Mitä tänään syötäisiin?

  • 380 459
  • 3 371

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Italianpataa tein eilen ja tänään söin loput.

On muuten hyvää. Joskus vedän kerralla koko padan ns. mättöpäivänä. Proteiineja ja rasvaa. Mitäpä sitä muuta siinä hetkessä tarvitsee :) Noh, ei toki mitään terveysruokaa, mutta silloin tällöin jees ja nälkä lähtee.

Muutkin Jalostajan pata-ainekset on hyviä naudan jauhelihaan tehtynä. Olen nuoruuden poikamiesvuosista tähän päivään tykännyt noista. Vaimo ei onneksi tykkää niin saan syödä kaikki itse.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tattirisottoa tein aamulla keräämistäni tateista, ilman valkkaria kylläkin, kun ei nyt sattunut olemaan. Tatit ja sipulit ensin kuullottumaan, sekaan riisi ja armoton läträäminen kanaliemellä. Lopuksi loraus kermaa, kun risotto on aikansa hautunut sekä parmesaani ja sipulin varret vielä valmiin risoton päälle ja eikun syömään... Nam!
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Oon väsynyt ja nälkäinen kuin susi tymäkän työpäivän jälkeen. Kastuin vielä perin juurin päivän aikana ja olen vähän ärhäköitynyt. Tänään syödään siis hampurilaiset viereiseltä grilliltä, just semmonen päivä. Tuplajuustolla, triplamajoneesilla ja quattrokarsinogeeneilla, kiitos.
 
K

Kiekkokatsoja

Saunomisen jälkeen paistoin wienerleikkeet, uunissa ranskalaiset, uuniporkkanaa uusista porkkanoista. Lisänä salaattia, kurkkua, ja raejuustoa + mulla kidney papuja. Tuli hyvä ruoka, ja vieraskin oli tyytyväinen.
Voin suositella, sillä hinta on alle puolet nakkikopin ruoasta +maku ja monipuolisuus parempi.
Toki nakkikopillakin on ok käydä toisinaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään tuli keitettyä pitkästä aikaa spagettia. Spagetin kaveriksi tein bolognese-kastiketta. Tämä on yksi ruokaherkuistani joten oli kivaa välillä sitä myös saada.

Tämä on tällainen kokkauspäivä sillä tuon pääruoan lisäksi leivon myös punaherukoista mamman marjapiirakan. Piiras on itse asiassa juuri uunissa paistumassa. Välillä on kivaa myös kotona häärätä keittiössä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tein eilen ja toissapäivänä keitetyistä perunoista ja kahdesta makkarasta pyttipannua. Mukaan tietenkin sipulia ja päälle paistoin pari kananmunaa. Kananmunien paisto onnistui aika hyvin kun oli tarpeeksi kuuma pannu niin eivät kerinneet karata pitkin pannua ennenkuin "koaguloituivat". Vähän turhan iso annos tuli kyllä yhdelle ja jätinkin osan syömättä ja laitoin jääkaappiin. Voi ottaa vaikka iltapalaksi sen sitten.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Talkoista tuli heti mieleen:


Päivällä tuli syötyä Lidlin hernaria (voin suositella lämpimästi, hemmetin hyvää valmis hernariksi). Kohta alan tekemään pyttipannua.
 

Liitteet

  • talkoot.png
    talkoot.png
    294,4 KB · kertaa luettu: 182

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitsaperjantai

Itse tehty alusta loppuun tietty.
Tällä kertaa kokeilen miten pesto soveltuu päällysteeksi.
Kaupasta löytyi lapsen pään kokoisia pihvitomaatteja joiden päälle lataan vielä vihreää pestoa.
Ja kyllä toimii!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sotkusta hommaa. Oon muuten tuosta päivästä lähtien pitänyt huolta hedelmien päivittäisestä saannista.
Mä en ole laskenut mitään pitkään aikaan, mutta aamuisin vedän suht hyvällä mitalla marjoja. Yleensä lusikalla.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Paistettuja perunoita, nakkeja sekä coleslawia. Palanpainikkeeksi kotiviiniä. Mestareiden aamiainen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Karitsanlihapestopullia fetalla tuunattuna uunissa, samoin uunijuurekset valmistunee siinä samassa. Jonkun salaatin kehitän siihen mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös