No hyvä, että jonkun juttuja on viihdyttävä lukea. Sun jutut nyt on lähinnä tasoa 13v koulukiusaaja. Tsemppiä... kyllä se siitä helpottaa kun ikää tulee.
Olet hauska. Ikääkin on jo melkoisesti karttunut allekirjoittaneelle, ainakin tälle palstalle. Se että länkyttää täällä menemään yleensä myös sitten kolahtaa omaan nilkkaan, on käynyt myös allekirjoittaneelle ja usein syystä. Sinä enemmänkin vaikutat siltä koulukiusaajalta, joka länkyttää menemään ja kuvittelee ettei kukaan, koskaan saa sinua kuriin. Olet löytänyt sen "vahvuutesi". Minä tiedän hyvinkin, että maailmassa on isompia, kovempia, rumempia ja ilkeämpiä kuin minä. Minä myös tiedän että joku(aivan helvetin moni) muu tietää varmasti jääkiekosta enemmän kuin minä, hyvin todennäköisesti yksi niistä on Marjamäki. Sinulle tuntuu vielä se maailma aika utopistiselta, että joku voisikin olla sinua parempi, fiksumpi ja tietävämpi. Jos ikävuosihaitarille mennään, niin yleensä siellä jossain 7 hujakoilla alkaa nämä asiat aukeamaan fiksuimmille, että joku voi ymmärtää enempi ja sitten yritetään oppia, tai jos ei nappaa niin mennään siihen "ei mun tarvi" touhuun ja ne joita nappaa menee ohitse hetkessä.
Mutta turha kuvitella, että jos länkyttää aikuisena? menemään, niin ei saa sitten vastapalloon, kun ei menekkään kuten on väittänyt. Ja ihan henk.koht. mua ei hevon vatulaa kiinnosta miltä se Suomen peli näyttää, kunhan sillä tulee voittoja. Suomi on pieni maa, meillä ei ikinä tule olemaan maailman parhaita yksilöitä tai sitten saamme vetää melkoset ohjelmat kehiin. Joukkueena voimme silti olla aina paras.