Missä on puhuttu tekijöiden olevan turvapaikanhakijoita? Eikö tuo ole aika rasistista epäillä ilman faktoja?
Poliisi ainakin tulkkeja odottaa ennen kuulemista. Eihän se tietenkään mitään vahvista, mutta vihjaa vahvasti.
Missä on puhuttu tekijöiden olevan turvapaikanhakijoita? Eikö tuo ole aika rasistista epäillä ilman faktoja?
-Kempeleellä vastaanottokeskusMissä on puhuttu tekijöiden olevan turvapaikanhakijoita? Eikö tuo ole aika rasistista epäillä ilman faktoja?
Mielestäni Kempeleessä ei kyllä (vielä) ole vastaanottokeskusta, jos ei sitten Sipilän taloon ole majoittunut ketään. Lähimmät taitavat löytyä Oulusta ja Limingasta eikä niihin taida tuolta tapahtumapaikalta ihan kävellen mennä (> 10km). Korjaatkoon joku väittämäni, jos tietää asiasta tarkemmin. Eihän tämä silti mitään tarkoita; kylläpä tuolla Kempeleen Zeppeliinissäkin on monesti näyttänyt näitä hädänalaisia pyörineen.-Kempeleellä vastaanottokeskus
Minulle jokainen uusi raiskaustapaus on automaattisesti ulkomaalaistaustaisen tekemä kunnes toisin ilmoitetaan. Siis silloin kun tekijän kansalaisuudesta ei ole uutisessa mitään mainintaa. Tämän ajattelutavan olen ottanut vasta tämän vuoden syksyllä ja vain kerran olen joutunut myöntämään olleeni väärässä ennakkoajatuksineni. Mikäli roturealistisuus/realistinen arvio ilman faktoja on rasismia niin sitten minä olen rasisti. Nyt onkin pallo heitetty turvapaikanhakijoille, heillä on tilaisuus osoittaa olevansa kunnollisia ja kumota tämä minun ajattelutapani, sillä koska turvapaikanhakijoita on kuitenkin vähemmistö, niin heidän tekemiä raiskaustapauksia pitäisi olla huomattavasti vähemmän kuin niitä nyt näyttää olevan.Missä on puhuttu tekijöiden olevan turvapaikanhakijoita? Eikö tuo ole aika rasistista epäillä ilman faktoja?
Mielestäni Kempeleessä ei kyllä (vielä) ole vastaanottokeskusta, jos ei sitten Sipilän taloon ole majoittunut ketään. Lähimmät taitavat löytyä Oulusta ja Limingasta eikä niihin taida tuolta tapahtumapaikalta ihan kävellen mennä (> 10km). Korjaatkoon joku väittämäni, jos tietää asiasta tarkemmin. Eihän tämä silti mitään tarkoita; kylläpä tuolla Kempeleen Zeppeliinissäkin on monesti näyttänyt näitä hädänalaisia pyörineen.
E: lienevätkö sitten samoja sankareita, mitkä omankin tytön säikäyttivät siinä Zeppeliinin kulmilla
Kempeleen uudessa vastaanottokeskuksessa oli myöhään maanantai-iltana poliisioperaatio.
Mielestäni Kempeleessä ei kyllä (vielä) ole vastaanottokeskusta, jos ei sitten Sipilän taloon ole majoittunut ketään. Lähimmät taitavat löytyä Oulusta ja Limingasta eikä niihin taida tuolta tapahtumapaikalta ihan kävellen mennä (> 10km). Korjaatkoon joku väittämäni, jos tietää asiasta tarkemmin. Eihän tämä silti mitään tarkoita; kylläpä tuolla Kempeleen Zeppeliinissäkin on monesti näyttänyt näitä hädänalaisia pyörineen.
E: lienevätkö sitten samoja sankareita, mitkä omankin tytön säikäyttivät siinä Zeppeliinin kulmilla
Poliisi tutkii: 14-vuotias tyttö raiskattiin Kempeleessä – epäillyt 15–17-vuotiaita - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Ihmettelin itsekin asiaa pakolaisketjussa, mutta kai tällainen sitten on viime aikoina perustettu?
Ihmettelin itsekin asiaa pakolaisketjussa, mutta kai tällainen sitten on viime aikoina perustettu?
Ok, enpä ole ollut tuosta tietoinen. Tosin ei kyllä ole tullut paikallisia lehtiäkään luettua. Migrin sivuilta ei kuitenkaan löydy vielä ainakaan yhteystietoja. Sipiläkin on varmaan nyt tyytyväinen, kun saatiin rikastettua kotikunta näinkin vauhdikkaalla alulla.Jossain ex nuorten mielenterveyshoitopaikassa tätä nykyä nuoria hätää kärsiviä partalapsia netin mukaan.
No eipä siinä kauaa nokka tuhissut kun päästiin jo asiaan...Kuulemma pari päivää ollu toiminnassa Diakonissa-laitoksen perustama VOK Kempeleen paloaseman lähistöllä. Tieto murosta poimittu.
