Sulla oli näköjään ajankohtaisesti pridekauha siinä pannulla. Hienoa ottaa kantaa myös hiljaisesti kotona, arvostan suuresti.Tänään oli pakko tehdä ruokaa, josta riittää ainakin huomisellekkin kun ei ehdi sen kummemmin kokkailemaan.
Paneng curry homemade versio tosiaan kyseessä. Paneng kastike, kanaa ja tuoreita vihanneksia. Siihen päälle täysjyväriisi. Itse tehdyksi ihan ok, mutta ei nyt ravintola versioille pärjää.
Meillä on samanlaisia suunnitelmia. Ei me itse meinattu tehdä vaan haetaan tuolta kyliltä.Tänään syödään pizzaa.
Sama täällä, pizzeria on tuossa kävelymatkan päässä. Harvoin tulee käytyä vaikka noin lähellä on.Meillä on samanlaisia suunnitelmia. Ei me itse meinattu tehdä vaan haetaan tuolta kyliltä.
Itse korvasin puolet pitsapohjan jauhoista täysjyväruisjauhoilla ja tuli paras pitsapohja, minkä olen koskaan tehnyt, enkä aio enää ikinä tehdä pelkästään vaaleista jauhoista sitä pohjaa.Minä tein taas kaksi pellillistä pizzaa tänään. Ne riittävät neljäksi päiväksi. Täytteiksi itsetehdyssä pizza minulle ovat vakiintuneet meetvursti, punasipuli, jalapeno ja ananas. Nykyään teen ne sämpyläjauhoista, että olisi edes vähän terveellisempää. Paremman makuista olisi kyllä ihan normaaleista jauhoista tehtynä, mutta jossain pitää joustaa, kun sen verran usein olen tehnyt pizzaa kuluneen 5 kuukauden aikana.
Niin on meilläkin... riippuu tietty kuka kävelee... ainakin kilpakävelijän kävelymatkan päässä. Itse en kyllä jaksaisi ehkä kävellä mennen tullen ja pitsat kyllä ehtisi jäähtyä kävellessä. Maps kertoo että pitseriaan kävelisi tunnissa ja kolmessa vartissa. En tiedä, en ole koskaan kävellyt sinne asti.pizzeria on tuossa kävelymatkan päässä.