Tämä on aika ikävä asenne. Olet tunnustettu asiakirjoittaja Jatkoajassa. Vai oliko sittenkin näin, että läpivalaisen sinut nyt?
Vlad on yhä tunnustettu asiakirjoittaja.
Sinut on tosin todettu turhaksi tässäkin ketjussa.
Tämä on aika ikävä asenne. Olet tunnustettu asiakirjoittaja Jatkoajassa. Vai oliko sittenkin näin, että läpivalaisen sinut nyt?
Jos neekeri-sanan käytön suhteen jollain on nokan koputtamista niin voisi ehdottaa uutta sanaa.
Pohjalaisessa oli hyvä kommentti siitä miten rikoksiin syyllistyneet pitäisi kevyemmin palauttaa lähtöpisteeseen:
http://www.pohjalainen.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/rikolliset-takaisin-kotimaahansa-1.1336084#.USOfW7Ouvzs.facebook
Yksinkertainen idea olisi tuo maahanpalauttaminen mutta sitäkään ei ole saatu aikaiseksi tai ainakaan yleiseksi käytännöksi. Voisi kuvitella että ongelma-aineksen palauttaminen lähtöpisteeseen ei ainakaan tekisi tilannetta huonommaksi. Ja nimenomaan tuo saisi olla yleinen käytäntö.
Kerjäläiset ovat keksineet entistä suoremman tavan lähestyä potentiaalisia lahjoittajia.
YLE: Kerjiset availevat liikennevaloissa autojen ovia - varo! - Autot - Ilta-Sanomat
Availevat siis liikennevaloissa autojen ovia. Sopii tulla yrittämään avaamaan minun.
Pohjalaisessa oli hyvä kommentti siitä miten rikoksiin syyllistyneet pitäisi kevyemmin palauttaa lähtöpisteeseen:
http://www.pohjalainen.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/rikolliset-takaisin-kotimaahansa-1.1336084#.USOfW7Ouvzs.facebook
Yksinkertainen idea olisi tuo maahanpalauttaminen mutta sitäkään ei ole saatu aikaiseksi tai ainakaan yleiseksi käytännöksi. Voisi kuvitella että ongelma-aineksen palauttaminen lähtöpisteeseen ei ainakaan tekisi tilannetta huonommaksi. Ja nimenomaan tuo saisi olla yleinen käytäntö.
Esim. Irak ei ottanut vastaan omia, sellaisia kansalaisia jotka olivat paenneet maasta aikoinaan, yhdessä välissä.
Jos ajatellaan, että Suomesta karkoitetaan esimerkiksi irakilainen Irakiin. Miksi Irakilla on oikeus olla päästämättä maahan omaa kansalaistaan? Miksi Suomen on pakko ottaa karkoitettu takaisin? Kenties tyhmiä kysymyksiä, mutta eiköhän täältä vastauksen saa.
Syitä on varmasti monia. Esim. juuri tuossa Irakin tapauksessa heidän Parlamenttinsa päätti, etteivät he ota vastaan Euroopasta häädettyjä kansalaisiaan ja uhkasivat vielä langettaa sakkorangaistuksen lentoyhtiöille, jotka tekevät näin.
Ja koska näin, niin meidän viranomaisillamme oli ns. toimeenpanoeste karkoitukselle.
Siis toisinsanoen, Irakilla on vapaus (oikeus) päättää itse omista asioistaan ja tässä tapauksessa he päättivät etteivät he ovat vastaan omia kansalaisiaan.
Siis toisinsanoen, Irakilla on vapaus (oikeus) päättää itse omista asioistaan ja tässä tapauksessa he päättivät etteivät he ovat vastaan omia kansalaisiaan.
Ja samoin Suomella on vapaus päättää kuka saa Suomessa oleskella. Jos Suomi päättää karkottaa jonkun irakilaisen pois, niin mikään pakko ei ole häntä ottaa enää takaisin vastaan. Eiköhän ne Irakin viranomaiset siinä vaiheessa maanmiehensä ota vastaan, kun kaveri on jo maassa.
Eiköhän ne Irakin viranomaiset siinä vaiheessa maanmiehensä ota vastaan, kun kaveri on jo maassa.
Eikö tästäkin ole ollut keskustelua ennen? Muistaakseni Etiopian kautta tulleita somaleita ei voi palautaa Somaliaan, koska he ovat tulleet Etiopiasta eikä tietenkään Etiopia ota heitä vastaan, kun tyypit ovat somaleja. Näin ainoa vaihtoehto on pitää heidät Suomessa.
Samaa olin tulossa linkittämään hieman pidemmän selostuksen kera, mutta jääköön nyt tällä kertaa. Eipä noiden tulosten luulisi yllättävän ketään muita kuin pahimman luokan moku-utopisteja. Vasemmistohan tuollakin mylvii heti jostain leimaamisesta ja epätasa-arvosta, kun lyödään faktoja pöytään.
"– Nyt kun nähdään, että sillä on väliä, keitä maahan tulee, minulla ei ole mitään omantunnontuskia rajoittaa Tanskan taakaksi kasautuvien tulemista maahan, Tanskan keskustaoikeistolainen maahanmuuttoasioista vastaava ministeri Søren Pind sanoi Jyllands Postenille Spiegelin mukaan."
Riittäisipä Suomessakin uskallusta sanoa tämä ääneen. Ei tarvitse tosin henkeään pidätellä. Täällä kertoo lehtori Päivi Lipposet, entiset missit ja vihervasemmistolaiset laulunkirjoittajat miten täällä ollaan ja eletään. Ja kenen ehdoilla.
Kyllä, viherpiiperöt ovat vallassa ja siksi meillä onkin pohjoismaiden tiukimpiin kuuluva pakolaispolitiikka, vähiten ulkomaalaisia suhteessa väkilukuun ja vähiten vuosittaisia turvapaikanhakijoita.
Niin, mitä vittua sitten? Siis jos meillä on suhteessa vähemmän kuin joillain muilla, niin kaikki on hyvin, niinkö? Hohhoijaa (taas kerran).
En vain ymmärrä keuhkoamista noin pienestä asiasta, joka kuitenkin on tilastojen valossa melkolailla hoidossa.
Maalaillaan kuinka visvat ovat vallassa ja vallassa pelkkiä kukkahattutätejä, vaikka todellisuudessa humanitäärinen maahanmuutto on erittäin vähäistä ja pakolaispolitiikka verrokkimaihin verrattuna tiukkaa.
Keuhkoamista? Tarkoitatko sitä, kun toivoin jonkun uskaltavan sanoa totuuden myös Suomessa? Vai kalahtiko tuo vihervasemmisto hipiääsi? En tiedä kuinka paljon sinulla on kokemusta elää näiden tulijoiden kanssa jokapäiväistä arkeasi, mutta minulla sitä on todella paljon. Siksi minulle on täysin turha tulla kertomaan, että kaikki on itseasiassa hyvin ja puhutaan marginaaleista. Kissan vitut. Ja tilanne ei todellakaan ole paranemaan päin myöskään jälkikasvun suhteen. On se nyt jumalauta aivan käsittämätöntä ettei tätä saisi ilmeisesti mielestäsi ääneen sanoa..