Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 034 092
  • 23 994

Ralph

Jäsen
Normaalisti miettisi tässä tilanteessa, että keitä pakkeja on vapaana maailman kovimmissa liigoissa (AHL, KHL, SHL, NLA, DEL, Liiga), mutta nyt täytynee vain tarkistaa viime kauden Jukurien vapaat pelaajat. Ketään ei löydy, joten ehkä Roope Rannan voi heittää pakin paikalle.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Normaalisti miettisi tässä tilanteessa, että keitä pakkeja on vapaana maailman kovimmissa liigoissa (AHL, KHL, SHL, NLA, DEL, Liiga), mutta nyt täytynee vain tarkistaa viime kauden Jukurien vapaat pelaajat. Ketään ei löydy, joten ehkä Roope Rannan voi heittää pakin paikalle.

Ei tilanne nyt noin huono ole ettei ketään löytyisi pakin paikalle. Ässistä vapautui juuri sopivasti Iiro Sulin jota UJ kehui kovaksi tekijäksi Mestiksessä.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vaihteeksi voisi kokeilla sellaista lähestymistä asiaan, että odotetaan ensin varmistus asialle, ja myydään maamme vasta sitten.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vaihteeksi voisi kokeilla sellaista lähestymistä asiaan, että odotetaan ensin varmistus asialle, ja myydään maamme vasta sitten.
Mitä hauskaa siinä sitten olisi?
 

Ralph

Jäsen
Ei tilanne nyt noin huono ole ettei ketään löytyisi pakin paikalle. Ässistä vapautui juuri sopivasti Iiro Sulin jota UJ kehui kovaksi tekijäksi Mestiksessä.
Käsittääkseni Iiro Sulin ei pelannut viime kaudella Jukureissa.

Kyllähän Ruotsi, Sveitsi, Saksa ja Pohjois-Amerikka ovat täynnä vapaita pakkeja. Mutta viime kauden Jukureista kirjoitin, ettei sieltä ole ketään vapaana. Ei tilanne niin toivoton ole, että joku Mestis-tason Sulin pitäisi hommata. HPK:lla kun on valmiiksi yhdeksän Sulinia parempaa pakkia.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa ankarasti jo pelkkä ajatus, että Kirill ei pääsekään irti.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Toimitusjohtaja Antti Toivanen sanoo YLE:llä seuraavaa:

"Joukkue on käytännössä katsoen valmis. Tässä vaiheessa ei ole odotettavissa uusia pelaajia. Toki olemme hereillä, ja joukkueessa on esimerkiksi tryout pelaajia. Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, missä olemme. Joukkue on roolitettu erittäin hyvin ja saimme sellaisen ryhmän, mitä valmennus toivoi. Pystyimme löytämään uuden valmennustroikan pelitapaan sopivia pelaajia. Varsinkin pelaajabudjetin huomioiden onnistuimme hyvin. Haimme tiettyihin rooleihin tietynlaisia pelaajia, ei niin sanotusti täsmähankintoja."
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa, enpä tiedä, että mihin ketjuun nämä jatkosopimusmielipiteet kuuluvat, joten sanokaa, jos menee väärään. Omalla järjellä menisi tähän ketjuun, koska puhutaan vahvistuksista verrattuna nykyiseen sopimustilanteeseen ja ensi kaudesta eikä nykyisestä.

Jos olisin Kerhon päättävä elin, niin tekisin nyt pitkän jatkosopimuksen Joni Tuulolalle. Mielestäni esittänyt erinomaisia otteita puolustajana, varsinkin omassa päädyssä. Ei ole kolissut harjoituspeleissä omissa paljoa, kun Joni on ollut kentällä. Nuori tyyppi, jota itse pidän lahjakkaimpana Kerhon pakeista. Vähän voimaa ja nopeutta kun saisi vielä lisää, niin tässä voi olla Kerhon Mikko Kalteva -tyyppinen pelaaja, jopa parempi.
Lisäksi tekisin nyt Nikkilän kanssa pitkän jatkosopimuksen. Itseni on ainakin myös tämä tyyppi vakuuttanut harjoituspeleissä varsinkin pisteiden muodossa. Kiekoton puolustuspelaaminenkin on ollut parempaa kuin viime vuonna, vaikka välillä tulee vielä ihme hasardeja.

Näille kahdelle kannattaisi mielestäni kyllä tehdä pitkät jatkosopimukset nyt ennen kuin muut seurat alkavat kiinnostua, jos palkkapyynnöt eivät nyt ole mitään ihan järkyttäviä. Ihmettelen kyllä, että mm. Pennanen on arvostellut vähän kriittisesti näitä tyyppejä. Omasta mielestäni taas Suhonen ja Lehtivuori on olleet vähän pettymyksiä harjoituspeleissä ja omissa on kolissut aivan liikaa näiden ollessa jäällä. Itse laittaisin Nikkilän ja Tuulolan ykköspakkipariksi ja tiputtaisin Lehtivuoren kakkoseen Forsbergin kanssa ja Suhosen kolmoseen Tulupovin/O. Mannisen kanssa.

Haarasesta pidän myös, koska todella tunnollinen pakki, joka hoitaa asiat luultavasti juuri niin kuin käsketään. Yllättävän hyvät avaukset ja ei tee paljoa merkkausvirheitä. Mutta massaa tarvii saada lisää aivan ehdottomasti maalineduspelaamiseen. Pituudella ei niinkään väliä, Liigatasolla on ollut muitakin hyviä samanmittaisia pakkeja kuin Haaranen on. Mutta 60 kg painavia Liigan huippupakkeja ei tule viime vuosilta mieleen yhtään. Salille, salille ja lisää lihasta tuohon vartaloon.

Mutta siis Tuulolalle ja Nikkilälle kannattaisi mielestäni tehdä pitkät jatkosopimukset nyt. Jos Cornet tekee alkukaudesta paljon maaleja, niin sille myös vähintään vuoden jatko, jos ei pyydä mahdotonta summaa. Muita jatkosopimuksia en sitten itse tekisi ennen kevättä.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Eiköhän se kaksikon Tuulola ja Nikkilä urheilullisuuden kuntoon laittaminen olisi ehtona ennen kuin aletaan jatkoja miettiä. Julkinen salaisuus tai ei, mutta eiväthän nämä kaksi mitään urheilijan malliesimerkkejä ole. Potentiaalia toki on, sitä ei kukaan kieltäne, mutta kyllä Pendon puheissa villi perä on. Toivotaan kovenneen vaatimustason myös ulosmittaavan pojista enemmän.

Onneksi siellä nyt tiedetään mitä tehdään, eikä tuijoteta pelaajien ikää ja lukion välitunnilla raapusteltuja graafisia käyriä iän ja tehopisteiden suhteesta.
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nojoo, mutta jos puolen kauden kohdalla Tuulolla ja/tai Nikkilällä on se 30 peliä, 10-15 pistettä ja +10, niin luulen, että tulee sopimus jostain muualta eikä pelaa enää Kerhossa sen jälkeen.

Niin joo, Otollakin loppuu sopimus tähän kauteen. No kyllä sille kannattaisi kyllä myös tarjota sopimusta mielestäni heti syksyllä, jos silläkään palkkapyyntö ei nyt mikään mahdoton ole.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, kyllähän Tuulolalla ja Nikkilällä on nyt niin kutsuttu "tulos tai ulos"-kausi edessä. Pitkiä jatkoja ei kannata vääntää vain vääntämisen ilosta. Olen myös sitä mieltä, että jatkot olkoon pojista itsestään kiinni.
 

Ralph

Jäsen
Nojoo, mutta jos puolen kauden kohdalla Tuulolla ja/tai Nikkilällä on se 30 peliä, 10-15 pistettä ja +10, niin luulen, että tulee sopimus jostain muualta eikä pelaa enää Kerhossa sen jälkeen.
Nikkilä ehkä, mutta Tuulola on Tuulolan poika ja pitäisin hänen jatkamisen Kerhossa varmana, jos ja kun Kerho itse niin tahtoo. Toki lähti isäpappakin Lukkoon ja Jokereihin, mutta en olisi hänestä huolissaan. Ja onhan Nikkiläkin oman kylän poikia, joten ei välttämättä matka vie minnekään, jos Kerhoa kiinnostaa jatko. Nyt kuitenkin joukkueessa on toimiva valmennus ja joukkue on selvästi matkalla eteenpäin. Jos puikoissa olisi Arvonen vuoteen 2019 asti ulottuvalla sopimuksella, niin Nikkilää saattaisi kiinnostaa kokeilla vaikka Jukureita.

