No voi jessus sentään! Minä tarkoitin tätä Optula-Heiniä tässä kohtaa ja aiemmin näissä viharikos/rasismi tilastojen tutkinnoissa "kunnostautuneita" tutkijadosentteja mitä lie. En alkuunkaan ymmärrä, mistä liitit itsesi tähän, mutta pahoittelut nyt joka tapauksessa..
Argh, minun virheeni. Koitin tähyillä sivulta että mistä dosentista tässä nyt puhutaan ja kun en löytänyt oletin että vastasit minulle. Anteeksi.
Voipi olla tai saattaa olla ettei ole. Vai onko sinulla jotain tilastoa suomalaisten ja ulkomaalaisten tekemistä raiskauksista joista ei ole ilmoitettu?
Itse ihan mutuna arvaisin, että muslimiperheissä perheiden sisäistä raiskausta ei edes pidetä sellaisena, ihan vaan kulttuuriperintöön nojaten. Ei edes naisten puolelta. Näinhän se oli suomessakin vielä joku kymmenen vuotta sitten.
Koitin etsiä heikoilla google-fu taidoillani muistamaani uutisjuttua jossa kriisiapua raiskauksen uhreille tarjoavan järjestön aktiivi sanoi että vain neljännes heidän puoleensa kääntyvistä naisista ilmoittaa raiskauksesta myös poliisille. En tiedä tilastoidaanko näitä kuinka tarkkaan jos ollenkaan.
Väestöliiton sivuilta löytyi raportti/tutkimus jonka mukaan
" Tutkimuksen mukaan 14 % venäläisistä, 21 % virolaisista, 43 % somalialaisista ja 15 % vietnamilaisista naisista oli kokenut jonkinasteista väkivaltaa viimeisen vuoden aikana. Suurin osa tapauksista oli tapahtunut yksityisasunnossa läheisen ihmisen tekemänä."