Jaahas, täällä on taas keksitty ihmisille mielipiteitä.
Minä en ottanut mihinkään muuhun kantaa kuin tuohon yksittäiseen väitteeseen . Hyvä vihje siihen olisi aloituslauseeni "ottamatta kantaa mihinkään muuhun kuin...". Siitä olisi voinut päätellä, että minua ei kertakaikkiaan kiinnosta debunkata lukiotyttöjen mielipiteitä ja kokemusmaailmaa. Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, mutta ei omiin faktoihinsa.
Meitä järkyttäneet kommentit täyttävät kaikki lapsen seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkit
Lisäksi en ollut siitä mitään mieltä, vaan tarjosin asiaan liittyvää lainsäädäntöä ja oikeuskäytäntöä. Voisi kuvitella että siitä riippumatta mihin poliittiseen nurkkaan itsensä ja minut asemoi niin faktojen tarjoaminen yleensä ylevöittää keskustelua, vaikka tällä kertaa lakitekstin ja oikeuskäytännön lainaaminen näköjään teki minusta 16-vuotiaiden ja sitä vanhempien lukiotyttöjen raiskauksen kannattajan.
Ihmettelen
@Vinyl in tuohtumusta siitä että tuohon puuttuminen olisi jotenkin epäolennaista ja että pitäisi vain ignorata kirjoituksen pahin ylilyönti. Olen siitä eri mieltä, että minusta lapsenraiskaaja-leiman heilutteluun ei tule suhtautua kovin kevyesti
Mitä MV-lehteen tulee niin suositelen lukemaan sitä. Suosittelen myös lukemaan YLEä, Hesaria, MTV3:sta ja kuuntelemaan YLE Puheen ohjelmia. On pelkästään hyvä että ihminen hankkii tietonsa ja mielipiteensä mahdollisimman laajalta spektriltä mielipiteitä. Joo, kyllähän minuakin ärsyttää ja kiukuttaa kuunnella Kaarina Hazardia ja Anu Koivusta YLE Puheen Pyöreässä pöydässä tai lukea Uuninpankopojan näennäisloogisuutta, mutta kuten Jane Fondan jumppavideossa sanottiin aikoinaan "no pain, no gain".