Joo, jos sillä tarkoitetaan, että koko käytettävissä oleva raha käytetään yksisilmäiseen "monikultturisuus on tavoiteltava ihannetila" -propagandaan, monikulttuurisuuden tavoiteltavuudesta olevien suomalaisten vaientamiseen eli ajatuspoliisitoimintaan. Jos käytettävissä olevasta rahasta reilu kolmasosa käytetään vähemmistöjen valistamiseen siitä, ettei heillä ole ihonvärinsä, sukupuolensa tai vaikkapa uskontonsa perusteella automaattisia erioikeuksia, niin silloin kuuden miljoonan euron käyttäminen mielipideilmoston manipuloimiseen on minun puolestani ihan ok.
Onko susta hyvä juttu, että Suomessa monikultturisuus - joka jo sinänsä on epämääräinen termi - otetaan jonkinlaiseksi vahvistettavaksi ja suositeltavaksi periaatteeksi, kun samaan aikaan Angela Merkkel Saksassa, David Cameron Iso-Britanniassa ja myös Ranskan ex-pressa Nikolai Sarkozy ovat todenneet maissaan "monikulttuurisuuden" epäonnistuneen.
Sä taidat olla ton hankkeen kohderyhmän ytimessä...
Mä nyt vaan olen sitä mieltä, että rasismi ja vihapuhe on helvetin typerää ja väärin. Monikulttuurisuudella ei ole mulle oikeastaan mitään väliä. Kaikkia ihmisiä vaan pitäisi kohdella yhdenvertaisesti huolimatta heidän etnisestä taustastaan. Jos olet eri mieltä, niin se on sun tiesi.
En minä tänne halua yhden yhtä muslimia. En yhtäkään. He eivät edistä omalla läsnäolollaan yhteiskuntaamme millään tavalla. Ja se ei ole rasismia jos näin kirjoitan. Uskontonsa voi kukin valita. Jos on tuohon kelkkaan hypännyt, on syytä sietää kuumuutta.
Sullahan on samanlaiset jutut kun ääriuskovilla. Olen muuten sitä mieltä, että jonkin sortin "uskovaisia" ovat myös öyhöateistit.