Monikulttuurisuus – rikkaus vai vitsaus?

  • 3 108 494
  • 24 186

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Saattaa olla, että joku idiootti/trolli lähtee hassuttelemaan tuolla vanhalla myytillä, että vähemmistö ei voisi kohdistaa rasismia tai vihapuhetta enemmistöön, mutta tuohan nyt on jo moneen kertaan osoitettu "maahanmuuttokriittiseksi faktaksi", eli paskapuheeksi.

Parin hassuttelevan trollin aiheeseen liitytyvää öyhöttelyä

http://blogit.image.fi/mafalala/kaanteista-rasismia-ei-ole/

https://www.kepa.fi/uutiset-media/vieraskolumnit/enemmisto-ei-koe-syrjintaa

Näitä paskapuheeksi osoitettuja myyttejä löytää muuten ihan helposti esimerkiksi Googlen hakukoneella.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näitä paskapuheeksi osoitettuja myyttejä löytää muuten ihan helposti esimerkiksi Googlen hakukoneella.
Onneksi olkoon, löysit internetistä höpöjuttuja. Jos et vielä tiennyt, niin kaikki mitä netistä löytää, ei pidä paikkaansa. Kiitos kuitenkin kun vaivauduit todistamaan yhden viestini pointeista.

Täällä ihan oikeassa elämässä, esimerkiksi meillä Suomessa, rasismi voi olla rangaistuksen koventamisperuste myös silloin, kun vähemmistöön kuuluva henkilö kurmoottaa enemmistöön kuuluvaa henkilöä oikeuden mielestä rasistisista syistä. Tuomioitakin löytyy, kuten olen aiemmin linkkaillutkin. Sinä kun olet taitava googlettaja, niin löydät varmaan itsekin.

Joten menehän nyt johonkin muualle trollaamaan. Tää on jo nähty.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Onneksi olkoon, löysit internetistä höpöjuttuja. Jos et vielä tiennyt, niin kaikki mitä netistä löytää, ei pidä paikkaansa. Kiitos kuitenkin kun vaivauduit todistamaan yhden viestini pointeista.

Jaa? Minä kun luulin, että nuo ovat ihan oikeiden ihmisten vakavissaan kirjoittamia juttuja. Jännä, että niitä löytää halutessaan vaikka kuinka paljon. Putinistien juonia varmaan...

Täällä ihan oikeassa elämässä, esimerkiksi meillä Suomessa, rasismi voi olla rangaistuksen koventamisperuste myös silloin, kun vähemmistöön kuuluva henkilö kurmoottaa enemmistöön kuuluvaa henkilöä oikeuden mielestä rasistisista syistä. Tuomioitakin löytyy, kuten olen aiemmin linkkaillutkin. Sinä kun olet taitava googlettaja, niin löydät varmaan itsekin.

Valitettavasti lait ovat vielä kuten ennen, eivätkä kuten fem.. tasa-arvon tavoitelijat toivovat.

Joten menehän nyt johonkin muualle trollaamaan. Tää on jo nähty.

Totta, niin nähty. Faktoista viis ja trollikortti pöytään.

Yksi jonon jatkoksi..

http://ihanatkiharat.blogspot.fi/2016/03/rasismi.html

"Kuten kaikki ihmiset, myös rodullistetut ihmiset voivat olla ilkeitä, kiusata tai tehdä tyhmyyksiä. Rodullistetut ihmiset voivat harjoittaa syrjintää tai kiusata koulussa. Monesti esimerkiksi lapsilla kiusaaminen liittyy mielenterveysongelmiin tai muihin ongelmiin lapsen elämässä - kiusaajaksi ei synnytä tyhjästä. Kuitenkaan se ei ole rasismia"

Jottei tulisi väärin käsityksiä, niin boldaus on alkuperäistä tekstiä.
 
Viimeksi muokattu:

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa? Minä kun luulin, että nuo ovat ihan oikeiden ihmisten vakavissaan kirjoittamia juttuja. Jännä, että niitä löytää halutessaan vaikka kuinka paljon. Putinistien juonia varmaan...
Eiköhän ne ole ihan oikeiden ihmisten vakavissaan kirjoitettuja juttuja. Ne nyt vaan sattuvat olemaan väärässä. Vähän niinkuin sinäkin yleensä. Ymmärtääkö trolli jo nyt vai ihanko vaan trollaamisen ilosta trollaat?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Eiköhän ne ole ihan oikeiden ihmisten vakavissaan kirjoitettuja juttuja. Ne nyt vaan sattuvat olemaan väärässä. Vähän niinkuin sinäkin yleensä. Ymmärtääkö trolli jo nyt vai ihanko vaan trollaamisen ilosta trollaat?

