Et siis näe mitään ongelmaa siinä, että ihan vakavasti otettavan oloiset "rasisminvastustajat" suoltavat tuollaista paskaa ja sitten joukolla tämä rasistikortin viuhuttelijoiden lauma nielee tuon? Ja näiden juttujen linkkaaminen tänne on trollaamista?
Jos joku kirjoittaa paskaa, niin se on paskaa ihan täysin riippumatta siitä, kuka sitä paskaa kirjoittaa, eikö? Paskakirjoitukset voi oikaista, kuten esimerkiksi minä olen silloin tällöin tehnyt. Onko tämä sitten ongelma? No kai se olisi kivaa, jos kukaan ei kirjoittelisi paskaa nettiin, mutta enpä nyt oikein jaksa tuollaisesta maailmasta unelmoida.
Samaa logiikkaa voi varmaan soveltaa myös toiseen suuntaan. On trollaamista linkata keskusteluihin jotain rasistien tekstejä, koska he toki kirjoittavat vakavissaan mutta sattuvat nyt vaan olemaan väärässä. End of discussion.
Sulta taisi jäädä jotain oleellista huomaamatta. Tuo yksi trolli kirjoitteli tässä vähän aika sitten seuraavasti "silleen hassun sarkastisesti", kuten idolinsa kirjoittelia-trolli:
Vastenmielinen teko, mutta rasismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, koska käänteistä rasismia ei ole olemassa.
Minä sitten aikani kuluksi oikaisin hassuttelun taustalla olevan myytin. Trolli sitten yritti jatkaa sitä hassutteluaan "todistelemalla" jotain hassunhauskaa hassunhauskasti, toisin sanoen kunhan lämpimikseen trollasi. Jossain välissä trollilla taisi mennä vähän pasmatkin sekaisin. Se raukka kun luulee vieläkin, että kaikki jotka ei ole avoimesti natseja, uskoo kaiken mitä Jori Eskolin kirjoittaa. Kieltämättä vähän sekavaa, mutta tällasta tää välillä on. Mm tästä syystä viime aikoina on pyydelty, että eikö tätä hassunhauskaa sarkasmia voisi käyttää täällä vähän säästeliäämmin, mutta trollithan tietysti toimii juuri päin vastoin.