K
Kiekkokatsoja
Mutta mistäpä sitä tietää, mitä ovat annokseen lisänneet?Aikamoinen nälkä pitäisi olla, että lepakkoa söisin. Tai kissaa, koiraa tai akvaariokalaa.
Mutta mistäpä sitä tietää, mitä ovat annokseen lisänneet?Aikamoinen nälkä pitäisi olla, että lepakkoa söisin. Tai kissaa, koiraa tai akvaariokalaa.
Pitsaa aurajuustolla, kinkulla, katkaravulla ja tonnikalalla.
Kyllä se ihan kanalta maistui. Onkos lepakon liha vaaleaa vai tummaa?Mutta mistäpä sitä tietää, mitä ovat annokseen lisänneet?
minä en tuota tonnikalaa ymmärrä, se kun ei maistu oikein millekään. Ainakaan minun suussa.Pitsaa aurajuustolla, kinkulla, katkaravulla ja tonnikalalla.
minä en tuota tonnikalaa ymmärrä, se kun ei maistu oikein millekään. Ainakaan minun suussa.
Kyllä se ihan kanalta maistui. Onkos lepakon liha vaaleaa vai tummaa?
Siispä en syönyt tänään lepakkoa, vaan kanaa. Jänistäkin olen monet kerrat syönyt. Isä kun oli innokas metsämies.Tummaa. Maku muistuttaa aika paljon jäniksen lihaa.
Aikaisemmin päivällä paistoin pannulla kanasuikaleita ja lisäsin joukkoon pakastevihanneksia. Oli hyvää.
Tällä hetkellä odotan pizzaa saapuvaksi. Toivottavasti sekin on hyvää.
Olen joskus kokeillutkin jotain tuon suuntaista. Opiskelijan tuloilla ei kyllä kovin paljoa mitään kanafileitä ehkä ostella, mutta kiitos vinkistä joka tapauksessa. Tulee kokeiluun kyllä.
Kyllä sitä voi kerran viikkoon ottaa tuplapekonin kun noin terveellisesti muuten syö.Pitäiskö alkaa syömään terveellisesti. Kaks kertaa päivässä ottais Burger Kingistä kaks kanahampurilaista mukaan.
Miltäs teidän paikalliset "mafiapizzat" maistuvat? Pohdin vain, että miltä ne vaikuttavat asiakkaalle?Tänään söin eilistä lasagnettea ja huomiseksi ostin häränpihvejä kun sattuivat olemaan -50% tarralla varustettuja.
Kirjoittelin eilen omista chileistä ja kyllähän niistä potkua löytyi, löytyipä hyvinkin. Tein siis jauhelihakastiketta sienillä, sipulilla ja chilillä maustettuna ja sitä riitti tällekin päivälle paistinperunoiden kyytipojaksi. Vieläkin tuntuu mukava chilin aiheuttama kihelmöinti suussa.On vähän hakusessa, mutta voisin kuvitella, että uusia pottuja, ja sieni-sipulikastiketta, kun sellaiseen on tarpeet pellossa ja jääkaapissa. Toisaalta, pikkuisen kiinnostaisi kokeilla jauhelihakastikettakin chilillä terästettynä, kun ei tämän kesän chili-sadosta ole vielä oikein tarkkaa kuvaa, millaisen potkun ne tarjoavat.
OT. Tänä kesänä meillä on kasvanut kasvarissa ihan ihmeellistä chiliä. Korkea ja kapea kasvi malliltaan ja hedelmät isoja suipon muotoisia hirviöitä, lähes pienen suippopaprikan kokoisia - eivät vielä kypsiä, mutta alkavat jo punertaa. "Perus chilipehkoja" on pari, joista saa satoa jo mukavasti.
Meksikonpata oli valmistettu lähinnä huomiselle, mutta päivällä maistelin pari haarukallista ja olihan se taas hyvää.Meksikonpata valmistuu juuri. Totta kai naudan 10% jauhelihaa. Siihen vielä sweet chiliä sekaan niin on bueno. You can't judge. Jos nälkä on, syö pataa meksikon. Jos pata ei ole lihainen, minä olen vihainen.
Meksikonpata valmistuu juuri. Totta kai naudan 10% jauhelihaa. Siihen vielä sweet chiliä sekaan niin on bueno. You can't judge. Jos nälkä on, syö pataa meksikon. Jos pata ei ole lihainen, minä olen vihainen.