Hyökkäys:
1. O.Jokinen-S.Koivu-T.Selänne
2. Peltonen-M.Koivu-Ruutu
3. J.Jokinen-Kapanen-Hyvönen
4. Pihlström-Hahl-Bergenheim
Puolustus:
1. Koistinen-Niskala
2. Lepistö-Väänänen
3. Salmela-Niemi
4. Jokela
Maalivahdit:
1. Bäckström
2. Rämö
3. Vehanen
YV:
1. Pihlström/Hahl-S.Koivu-Selänne
Lepistö-O.Jokinen
2. Ruutu-M.Koivu-Peltonen
Koistinen-Niskala/Hyvönen
Otetaas näihin koostumuksiin kiinni, sillä vaikuttavat erittäin hyviltä ja toimivilta. Ainakin paperilla. Tosin yhden muutoksen tekisin hyökkäyspäässä.
Jussi Jokinen "nelosen" laitaan ja Pihlström jatkakoot Kapasen ja Hyvösen kanssa. Pyörälä voidaan pistää katsomoon katteleen pelejä, tai sitten 13.hyökkääjä.
Puolustus on sinulla Ck, erittäin hyvin mietitty, juuri noin itsekin noita olen ajatellut, nyt kun vihdoin ja viimein myös Lepistö otetaan mukaan. Norja-pelissä näki selkeästi, ettei Luoman vauhti riitä näihin karkeloihin, katsomoon.
Molareista Bäckström ykkönen, Rämö omasta mielestä tuuraja, ja Vehanen kolmanneksi. Vehanen ei pelannut huonosti, kumpikaan ei hänen maalejaan Norja-matsissa, mutta Rämöön on minulla parempi luotto.
Ylivoimastakin olen hivenen eri mieltä. Ykkönen vosi olla sellainen, jossa Peltosen Ville, Selänteen Teemu ja Koivun Saku pelaavat hyökkääjinä, Jokisen Olli viivalla ja Lepistön Sami, Niskalan Janne tai Koistisen Ville.
Kakkosylivoima voisi siis olla koostumuksessa, jossa pelaavat hyökkääjinä Koivun Mikko, Ruudun Tuomo, Jokisen Jussi, viivalla Hyvösen Hannes ja Lepistön Sami, Niskalan Janne tai Koistisen Ville. Myös Kapasen Nikoa voidaan kaavailla tuohon ylivoimaan. Pihlströmiä en hyvistä otteista huolimatta laittaisi ylivoimaan. Alivoimaan kylläkin.
Positiivista kuitenkin on, että nyt on mahdollista saada huikeasti erilaisia variaatioita ylivoimiin. Ja saadaan kaksi hyvää ylivoimakoostumusta. Jos ei haluta laittaa samoja munia samaan koriin, kuten yllä olen laittanut, niin voidaan rakentaa toinen ylivoima Olli Jokisen ympärille, niin että hän pelaa viivalla ja toinen Saku Koivun ja Teemu Selänteen ympärille.