Ikävä kyllä samassa veneessä ollaan. Eikä päde edes vain raiskausrikoksiin, eikä kyseessä ole omasta mielestäni rasismi, jos veikkaa formuloissakin parasta autoa...Minulle jokainen uusi raiskaustapaus on automaattisesti ulkomaalaistaustaisen tekemä kunnes toisin ilmoitetaan. Siis silloin kun tekijän kansalaisuudesta ei ole uutisessa mitään mainintaa. Tämän ajattelutavan olen ottanut vasta tämän vuoden syksyllä ja vain kerran olen joutunut myöntämään olleeni väärässä ennakkoajatuksineni. Mikäli roturealistisuus/realistinen arvio ilman faktoja on rasismia niin sitten minä olen rasisti.
Migrin sivuilta ei kuitenkaan löydy vielä ainakaan yhteystietoja.
Toinen kotimaani Japani suvaitsee lähes kaikkia uskontoja, mutta vaikka islamia tunnustuvat henkilö voivat käydä japanissa, niin tiettyjä rajotteita on:
Näin on koska Japani katsoo, että monet muslimit ovat haluttomia luopumaan omista moraalikäsityksistään ja taipumaan Japanin lakeihin. Näin on ollut pitkään jo viime vuosisadalla, eikä nykytilanne tule suhtautumista ainakaan loiventamaan. Euroopassa vastaava ei varmastikaan voisi enään mennä läpi, mutta mitä enemmän islamilaisen kulttuuriin tutustuu niin sitä enemmän herää epäilyä sen sopeutumisesta nykyaikaan saati tulevaisuuteen.
- muslimi ei voi saada pysyvää oleskelulupaa tai kansalaisuutta
- muslimi ei voi omistaa tai vuokrata maata tai kiinteistöjä
- islamia ei saa saarnata
- arabian kielinen koraani on kielletty
- arabian kielen opettaminen on kielletty kaiken ikäisille eskarista yliopistoihin (ei ole islamin tutkimusta tai ymmärtämistä)
Eihän tuolla ole enää kuin sähköpostiosoite. Eiköhän ainakin kaikki paikkakuntalaiset tiedä, mistä keskus löytyy.Liekö sinne mitään tietoja tuleekaan (ainakaan osoitetta): Maahanmuuttovirasto salaa vastaanottokeskusten osoitteet netissä | Yle Uutiset | yle.fi
En nyt tiedä mikä järki tässäkään salailussa on. Joku sen vokin kuitenkin huomaa, laittaa tiedot nettiin, ja porukka on taas entistä vihaisempaa..
Yksittäistapaus jolla ei ole mitään tekemistä sen kulttuurin ja uskonnon kanssa mistä raiskaajat tulevat. Myöskin kantasuomalaiset raiskaavat. Tästä eri mieltä oleminen on rasismia.14 vuotias tyttö ja kaksi ulkomaalaistaustaista miestä (alle 18v.), kertoo Kaleva.
14-vuotias tyttö raiskattiin Kempeleessä | Oulu | Kaleva.fi
Näinhän se juurikin menee. Mutta jumalauta jos suomalaismies sattuisi raiskaamaan ulkomaalaistaustaisen naisen, niin johan vedettäisiin kulttuuri- ja uskontoerokortit hihasta :DYksittäistapaus jolla ei ole mitään tekemistä sen kulttuurin ja uskonnon kanssa mistä raiskaajat tulevat. Myöskin kantasuomalaiset raiskaavat. Tästä eri mieltä oleminen on rasismia.
Näinhän se juurikin menee. Mutta jumalauta jos suomalaismies sattuisi raiskaamaan ulkomaalaistaustaisen naisen, niin johan vedettäisiin kulttuuri- ja uskontoerokortit hihasta :D
Voisi myös kokeilla lakia, että 14-vuotias ei saa liikkua yksin ulkona arki-iltana klo 22.30. Kyllä tuon ikäisen paikka on kotona tuohon aikaan, vaikka Suomessa ei asuisi yhtään neekeriä.
Noin viikko sitten juttelin yhden oululaisen poliisin (tuttuni) kanssa ja hän kertoi että aivan nyt viime aikoina poliisit ovat mainittuun kellonaikaan ja sen jälkeen ottaneet kyytiinsä kaduilla kulkevia nuoria tyttöjä ja vieneet koteihinsa. Tälle toiminnalle on nähty tarvetta, syy lienee kaikille selvä.Voisi myös kokeilla lakia, että 14-vuotias ei saa liikkua yksin ulkona arki-iltana klo 22.30. Kyllä tuon ikäisen paikka on kotona tuohon aikaan, vaikka Suomessa ei asuisi yhtään neekeriä.
Voisi myös kokeilla lakia, että 14-vuotias ei saa liikkua yksin ulkona arki-iltana klo 22.30. Kyllä tuon ikäisen paikka on kotona tuohon aikaan, vaikka Suomessa ei asuisi yhtään neekeriä.
Ei, en hyväksy tekoa, mutta en myöskään hyväksy vanhempien toimintaa.
Ei, en hyväksy tekoa, mutta en myöskään hyväksy vanhempien toimintaa.