Taitaa tällä haavaa edellisten sivujen ajatustenvaihtoakin oleellisemmaksi kysymykseksi nousta tämän kampanjan käytännön toteutus. Turun Sanomien mainosta en ole nähnyt, mutta ainakaan omiin silmiini ei Twitterissä, Facebookissa tai Tepsin nettisivuilla osu tietoa siitä, että kyseessä on nettikampanja. Näissä kyllä ohjataan nettisivuille ja sitä kautta ticketmasteriin, mutta ei mielestäni ole kuluttajan vastuulla osata tehdä tästä johtopäätöstä siitä, että 10 € lippuja ei saa kuin netistä.
Lisäksi nettisivuilla mainostetaan lippujen olevan 3 lipun jälkeen 10 €/lippu jotensakin "5 lippua 50 € jne.", eli todellakin antaa ymmärtää, että voit ostaa vaikka 8 lippua à 10 €. Ticketmaster ilmoittaa kaverilipuista heti kättelyssä, että rajoitus on 5 lippua. Siihen päälle vielä se, että katsomokarttaa ei voi näiden lippujen ostossa hyödyntää, vaan kone arpoo parhaat vapaat paikat. Tässä saattaa kyllä herkästi käydä niin, että yli 5 kaverin porukat jäävät kotiin, kun näin jäätävän hankalaksi tämä on tehty.
Eli ennen kuin aletaan mitään tätä monimutkaisempaa kampanjaa suunnitella, niin ihan perusasiat tarttis saada kuntoon. Kaikilla ei ole tällaiseen säätöön kärsivällisyyttä tai ymmärrystä.