Voihan se toki olla että noita tiettyjä juttuja tulee sitten esim. DLC:n myötä lisää ja sitä kautta jotain lisätehtäviä. Mutjoo, sellasta
Peliin ei ole tulossa DLCtä. Näin siis Avalanche Software sanonut julkisesti.
Voihan se toki olla että noita tiettyjä juttuja tulee sitten esim. DLC:n myötä lisää ja sitä kautta jotain lisätehtäviä. Mutjoo, sellasta
No höh. Ehkäpä jatko-osia tms sitten joskus.Peliin ei ole tulossa DLCtä. Näin siis Avalanche Software sanonut julkisesti.
Toki sitä itse kukin saa pelata miten lystää, mutta suosittelen ainakin pikkuisen sivutehtäviäkin käymään läpi. Joistain saa tosi hyvää gearia ja muutenkin paljon mielenkiintoisempia kuin ykkösosassa. Oikeastaan päätarina on ainoa jossa ykkönen menee jatko-osan edelle, omasta mielestä.Horizon Forbidden West lähti vähän hitaasti käyntiin, mutta parani alun jälkeen. Tekemistä riittää, kartta on todella suuri. Saa nähdä riittääkö mielenkiinto loppuun asti. Jos sitä nyt ainakin päätarinan vetäisi läpi.
Mulla oli vähän samat kokemukset. Peli alkoi muuttua mielenkiintoiseksi vasta oikeastaan sitten kun oli edennyt suunnilleen kartan puoleen väliin. Se maisemakin on siinä ekalla puolikkaalla vähän tylsähköä.Horizon Forbidden West lähti vähän hitaasti käyntiin, mutta parani alun jälkeen. Tekemistä riittää, kartta on todella suuri. Saa nähdä riittääkö mielenkiinto loppuun asti. Jos sitä nyt ainakin päätarinan vetäisi läpi.
Pitkään odotettu Sons Of the forest osoittautui odottamisen arvoiseksi, vaikka se viivästyi useaan otteeseen ja julkaistiin lopulta early acces muotoisena.
Päivityksiä tippunut 2 viikon välein ja odotan innolla miten tarina kehittyy nykyisestä.
Rakantaminen on viety aikalailla uudelle tasolle ja vaihtoehtona on tehdä perinteiseen tyyliin tai sitten rakentaa ja muokana ns. lennosta.Tätä on tosiaan odoteltu ja kiinnostelee kummasti. Se craftaaminen ja basen rakentelu on se juttu. Aina välillä pätkii mutantteja menemään, kun tulevat tielle. Aiempaa osaa forestia pelailtu aiemmin ja sain jopa tyttärenikin koukuttumaan siihen. Kauniilta myös vaikuttaa tämä Sons of the forest.
Pitää tarkistaa riittääkö mun masiinan tehot...
Huhujen mukaan little big planet trilogy ois tulossa pc ja ainakin pleikalla ovat olleet neljälle pelaajalle max. Onkos pc tuota sackboy peliä... Yooka-laylee tulee myös mieleen mutta nyt en kyllä tiedä oliko niissä vaan joku tietty pelimuoto moninpelissäOlisko kenelläkään antaa vinkkiä mitä muuta voisi pelata perheenä 4 ja 7 vuotiaiden poikien kanssa pc:llä? Pitäisi olla nelinpelattavia pelejä.
Overcooked, moving out, kaikenlaiset autopelit, ovat tuttuja, lego-peleissä on kahden pelaajan raja. Steamistä on jotenkin vaikea hakea lapsille ja siten myös koko perheelle sopivaa pelattavaa.
On muuten kyllä todella hyvä peli. Jouluna tuli hommattua kummatkin Zero Dawn ja Forbidden West ja kyllä riitti reippaasti yli 100 tunniksi tekemistä. Ensi kuussahan saada Forbidden Westiinkin lisäosa ja pääsee taas palailemaan maailman pariin.Horizon Forbidden Westiä 72 tuntia takana, eikä loppu ole vielä lähelläkään...