Mutta molemmilla on näytettävää, että ansaitsee nykyistä rahakkaamman jatkosopimuksen.
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nikkilä ehkä, mutta Tuulola on Tuulolan poika ja pitäisin hänen jatkamisen Kerhossa varmana, jos ja kun Kerho itse niin tahtoo. Toki lähti isäpappakin Lukkoon ja Jokereihin, mutta en olisi hänestä huolissaan. Ja onhan Nikkiläkin oman kylän poikia, joten ei välttämättä matka vie minnekään, jos Kerhoa kiinnostaa jatko. Nyt kuitenkin joukkueessa on toimiva valmennus ja joukkue on selvästi matkalla eteenpäin. Jos puikoissa olisi Arvonen vuoteen 2019 asti ulottuvalla sopimuksella, niin Nikkilää saattaisi kiinnostaa kokeilla vaikka Jukureita.

Mutta molemmilla on näytettävää, että ansaitsee nykyistä rahakkaamman jatkosopimuksen.

Mä en pitäisi ollenkaan niin varmana, vaikka onkin Tuuskin poika.

Nyt kun tilastoissa ei näy vielä mitään huippupelaamista viime kaudelta Tuulolalta ja Nikkilältä, niin muut joukkueet eivät ole välttämättä olleet vielä niin kiinnostuneita. Jos tyypit kuitenkin breikkaa tällä kaudella, kuten itse uskoisin, niin sitten siellä voi olla jo ennen joulua muiden seurojen rahakkaampia kilpailevia tarjouksia. Mun mielestä oikea aika tehdä pitkä jatkosopimus näiden kanssa on nyt, mutta tietty ymmärrän myös näkemyksen, että "katsotaan nyt ensin". Siinä on vain riskinä sitten se, että jos nää tyypit pelaa hyvin, niin tulee kilpailevia tarjouksia ja ne lähtee muualle. Tai sitten Kerho joutuu maksamaan reilusti enemmän.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mä en pitäisi ollenkaan niin varmana, vaikka onkin Tuuskin poika.

Nyt kun tilastoissa ei näy vielä mitään huippupelaamista viime kaudelta Tuulolalta ja Nikkilältä, niin muut joukkueet eivät ole välttämättä olleet vielä niin kiinnostuneita. Jos tyypit kuitenkin breikkaa tällä kaudella, kuten itse uskoisin, niin sitten siellä voi olla jo ennen joulua muiden seurojen rahakkaampia kilpailevia tarjouksia. Mun mielestä oikea aika tehdä pitkä jatkosopimus näiden kanssa on nyt, mutta tietty ymmärrän myös näkemyksen, että "katsotaan nyt ensin". Siinä on vain riskinä sitten se, että jos nää tyypit pelaa hyvin, niin tulee kilpailevia tarjouksia ja ne lähtee muualle. Tai sitten Kerho joutuu maksamaan reilusti enemmän.
Sopimukset ja varsinkin pitkät sellaiset pitää ansaita. Toistaiseksi pojat eivät ole vakuuttaneet suurimpaa osaa kannattajista kuten ei ilmeisesti valmennustakaan urheilullisuudellaan/ammattimaisuudellaan.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos olisin Kerhon päättävä elin, niin tekisin nyt pitkän jatkosopimuksen Joni Tuulolalle. Mielestäni esittänyt erinomaisia otteita puolustajana, varsinkin omassa päädyssä. Ei ole kolissut harjoituspeleissä omissa paljoa, kun Joni on ollut kentällä. Nuori tyyppi, jota itse pidän lahjakkaimpana Kerhon pakeista. Vähän voimaa ja nopeutta kun saisi vielä lisää, niin tässä voi olla Kerhon Mikko Kalteva -tyyppinen pelaaja, jopa parempi.
Lisäksi tekisin nyt Nikkilän kanssa pitkän jatkosopimuksen. Itseni on ainakin myös tämä tyyppi vakuuttanut harjoituspeleissä varsinkin pisteiden muodossa. Kiekoton puolustuspelaaminenkin on ollut parempaa kuin viime vuonna, vaikka välillä tulee vielä ihme hasardeja.

Näille kahdelle kannattaisi mielestäni kyllä tehdä pitkät jatkosopimukset nyt ennen kuin muut seurat alkavat kiinnostua, jos palkkapyynnöt eivät nyt ole mitään ihan järkyttäviä. Ihmettelen kyllä, että mm. Pennanen on arvostellut vähän kriittisesti näitä tyyppejä.

Haarasesta pidän myös, koska todella tunnollinen pakki, joka hoitaa asiat luultavasti juuri niin kuin käsketään. Yllättävän hyvät avaukset ja ei tee paljoa merkkausvirheitä. Mutta massaa tarvii saada lisää aivan ehdottomasti maalineduspelaamiseen. Pituudella ei niinkään väliä, Liigatasolla on ollut muitakin hyviä samanmittaisia pakkeja kuin Haaranen on. Mutta 60 kg painavia Liigan huippupakkeja ei tule viime vuosilta mieleen yhtään. Salille, salille ja lisää lihasta tuohon vartaloon.
Muutaman harjoituspelin perusteella tekisit Tuulolalle ja Nikkilälle pitkät jatkopahvit? No, onneksi et ole Kerhon päättävä elin, sillä harjoituspelit ovat harjoituspelejä. Niistä ei loppujen lopuksi voi vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä tuttujen pelaajien kohdalta. Toki täysin uusista (ulkomaalaisista) saa jonkinlaisen kuvan harkkapeleissä, mutta parikymmentä tosipeliä näyttävät mikä on todellinen taso. Tämä kausi on sekä Tuulolalle että Nikkilälle THE kausi. Nyt on tapahduttava jos on tapahtuakseen, muuten tervemenoa uusiin haasteisiin.

Sitten Haaranen. On ehdottomasti joukkueen kärkipakkeja peliälyltään, luistelultaan ja sijoittumiseltaan. Kylmä fakta vain on se, että ei tuohon 160cm varteen voi hankkia voimaa liikaa. Fysiikan lait tulevat yksinkertaisesti vastaan. Siltikin, vaikka vartta ei ole, pärjäsi Haaranen erinomaisesti viime kaudella. Toivottavasti sama meno jatkuu ja ensi kaudella muillakin paikkakunnilla tunnistetaan kääpiö nimeltä Matias Haaranen. Myös Tuulolan olisi syytä käydä puntilla kohtalaisen ahkerasti, sillä kaveri pitkästä varresta huolimatta (johtuen) melkoinen siimakäsi. Painoa lisää kymmenisen kiloa niin alkaisi näyttämään hyvältä.
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muutaman harjoituspelin perusteella tekisit Tuulolalle ja Nikkilälle pitkät jatkopahvit? No, onneksi et ole Kerhon päättävä elin, sillä harjoituspelit ovat harjoituspelejä. Niistä ei loppujen lopuksi voi vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä tuttujen pelaajien kohdalta. Toki täysin uusista (ulkomaalaisista) saa jonkinlaisen kuvan harkkapeleissä, mutta parikymmentä tosipeliä näyttävät mikä on todellinen taso. Tämä kausi on sekä Tuulolalle että Nikkilälle THE kausi. Nyt on tapahduttava jos on tapahtuakseen, muuten tervemenoa uusiin haasteisiin.

Sitten Haaranen. On ehdottomasti joukkueen kärkipakkeja peliälyltään, luistelultaan ja sijoittumiseltaan. Kylmä fakta vain on se, että ei tuohon 160cm varteen voi hankkia voimaa liikaa. Fysiikan lait tulevat yksinkertaisesti vastaan. Siltikin, vaikka vartta ei ole, pärjäsi Haaranen erinomaisesti viime kaudella. Toivottavasti sama meno jatkuu ja ensi kaudella muillakin paikkakunnilla tunnistetaan kääpiö nimeltä Matias Haaranen. Myös Tuulolan olisi syytä käydä puntilla kohtalaisen ahkerasti, sillä kaveri pitkästä varresta huolimatta (johtuen) melkoinen siimakäsi. Painoa lisää kymmenisen kiloa niin alkaisi näyttämään hyvältä.