Ovat väärässä? Sittenhän sinä olet olet asiasta samaa mieltä parjaamiesi kriitikoiden, paskanpuhujien, trollien ja muiden öyhöttäjien kanssa.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ovat väärässä? Sittenhän sinä olet olet asiasta samaa mieltä parjaamiesi kriitikoiden, paskanpuhujien, trollien ja muiden öyhöttäjien kanssa.
Tuota tuota...Heti ensimmäisessä viestissä kerroin miten se asia oikeasti menee ja sen jälkeenkin useampaan kertaan. Nytkö se sulle vasta aukesi, vai trollaatko vaan? Tai antaa olla, ei mua oikeasti kiinnosta.

Ole hyvä, saat viimeisen sanan tähän keskusteluun, en jaksa ruokkia trollia tämän enempää. Hyvää yötä ja muista laittaa joskus taas valot päälle.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän ne ole ihan oikeiden ihmisten vakavissaan kirjoitettuja juttuja. Ne nyt vaan sattuvat olemaan väärässä. Vähän niinkuin sinäkin yleensä. Ymmärtääkö trolli jo nyt vai ihanko vaan trollaamisen ilosta trollaat?
Et siis näe mitään ongelmaa siinä, että ihan vakavasti otettavan oloiset "rasisminvastustajat" suoltavat tuollaista paskaa ja sitten joukolla tämä rasistikortin viuhuttelijoiden lauma nielee tuon? Ja näiden juttujen linkkaaminen tänne on trollaamista?
Samaa logiikkaa voi varmaan soveltaa myös toiseen suuntaan. On trollaamista linkata keskusteluihin jotain rasistien tekstejä, koska he toki kirjoittavat vakavissaan mutta sattuvat nyt vaan olemaan väärässä. End of discussion.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tuota tuota...Heti ensimmäisessä viestissä kerroin miten se asia oikeasti menee ja sen jälkeenkin useampaan kertaan. Nytkö se sulle vasta aukesi, vai trollaatko vaan? Tai antaa olla, ei mua oikeasti kiinnosta.

Ole hyvä, saat viimeisen sanan tähän keskusteluun, en jaksa ruokkia trollia tämän enempää. Hyvää yötä ja muista laittaa joskus taas valot päälle.

Heti ensimmäisessä viestissässäsi haukuit kanssa samaa mieltä olevat paskanpuhujiksi ja trolleiksi. Hyvä veto ja hyvää yötä.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Ovat väärässä? Sittenhän sinä olet olet asiasta samaa mieltä parjaamiesi kriitikoiden, paskanpuhujien, trollien ja muiden öyhöttäjien kanssa.
Tämä lainaus kyllä kertoo maailmankuvastasi paljon. Jos sinä @Geezer olet, vaikkapa tällä palstalla, jonkun kanssa eri mieltä, niin sitten olet ihan periaatteellisesti tämän henkilön kanssa kaikesta ja aina eri mieltä, riippumatta siitä mitä tämä toinen nimimerkki on milloinkin kirjoittanut. Näinhän se keskustelun taso täällä saadaan nousuun.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tämä lainaus kyllä kertoo maailmankuvastasi paljon. Jos sinä @Geezer olet, vaikkapa tällä palstalla, jonkun kanssa eri mieltä, niin sitten olet ihan periaatteellisesti tämän henkilön kanssa kaikesta ja aina eri mieltä, riippumatta siitä mitä tämä toinen nimimerkki on milloinkin kirjoittanut. Näinhän se keskustelun taso täällä saadaan nousuun.
Hyvin tiivistetty. Saman miinan viritti jo eilen, mutta kun ei kukaan siihen kävellyt, niin tänään uudestaan.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tämä lainaus kyllä kertoo maailmankuvastasi paljon. Jos sinä @Geezer olet, vaikkapa tällä palstalla, jonkun kanssa eri mieltä, niin sitten olet ihan periaatteellisesti tämän henkilön kanssa kaikesta ja aina eri mieltä, riippumatta siitä mitä tämä toinen nimimerkki on milloinkin kirjoittanut. Näinhän se keskustelun taso täällä saadaan nousuun.

