Tottakai. Jauhelihat paistoin ja perään vettä ja Blå Bandin pussista muut ainekset.Oliko niin maistuvaa että olisi kelvannut Ben Bloodille?
No siis sehän oli ihan huippuluokkaa. Basilikan lehden kun olisi vielä laittanut päälle koristeeksi niin kelpaisi Gordon Ramseyllekin.Entä oliko murkinan ulkonäkö kohdillaan?
Italianpataa tein eilen ja tänään söin loput.
Mulla on joku pakkomielle, kanan kanssa pitää olla riisiä.Loistavaa. Meikä möyhentää suussaan kanaa ja perunaa. On hyvää.
Entä talkookaljat?Kaverin muutto käynnissä, joten on syytä muistaa se tärkein: muuttopizzat.
Talkoot ilman kaljaa on olkoot. Kuuluu juomaketjuun.Entä talkookaljat?
Mites omenalla, appelsiinilla ja kiivillä syöminen onnistui?Aamulla söin omena, appelsiini ja kiivi kombolla.
Sotkusta hommaa. Oon muuten tuosta päivästä lähtien pitänyt huolta hedelmien päivittäisestä saannista.Mites omenalla, appelsiinilla ja kiivillä syöminen onnistui?
Mä en ole laskenut mitään pitkään aikaan, mutta aamuisin vedän suht hyvällä mitalla marjoja. Yleensä lusikalla.Sotkusta hommaa. Oon muuten tuosta päivästä lähtien pitänyt huolta hedelmien päivittäisestä saannista.