Osumatarkkuus noh, melko kehno. Tosin tämä oli mitä minä haluaisin. Lajunen oli periaatteessa "Lajunen/Niemi". Rajalan olisin ehdottomasti halunnut joukkueeseen ennemmin kuin jonkun ollipalolan tai pekkajormakan. Jormakasta pidän, mutta Palola ei tunnu koskaan osuvan maaliputkien väliin vaikka laukaus on kunnossa. Todella tyytyväinen hyökkääjävalintoihin, nyt ei todellakaan saunakaverit vallannut joukkuetta, erityisesti Mäenalaisen valinnalle iso peukku.Pesonen - Aho - Teräväinen
Granlund - Koivu - Rajala
Rantanen - Suomela - Kapanen
Anttila - Lajunen - Korpikoski
Claywoman
Mäenalainen - Aho - Teräväinen
Rantanen - Granlund - Kapanen
Pesonen - Suomela - Manninen
BM-Claywoman - Niemi - Anttila
Jormakka, Palola *uskon jokerimiehien olevan kolmoskentässä Mannisn ja Pesosen tilalla, mutta ehdottomasti haluaisin narriveljekset katsomoon ennen muita.
Mäenalainen ehdotomasti kärkikenttään ja nimenomaan Ahon ja Teräväisen kanssa. Olen koittanut toitottaa, että loistavat pelaajat tekee muista ketjukavereista parempia (tämän nyt varmaan suurin osa tietääkin), en ymmärrä miksei Mäenalainen voisi olla tuollainen pelaaja jota carryttaisiin, mutta hän tekisi silti tulosta. Ehdottomasti tuollaisenaan tuo ykköskenttä. Olisin halunnut änärijätkiä hajauttaa enemmänkin, mutta tuntuu ettei Kapanen saisi itsestään irti tarpeeksi ilman änärimiehiä. TOP-6 olisi hyvä pitää siis tuollaisenaan.
Pakeista oudoksun kyllä tuota Koiviston valintaa. Ei kyllä vakuuta sitten ei ollenkaan. Vähän jäänyt jätkästä sellainen suonenveto tyyppinen pelaaja, en ala mitään ennustamaan, mutta en ihmettelisi kovin hirveästi jos Koiviston tie ei oikein urkenenkkaan KHLssa. Jokiharju olisi ollut ehdottomasti kiva nähdä tuolla. Mikkolan valinnalle myös peukkua, itse pidän Mikkolasta aivan helvetisti, juuri sellainen puolustaja, minkälainen puolustajan tulee olla. Puolustaa omaa maaliaan, mutta ei mikään puukäsikään jos hyökätäkkin pitää, @Noutolokku kuvasi Mikkolaa hyvin, ja syyn edellisen kauden vaikeuksiin.
Heiskanen - Kivistö
Nutivaara - Pokka
Honka - Riikola
Mikkola - Koivisto
Eihän tuo puolustus loistava ole, mutta ei tuo mikään aivan paska ole. Oikeastaan kohtuullisen hyvä kun miettii nykypäivän kiekon vaatimuksia. TOP-6 on hyvä, siinä on 4-5 NHL-tason puolustajaa. NHL-tasoa perustelen sillä, että kyllä siellä änärissä vaan pelaa paskempia pelaajia kuin em. mutta kun omat pojat saa helpommin sen jalan oven väliin kuin eurooppalaiset. Nopeaa pelinavausta, mutta myös alivoimalle hyvää osaamista Kivistön, Riikolan, Pokan ja Mikkolan muodossa.
Säteri varmaan aloittaa ykkösenä, mutten ihmettelisi jos Husso ryöstää paikan. Olen vakuuttunempi tähän mennessä Hussosta.