Tuota, eiköhän tässä ole nyt se tilanne, että joku toinen haukkuu itsensä kanssa samaa mieltä olevat trolleiksi ja paskanpuhujiksi? Nostaako vai laskeeko se keskustelun tasoa on makuasia, mutta uutta se on ainakin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tuota, eiköhän tässä ole nyt se tilanne, että joku toinen haukkuu itsensä kanssa samaa mieltä olevat trolleiksi ja paskanpuhujiksi? Nostaako vai laskeeko se keskustelun tasoa on makuasia, mutta uutta se on ainakin.
Tarkoitatko nyt itseäsi samanmielisenä?
Vastenmielinen teko, mutta rasismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, koska käänteistä rasismia ei ole olemassa.
Vai oliko tämä trollausta?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et siis näe mitään ongelmaa siinä, että ihan vakavasti otettavan oloiset "rasisminvastustajat" suoltavat tuollaista paskaa ja sitten joukolla tämä rasistikortin viuhuttelijoiden lauma nielee tuon? Ja näiden juttujen linkkaaminen tänne on trollaamista?
Jos joku kirjoittaa paskaa, niin se on paskaa ihan täysin riippumatta siitä, kuka sitä paskaa kirjoittaa, eikö? Paskakirjoitukset voi oikaista, kuten esimerkiksi minä olen silloin tällöin tehnyt. Onko tämä sitten ongelma? No kai se olisi kivaa, jos kukaan ei kirjoittelisi paskaa nettiin, mutta enpä nyt oikein jaksa tuollaisesta maailmasta unelmoida.

Samaa logiikkaa voi varmaan soveltaa myös toiseen suuntaan. On trollaamista linkata keskusteluihin jotain rasistien tekstejä, koska he toki kirjoittavat vakavissaan mutta sattuvat nyt vaan olemaan väärässä. End of discussion.
Sulta taisi jäädä jotain oleellista huomaamatta. Tuo yksi trolli kirjoitteli tässä vähän aika sitten seuraavasti "silleen hassun sarkastisesti", kuten idolinsa kirjoittelia-trolli:
Vastenmielinen teko, mutta rasismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, koska käänteistä rasismia ei ole olemassa.
Minä sitten aikani kuluksi oikaisin hassuttelun taustalla olevan myytin. Trolli sitten yritti jatkaa sitä hassutteluaan "todistelemalla" jotain hassunhauskaa hassunhauskasti, toisin sanoen kunhan lämpimikseen trollasi. Jossain välissä trollilla taisi mennä vähän pasmatkin sekaisin. Se raukka kun luulee vieläkin, että kaikki jotka ei ole avoimesti natseja, uskoo kaiken mitä Jori Eskolin kirjoittaa. Kieltämättä vähän sekavaa, mutta tällasta tää välillä on. Mm tästä syystä viime aikoina on pyydelty, että eikö tätä hassunhauskaa sarkasmia voisi käyttää täällä vähän säästeliäämmin, mutta trollithan tietysti toimii juuri päin vastoin.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tarkoitatko nyt itseäsi samanmielisenä?

Vai oliko tämä trollausta?

Eikos tuo ole ihan tämän päivän vihervasemmistolaisfeminististä retotiikkaa? Jos se sattuu kaikessa älyllisyydessään hävettämään saman poliittisen laidan kulkijaa, niin kai sen esiin nostaminen on sitten trollailua.

Rasti seinään joka tapauksessa, koska myös me kaksi olemme tästä asiasta samaa mieltä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Rasti seinään joka tapauksessa, koska myös me kaksi olemme tästä asiasta samaa mieltä.
Aijaa. Mistä me nyt olemme samaa mieltä? Sinä kirjoitit näin.
Vastenmielinen teko, mutta rasismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, koska käänteistä rasismia ei ole olemassa.
En ole samaa mieltä asiasta kanssasi. Jos nyt kuitenkin olet itsesi kanssa eri mieltä, niin olisi hyvä nostaa käsi pystyyn ja myöntää, että trollasit.

EDIT: Boldasin vielä varmuuden vuoksi kohdan jossa meidän näkemykset poikkeaa toisistaan. Ihan siltä varalta, että muuten hassuttelusi varmasti jatkuisi.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Aijaa. Mistä me nyt olemme samaa mieltä? Sinä kirjoitit näin.

En ole samaa mieltä asiasta kanssasi. Jos nyt kuitenkin olet itsesi kanssa eri mieltä, niin olisi hyvä nostaa käsi pystyyn ja myöntää, että trollasit.

Tämä jäi kai huomaamatta, joten laitetaan uudestaan.

Eikos tuo ole ihan tämän päivän vihervasemmistolaisfeminististä retotiikkaa? Jos se sattuu kaikessa älyllisyydessään hävettämään saman poliittisen laidan kulkijaa, niin kai sen esiin nostaminen on sitten trollailua.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tämä jäi kai huomaamatta, joten laitetaan uudestaan.
Minä lainasin sinua ja osoitin viestini sinulle. Se, että sinulla on joitakin samanmielisiä aatetovereita ei tässä kohdin vaikuta asiaan sillä he eivät tällä palstalla ole vastaamassa omista näkemyksistään. Haen takkini.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Minä lainasin sinua ja osoitin viestini sinulle. Se, että sinulla on joitakin samanmielisiä aatetovereita ei tässä kohdin vaikuta asiaan sillä he eivät tällä palstalla ole vastaamassa omista näkemyksistään. Haen takkini.

