MM-kisat 2012: Suomi

  • 1 237 405
  • 3 739
Tila
Viestiketju on suljettu.

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Johtakoot vain. Montakos pistettä se Janne Pesonen on nyt IFK:n pudotuspelien jälkeen maajoukkuepeleissä iskenyt? Pesonen oli vielä viime EHT:n aikoihin vielä kunnossa mutta sairastui ja oli paluunsa jälkeen aivan paska. No Tsekin turnauksessa pääsemme jälleen näkemään kuinka heikossa kunnossa Pesonen edelleen on.

No en nyt tiedä mutta joku sanoi täällä että johtaa myös EHC pistepörssiä suomen osalta?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No en nyt tiedä mutta joku sanoi täällä että johtaa myös EHC pistepörssiä suomen osalta?

Ja joku taisi sanoa että Pesonen sairastui sen jälkeen ja on ollut paluunsa jälkeen todella heikko. Siksi se joku kysyi että mitkä on olleet Pesosen tehot sen jälkeen maajoukkueessa, kun käsittääkseni valkovenäjiä ja vastaavia vastaan maajoukkue on jotain harjoituskiertuetta vetänyt.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Ja joku taisi sanoa että Pesonen sairastui sen jälkeen ja on ollut paluunsa jälkeen todella heikko. Siksi se joku kysyi että mitkä on olleet Pesosen tehot sen jälkeen maajoukkueessa, kun käsittääkseni valkovenäjiä ja vastaavia vastaan maajoukkue on jotain harjoituskiertuetta vetänyt.

Siis mä en nyt pysy messissä? :D kysyit paljon Pessi on tehnyt IFK:n pleijareiden jälkeen pisteitä mj:ssä ja sanoin että taitaa johtaa pistepörssiä EHC:ssä tai ainakin joku niin tällä palstalla on sanonut. Teki ainakin Valko-Venäjää vastaan maalin muuten en kyllä ole seurannut.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
No Lahti oli pudotuspeleissä noin miljoona kertaa parempi kuin se filmaava poro oli

Vitunkos väliä tällä on? Liigan pudotuspeleistähän hypätään tunnetusti tuosta vain MM-karkeloihin mukaan ja aletaan paukuttaa niin että soi. Aivan kuten Lahden kohdalla viime keväänä jo nähtiin!

Ja vaikka nyt en Pesostakaan minään messiaana pidä, niin täytyy sanoa ettei hänen kuntonsa ollut liigan pleijareissa vielä 100 prosenttinen. Kuten joku kiekkoimmeinen on joskus sanonut, niin 90% suoritus on... nojoo, eiköhän kaikki sen tiedä millainen tulos se on. Toivon ja uskon kuitenkin, että miehen pelaaminen kehittyy lähiviikkoina koko ajan parempaan suuntaan. Kuntokäyrä näyttää ylöspäin ja vierellä pelaa jälleen samat veijarit, joten eiköhän se homma pikkuhiljaa tästä parane.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja joku taisi sanoa että Pesonen sairastui sen jälkeen ja on ollut paluunsa jälkeen todella heikko. Siksi se joku kysyi että mitkä on olleet Pesosen tehot sen jälkeen maajoukkueessa, kun käsittääkseni valkovenäjiä ja vastaavia vastaan maajoukkue on jotain harjoituskiertuetta vetänyt.

Mitähän paskaa sää nyt jauhat. EHC on eri kuin EHT. EHC on nimenomaan ollut nämä Sveitsi-, Norja- ja Valko-Venäjä -pelit.

Suomen Jääkiekkoliitto - Euro Hockey Challenge, 5.-21.4.2012

Tuossa on sulle EHC -otteluiden tilastot ottelu ottelulta. Pesosella tehot 5 EHC -peliä ja 2+3=5 pongoa. Voit lopettaa tuon sätkimises.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuossa on sulle EHC -otteluiden tilastot ottelu ottelulta. Pesosella tehot 5 EHC -peliä ja 2+3=5 pongoa. Voit lopettaa tuon sätkimises.

Hurraa kolme eläköön huutoa Pesoselle ja "Suomi on uusi mailmanmestari, hei maailmanmestari..." Olipa se tehojen kertominen ilmeisen vaikeaa? Täytyy sanoa että olen hämmästynyt että noin paska pelaaja on saanut noin monta pistettä aikaiseksi. No ilmeisesti tuota itkevää kaatuilijaa ei sitten saada tuosta pois, harmi.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Hurraa kolme eläköön huutoa Pesoselle ja "Suomi on uusi mailmanmestari, hei maailmanmestari..." Olipa se tehojen kertominen ilmeisen vaikeaa? Täytyy sanoa että olen hämmästynyt että noin paska pelaaja on saanut noin monta pistettä aikaiseksi. No ilmeisesti tuota itkevää kaatuilijaa ei sitten saada tuosta pois, harmi.

