On se kyl mielenkiintoista, miten erilailla asioita voi nähdä. Tarkoitan, että kun esim. Mikke oli heikoimmillaan HIFK:ssa, niin kukaan ei kummemmin moittinut ja luonnollisesti ymmärrystä tuli, kun oli sairaana. Kun taas Pessi, joka alussa haki paikkaansa ja kun alkoi päästä jyvälle meni mokoma kans kuumesairailemaan, niin ymmärrystä ei heru! Pessi on itse todennut, että sairastelu kesti pitempään kuin oli odottanut ja tottakai se tuntuu hänenkin pelissään siinä kuin ihmepojan. Ikäkö tuossa ratkaisee, vai mikä, henk.kohtaiset antipatiat Pesosta kohtaanko? Jos kyse on vain pelaajasta, joka vistottaa, niin sanoisin, että kasva kirjoittaja, kasva. Ainakin tällaisessa asiassa, kun sairastellaan, sillä ei pitäisi olla mitään jakoa.
Pesonen pelaa mainiosti monen mielestä ns."turhat höntsät". Kertokaas dissaajat nyt mulle oikein kunnolla, että mitkä ne kv.kisat sitten oikein ovat, joissa näyttöjä voi antaa ennen mömmöm-tai olympiakisoja? NIINPÄ!! Pessi saa turhaan haukkumisia, sillä minä ainakin luotan siihen, että kääntötakit suhisevat monen kohdalla kisoissa.
Samaten Jussi Jokisen aliarvioiminen ihmetyttää. Jep, hän ei ole mikään huikea maalitykki, olen samaa mieltä, mutta kuten tuossa aiemmin kirjoitettiin katsokaa mitä muuta hän pelissä tekee!Hän on melkein aina siellä missä tapahtuu ja tekee ovelia siirtoja. Lisäksi sanoisin, että jos mies on ollut Nahilassa rankkarispesialisti pitkään, niin kyllä hän kelpaa samaan rooliin mun papereissa leijonissakin, vaikka tuo NHL nyt ei mun silmissä niin ihmeliigana heijastukaan. Hyvin hoiti homman Hakametsässäkin Valko-Venäjää vastaan kahdesti, vaikka tietysti sillä ei ole mitään painoarvoa, kun kyseessä oli kuitenkin vaan harjoitushöntsä.
On vaikea arvuuttaa kuka on toistansa parempi, se on niin hetkessä kiinni tuo jääkiekko ja kemian toimivuudessa keskenään pelaajilla. Joku voi jonkun toisen rinnalla loistaa enemmän kuin toisen, mutta parhaansa J.Jalonen tekee, että kaikki natsaisi. Siihen luotan kyllä.
Minua kiinnostaisi nähdä tämä Tuppurainen mukana ainakin hetken, jotta nähtäisiin mikä on loppujenlopuksi miehiään. Noin hyvä pelaaja meidän liigassa ansaitsee mahdollisuuden myös Leijoniin. Olen myös sitä mieltä, että Peltosen paikalle voisi olla hyvä kokeilla.
Pakisto ei sitten vahvistunut, mutta toisaalta epäilin alun alkaenkin Salon tuloa. Niin rikkinäinen kaveri olisi saattanut olla vain rasite ja viedä mahdollisuuden toiselta, kun niitä pelaajia ei reservinä voi kummemmin pitää.
Ruotsin nimikovajoukkue ei välttämättä voita, kuten ei muidenkaan superstarojen joukkueet. Onhan se nähty ihan läheltä, omassa liigassa, ettei ne kovat nimet aina vie voittoon. Voi olla liian monta tähteä, jotka vaatii peliaikaa tms. Toivossa on ainakin hyvä elää, sano lapamatokin:)