Granlund C ja Aho A. Toinen A on kysymysmerkki.Kiinnostavaa nähdä millaiseksi kapteenisto muodostuu.
Granlund C ja Aho A. Toinen A on kysymysmerkki.Kiinnostavaa nähdä millaiseksi kapteenisto muodostuu.
Kiinnostavaa nähdä millaiseksi kapteenisto muodostuu.
Granlund C, Savinainen A ja toinen varakapteenin kirjain menee Rantaselle, Kivistölle tai Pesoselle.Kiinnostavaa nähdä millaiseksi kapteenisto muodostuu.
Itse harkitsisin jopa Teräväiselle A:ta rintaan. Toimi Jokereissa varakapteenina vikalla kaudella, välillä myös kapteenina, sekä johdatti junnut mm-kultaan kapteenina. Lisäksi tuntuu, että pelaa aina vähän paremmin ja vastuullisemmin, ts. ei "sluibaile" kun on kirjain rinnassa joka tuo mukanaan enemmän vastuuta.
Granlund C, Rantanen A, Teräväinen A.
EDIT: Ei sovi myöskään unohtaa, että kyseessä on jengin ainoa Stanley Cupin voittanut pelaaja.
Ollut voittavassa organisaatiossa, seurannut lähietäisyydeltä mm. Jonathan Toewsin ja Patrick Kanen kaltaisia Voittajia. Ja en nyt sanoisi että olin ihan rivipelaaja, sattuipa tuo voittamaan finaalien pistepörssin ja esiintyi pudotuspeleissä muutenkin edukseen.Muuten ihan hyviä perusteluja, mutta tuota Stanley Cup -juttua en oikein tajua. Mitä väliä sillä on tässä kapteeniuskeskustelussa? Eihän kapteenia aiemman menestyksen perusteella ole tapana valita, varsinkin jos on tuossa menestysjoukkueessa ollut ihan vain rivipelaaja.
Ollut voittavassa organisaatiossa, seurannut lähietäisyydeltä mm. Jonathan Toewsin ja Patrick Kanen kaltaisia Voittajia. Ja en nyt sanoisi että olin ihan rivipelaaja, sattuipa tuo voittamaan finaalien pistepörssin ja esiintyi pudotuspeleissä muutenkin edukseen.
Tästä eri mieltä täysin. Toisi joukkueeseen kokoa, fyysisyyttä, vauhtia. Pelannut NHL:ssä jo pitkään kenties liigan parhaassa joukkueessa. Menee kyllä heittämällä tämän joukkueen kolmoseen/neloseen tai esimerkiksi Savinaisen tilalle jos häntä joku on noiden änärijätkien kanssa laittamassa samaan ketjuun. Salomäki olisi mielenkiintoinen nähdä pitkästä aikaa maajoukkueessa. Mielestäni esimerkiksi Hännikäisestä parempi ja fyysisempi versio.
Muutoin toisella kierroksella tippuvista vähän nihkeältä vaikuttaa kun noita loukkaantumishuolia tuntuu olevan melkein jokaisella paitsi Erik Haulalla. Eeli Tolvanen olisi myös loistava lisä jengiin. Donskoita toivoin mutta taitaa mennä myös tippuessaan tähän loukkaantuneiden kategoriaan. Sitten olisi vielä mahdollisesti Rask ja/tai Määttä idästä. Eiköhän Pens toisaalta jatkoon mene.
Saa nähdä tuleeko enää ketään.
Kyllä. Kapanen voisi olla ihan passeli Pihlströmin stuntti alaketjuissa.Kapanen on aika monissa hahmotelmissa top6, se voi toimiakkin, mutta itse laittaisin hänet hieman samanlaiseen rooliin mitä Torontossa. Hieman pienemmät minuutit, että enrgiallaan pystyy tuomaan yhden aseen lisää peliin. Tuo on varmasti yksi kisojen nopeimmista pelaajista, ja siinä saisi vastustaja olla aika varuillaan, jos hyvillä energioilla varustettu Kapanen saa kiekkoa vauhtiin.
Mikke on ehdottomasti oikea valinta kapteeniksi. Rantanen sitten joskus viiden vuoden päästä.Laittaisin itse kyllä Rantaselle A:n rintaan. Olihan hän vuoden 2016 mestarijoukkueen kapteeni junnukisoissa.
