttä varmuutta siihen kuka oikein oli Viiltäjä Jack. Nämä todennäköisesti sarjamurhaajan jättämät kirjeet kuitenkin vihjaavat siihen ettei kyseessä ollut korkeasti koulutettu henkilö. Kamala määrä kirjoitusvirheitä ja kirjoituksissa käytetyt puhekielen termit viittaavaat alempaan keskiluokkaan. Ja myös minä uskon siihen, ettei Jack olisi lopettanut murhiaan ellei olisi jotenkin estynyt tekemään niitä. Todennäköisesti Jack menetti henkensä tavalla tai toisella ja tästä syystä murhat loppuivat kuin seinään. Viiltäjä Jackin profiiliin sopii henkilö, joka vihaa prostitoituja, kiihottuu murhista ja samalla nauttii kissa-hiiri leikistä virkavallan kanssa. Todennäköisesti hän olisi jatkanut ja samalla kiusoitellut poliiseja enemmän ja enemmän jos olisi pysynyt hengissä.En oikein tuota Mannia pidä uskottavana kandidaattina, liian epämääräisestj ja jotenkin väkisin sovitettu etukäteen määriteltyyn profiiliin. Jos mies on tosiaan luottovanki ollut, niin ei vangin puvussa haahuileva heppu pysy huomaamattomana kun aluetta tutkii lukematon määrä poliiseja murhien jälkeen ja niiden välillä.
Eriskummallista on myös se, miten poliisi nieli pureskelematta Assmannin alibin, että tämä oli murhayönä naisystävänsä luona - ikäänkuin nainen ei olisi voinut mitenkään valehdella. Ei voi olla kysymättä, tuliko ylempää poliisille käsky jättää Assmanniin liittyvä tutkintalinja läpikäymättä poliittisista syistä?
No ei se kännykkäverkon puuttuminen ole Doctor Whotakaan estänyt koskaan!Jäin myös hämmästelemään sitä, että miten hän olisi soittanut aikana ennen kännykkäverkkoa? Ja miksi luojan tähden tämä aikamatkaaja päätyisi kaikista mahdollisista paikoista Charlie Chaplinin leffan kuvauksiin?
Ei voi olla kysymättä, tuliko ylempää poliisille käsky jättää Assmanniin liittyvä tutkintalinja läpikäymättä poliittisista syistä?