ELÄKELÄINEN kirjoitti:Viikonloppuna suuntana legendarinen Ace Cafe.
Mielenkiinto heräsi. Mikä paikka se on ja miksi legendaarinen?
ELÄKELÄINEN kirjoitti:Viikonloppuna suuntana legendarinen Ace Cafe.
ELÄKELÄINEN kirjoitti:Mulla on FZ1-S. eli katettu versio N:stä. Lisäksi pistin kiinni touring-plexin ja kokokatteen. Olo ei ole tippaakaan pommittajamainen. Kyseessä on lähinnä tehokas monitoimipyörä.Yläkierroksilla toki pommittaminenkin onnistuu.
Teho on tosiaankin rajoitettu pieneillä vaihteilla. Esim. moottoripyörä. orgista löytyy tietoa uudelleenohjelmoinneista ja mökäpöntöistä.
Ace Cafe,Lontoo.Norton,Triumph... aikoinaan. Oli pitkään kiinni, nykyään kukoistaa vanhalla cosh boys/rockers/bikers maineellaan uusin omistajin. Teemailtoja,bändejä, paikallisia pommittajia ja tietysti turistisälää.scholl kirjoitti:Mielenkiinto heräsi. Mikä paikka se on ja miksi legendaarinen?
Vai niin. Olen itsekkin "sumussa" tuona viikonloppuna. Saatanpa pöräyttää sinne itsekkin jos kerran olisi heimoveljiä nähtävänä. Ennen sitä poikkean toki Soho:n Nordic Cafe:n kautta hakemassa parit ruisleivät matkaevääksi.ELÄKELÄINEN kirjoitti:Viikonloppuna suuntana legendarinen Ace Cafe.
Ultra kirjoitti:Ja jos joku ei tiedä mikä Ace Cafe on niin kannattaa käydä tutustumassa edes webbi sivuilla http://www.ace-cafe-london.com/ .
Ace Cafe,Lontoo.Norton,Triumph... aikoinaan. Oli pitkään kiinni, nykyään kukoistaa vanhalla cosh boys/rockers/bikers maineellaan uusin omistajin. Teemailtoja,bändejä, paikallisia pommittajia ja tietysti turistisälää.
Tostaina posti toi putket. Aika mielenkiintoinen asennus kun vakioputken poistaminen vaati mm. takaiskarin irroittamisen. Eipä siinä, hienosti muuttui pyörän luonne ja äänet. Eikä seoksetkaan menneet liian laihalle. Tuntuu, että pelaa jopa paremmin kuin vakiopöntöillä.
Meinasitko kuitenkin käyttää penkissä jossain vaiheessa, että saatte säädöt kohdalleen muutenkin kuin vain persetuntumalta? Varmaan jos ihan maksimihyödyn aikoo ottaa irti, niin säädättämässä pitää käydä. Itselläni sama operaatio edessä ja meinattiin, että aluksi se penkitetään vakioputkella ja sitten erikseen tehoputkella ja säädellään sen mukaan ja huonossa tapauksessa tilataan PC tai vastaava kikkare avuksi.
Olen kääntänyt takkini vannoutuneesta kyykkypyöräilijästä Harrikan suuntaan. Nyt tarvittaisiin vielä tietoa, tekeekö sellaisella(harrikalla) yhtään mitään, vai vetääkö pikkujätkät Monkeylla ohitse?
Tuommoinen sportster custom 883 http://www.hoghaus.fi/XL883C 2007.htm olisi sopivan näköinen peli, mutta mikä semmoisella mahtaa olla huippunopeus ja kiihtyvyys 0-100 km/h? Hevosiahan siinä on lähes yhtä paljon kuin omassa Aprilian piikissä oli 90-luvun vaihteessa ja painoa tuplaten, joten mistään ohjuksesta ei varmasti ole kyse.
Olen kääntänyt takkini vannoutuneesta kyykkypyöräilijästä Harrikan suuntaan.......
Hyvillä ajo-ominaisuuksilla varustettuun muoviluotiin tottuneelle voi olla aika shokki havaita, mitä customin jyskytys ja jäykkäperä todella tarkoittaa satasen vauhdissa.
Löytyykös tuollaiselle Harrikalle jotain toimivampaa peliä Triumph, japsia tai jotain muuta? Haussa olisi siis pyörä, joka ei houkuta testaamaan paljonko se kulkee tai kuinka nopeasti se kiihtyy, vaan tarkoitus olisi soljua sulavasti liikennevirran mukana.
Löytyykös tuollaiselle Harrikalle jotain toimivampaa peliä