En minä sitten grillille mennytkään. Bongasin kaupassa punalappuisen lohen palasen ja päätin tehdä siitä keiton. Semmoinen kymmenisen minuuttia niin pitäisi olla valmista.Tekisi kyllä mieli grilliruokaa, isot makkaraperunat voisi olla hyvä setti. No, katsotaan toteutuuko vai teenkö jotain tylsää kotiruokaa.
Tein tätä parisen viikkoa sitten - erittäin maistuvaa...Sitruunakana
Mehevimmät kanan paistileikkeet kypsyvät uunissa ihanassa, hunajaisessa sitruunaliemessä!
Helppo sitruunakana sopii arkeen ja juhlaan. Mausta kanan paistileikkeet reilusti sitruunalla ja sopivasti valkosipulilla ja kypsennä kanaleikkeet uunissa mauyhteishyva.fi
Muuten sama resepti mitä yllä mutta kanaa oli 1kg:n verran ja muut ainekset tuplasin. Tulipahan todella mehukasta uunikanaa, jatkoon meni. Suosittelen kokeilemaan jos helppo uunikana resepti kiinnostaa.
Ruuasta tuli ihan hyvää, vaikka unohdinkin laittaa herkkusieniä sekaan. Nyt minulla on pari isohkoa herkkusientä, enkä oikein tiedä mitä niillä tekisin. Ehkä ne voisi laittaa pakkaseen odottamaan seuraavaa pataruokailua...Päätin taas soveltaa jotain. Hankin tuossa tiistaina valurautapadan joten olikin aika jo testata miten se toimii. Koska olen tietyllä tavalla laiska ihminen heitin sinne sinne suunnilleen kaiken sekaan heti alkuun. Eli porsaan fileesuikaleita, porkkanaa, sipulia, paprikaa ja lanttua. Vähän vettä, punaviiniä ja hunajaa sitten liemeksi ja joskus parin tunnin kuluttua voisi mennä katsomaan miltä näyttää.
Ne on nää rahtikulut tänne pohjoseen kun mun pitsa maksoi 11 €.Ostin pizzan, kun vitosella sain.
Alat syödä terveellisesti ja skippaat tämän suunnitelman. Määräys.Suunnitelmissa on laittaa pyttiä pannulle paistumaan.
Ei ole köyhällä varaa heittää jääkaapissa olevia aineksia tuosta vaan roskiin.Alat syödä terveellisesti ja skippaat tämän suunnitelman. Määräys.
Ai että - herahtaa ihan vesi kielelle. Aikoinaan tekulla oli pyttipannua perjantaisin nopeimmille ja sitähän piti käydä syömässä jo ennen ruokista, että varmasti sai. Sinappia ja ketsuppia päälle ja ääntä kohti... ah, niin hyvää ja epäterveellistä...Suunnitelmissa on laittaa pyttiä pannulle paistumaan.
No tuli sitten tehtyä pekoniherkkusieni pastaa. Pekonia oli iso paketti, joten sienet paloiksi, viipaloitu pekoni pannulle ja sienet paistumaan rasvaan. Pastaksi päätyi penneä kun sitä oli kaapissa ja tomaattimurskaa sitten pekonin ja sienien sekaan. Hyvää tuli.Nyt minulla on pari isohkoa herkkusientä, enkä oikein tiedä mitä niillä tekisin. Ehkä ne voisi laittaa pakkaseen odottamaan seuraavaa pataruokailua...
Pakko antaa positiivinen palaute kerrankin näistä pikaruokaloista, tää kanahamppari juustokastikkeineen toimii!Burger Kingistä Cheese Lover kanahampurilaisateria lähti Woltilla tulemaan. Juuston ystävälle kuulostaa hyvältä mutta eiköhän taas saa pettyä.
Say Cheese! Rapeaa kanaa ja reilusti juustoa – uusi Cheese Lover Chicken tyydyttää juuston himon myös rapealla kanalla höystettynä. Mehevän juustosämpylän välistä löytyy raikasta rucolaa, tomaattia, sipulia, ensiluokkainen Chicken TENDERCRISP®-pihvi, juustoa sekä täyteläistä juustokastiketta. Maista juustoinen uutuus!
Älähän nyt ole vaatimaton - kermainen lohikeitto on aivan hemmetin hyvää ja ravitsevaa, sille vielä kaveriksi ruis- tai hapanjuurileipää ja kylläpä maistuu.Ihan vaan lohikeittoa tuli tehtyä. Purjoa, perunaa, lohta, kermaa ja pinnalle tillisilppua. Mausteena vain suola.