Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Joo näyttäisi olevan tämän kauden päätteeksi nykyinen sopimus päättymässä. Joten eiköhän se viimeistään ole siinä.Sopimuskin taitaa olla katkolla?
Joo näyttäisi olevan tämän kauden päätteeksi nykyinen sopimus päättymässä. Joten eiköhän se viimeistään ole siinä.Sopimuskin taitaa olla katkolla?
Joo, late voi sitten taas soitella Joppelle, että nyt ois tarvetta kovan luokan ammattilaiselle hoitamaan alivoimat ja pelaamaan 0-0 roolia. Katotaan onko Joppen vastaus sama kun viimeksi.Kysyin itse niin vastaankin itse, että ei tuo Armiankaan loukkaantuminen taida olla kovin julma kun on kuitenkin ollut jäällä keltaisissa jo maanantaina. DTD tällin parantelua.
Ei ihan suoranaisesti liity tähän MM-joukkueeseen mutta periaatteessa ainakin itse odotan mukaan jos nyt Jets ylipäätään putoaa.
Sanosin että olisi heittämällä joukkueen paras AV pelaaja ja ihan TOP 6 pistepotentiaalilla varustettu mies.
Ihan haihattelua, mutta sitä tuntuu harrastavan moni muukin, heh.
Osaisiko joku heittää pientä kuvausta nyky Kapasesta pelaajana? Itselläni on mielikuva nopeasta, työteliäästä ja ratkaisuhaluisesta pelaajasta. Kovinkaan fiksuna ja luovana pelaajana en Kapasta muista, vaan mielikuva on enemmänkin kaverista, joka sortuu aika usein ns. laput silmillä koohottamiseen. Nämä mielikuvat on junnukisoista ja KalPa ajoista ja siksi näihin kaipaisin jonkun päivitystä.
Sanoisin, että viimeinen asia, mitä tuo Ahon ketju kaipaa on laput silmillä koohottava kiekkorohmu.
Tietäjät tiesi kertoa, että pelasi veksöössä keskellä, ja ilmeisesti ihan kelvollisesti.Voisiko? Muistaakseni kyllä ihan täysin umpilaituri ja en muista miehen koskaan pelanneen keskushyökkääjänä.
Voisiko? Muistaakseni kyllä ihan täysin umpilaituri ja en muista miehen koskaan pelanneen keskushyökkääjänä.
Kiinnostavaa nähdä millaiseksi kapteenisto muodostuu.
Laittaisin itse kyllä Rantaselle A:n rintaan. Olihan hän vuoden 2016 mestarijoukkueen kapteeni junnukisoissa.
On Savinaisella yksi SM-kulta, Ässistä 2013 ja oli siellä ihan johtava pelaaja.Niin ja muutenkin johtavan pelaajan oloinen. Laittaisin Granlundille, Aholle ja Rantaselle natsat. He ovat voittaneet asioita. Joku Savinainen ei ole tainnut voittaa ikinä mitään, eikä ole kovin hyvä jääkiekkoilijakaan. Nuoret jätkät Aho ja Rantanen ovat pärjänneet loistavasti, joten heille pitäisi antaa vastuuta, samalla tavalla kuin Saku Koivu sai jo nuorena.
Tietäjät tiesi kertoa, että pelasi veksöössä keskellä, ja ilmeisesti ihan kelvollisesti.
Kiitos tietäjile. Jännä jos on vanhemmalla iällä vielä murtautunut sentterin tontille, koska tosiaan ihan umpilaituri ollut tähän saakka uraansa. Kärpissäkin oli joskus parhaimmillaan Bros ja Viuhkola pois kokoonpanosta, niin ei Pesosta silti missään vaiheessa keskelle kaavailtu.Mielestäni myös MM-tasolla umpilaituri, mutta pelasi SHL:ssä kaudella ja etenkin pudotuspeleissä sentterinä sekä myös edellisissä EHT-peleissä.
On Savinaisella yksi SM-kulta, Ässistä 2013 ja oli siellä ihan johtava pelaaja.
On Savinaisella yksi SM-kulta, Ässistä 2013 ja oli siellä ihan johtava pelaaja.
Niin joo tosiaan :D Mikähän varhaisiän dementia tässä nyt yllätti, tiesin koko ajan että kyllähän se Savinainen Tapparassakin pelasi ja tosiaan voitti kaksi kultaa... Eli kyllä tuota voittajatyyppinä voi pitää, kun on kuitenkin kaksi kertaa ollut isossa roolissa ollut mestaruutta voittamassa.Voitti myös Tapparassa kaksi SM-kultaa. Jälkimmäisellä kaudella oli johtava pelaaja ja Liigan maalitykki.
Olen samaa mieltä. Ei tosiaan kapteeniainesta, mutta tekee kyllä kisoissa sen 3-5 maalia ja siihen pari syöttöä päälle niin rooli on täytetty. Maaleja mies osaa kuitenkin tehdä, vaikka ei mikään klassinen snaipperityyppi varsinaisesti olekaan niin silti ainakin Euroopan tasolla miehen kyky pistää kiekkoja maaliin on hyvä.Ei Vellu ehkä kapteeniainesta ole tosiaan. En silti dissaisi hirveästi. Esim. viime kisoissa oli mielestäni hyökkäyksen parhaimmistoa heti Rantasen ja Ahon perässä.
@666555 ei ole myöskään Kapasella kovin paljoa näyttöjä top6 roolista.
Rantanen jos joku ansaitsee sen kirjaimen rintaansa myös miesten tasolla leijonissa. Rantasen kehityskäyrä on ollut huikea ja tästä kertoo myös 84 paunaa 81 matsiin änärin runkosarjassa.
Kärpissä on kuitenkin huomattavasti helpompi päästä pelaamaan kärkikentissä kuin Torontossa. Pelasihan Mäenalanen ainakin loppuotteluissa todella hyvin mutta siitä on vielä pitkä matka mm-kisojen kärkikenttiin. On todennäköisempää ettei Mäenalanen pääse ollenkaan pelaamaan kuin että menisi suoraan kärkikenttiin. Ei minulla ole mitään häntä vastaan mutta joku realismi kannattaa säilyttää kun puhutaan pelipaikoista.
Kyllä kyllä minä olen periaatteessa samaa mieltä. Ainoa mistä olen eri linjoilla, että en ole laisinkaan noin ehdoton. Mäenalasella kun pari ässää hihassaan, Manner sekä pelaajaprofiili joka korvaa hieman tuon top6 osaston puutteita.
Suomen menestys ei ole kiinni kapteeneista. Varmasti joukkue ja valmentajat löytävät pätevät miehet tehtävään.
Kuka pelaaja oli kyseessä? Lucenius?TPS valmennus tosiaan palkitsi Rantasen kaudella 2014-2015 varakapteenin natsoilla. TPS oli joukkueena sysipaska mutta Rantanen oli suurinpiirtein ainoa valopilkku joukkueessa. Paras oli episodi missä Mikko oli tullut pukukoppiin ja yrittänyt tsempata muuta jengiä jolloin muuan nimeltä mainitsematon pelaaja oli kuulemma naureskellut. Rantanen pelaa tätä nykyä änärissä ja tämä kyseinen naureskelija jossain täysin muualla. Jos en väärin muista niin Rantaselle oli seuraavassa matsissa A rinnassa.
Rantanen jos joku ansaitsee sen kirjaimen rintaansa myös miesten tasolla leijonissa. Rantasen kehityskäyrä on ollut huikea ja tästä kertoo myös 84 paunaa 81 matsiin änärin runkosarjassa.
Kuka pelaaja oli kyseessä? Lucenius?