Mikähän vittu sua vaivaa? Eka kyselet ja pädet täällä jotai kiikarijannelahdesta ja sitten kun lyödään faktaa pöytään Pesosesta niin jätkä saa jotkun slaagin. Syytön mä siihen olen, että Janne Lahti on paska ollut maajoukkueessa?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Hurraa kolme eläköön huutoa Pesoselle ja "Suomi on uusi mailmanmestari, hei maailmanmestari..." Olipa se tehojen kertominen ilmeisen vaikeaa? Täytyy sanoa että olen hämmästynyt että noin paska pelaaja on saanut noin monta pistettä aikaiseksi. No ilmeisesti tuota itkevää kaatuilijaa ei sitten saada tuosta pois, harmi.

Kyllä tämä viesti todistaa aika hyvin sen, että A: olet harvinaisen kujalla, B: Pesonen on käynyt hörmimässä vaimoasi tai C: olet trolli.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hurraa kolme eläköön huutoa Pesoselle ja "Suomi on uusi mailmanmestari, hei maailmanmestari..." Olipa se tehojen kertominen ilmeisen vaikeaa? Täytyy sanoa että olen hämmästynyt että noin paska pelaaja on saanut noin monta pistettä aikaiseksi. No ilmeisesti tuota itkevää kaatuilijaa ei sitten saada tuosta pois, harmi.


Kiitos päivän makeimmista nauruista. Jatka samaa rataa.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Hurraa kolme eläköön huutoa Pesoselle ja "Suomi on uusi mailmanmestari, hei maailmanmestari..." Olipa se tehojen kertominen ilmeisen vaikeaa? Täytyy sanoa että olen hämmästynyt että noin paska pelaaja on saanut noin monta pistettä aikaiseksi. No ilmeisesti tuota itkevää kaatuilijaa ei sitten saada tuosta pois, harmi.

Jos tilanne olisi parempi käytettävissä olevien pelaajien suhteen, en itsekään haluaisi silloin nähdä Pesosta joukkueessa. Nyt mennään kuitenkin näillä, eikä siellä ole sellaisia pelaajia käytettävissä, jotka ihan tuosta vaan kykenisivät Pesosen saappaisiin hyppäämään.

Sinun pelinymmärtämisestäsi kertoo kaiken, että vertaat kaveria palopostiin. Syön vaikka hatullisen paskaa, jos esim lujasti hehkuttamasi Janne Lahti saisi samaa tulosta aikaan tuossa Immosen ja Granlundin vierellä. Ei Euroopassa montaa sellaista laituria ole, joka ajaisi osaamisessaan Pesosen edelle, joten turha lähteä (toistaiseksi ainoaa) toimivaksi todettua komboa sotkemaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Hurraa kolme eläköön huutoa Pesoselle ja "Suomi on uusi mailmanmestari, hei maailmanmestari..." Olipa se tehojen kertominen ilmeisen vaikeaa? Täytyy sanoa että olen hämmästynyt että noin paska pelaaja on saanut noin monta pistettä aikaiseksi. No ilmeisesti tuota itkevää kaatuilijaa ei sitten saada tuosta pois, harmi.

Ilmeisesti Janne "0+0" Lahti on esitettyjen faktojenkin edessä Pesosta parempi, koska ei mielestäsi kaatuile tai itke? Vekkulia. Ihme kohtaus muutenkin, reagoitko noin aina, kun argumentit loppuvat kesken?
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
No en minäkään viime vuonna tähän aikaan olisi Pesosta kelpuuttanut maajoukkueeseen, mutta hän itse on vuoden mittaan todistanut minun olleen väärässä niin monella tavalla, että pakko siitä jätkästä vain on tykätä. Sekä maajoukkue- että hörmimisnäyttöjen perusteella kuuluu ehdottomasti mukaan MM-kisoihin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Flintillä on aina asiassa kuin asiassa omat inhokkinsa ja suosikkinsa, ja niitä sitten puolustetaan tai mollataan loppuun asti, eikä faktojen anneta turhaan tulla miehen mielipiteiden tielle. Flintin vänkäämiseen on varmasti suuri osa palstalaisista törmännyt jonkun palstan aiheen yhteydessä...