Kapanen on aika monissa hahmotelmissa top6, se voi toimiakkin, mutta itse laittaisin hänet hieman samanlaiseen rooliin mitä Torontossa. Hieman pienemmät minuutit, että enrgiallaan pystyy tuomaan yhden aseen lisää peliin. Tuo on varmasti yksi kisojen nopeimmista pelaajista, ja siinä saisi vastustaja olla aika varuillaan, jos hyvillä energioilla varustettu Kapanen saa kiekkoa vauhtiin.
Voisiko? Muistaakseni kyllä ihan täysin umpilaituri ja en muista miehen koskaan pelanneen keskushyökkääjänä.Pesonen voisi pelata myös keskellä.
Niin, toisaalta onko se sitten ihan sattumaa että lukuunottamatta Granlundia nuo kaikki mainitut pelaajat on voittaneet Kärpissä myös mestaruuden, osa yhden ja osa useampia. Eli kai se hyvä juniorityö tässä nyt avainasemassa on, kun jokainen näistä kisoihin nousseista on kuitenkin ollut myös ihan takuumiehenä kun niitä mestaruuksia on voitettu. No Manninen ehkä ainoa vähän väliinputoaja, mutta muut kyllä isossa roolissa.Onhan se ollut aina tiedossa, että Marjamäen joukkueissa on paljon Kärppä-kasvatteja ja niin kävi nytkin.
Eli kai se hyvä juniorityö tässä nyt avainasemassa on.
KalPan junnutyöstä pitää mainita vielä erikseen se, että sieltä nämä kaikki kenttäpelaajat on tätä nuoremman polven kiekkosukupolvea, kaikki kenttäpelaajat on syntyneetä 90-luvulla ja heistä vanhin eli Riikola on -93 syntynyt. Ja hyvä taso kyllä tulee olemaan siellä jatkossakin, etenkin puolustajia sieltä nousee hyvää tahtia.Näinhän se on ja KalPan kannattajana olen tyytyväinen, että joukkue kasvattaa pelirohkeita kiekollisia pelaajia. Se ei realisoidu mestaruuksina, kun ei ole rahaa pitää pelaajia, mutta junnutyö tehdään oikein.
Niin, alkuperäisessä viestissäni tosiaan luki A, ei C.Mikke on ehdottomasti oikea valinta kapteeniksi. Rantanen sitten joskus viiden vuoden päästä.
Osaisiko joku heittää pientä kuvausta nyky Kapasesta pelaajana? Itselläni on mielikuva nopeasta, työteliäästä ja ratkaisuhaluisesta pelaajasta. Kovinkaan fiksuna ja luovana pelaajana en Kapasta muista, vaan mielikuva on enemmänkin kaverista, joka sortuu aika usein ns. laput silmillä koohottamiseen. Nämä mielikuvat on junnukisoista ja KalPa ajoista ja siksi näihin kaipaisin jonkun päivitystä.Kapanen on aika monissa hahmotelmissa top6, se voi toimiakkin, mutta itse laittaisin hänet hieman samanlaiseen rooliin mitä Torontossa. Hieman pienemmät minuutit, että enrgiallaan pystyy tuomaan yhden aseen lisää peliin. Tuo on varmasti yksi kisojen nopeimmista pelaajista, ja siinä saisi vastustaja olla aika varuillaan, jos hyvillä energioilla varustettu Kapanen saa kiekkoa vauhtiin.
Äkkiseltään heittäisin, että jos pelaaja missaa pudotuspelejä ja on siellä day-to-day statuksella, niin tuskin olisi MM-kisoihin tulossa. Armia on kuitenkin Jetsillekin tärkeä pelaaja, joten ihan huvikseen miestä ei kuitenkaan kokoonpanon ulkopuolella pidetä.Kysyin itse niin vastaankin itse, että ei tuo Armiankaan loukkaantuminen taida olla kovin julma kun on kuitenkin ollut jäällä keltaisissa jo maanantaina. DTD tällin parantelua.
Ei ihan suoranaisesti liity tähän MM-joukkueeseen mutta periaatteessa ainakin itse odotan mukaan jos nyt Jets ylipäätään putoaa.
Sanosin että olisi heittämällä joukkueen paras AV pelaaja ja ihan TOP 6 pistepotentiaalilla varustettu mies.
Ihan haihattelua, mutta sitä tuntuu harrastavan moni muukin, heh.
Sopimuskin taitaa olla katkolla?Äkkiseltään heittäisin, että jos pelaaja missaa pudotuspelejä ja on siellä day-to-day statuksella, niin tuskin olisi MM-kisoihin tulossa. Armia on kuitenkin Jetsillekin tärkeä pelaaja, joten ihan huvikseen miestä ei kuitenkaan kokoonpanon ulkopuolella pidetä.