Leftin hyökkääjä oli joukkueen tarvelistalla toiseksi viimeisenä maalivahdin jälkeen. Olisivat nyt edes rightin hyökkääjän hankkinut, niin täyttäisi edes vähän tarpeita.Leftin mies silti tämäkin.
Viime kauden Jukureista olisi Rannan Roope vapaana ja pelaa jopa raitin mailalla, niin eiköhän tuokin saa Pennaselta vielä tarjouksen josta ei voi kieltäytyä...Leftin hyökkääjä oli joukkueen tarvelistalla toiseksi viimeisenä maalivahdin jälkeen. Olisivat nyt edes rightin hyökkääjän hankkinut, niin täyttäisi edes vähän tarpeita.
Toimitusjohtaja oli eilen virvelöimässä, mutta näemmä nostikin vain mato-ongella yhden pienen särjen. No, parempaa kalastusonnea ensi vuonna sitten. Hieman nololta tuollainen kuva vaikuttaa tällaisen hankinnan jälkeen.
Ehkä siinä on taustalla se, että Facebookissa mainostetaan jollain kalasaaliilla ja sitten tulee Turunen. Tällaisen marginaalihankinnan voisi julkaista koska tahansa mihin väliin tahansa ilman turhia hehkutuspuheita.En itse ainakaan nää Turusen hankintaa nyt niin huonona kuin moni muu.
No, mielestäni tuossa ei hehkutettu yhtään mitään. Kysyttiinkö vain, että tuleeko kalaa. Ei kai se markkinointiväen vika ole jos joku odottaa heti jotain nimekästä kärkihankintaa ja pettyy kaikkeen muuhun.Ehkä siinä on taustalla se, että Facebookissa mainostetaan jollain kalasaaliilla ja sitten tulee Turunen. Tällaisen marginaalihankinnan voisi julkaista koska tahansa mihin väliin tahansa ilman turhia hehkutuspuheita.
Ei kai sitä kukaan olekaan syyttänyt? Moni ymmärsi, että jotain hyvää tulee ja kun ei tullut, niin siksi petyttiin. Ei se tarkoita, että joku olisi markkinoinnissa epäonnistunut (kuten sen suhteen, ettei Fehriä ole vieläkään onniteltu), vaan siinä on syy sille, miksi moni tyrmää Turusen hankinnan. Siitähän sinä itse kirjoitit ja minä vastasin syyn sille, miksi Turuseen petyttiin. En syyttänyt ketään.Ei kai se markkinointiväen vika ole jos joku odottaa heti jotain nimekästä kärkihankintaa ja pettyy kaikkeen muuhun.
Ei ole missään päin maailmaa tapana juhlia millään some hypeillä jos sieltä ei sitten tule edes sitä kalaa, vaan jonkun hylkäämä tyhjä muovipullo. Tai no joku voinee näyttää jonkun muun jengin somekamppanjan jostain Mestis jätkistä? Jään odottamaan. Nimittäin siinä markkinoinnissa on myös olemassa huonoa markkinointia ja kaikki markkinointi ei ole positiivista, nyt luotiin monelle pettymyksen tunnetta ja se jää helposti pintaan vaikka aiemmin on tullut kuinka sitä Lallia. Markkinointi ei nyt ole todellakaan vain itsensä tyrkyttämistä ja ylihypeä. Se on toki kivaa, että löytyy sitten ne muutama joiden mielestä tämäkin oli hienoa ja hauskaa, ei vaan nopeasti lukaisemalla onnistunut suurimman osan kohdalla ja silloin se on huonoa markkinointia, toki pienellä jatkoaika otannalla.
Ei kai sitä kukaan olekaan syyttänyt? Moni ymmärsi, että jotain hyvää tulee ja kun ei tullut, niin siksi petyttiin. Ei se tarkoita, että joku olisi markkinoinnissa epäonnistunut (kuten sen suhteen, ettei Fehriä ole vieläkään onniteltu), vaan siinä on syy sille, miksi moni tyrmää Turusen hankinnan. Siitähän sinä itse kirjoitit ja minä vastasin syyn sille, miksi Turuseen petyttiin. En syyttänyt ketään.