Kun mä lainaan sun kirjoituksesta yhden lauseen, niin voit turvallisesti olettaa, että kommenttini liittyy siihen lauseeseen, jota lainasin. Ymmärrätkö? Mä en kommentoinut mitään helvetin lukuja. Sä arvasit väärin, kun arvaat minun mielestäni kaiken olevan kunnossa ja huomisesta ei ole huolta. Oikeasti, ei tämä voi olla noin vaiketa. Mistäs jos taas vaihteeksi ihan oikeasti lukisit noita kirjoituksia, ennenkuin vastaat. Tämähän ei todellakaan ole ensimmäinen kerta.
Saatoin arvata väärin, mutta se johtuu siitä, että mielestäni sulla ei ole mitään substanssia itse asiaan. Ei tekstejäsi tule sen takia kuin vilkaistua koska niissä ei juuri sisältöä ole sen suhteen, mikä on Suomen tilanne, missä kaikessa tehdään tuvishommissa väärin, mitä pitäisi aivan ehdottomasti korjata välittömästi, mitä hyvin kaukana oikeista pakolaisista olevat tuvikset kustantavat ja miten se kaikki maksetaan. Kun siihen lisää uskomattoman käsityksesi tulevien vuosien tilanteista, myönnän että tuli pelkästään vilkaistua kappaleen alkua. Tuskin jaksan jatkossakaan niihin enempää keskittyä, ellei niissä ole jotain muutakin kuin unelmahötttöä.
Nyt hehkutat kuinka parina kuukautena on mennyt "hyvin" (irakilaisia tulee vain vähän eikä ne maksa mitään kuin - hyvä vitsi - biljardin ja tämä kaikki isoja kirjaimia tarkoituksella tietyistä syistä väärin käyttämällä) lainkaan ymmärtämättä sitä, mistä nykyinen tilanne johtuu, kauanko se mahdollisesti kestää ja millaisten maiden ja diktatuurien - Turkin ja Venäjän - varassa Suomenkin tilanteen nopea heikkeminen on.
esim tänä vuonna koko Suomalainen maahanmuuttopolitiikka on tuottanut Suomeen noin 700 Irakilaista ja Somalia, jotka maksaa meille biljardeja.
Eipä tuollaisen jälkeen viitsi kovin paljon seuraavaa kirjoitustasi edes lukea. Juttusi liikkuvat lähinnä edesvastuuttomuuden ja sinisilmäisen typeryyden tasolla, joten uudistan jälleen kerran toiveeni, älä kommentoi minun tekstejäni, koska et pysty käsittelemään Suomen turvapaikka- ja pakolaispolitiikkaa muulla kuin unelmatasolla. En ole tästä syystä vapaaehtoisesti tekstejäsi aikoihin lukenut saati sitten lainannut.
Osaltani en tule enää reagoimaan yhteenkään tekstini lainaukseen, oli sun oma tekstisi kuinka provosoiva tahansa.