Pesonen on maajoukkuepeleissä, niin läpi tämän kauden kuin viime keväänäkin, osoittanut, että hän on ansainnut paikkansa MM-kisaryhmässä. En minäkään pidä monista Ossi Väänäsen teoista seurajoukkueessa IFK:ta vastaan, mutta annan tunnustusta miehen teoille maajoukkuepelaajana.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ilmeisesti Janne "0+0" Lahti on esitettyjen faktojenkin edessä Pesosta parempi, koska ei mielestäsi kaatuile tai itke? Vekkulia. Ihme kohtaus muutenkin, reagoitko noin aina, kun argumentit loppuvat kesken?

Minusta Pesonen on kaatuileva itkijä, eikä viime vuonna kisoissa esittänyt mitään ihmellistä vaikka pelasi kahden tulikuuman ketjussa. Sen lisäksi tän kauden osalta Pesonen oli suunnilleen täys huti hankinta naapurilta, kallis pelaaja jonka paras näyttö menneeltä kaudelta oli Nordlundin taklauksen alle jääminen ja sen jälkeen useamman minuutin itkeminen tuomareille ja pään osoittelu vaikka sokeakin näki otsallaan ettei taklaus osunut lähellekään Pesosen päätä. Sen jälkeen tuomareille Hardtin jatkoaikamaalin jälkeen purnaamaan jäänyt Pesonen vielä naurettiin ulos Hartwall Areenasta häntä koipien välissä. Jokainen toki saa pitää minkälaisista pelaajista tahansa mutta minun silmissäni Pesonen on vain naurettava kaatuilija jonka ei olisi pleijarinäyttöjen perusteella pitänyt koskaan saada edes kutsua maajoukkueleiritykseen, vaikka sitä ennen EHT:llä olikin ketjun palopostina mennyt tehojen valossa mukavasti.

Ja Pesonen on tehnyt itsensä inhoamisesta niin naurettavan helppoa, kuka tuollaista kaatuilevaa primadonnaa arvostaisi. Marina and the Diamonds on muuten tehnyt biisin Janne Pesoselle, olkaa hyvä - Primadonna.
 

Patrik79

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, TORONTO
Todennäköisesti saan naurut niskaan, mutta mä toivon, että Tuppurainen saisi mahdollisuuden näyttää kyntensä maajoukkueessa. Kuumin pelaaja SM-liigassa, siis suomalaisista.

Vaikkapa tuon PESOSEN tilalla :D
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Pesonen saa kyllä liiaksikin kunniaa esityksistään. Granlundin ja Immosen vierellä joku Max Wärnkin tekisi tehoja. Pesonen oli viime kisoissakin ketjun selvästi heikoin lenkki. Mitä hän edes esitti siellä? Yhden puskumaalin? Pesosesta saadaan vain näiden kahden rinnalla edes jotain ulos, mutta nyt ei edes ole kokeiltu muita vaihtoehtoja, jotka voisivat olla selvästi parempia.

Janne Lahtea on kuitenkin turha ottaa tähän keskusteluun. Heikompi kausi kuin viime kaudella alla ja hän ei saanut näytönpaikkaa Granlundin ja Immosen vierellä kuten tämä yksi sankari sai. Huonoa tuuria ehkä, mutta Lahtea ei kisoissa tai leirityksessä nähdä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Jokainen toki saa pitää minkälaisista pelaajista tahansa mutta minun silmissäni Pesonen on vain naurettava kaatuilija jonka ei olisi pleijarinäyttöjen perusteella pitänyt koskaan saada edes kutsua maajoukkueleiritykseen, vaikka sitä ennen EHT:llä olikin ketjun palopostina mennyt tehojen valossa mukavasti.

Eikös se ole ihan ookoo, että jos maajoukkueessa Pesonen vaikka kaatuu ja Suomi pääsee siitä ylivoimaille? Kuulostaa ainakin minusta paljon hyödyllisemmältä, kuin Janne Lahden kaarteleminen eksyneenä ilman tehoja. Ettei sulle nyt vaan joskus olisi tullut lähtemättömästi paha mieli, kun Kanada-maljaa nostelikin Kärppien Pesonen, eikä jokeripelaajat?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Janne Lahdesta keskusteleminen tässä ketjussa vähän huvittaa. Viime vuonna kun alettiin pelaamaan tosipelejä, niin roolinsa tyytymätön prinsessa Janne söi popcornia katsomossa. Kai se Jalonen yhdestä kerrasta uskoo, ettei Lahdelle ole kisoissa käyttöä? Seurajoukkueessa voi sitten pitkän kauden aikana paapoa pikkujannea ettei tule paha mieli.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Minusta Pesonen on kaatuileva itkijä, eikä viime vuonna kisoissa esittänyt mitään ihmellistä vaikka pelasi kahden tulikuuman ketjussa. Sen lisäksi tän kauden osalta Pesonen oli suunnilleen täys huti hankinta naapurilta, kallis pelaaja jonka paras näyttö menneeltä kaudelta oli Nordlundin taklauksen alle jääminen ja sen jälkeen useamman minuutin itkeminen tuomareille ja pään osoittelu vaikka sokeakin näki otsallaan ettei taklaus osunut lähellekään Pesosen päätä. Sen jälkeen tuomareille Hardtin jatkoaikamaalin jälkeen purnaamaan jäänyt Pesonen vielä naurettiin ulos Hartwall Areenasta häntä koipien välissä. Jokainen toki saa pitää minkälaisista pelaajista tahansa mutta minun silmissäni Pesonen on vain naurettava kaatuilija jonka ei olisi pleijarinäyttöjen perusteella pitänyt koskaan saada edes kutsua maajoukkueleiritykseen, vaikka sitä ennen EHT:llä olikin ketjun palopostina mennyt tehojen valossa mukavasti.

