Coleslaw toimii muuten ihan pirun hyvin pyttipannun kanssa.Paistettuja perunoita, nakkeja sekä coleslawia. Palanpainikkeeksi kotiviiniä. Mestareiden aamiainen.
Vaimo pakkasi mulle eväät töihin "kun muuten ne menee vaan vanhaksi". Täällä toimistolla tsekkasin rasiaan. Ei saatana. Muutama siivu kylmäsavulohta ja 12 perunaa. Olivat kyllä todella hyviä perunoita, mutta kyllähän tästä tulee se Kummelin yksi sketsi mieleen...
Tätä yhdistelmää en ole vielä kokeillutkaan. Makuja ainakin on.Tänään mennään jämälinjalla. Toissa päiväistä jauhelihakeittoa, eilistä lasagnea ja lohisoppaa.
Ei niitä nyt kaikkia samassa kattilassa lämmitetty tai yhtä aikaa lautaselle sössätty vaan jokainen otti mitä halusi ja missä järjestyksessä halusi... ja tietty myös sen mukaan mitä oli jäljellä. Itse söin alkukeitoksi vähän lohisoppaa ja pääruuaksi lasagnea. Ja jos yksi valitaan niin se olisi lasagne.Tätä yhdistelmää en ole vielä kokeillutkaan. Makuja ainakin on.
Minkä ottaisit, jos valintana olisi vain yksi näistä?
Siellä oli kuten lounasravintolassa. Valitse yksi kolmesta, tai ota vaikka kaikkia vähän.Ei niitä nyt kaikkia samassa kattilassa lämmitetty tai yhtä aikaa lautaselle sössätty vaan jokainen otti mitä halusi ja missä järjestyksessä halusi... ja tietty myös sen mukaan mitä oli jäljellä. Itse söin alkukeitoksi vähän lohisoppaa ja pääruuaksi lasagnea. Ja jos yksi valitaan niin se olisi lasagne.
Teen aina kaksi vuokaa kerralla, joista 3/4 pakkaseen myöhempää käyttöä varten.Makaronilaatikkoa perus munamaitoon tehtynä. Tätä syödään melkein viikko.
Hyvä ettet lepakkoa tilanut (korona). Ite taidan tehdä lohivoileivän.Nälkä tuli juodessa, tilasin kiinalaista Schezuan kanaa.
Aikamoinen nälkä pitäisi olla, että lepakkoa söisin. Tai kissaa, koiraa tai akvaariokalaa.Hyvä ettet lepakkoa tilanut (korona). Ite taidan tehdä lohivoileivän.