Milloin ihmeessä finnishninjasta on tullut lähdeviitteitten suuri kannattaja,
En ole koskaan uskonut kaikkea heti. En tule varmaan koskaan uskomaankaan. Kokemukseni on myös osoittanut, että suurimpiin valheisiin täällä riittää yksi kysymys, sen jälkeen asian esittäjä katoaa salaperäisesti ja palaa sitten kostonhimoisena:-)
ainoat viitteet olivat juuri noita anekdoottitason hymyileviä bussikuskeja
Tämä kuvaa hyvin suppeaa tapaasi nähdä asioita. Sillä tämähän ei ole tietenkään totta.
ja yhtä ainoatakaan väitettä ei perusteltu millään tavoin.
Jälleen väärin varjo. Olen perustellut mielipiteitäni paljon. Mutta jokaisen esittämääni en laita, enkä voi laittaa viitteitä. Näin myös, kun olen itse vailla sellaisia - joku perustelee paremmin väitteensä, toinen katoaa kuin pieru saharaan.
Puhumattakaan nyt tietenkin siitä että niitä muitten keskustelijoitten esittämiä viitteitä ei sitten vaivauduttu edes lukemaan vaan tilastolliset tekijät kuitattiin anekdooteilla.
Koska joidenkin esittämät viitteet ovat vanhaa legendaa, eivätkä tuo mitään uutta keskusteluun. Miksi lukea niitä uudelleen ja uudelleen, kerta toisensa jälkeen? Voin myös lisätä, että täällä on monta kirjoittajaa, joiden viestejä en edes lue.
Lisäksi, keskustelu on laaja, eikä tarjoa ainoastaan sinulle sopivaa, yksipuolista asiaa. Valitettavasti, joudut sopeutumaan tähän, niin kauan kun keskustelussa on mukana muitakin kirjoittajia, kuin sinä.
Nyt sitten mies on vaatimassa jokaiselta keskustelijalta jatkuvasti viitteitä jokaiseen epämääräiseenkin muisteluun.
Tämähän ei tietenkään ole totta.
Mutta tarkoitatko, että minulta saa perätä viitteitä, mutta minä en saa sitä tehdä?
Mielenkiintoinen keskustelustrategia joka tapauksessa.
Sanoisin, aika varjomainen tapa nähdä asioita. Mutta ei suinkaan mikään uusi, tälläkään kertaa.
Asiasta, sillä näyttää siltä, että siihenkin sinulta liikesi pari minuuttia:-) Muutenhan suurin huolesi näyttää olevan henkilöni, joka sekin kertoo aika paljon ajatuksenjuoksustasi, mutta jatka vaan. Ei se minua haittaa. Tuntisin tosin oloni todella vaivautuneeksi, jos sinä pitäisit minusta. Joten kaikki on varjo ihan kunnnossa.
Mitä nyt näihän perheenyhdistämisiin tulee, niin masentavaa touhuahan tuo on
Mikä voi olla hienompaa, kun perhe, joka yhdistyy pitkän eron jälkeen?
ja pääosin persnettoa Suomen valtiolle.
Mikä saa sinut päättelemään näin? Riippuu tietenkin monesta eri asiasta. Mutta en usko, että sinulla on tästä niin vankkaa tietoa, että voit leimata tämän persnetoksi ihan lonkalta. Et ainakaan tilastoja rakastavana pilkkumiehenä.
Lopuksi vinkki sinulle: käytä ignore nappulaa, niin pääset minusta ikuisiksi ajoiksi. Käytän itsekin sitä toimintoa paljon. Keskustelu tarjoaa paljon enemmän, kun voi sulkea pois kaikki aivopierut, joissa ei ole mitään antoisaa.