En nyt menisi sanomaan meitä aatetovereiksi, vaikka olemmekin tästä yksittäisestä asiasta täsmälleen samaa mieltä.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikos tuo ole ihan tämän päivän vihervasemmistolaisfeminististä retotiikkaa? Jos se sattuu kaikessa älyllisyydessään hävettämään saman poliittisen laidan kulkijaa, niin kai sen esiin nostaminen on sitten trollailua.
Ei aavistustakaan onko tuo "vihervasemmistolaisfeminististä retotiikkaa". Sinähän sen tekstin kirjoitit, joten olettaisin se olevan sinun retoriikkaasi. Toinen vaihtoehto on, että trollasit, mutta koska se on säännöissä kielletty, niin ei kai siitä voi olla kyse. Vastaatko vielä ihan suoraan, että oliko se kirjoituksesi oma mielipiteesi, vai jotain ihan muuta? @Moderaattorit kin varmaan haluaa tietää, että trollaatko sinä täällä ihan tarkoituksella.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ei aavistustakaan onko tuo "vihervasemmistolaisfeminististä retotiikkaa". Sinähän sen tekstin kirjoitit, joten olettaisin se olevan sinun retoriikkaasi.

Jaa? Olet siis täysin tietämätön asiasta, minkä väität olevan moneen kertaan paskapuheeksi todistettu.

Toinen vaihtoehto on, että trollasit, mutta koska se on säännöissä kielletty, niin ei kai siitä voi olla kyse. Vastaatko vielä ihan suoraan, että oliko se kirjoituksesi oma mielipiteesi, vai jotain ihan muuta? @Moderaattorit kin varmaan haluaa tietää, että trollaatko sinä täällä ihan tarkoituksella.

Tägäämälläkin voi kai kokeilla, mutta eiköhän heidän kantansa selviä, kun aloitat tökkäämällä punaista "raportoi"-linkkiä.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa? Olet siis täysin tietämätön asiasta, minkä väität olevan moneen kertaan paskapuheeksi todistettu.
En ole tietoinen, onko väitteesi "vihervasemmistolaisfeminististä" retotiikkaa. Olen tietoinen, että väitteesi ei ole totta. En ole myöskään tietoinen siitä, miksi et vastannut suoraan kysymykseen. Mulla on kyllä epäilykseni, mutta eiköhän tämä jo riitä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
En ole tietoinen, onko väitteesi "vihervasemmistolaisfeminististä" retotiikkaa. Olen tietoinen, että väitteesi ei ole totta. En ole myöskään tietoinen siitä, miksi et vastannut suoraan kysymykseen. Mulla on kyllä epäilykseni, mutta eiköhän tämä jo riitä.

Voisin kyllä kaivella sinulle enemmänkin luettavaa, mutta jätän sen tekemättä, koska kerroit tämä riittää.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sulta taisi jäädä jotain oleellista huomaamatta. Tuo yksi trolli kirjoitteli tässä vähän aika sitten seuraavasti "silleen hassun sarkastisesti", kuten idolinsa kirjoittelia-trolli:

Minä sitten aikani kuluksi oikaisin hassuttelun taustalla olevan myytin. Trolli sitten yritti jatkaa sitä hassutteluaan "todistelemalla" jotain hassunhauskaa hassunhauskasti, toisin sanoen kunhan lämpimikseen trollasi.
Nuo linkkaukset olivat ihan mielenkiintoista kamaa, ja minulle on melko yhdentekevää, mitä te kaksi pippelimiekkailette siellä itse asian kulisseissa. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
 
Nuo linkkaukset olivat ihan mielenkiintoista kamaa, ja minulle on melko yhdentekevää, mitä te kaksi pippelimiekkailette siellä itse asian kulisseissa. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Tämä on juuri onnistuneen trollauksen lopputulos. Se kannattaa, esim. Venäjän nykyhallinnolle, tai Fox Newsille, koska jos kaksi vastakkaista osapuolta huutaa päinvastaisia näkemyksiä, osa jengistä ei kuitenkaan jaksa tai edes osaa ottaa selvää millä pohjalla mikäkin lausunto makaa, vaan tarkistaa puolensa oman fanipaitansa väristä.

@Geezer tässäkin varmaan vei yleisöäänet tällä palstalla, veikkaan ma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös