Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 041 654
  • 24 001

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pientä huhua olisi, mutta en itse jaksa uskoa kuulemaani mitenkään päin. Viimeksi sain hieman palautetta "paljastuksesta", joten jääköön nyt huhuasteelle tämä.

#pakki #nimekäs
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pientä huhua olisi, mutta en itse jaksa uskoa kuulemaani mitenkään päin. Viimeksi sain hieman palautetta "paljastuksesta", joten jääköön nyt huhuasteelle tämä.

#pakki #nimekäs

Hieman ristiriitaista... Paljastat huhun? Huhu on huhu, tieto on tieto. Jos sanot asian tietona ja se on väärin vuodettu tai muuten virheellistä, niin on aihettakin palautteelle. Mikäli kerrot huhun, niin se on huhu. Joko totta tai ei. Ei siihen kukaan voi puuttua.

Miten on A.Etana? Onko sulla tietoa vai huhua :)
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieman ristiriitaista... Paljastat huhun? Huhu on huhu, tieto on tieto. Jos sanot asian tietona ja se on väärin vuodettu tai muuten virheellistä, niin on aihettakin palautteelle. Mikäli kerrot huhun, niin se on huhu. Joko totta tai ei. Ei siihen kukaan voi puuttua.

Miten on A.Etana? Onko sulla tietoa vai huhua :)
Mulla ei ole tämän suhteen tietoa, ainoastaan huhua. Paikkaansapitävyyttä en henkilökohtaisesti jaksa uskoa yhtään, mutta kerrotaan nyt huhu huhuna: Sellainen nimi kuin Karalahti on pyörinyt ilmoilla, mutta mutta...
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Onhan tuo omassa puujalkaisuudessa hemmetin väsynyt postaus, mutta tykkään tästä tyylistä. Huumoria (huonoakin) pitää olla ja juuri näin herätellään ihmisiä myös näin kesällä. Jos illalla tulee uusi päivitys, missä on Porseland kalapuvussa nostettu veneeseen, niin lupaan nauraa pitkään ja hymyillä perään.. ehkä ostan vielä mukinkin. Juuri näin Hopsu.. me like!
Ohan tuo kieltämättä vähä junttia mutta... mielummin kesällä näitä kattelee kun viime vuosien huhtikuusta syyskuuhu kestävää hiljaisuutta...
Joonas Rönnberg huudettu!
 

Ralph

Jäsen
Onko jo tiedossa kellonaika, jolloin herra X:n soppari julkastaan vai pitääkö päivystää Kerhon sivuilla koko päivän?
 

Naalinpaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeeenlinnan Pallokerho, Jon "Nasty" Mirasty
Kuulin huhua, että ei välttämättä ole ihan arvokala tarttunut vaappuun. Mutta miksi jotain joonasrönnbergejä täytyy mehutella tollasella kuvalla? Semmoset vois mielestäni vaan lätkästä Kerhon sivuille todeten, että tommonen tuli hommattua. Viimeistään keskiviikkona julkistetaan tämä uusi hankinta.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Jääkiekkojumalat, antakaa Jere Karalahden laskeutua Ritari-areenan jäälle. Oranssiin. Aamen.
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Jos on Karalahti niin aamen. Hyvästi nöyristely omanmaalin edessä. Täytyy melkein ottaa kehyksistä Jeren vuoden 06 viidettä välierää edeltävä IS haastattelu :3
No ootellaan ny vielä. Joku Rönbergi sieltä kuitenkin tulee ja palauttaa taas maanpinnalle...
 

Ralph

Jäsen
Jos se on tasoa Karalahti, niin miksi HPK:n sivuilla ei sitä mainosteta selvästi? Eli, että "huomenna kello 10 dingdong" vaan vain tuollainen kalastuskuva. Vai julkaistaanko vasta keskiviikkona?
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Ei ole mun kuulemani mukaan mikään nimekäs pelaaja tämä mistä kuulin. Tai sitten on tulossa joku rotaatiopelaaja ja isompi lohi :)
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hämmentävää jotenkin jos sieltä ei nyt tule kovemman profiilin pakki, vaan tasoa rotaatiopelaaja. Puolustuksessahan alkaa olla aika reilusti ukkoja reservissäkin jo.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ei ole mun kuulemani mukaan mikään nimekäs pelaaja tämä mistä kuulin. Tai sitten on tulossa joku rotaatiopelaaja ja isompi lohi :)

Oliko nyt pakko vetää jo ennen julkistusta matto jalkojen alta. Olisi ollut mukavampi pettyä vasta nimen tultua julki!
 

Juudaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho ja Juuse Saros
No ei kenenkään rotaatiopelaajan tulemista tuollaisilla kala-kuvilla alettaisi hypettämään.

Itse kanssa epäilen että tuskin tässä nyt mitään rotaatiopakkeja enään haetaan. Voihan se olla että tuleva pakki on joku potentiaalinen rightin haku amerikasta mutta jotenkin toivoisi olevan jo taitonsa näyttäny kaveri.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Huomennako tämä nyt sitten julkaistaan?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
JOS Kerhoon tulija olisi Karalahti, niin aika ison riskin näen. Turkuun ei kaveria tahdottu vaikka tarjosi aktiivisesti itseään tietojeni mukaan Niittymäelle.

Hinta, nykytaso, hitaus ja siviilielämän kiemurat, siinä asioita joita itse pidän riskinä tämän kaverin kohdalla.

Toivon Kerho-fanien kannalta tämän kalan olevan jokin toinen vonkale.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös