banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Karalahti kelpaisi oikein mainiosti minun Kerhoon. Varsinkin, kun pidän yhä tuota Kepan puolustuskalustoa turhan heiveröisenä.
Olisi hauska toivoa, että tuo olisi lausuttu sen jälkeen, kun Kapasella oli jo nimi paperissa. Eli tulee nyt vielä yksi tai kaksi uutta. Mutta todennäköisenä pidän sitä, että tuo tarkoitti, että joko Kapanen tai kaksi pikkuhankintaa.Antti Toivanen sanoo päivän Kaupunkiuutisissa, että kesän aikana haetaan enään 1 tai 2 pelaaja ja että pelaajabudjetti pysyy samassa kuin viime kaudella.
Samaa katsoin ja änärihän loppui viime yönä niin ilmeisesti Fehr tekee paluun..;)Jaahas, tiedä sitten tarkoittaako tämä yhtään mitään, mutta Kerhon Facebook sivuilla kuva Toivasesta kalassa ja teksti:
Hetkinen, toimitusjohtaja Toivanen on kalassa. Mitä tarttuu Kerho-vaappuun? #illallahallille
Toivottavasti kala ei olisi kotimaista vaan kroatialaista.
Jaahas, tiedä sitten tarkoittaako tämä yhtään mitään, mutta Kerhon Facebook sivuilla kuva Toivasesta kalassa ja teksti:
Hetkinen, toimitusjohtaja Toivanen on kalassa. Mitä tarttuu Kerho-vaappuun? #illallahallille
Pientä huhua olisi, mutta en itse jaksa uskoa kuulemaani mitenkään päin. Viimeksi sain hieman palautetta "paljastuksesta", joten jääköön nyt huhuasteelle tämä.
#pakki #nimekäs
Pientä huhua olisi, mutta en itse jaksa uskoa kuulemaani mitenkään päin. Viimeksi sain hieman palautetta "paljastuksesta", joten jääköön nyt huhuasteelle tämä.
#pakki #nimekäs
#jk vai #mp?
Mutta JK on?Porseland ei ole tulossa.