Kyllä nämä avoimen maailman pelit sopii meikälle parhaiten...
Saa tehdä tehtäviä ja tutkia maastoja oman mielen mukaan, ja jos taisteluja kaipaa niin senkun menee jollekin sopivalle alueella hutkimaan koneita...
Tiedät varmaankin siellä kartalla olevista pienistä saarista, joille ei voi itse rakentaa. On vankilasaarta, lordin saari ja sitten sen mustan naisen saari. Nuo kolme ostavat mitä tahansa, mitä sinulla on myytäväksi. Lordilla ja naisella on kauppalaivoja, jotka käyvät ajoittain satamissa ostamassa ja myymässä mitä saari sattuu tarvitsemaan. Siitä on pieni hetki, kun olen viimeksi pelannut, mutta varastossa kun näet kaikki resurssit mitä sinulla on, niin jokaisen resurssin vieressä pitäisi olla semmoinen kapea palkki, mitä voit säätää.Olen tässä nyt reilun viikon ajan yrittänyt päästä jyvälle Anno 1800:n talouskuvioista, mutta ei vaan tajua. Kolme kertaa olen vetänyt kaupungin konkurssiin, kun en saa millään kaupunkia tuottamaan. Tai siis en tajua, miten tavaran saa myytyä ulos täysistä varastoista. Erittäin merkillinen logiikka tässä muuten varsin hienossa pelissä.
Tosin eipä mulla juurikaan ole kokemusta näin laajasta kaupunginrakentamissimulaatiosta, joten ei mikään ihme että olen aivan kuutamolla. Nyt latasin kun tuli konsoliversio PS5:lle. Pitää varmaan palata takaisin Fall Guysin pariin ja menettää hermot siihenkin, hehe.
Tämä tuli viimein eilen läpäistyä muilta kiireiltä ja suositukset lähtevät täältäkin. Kokonaisuudesta sanoisin, että paljon "aikuisempi" ja järkevöitetympi painos lähdemateriaaliinsa verrattuna. Molemmilla on paikkansa kentällä, mutta tässä oli muutettu ja karsittu (ehkä jopa yllättävänkin paljon) näitä, voisiko sanoa "sarjakuvamaisempia" kohtauksia pois. Pääsi jopa yllättämään miten paljon tutut kohtaukset lopulta poikkeavat originaalista, joten soveltui hyvin veteraanipelaajallekin. Kyllähän tästäkin pitää yrittää platina tahkota, vaikka helppoa se ei tule olemaan.Resident Evil 4 (PS5) alkaa olla intensiivisen viikonlopun pelailun jälkeen loppusuoralla. Tälle vahva suositus!
Muistan kun aloin pelaamaan tuota joskus ennen 90 -luvun puoliväliä ilman varsinaista englanninkielen taitoa.Muutenhan siellä olisi ainakin Indiana Jones and the Fate of Atlantis, joka kiinnostaisi kovasti aiheeltaan.
Ei itse asiassa ole tuttu, joten laitetaanpa harkintaan tutustuminen.Yksi ihan ok peli on myös Flight of the Amazon Queen, joka ei ole LucasArtsin peli, mutta tehty myös SCUMM:lla.
Voi olla tuttukin ennestään.
Muistaakseni tuo peli on ilmainen gog.com:ssa. Itse olen pelannut kaikkia noita SCUMM pelejä ScummVM ohjelman kautta. Saa nätisti järjestykseen sinne ja pelien lisääminen helppoa. Varsinkin jos ei ole mikään Steam versio pelistä.Ei itse asiassa ole tuttu, joten laitetaanpa harkintaan tutustuminen.
Kaveri myös suositteli Gabriel Knight ja Broken Sword -sarjoja, jotka ovat minulle niminä tuttuja, mutta joita en ole koskaan pelannut.