Ja Pesonen on tehnyt itsensä inhoamisesta niin naurettavan helppoa, kuka tuollaista kaatuilevaa primadonnaa arvostaisi. Marina and the Diamonds on muuten tehnyt biisin Janne Pesoselle, olkaa hyvä - Primadonna.

Miten edes jaksat suoltaa näin monta riviä turhaa paskaa?

Mulle ihan sama onko Pesonen, poro, itkijä, huora, joulupukki tai Janne Lahden faija, mutta joka tapauksessa se on pelannut paremmin mj:ssa kun Lahti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pesonen saa kyllä liiaksikin kunniaa esityksistään. Granlundin ja Immosen vierellä joku Max Wärnkin tekisi tehoja. Pesonen oli viime kisoissakin ketjun selvästi heikoin lenkki. Mitä hän edes esitti siellä? Yhden puskumaalin? Pesosesta saadaan vain näiden kahden rinnalla edes jotain ulos, mutta nyt ei edes ole kokeiltu muita vaihtoehtoja, jotka voisivat olla selvästi parempia.

Tätä nimenomaan olen hakenut takaa. Tärkein pointti on se että muita vaihtoehtoja tuohon Immosen ja Granlundin rinnalle ei olla edes kokeiltu vaan Pesonen on ollut siinä automaattisesti vaikka viimeksi kisoissa nähtiin että Pesonen on ketjunsa jarru. Esimerkiksi JYPin Tuppurainen voisi olla mielenkiintoinen kokeilu tuohon paikalle.

Jännästi sitä jaksetaan tarttua Janne Lahteen jolle olen ehdottanut vain näyttöpaikkaa ilman mitään ehdotonta roolia tai ketjua vain yksinkertaisesti näyttöpaikka. Jos onnistuu niin mahdollisesti kisoihin, jos löytyy rooli johon Janne on paras valinta ja jos taas näyttöjä ei tulisi niin kylmästi ulos. No ehkä se on sitten helpompi argumentoida Lahden näyttöpaikkaa vastaan kuin perustella sitä miksi Pesosen paikalle ei ole kannattanut edes kokeilla ketään muuta. Lahden näyttöpaikan ja Pesoseen kohdistamani kritiikin välillä ei ole mitään yhtäläisyysmerkkejä. En ole ollut missään vaiheessa tarjoamassa Lahtea Pesosen paikalle, olisin vain halunnut nähdä siinä paikalla kokeiluja erilaisista vaihtoehdoista.
 
Viimeksi muokattu:

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Todennäköisesti saan naurut niskaan, mutta mä toivon, että Tuppurainen saisi mahdollisuuden näyttää kyntensä maajoukkueessa. Kuumin pelaaja SM-liigassa, siis suomalaisista.

Vaikkapa tuon PESOSEN tilalla :D

Olisi mielenkiintoinen kokeilu, mutta koska JYP selvisi finaaleihin eikä kaveri taida kovin tuttu olla Jaloselle on kisapassi kyllä pieneen ihmeen takana.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Todennäköisesti saan naurut niskaan, mutta mä toivon, että Tuppurainen saisi mahdollisuuden näyttää kyntensä maajoukkueessa. Kuumin pelaaja SM-liigassa, siis suomalaisista.

Vaikkapa tuon PESOSEN tilalla :D

Tuossa on kieltämättä perää. Toivottavasti Tuppurainen pääsee kyntensä näyttämään ja onnistuu, koska se luultavasti saisi Pesosenkin skarppaamaan vielä enemmän. Jaloselle siinä olisikin sitten melko iso päätös tehtävänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös