flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pesosella on hyvät näytöt maajoukkuepeleistä viimeisen vuoden ajalta. Jos olet viime MM-kisat + tämän talven EHT:t katsonut, ja ymmärrät miten homma toimii pelissä nimeltä jääkiekko, niin sinunkin pitäisi ymmärtää tämä fakta. Huolimatta siitä, ettet selvästikään pidä Pesosesta.
Minusta Pesosen näytöt viimeksi kisoissa ei olleet hyvät, vaan mies oli lähinnä ketjunsa jarru. Tehopisteitä kertyi kun rinnalla oli tulikuumat Granlund ja Immonen. Minusta tuolle paikalle olisi tämän kauden aikana pitänyt kokeilla muitakin miehiä kuin että lyödään Pesosen paikka tuossa lukkoon ja kokeilut tapahtuu muualle. Jos peli ei muiden miesten kanssa olisi toiminutkaan mitä syvästi epäilen niin Pesosen paikka olisi perusteltu nyt se on vain oletuksena tehty valinta ja sillä mennään.
Noitarummulle toteaisin että minä kannustan kaikkia Leijonia kun kisat alkaa ja toivon kaikkien pelaajien onnistumista. Eikä minulla ole mitään isoja haluja jauhaa tätä mutta kyllä minä pyrin vastaamaan jos suoraan asiaa kysytään. Eiköhän tämä ole osaltani nyt tullut selväksi ja jätetään Pesosen paikasta kinastelu.