No sun omat faktat ja olettamukset näyttää olevan kyllä ihan perseellään ja aika huvittavaa, että tuut arvostelemaan mun kommentteja niiden perusteella.

Ensinnäkään en ole missään sanonut, että pelkästään harjoituspelien perusteella. Olen seurannut jo monta kautta tyyppien peliä kuten varmaan suurin osa muistakin täällä kirjoittavista on. Luuletko tosiaan, että olen nukkunut katsomossa/TV:n äärellä koko kolme viime kautta? Kyse on pidemmän ajan trendistä näiden pelaajien pelaamisessa, mitä olen seurannut, ja mielestäni nyt olisi hyvät ajat tehdä jatkosopimukset, kun pelaamisen taso alkaa olla hyvää.

Toiseksi Haaranen ei ole 160cm pitkä, vaan 169cm-170cm riippuen, että mistä katsoo. Tiedätkö esim. sellaisen pelaajan kuin Tuukka Mäntylä 171cm, 85kg? Lihasmassa se ero on pääasiassa näiden kahden pelaajan välillä, mikä tekee toisesta paremman kuin toisesta, peliälyssä ei niinkään eroa, ei ainakaan paljoa, väittäisin.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ensinnäkään en ole missään sanonut, että pelkästään harjoituspelien perusteella. Olen seurannut jo monta kautta tyyppien peliä kuten varmaan suurin osa muistakin täällä kirjoittavista on. Luuletko tosiaan, että olen nukkunut katsomossa/TV:n äärellä koko kolme viime kautta? Kyse on pidemmän ajan trendistä näiden pelaajien pelaamisessa, mitä olen seurannut, ja mielestäni nyt olisi hyvät ajat tehdä jatkosopimukset, kun pelaamisen taso alkaa olla hyvää.

Vähän vaikutta, että joku on nukkunut katsomossa, muut tai sinä. Näiden pelaajien kohdalla on todellakin viimeinen näytön paikka. Kuten Pennanen sanoi, sata peliä Liigaa alla, ja toistaiseksi näytöt ovat ollet välähdyksiä. Jatkosopimuksia voi alkaa ajatella, jos ensimmäiset 10-20 peliä menee hyvin ja samalla kulissien takana nämä kaverit alkavat ymmärtää, mitä ammattilaisjääkiekkoilu nykypäivänä vaatii. Viime kausi oli molemmilta ala-arvoinen ennakko-odotuksiin nähden. Ja jos toisella kausi alkaa poistumiskiellolla, joka estä harjoituspeliin osallistumisen, niin paljon on tekemistä (HTT:ltä tämä viimeinen "tieto")
 

Lilleman

Jäsen
Jos olisin Kerhon päättävä elin, niin tekisin nyt pitkän jatkosopimuksen Joni Tuulolalle. Mielestäni esittänyt erinomaisia otteita puolustajana, varsinkin omassa päädyssä. Ei ole kolissut harjoituspeleissä omissa paljoa, kun Joni on ollut kentällä. Nuori tyyppi, jota itse pidän lahjakkaimpana Kerhon pakeista. Vähän voimaa ja nopeutta kun saisi vielä lisää, niin tässä voi olla Kerhon Mikko Kalteva -tyyppinen pelaaja, jopa parempi.
Lisäksi tekisin nyt Nikkilän kanssa pitkän jatkosopimuksen. Itseni on ainakin myös tämä tyyppi vakuuttanut harjoituspeleissä varsinkin pisteiden muodossa.

Tuossa lainaus tekstistäsi, jossa et kyllä puhu mistään muusta kun nimenomaan harjoituspeleistä.
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuossa lainaus tekstistäsi, jossa et kyllä puhu mistään muusta kun nimenomaan harjoituspeleistä.
No tuossa en mainitse muita pelejä, se on totta.
Olen kuitenkin nähnyt runsaasti muitakin pelejä molemmilta, minkä nyt ajattelin olevan aika oletettavaa. Mielestäni taso on ollut nouseva pitkällä aikavälillä varsinkin Tuulolalla ja nyt harkkapeleissä on ollut jo hyvää liigatasoa.
Pantsehoki nyt vähän sekotti kaikkien päät viime kausilla, joten oikein kellään ei ollut isoja kehitysharppauksia. Muihin Kerhon pakkeihin verrattuna Tuulola kuitenkin suoriutui aika hyvin mielestäni jo viime kaudella vain 19-vuotiaana raakileena.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Ja jos toisella kausi alkaa poistumiskiellolla, joka estä harjoituspeliin osallistumisen, niin paljon on tekemistä (HTT:ltä tämä viimeinen "tieto")
Jaahas onkos siellä Parolannummella perseilty kun eikös kerhon ja PSPR välit ole aina olleet "erinomaiset"
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eiköhän siellä ole nuuska huulessa jotain tötöilty jos kerran pekkaa annetaan. Tuskin kovin helpolla sitten kauden aikana pekkaa jaetaan, jos ei nyt ihan täysin siellä perseile. Luulilsi nyt sen verran pystyvän skarppaamaan, että tuon pätkän mitä kiekkoilijat tuolla pelleilee, onnistuisi tämmöiset välttämään.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No sun omat faktat ja olettamukset näyttää olevan kyllä ihan perseellään ja aika huvittavaa, että tuut arvostelemaan mun kommentteja niiden perusteella.
Millä tavalla mun faktat ja olettamukset ovat perseellään?

Ensinnäkään en ole missään sanonut, että pelkästään harjoituspelien perusteella. Olen seurannut jo monta kautta tyyppien peliä kuten varmaan suurin osa muistakin täällä kirjoittavista on. Luuletko tosiaan, että olen nukkunut katsomossa/TV:n äärellä koko kolme viime kautta? Kyse on pidemmän ajan trendistä näiden pelaajien pelaamisessa, mitä olen seurannut, ja mielestäni nyt olisi hyvät ajat tehdä jatkosopimukset, kun pelaamisen taso alkaa olla hyvää.
Ensinnäkin, kyllä sanoit. Hieman tuntuu, että tosiaan olet nukkunut siellä katsomossa/tv:n äärellä, sillä yleensä aina linkität +- -tilastoja viestisi lisäksi. Tilastoja katsomalla kun ei voi kovin suuria linjauksia tehdä varsinkaan pakkien suhteen. Miksi juuri nyt tekisit molemmille jatkosopimukset? Miksi ei vaikka viime keväänä jo jos kerran molempien kehitys on nitkahtanut kovasti eteenpäin, ja kyse on pidemmän ajan trendistä?


Haaranen ei ole 160cm pitkä, vaan 169cm-170cm riippuen, että mistä katsoo. Tiedätkö esim. sellaisen pelaajan kuin Tuukka Mäntylä 171cm, 85kg? Lihasmassa se ero on pääasiassa näiden kahden pelaajan välillä, mikä tekee toisesta paremman kuin toisesta, peliälyssä ei niinkään eroa, ei ainakaan paljoa, väittäisin.
99% lyhyiden pelaajien ilmoituteissa pituuksissa on ilmaa todella reippaasti - kirjaimellisesti. Sama homma pelaajien ilmoituteissa painoissa, lähes aina ne ilmoitetaan yläkanttiin. Tokihan Haaranen voi nostaa painon 85 kiloon, eihän siinä mitään. Voin kertoa, että 25 kilon painon nostaminen ei ole mikään ihan pikkujuttu.

Ja niin kuin kirjoitin, Haaranen pärjäsi viime kaudella ihan "miehekkäästi" liigavauhdissa. Omilla vahvuuksilla kun pelaa, niin saattaa pystyä tekemään Liigassa uran.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän siellä ole nuuska huulessa jotain tötöilty jos kerran pekkaa annetaan. Tuskin kovin helpolla sitten kauden aikana pekkaa jaetaan, jos ei nyt ihan täysin siellä perseile. Luulilsi nyt sen verran pystyvän skarppaamaan, että tuon pätkän mitä kiekkoilijat tuolla pelleilee, onnistuisi tämmöiset välttämään.

Jos siellä on taas "suunnisteltu". Pikku-Tuuski ajatellut, että nyt kun on Lahti sakissa, niin en perkele jää huonommaksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös